SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar is verslaving, ongezien de oorzaak, niet vooral een mentaal probleem?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het kan een oorzaak zijn maar hoeft niet.
Omdat mensen het nog steeds niet begrijpen. Kijk maar naar Los.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende: [..] Niet alleen niet kunnen betalen. Er is geen enkele reden waarom lichamelijke gezondheid wel vergoed zou moeten worden en geestelijke gezondheid niet.
100 procent zeker dat jij mijn zusje kent.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar is verslaving, ongezien de oorzaak, niet vooral een mentaal probleem?
Bohquote:Op donderdag 1 april 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
100 procent zeker dat jij mijn zusje kent.
Lekker puberaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh![]()
Ze ligt nu naast me. Je krijgt de groetjes
Net zoals die hoogleraar en voorzitter van de raad van psychiatrie het niet begrijpt?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat mensen het nog steeds niet begrijpen. Kijk maar naar Los.
Gaat gezellig worden tijdens de kerstlunch.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh![]()
Ze ligt nu naast me. Je krijgt de groetjes
Ah ja India, waar de eerste levensbehoefte is "hoe aan voer te komen", vergelijken met Monaco en Nederland waar we een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven nastreven.quote:
Nee en je bevestigt mijn punt nog maar eens.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net zoals die hoogleraar en voorzitter van de raad van psychiatrie het niet begrijpt?
En nog steeds durf je vol te houden dat jouw verslaving niet gewoon een kutkarakter is, voila.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond zij ook al![]()
Ik kan merken dat jullie familie zijn.
Als die zo eenvoudig over bepaald lijden heen stapt dan heeft hij het niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net zoals die hoogleraar en voorzitter van de raad van psychiatrie het niet begrijpt?
Je zusje heeft gewoon een kutkarakter. Kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nog steeds durf je vol te houden dat jouw verslaving niet gewoon een kutkarakter is, voila.
Klopt, dat zeg ik dus ook maar jij ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zusje heeft gewoon een kutkarakter. Kan ik niks aan doen
Nee je ziet het pas als je het doorhebt. Op 2 oliestaatjes na heeft NL de hoogste uitgaven op mentale problemen en de langste wachtrijen.quote:
Wat dacht je van het idee dat we de als een van de succesvolste landen de eerste levensbehoefte hebben vervult en daarom een veelvoud aan behoefte hebben aan secundaire behoefte zoals mentale gezondheid?quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je ziet het pas als je het doorhebt. Op 2 oliestaatjes na heeft NL de hoogste uitgaven op mentale problemen en de langste wachtrijen.
Dan moet er toch een lichtje gaan branden dat we ook teveel willen?
https://www.cbs.nl/en-gb/(...)health-care-services
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |