SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zit al meer beweging in de live stream vanuit Den Haag![]()
![]()
Dan wel, maar uit eigen beweging zie ik (helaas) niet snel gebeuren...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er een motie van wantrouwen wordt aangenomen is het sowieso afgelopen.
Ik zou haar gulzig beffen, bij fel daglicht, desnoods in een weide, waarom weet ik niet precies.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
Ahhhh jaaaaa.... lekker staren naar een vol topic
ja leuk he.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:12 schreef Amarantha het volgende:
Haha die lamp is wel tof @:bitterbal 😍
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou haar gulzig beffen, bij fel daglicht, desnoods in een weide, waarom weet ik niet precies.
Drie piemels of meer.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer zou ze het echt niet meer droog houden?
Ze is 50+ misschien is haar tena lady al nat..quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer zou ze het echt niet meer droog houden?
Het kwam mij ter ore dat je op verlof mochtquote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou haar gulzig beffen, bij fel daglicht, desnoods in een weide, waarom weet ik niet precies.
Ik had eventjes schoon genoeg van de incels dus ik vloog wat uit de bocht.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het kwam mij ter ore dat je op verlof mocht![]()
Uiteraard niet gemist en zo maar je bent er dus weer
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verassend.....quote:Op donderdag 1 april 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had eventjes schoon genoeg van de incels dus ik vloog wat uit de bocht.
Met een traantjequote:Op donderdag 1 april 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik schat in dat ze die kan handelen
Hmm, ik voel niet de behoefte om Kasja te ollongrerenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange fitte benen klemvast tegen je oren?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik schat in dat ze die kan handelen
Oooow,quote:Op donderdag 1 april 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze op vrouwen valt
En derhalve waarschijnlijk niet zoveel met piemels heeft.
Ze heeft toch ooit een man gehad? of zijn haar kids van een donor??quote:Op donderdag 1 april 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oraal bekeren kun je leren.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat ze kids had.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft toch ooit een man gehad? of zijn haar kids van een donor??![]()
![]()
Ze doet het met de producer van Lubach iig.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat ze kids had.
Kan me vergissen hoor, maar ik dacht van wel..quote:Op donderdag 1 april 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat ze kids had.
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze doet het met de producer van Lubach iig.
Bizar hoe woord technisch dit tot voor kort bekende woord toch iets te prima te visualiseren valt....quote:Op donderdag 1 april 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik voel niet de behoefte om Kasja te ollongreren
Zal niet de eerste zijn die even een kerel strikt.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft toch ooit een man gehad? of zijn haar kids van een donor??![]()
![]()
Volgens wikipedia: Ollongren is getrouwd met Irene van den Brekel. Zij hebben twee kinderen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan me vergissen hoor, maar ik dacht van wel..
Irene lijkt een beetje op Boudewijn Büch.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens wikipedia: Ollongren is getrouwd met Irene van den Brekel. Zij hebben twee kinderen.
Ieuw homos?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens wikipedia: Ollongren is getrouwd met Irene van den Brekel. Zij hebben twee kinderen.
Ik zie het soort vanquote:Op donderdag 1 april 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irene lijkt een beetje op Boudewijn Büch.
Irene lijkt me wel het mannetjequote:Op donderdag 1 april 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irene lijkt een beetje op Boudewijn Büch.
Deze kun je wel een muurtje laten metselen en een koe met blote tanden dood laten bijten ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie het soort van![]()
Ik weet niet, ander soort vrouw bij haar bedacht
Lekker hierblijven dan.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
als ik nu ga slapen ben ik weer midden in de nacht wakker
Ik blijf nog even op. Veel te interessant nuquote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
Kun je wel lekker op tijd gaan vervenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
Dat had ze al toen ze zelf minister was. Lang geledenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Jorritsma heeft wel iets van een basset.
[ afbeelding ]
Wanneer ga je echt echt verhuizen?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook al bij Yolanthequote:Op donderdag 1 april 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onappetijtelijke vrouw
ga om half 12 met mijn nichtjequote:Op donderdag 1 april 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je wel lekker op tijd gaan verven
Lijkt wel een beetje op die van Top Gear op die foto.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onappetijtelijke vrouw
Cabau?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al bij Yolanthe
Nou dit.... er ontstaat ook zo'n soort van 'je hebt het te druk gehad' hoofdpijn... gewoon negeren maar denk ikquote:Op donderdag 1 april 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben best moe en wil eigenlijk slapen maar moet nog 2 uur opblijven omdat het soort van vrijdag is.
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal, aardbeienjam, slangetje, fietspomp met wat kracht en pompen maar.
Moet ik je heel de nacht gaan wakker houdenquote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
Fetish dus... ok....quote:Op donderdag 1 april 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 1 april 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik je heel de nacht gaan wakker houden
Ga je hele nacht kattenfoto's sturen?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Oh, dit gaat hier natuurlijk weer helemaal verkeerd geīnterpreteerd worden
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
Oh, dit gaat hier natuurlijk weer helemaal verkeerd geīnterpreteerd worden
All night long, Ruby Rhod-style.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik je heel de nacht gaan wakker houden
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
All night long, Ruby Rhod-style.
Bij voorkeur in zijn panterprintpak.
Ah... voegt dit toe aan 'moet ik nog eens een keer een t-shirt van hebben' lijstjequote:
Wat heb jij vanavond gegeten?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Hou op, nog even en Etto zegt weer:
Can you dig it!
Of schelden op mensen met centen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Can you dig it!
Gefrituurde erwten en rauwe champignons?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij vanavond gegeten?
Ollongren is zelf al incapabel genoeg, die slaat zichzelf wel in haar gezicht.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Gladde Rutte in optima forma, laat zijn gedeukte imago beschermen en klappen opvangen door Kajsa waartegen iedereen mild is, hij is echt net een natte paling in de vag van een bejaarde prostituee.
zijn ook smerige capitalisten. Mensen met opleidingen die hard werken enzo. Bahbah.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of schelden op mensen met centen.
Irene vind dit geil.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ollongren is zelf al incapabel genoeg, die slaat zichzelf wel in haar gezicht.
Hij is goed hč?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Gladde Rutte in optima forma, laat zijn gedeukte imago beschermen en klappen opvangen door Kajsa waartegen iedereen mild is, hij is echt net een natte paling in de vag van een bejaarde prostituee.
Vreselijk...quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk ook met een aantal mensen die dit soort gesprekken gewoon compleet kunnen vergeten. "Ja, daar hebben we het nooit over gehad" "Ja, volgens mij was het toch anders".
Misschien wel de meest gladde politicus ooit.quote:
Ik kreeg net nog een mail. "hallo, ik weet dat het druk is maar wanneer is functie x nu klaar? Daar is klant y op aan het wachten".quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vreselijk...
Als je het geheugen van een vergiet hebt doet alsof je het geheugen van een vergiet heb, ga dan gewoon ergens lekker stikkers op postpakketjes plakken ofzo....
Jaaaa. Zo’n projectleider die ik aanstuur denkt nogal langzaam en omdat te verbloemen doet ie alsof die het niet meer weet.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vreselijk...
Als je het geheugen van een vergiet hebt doet alsof je het geheugen van een vergiet heb, ga dan gewoon ergens lekker stikkers op postpakketjes plakken ofzo....
Zal er wel met een stagiair vandoor gaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel de meest gladde politicus ooit.
Stel dat hij wel een vrouw zou hebben en hij zou al voorhoofdzwetend vreemd gegaan zijn met zwakbegaafde Henriette van de friettent, daar kom je als vrouw dus echt nooit achter.
Vreselijke kutdialect is dat Limburgs ja, alsof je een stel laffe wezels in een ton opgesloten hebt.quote:
Ben ik ook ok meequote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik om de formulering van haar zinnen.
Er mist iets “echts” aan hem.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel de meest gladde politicus ooit.
Stel dat hij wel een vrouw zou hebben en hij zou al voorhoofdzwetend vreemd gegaan zijn met zwakbegaafde Henriette van de friettent, daar kom je als vrouw dus echt nooit achter.
Er is dan ook geen betere muziek dan Isaac Hayes, klopt.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Can you dig it!
Had in mijn beleving ook Brabants kunnen zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreselijke kutdialect is dat Limburgs ja, alsof je een stel laffe wezels in een ton opgesloten hebt.
Waarom zou ik op mezelf schelden?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of schelden op mensen met centen.
Lult veel, zegt niks.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er mist iets “echts” aan hem.
Dat had ik met de weinige privé interviews over hem. Dan denk ik echt, je lult enorm uit je nek. Jij bent meer dan dit, de eeuwige politicus.
Kut.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had in mijn beleving ook Brabants kunnen zijn![]()
*runs*
Als we over je roddelen is het niet de bedoeling dat je daarin meepraat he.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik op mezelf schelden?
Ik vraag mij echt af wat die man thuis doet en of hij überhaupt wel eens niet Mark de Politicus is of 'hippe Mark' met z'n blauwe all stars.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er mist iets “echts” aan hem.
Dat had ik met de weinige privé interviews over hem. Dan denk ik echt, je lult enorm uit je nek. Jij bent meer dan dit, de eeuwige politicus.
In stand-by mode en 's nachts aan de oplader.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af wat die man thuis doet en of hij überhaupt wel eens niet Mark de Politicus is of 'hippe Mark' met z'n blauwe all stars.
Dit moet haast welquote:Op donderdag 1 april 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In stand-by mode en 's nachts aan de oplader.
Ergens ben ik wel blij dat er nog dergelijk simplisme bestaat; geeft me een goed gevoel, intellectueel gevoel bijna.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
zijn ook smerige capitalisten. Mensen met opleidingen die hard werken enzo. Bahbah.
Ben nu toch ook wel op het punt beland dat ik denk... prima Mark, maar van mij hoef je niet nog een keer weer premier te worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, toch heeft hij ook enorm hard gewerkt en was een goede premier, zeker in buitenlandse relaties.
Ze willen ons wat maken als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan gedaan maar alsnog willen ze ons haten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
w
[..]
Als we over je roddelen is het niet de bedoeling dat je daarin meepraat he.
leipe brabo flavor jwzquote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen ons wat maken als ze over ons praten. We hebben ze niks gedaan gedaan maar alsnog willen ze ons haten.
Zeker, zeker, ik denk ook wel dat je een gesprekje over niets kunt hebben met een biertje in de zon met hem ergens en tegelijkertijd nergens met hem, het is een beetje een oppervlakkige kazige man geworden die razendsnel is met zijn ontwijkende woorden op de weegschaal leggen, beetje de prijs die men moet betalen voor heel wat jaartjes Haagse politiek.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, toch heeft hij ook enorm hard gewerkt en was een goede premier, zeker in buitenlandse relaties.
Wat is het alternatief...quote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, zeker, ik denk ook wel dat je een gesprekje over niets kunt hebben met een biertje in de zon met hem ergens en tegelijkertijd nergens met hem, het is een beetje een oppervlakkige kazige man geworden die razendsnel is met zijn ontwijkende woorden op de weegschaal leggen, beetje de prijs die men moet betalen voor heel wat jaartjes Haagse politiek.
Ja het is nu gewoon klaar, te vaak gedraaid. Rutte kan aan zijn personal skills gaan werken als oprechte man.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker, zeker, ik denk ook wel dat je een gesprekje over niets kunt hebben met een biertje in de zon met hem ergens en tegelijkertijd nergens met hem, het is een beetje een oppervlakkige kazige man geworden die razendsnel is met zijn ontwijkende woorden op de weegschaal leggen, beetje de prijs die men moet betalen voor heel wat jaartjes Haagse politiek.
Ordinaaaaaairquote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik op mezelf schelden?
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe Kaag maar dan, die is nog wat ruwer, sluwer en idealistischer met haar jarenlange diplomatieke ervaring en ze plast zittende, wordt eens hoog tijd dat een vrouw de mijter op krijgt.quote:
Al een hele tijd over de datum. Maar nog stemt men massaal op de VVD.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het is nu gewoon klaar, te vaak gedraaid. Rutte kan aan zijn personal skills gaan werken als oprechte man.
Mark gaat naar de EUquote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
Wat zal het erebaantje van Mark gaan worden? Directeur bij DUO lijkt mij wel wat voor hem
Gezinnetje stichten met een vrouw met veel geduld, slechte oren en die niet maalt om een forse dosis mansplaining.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het is nu gewoon klaar, te vaak gedraaid. Rutte kan aan zijn personal skills gaan werken als oprechte man.
Toezichthouder afdeling Toeslagen bij de Belastingdienst.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
Wat zal het erebaantje van Mark gaan worden? Directeur bij DUO lijkt mij wel wat voor hem
Of een mooie man voor Rutte.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezinnetje stichten met een vrouw met veel geduld, slechte oren en die niet maalt om een forse dosis mansplaining.
Moet wel een type zijn die het niet erg vind om constant geīnterrumpeerd te wordenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezinnetje stichten met een vrouw met veel geduld, slechte oren en die niet maalt om een forse dosis mansplaining.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toezichthouder afdeling Toeslagen bij de Belastingdienst.
Ja maar krijg niet goed op de foto. 😔quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk he.
heb je die ene nu al binnen?
Liever Wim Kokquote:Op donderdag 1 april 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bring back Balkenende!
[ afbeelding ]
Arib ook aan de keukentafel. Alles via de voorzitter.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet wel een type zijn die het niet erg vind om constant geīnterrumpeerd te worden
Kaag is D66, ofwel VVD. Same old...quote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe Kaag maar dan, die is nog wat ruwer, sluwer en idealistischer met haar jarenlange diplomatieke ervaring en ze plast zittende, wordt eens hoog tijd dat een vrouw de mijter op krijgt.
AMADRAMALAMABOTSWANAGUYANAGUATAMALANICARAGUAquote:Op donderdag 1 april 2021 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar krijg niet goed op de foto. 😔
Tijden zijn veranderd, heb je dat niet in de gaten.quote:
Jan Marijnissen maar vragen?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kaag is D66, ofwel VVD. Same old...
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jan Marijnissen maar vragen?
Wat gaan we doen vandaag Mark?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet wel een type zijn die het niet erg vind om constant geīnterrumpeerd te worden
Ik denk dat alles met een piemel dan binnen een maand het landje uitgezet gaat worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Agnes Kant premier gaat worden dan ga ik emigreren.
Zou onderhand eens tijd worden, links.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jan Marijnissen maar vragen?
Dat is Sylvanaquote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat alles met een piemel dan binnen een maand het landje uitgezet gaat worden.
Als die er dan niet vanzelf vanaf gevallen is.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat alles met een piemel dan binnen een maand het landje uitgezet gaat worden.
Dit is gewoon Uitstraling.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat gaan we doen vandaag Mark?
Ja nou eeeuhm ja mij maakt het niet uit hoor, waar jij gelukkig van wordt, je kent me toch, ik cijfer me wel weg hoor, alles voor jouw geluk weet je, eergisteren kocht ik toch ook bloemen voor je die je eigenlijk niet lekker vond ruiken dus wat mij betreft is dit helemaal jouw dag, toppie schatje, mag Jort ook mee trouwens, zeg maar ja want Jort vind jouw kapsel zo leuk maar de zon schijnt dus we kunnen ook sinaasappels halen om te persen, wat jij wil honnepon en trouwens zei je eigenlijk nog iets en nu ik er toch aan denk lust je kattenvoer?
SP gaat nooit regeren.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou onderhand eens tijd worden, links.
Waarom?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou onderhand eens tijd worden, links.
Misschien over een jaar of 10 wanneer alles kapotgeflexibiliseerd en geprivatiseerd is.quote:
Omdat het gros van Nederland niet gebaat is bij een neoliberale participatiesamenleving waarin vooral het bedrijfsleven de scepter zwaait. Daarom.quote:
Zelfs dan niet. De SP gaat fuseren met PvdA en GL.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien over een jaar of 10 wanneer alles kapotgeflexibiliseerd en geprivatiseerd is.
Geen zin in politiek maar jij hebt er geen kijk op.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het gros van Nederland niet gebaat is bij een neoliberale participatiesamenleving waarin vooral het bedrijfsleven de scepter zwaait. Daarom.
Groenlinksquote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. De SP gaat fuseren met PvdA en GL.
De echte SP stemmer gaat dan over naar de communistische partij.
Dan krijg je overal toeslagenaffaires als je de overheid weer de kans geeft.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het gros van Nederland niet gebaat is bij een neoliberale participatiesamenleving waarin vooral het bedrijfsleven de scepter zwaait. Daarom.
Nee precies. Laten we dat overlaten aan de 'rijke mensen werken per definitie hard en zijn hoogopgeleid!'-FvD'ers alhier.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen zin in politiek maar jij hebt er geen kijk op.
Eerder hyper-progressief, en volslagen wereldvreemd.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaja, Groenlinks is rechts; D66 is rechts; iedereen is rechts.
Maak je eens niet zo druk man.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee precies. Laten we dat overlaten aan de 'rijke mensen werken per definitie hard en zijn hoogopgeleid!'-FvD'ers alhier.
Leuk bedacht, maar zeker niet waar.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de rijken vermageren, zijn het de armen die van honger omkomen.
Newsflash, welgestelde hoogopgeleide stemmen SP.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee precies. Laten we dat overlaten aan de 'rijke mensen werken per definitie hard en zijn hoogopgeleid!'-FvD'ers alhier.
Vooral Groenlinks. Ze zijn namelijk goed geindoctrineerd op de uniquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Newsflash, welgestelde hoogopgeleide stemmen SP.
Nee hoor; die stemmen D'66 en GroenLinks.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Newsflash, welgestelde hoogopgeleide stemmen SP.
Je stelt exact mijn punt hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar zeker niet waar.
In de USSR was in de vodka en kaviaar rijkelijk voorzien voor de regeringsklasse terwijl de rest stierf van de honger.
Een gelijkschalige welvaartsverdeling vindt je enkel in het kapitalisme.
Snel, maak een meldpuntquote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral Groenlinks. Ze zijn namelijk goed geindoctrineerd op de uni
In de USSR was er ook geen werkloosheid; was er geen werk dan verzonnen ze wel werk. Beetje de huidige participatiewet zeg maar.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar zeker niet waar.
In de USSR was in de vodka en kaviaar rijkelijk voorzien voor de regeringsklasse terwijl de rest stierf van de honger.
Een gelijkschalige welvaartsverdeling vindt je enkel in het kapitalisme.
Ga je sporten?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb trouwens Tony Hawk Pro Skater gedownload
De Melkertbanen waren in Nederland ook een groot succes. Ken het partijprogramma van de SP niet maar gesubsidieerde arbeid zal er wellicht ook wel in staan.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de USSR was er ook geen werkloosheid; was er geen werk dan verzonnen ze wel werk. Beetje de huidige participatiewet zeg maar.
Hoeft niet, hebben we al. Zie participatiewet.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Melkertbanen waren in Nederland ook een groot succes. Ken het partijprogramma van de SP niet maar gesubsidieerde arbeid zal er wellicht ook wel in staan.
En anders Gulag Archipelagoquote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de USSR was er ook geen werkloosheid; was er geen werk dan verzonnen ze wel werk. Beetje de huidige participatiewet zeg maar.
Hahaha hallooooquote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMADRAMALAMABOTSWANAGUYANAGUATAMALANICARAGUA
Niet echt. Jij zegt als de rijken armer worden dan sterft de gewone klasse.quote:
Geef werkeloze depressieve Henkie uit Schaijk maar een scalpel en een groen operatieshirt en alles komt goedquote:Op donderdag 1 april 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Melkertbanen waren in Nederland ook een groot succes. Ken het partijprogramma van de SP niet maar gesubsidieerde arbeid zal er wellicht ook wel in staan.
Of gewoon hulp.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef werkeloze depressieve Henkie uit Schaijk maar een scalpel en een groen operatieshirt en alles komt goed
Haha waarom nou gelijk depressief en werkeloos.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef werkeloze depressieve Henkie uit Schaijk maar een scalpel en een groen operatieshirt en alles komt goed
We hebben zowat meer psychiaters, hulpverleners en psychologen per hoofd van de bevolking dan Monaco, als je dan nog langs het potje pist en achterblijft.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben zowat meer psychiaters, hulpverleners en psychologen per hoofd van de bevolking dan Monaco, als je dan nog langs het potje pist en achterblijft.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha waarom nou gelijk depressief en werkeloos.
Ja of verslaafd of lui, wat de reden ook is om niet mee te kunnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha waarom nou gelijk depressief en werkeloos.
Ja klopt, deze heb je van mij.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben zowat meer psychiaters, hulpverleners en psychologen per hoofd van de bevolking dan Monaco, als je dan nog langs het potje pist en achterblijft.
Dit jaquote:Op donderdag 1 april 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Snap wel wat US bedoelt. Een land of groep leunt altijd op de stabiele mens met de arbeidskracht, levensvreugde of de brains. Hoe je de welvaart ook verdeelt, die trekken de kar. Dan kun je ze beter een beetje meer welvaart geven voordat je communistische ongeīnteresseerde mensen aan het werk hebt.
Zul je zien dat diegene nou net je hartchirurg is.
Jij kunt zo bij de SP.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Snap wel wat US bedoelt. Een land of groep leunt altijd op de stabiele mens met de arbeidskracht, levensvreugde of de brains. Hoe je de welvaart ook verdeelt, die trekken de kar. Dan kun je ze beter een beetje meer welvaart geven voordat je communistische ongeīnteresseerde mensen aan het werk hebt.
Zul je zien dat diegene nou net je hartchirurg is.
Nee dat niet maar ik denk er hetzelfde over, natuurlijk moeten mensen in geestelijke nood geholpen worden maar vaak is het toch ook wel een kip-ei verhaal en een kwestie van een zwak en naargeestig kutkarakter in plaats van echte psychische problemen, can't change that.quote:
Aan de andere kant heeft Monaco ook een gigantisch welvaartsniveau en wonen er bijna alleen miljonairs.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik denk er hetzelfde over, natuurlijk moeten mensen in geestelijke nood geholpen worden maar vaak is het toch ook wel een kip-ei verhaal en een kwestie van een zwak en naargeestig kutkarakter in plaats van echte psychische problemen, can't change that.
Klopt, weelde heeft sterke benen nodig en een nog sterkere ruggengraat.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Monaco ook een gigantisch welvaartsniveau en wonen er bijna alleen miljonairs.
True, maar minder vaak psychologische klachten.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, weelde heeft sterke benen nodig en een nog sterkere ruggengraat.
Kruppstaal zeg maar.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Mijn ogen gingen open bij een interview van een vooraanstaand psychiater die dit ook opperde. NL heeft idd vrijwel de meeste kosten aan geestelijke zorg en lijkt het slecht te doen. Maar wij willen iedereen helpen, en veelal is het geen psychische afwijking maar gewoon het karakter of dingen die we moeten accepteren.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik denk er hetzelfde over, natuurlijk moeten mensen in geestelijke nood geholpen worden maar vaak is het toch ook wel een kip-ei verhaal en een kwestie van een zwak en naargeestig kutkarakter in plaats van echte psychische problemen, can't change that.
Klinkt als een mooie vrouw die Weelde.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen inkomstenbelasting helpt ook een handje mee.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, maar als ze inbreken in m'n woning nemen ze denk ik eerder een laptop dan zo'n eendje mee hoor. Ja, ik haal ze er vanaf want ik ben niet dom.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geef het een week voor ze gejat zijn
Eindelijk eens aan het werk in plaats van recesquote:Op donderdag 1 april 2021 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Het is gewoon nog steeds bezig. HOE DAN
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Mijn ogen gingen open bij een interview van een vooraanstaand psychiater die dit ook opperde. NL heeft idd vrijwel de meeste kosten aan geestelijke zorg en lijkt het slecht te doen. Maar wij willen iedereen helpen, en veelal is het geen psychische afwijking maar gewoon het karakter of dingen die we moeten accepteren.
Anderhalf miljoen drugs- en drankverslaafden die weinig tot niets bijdragen, op een totaal arbeidsarsenaal van vijf miljoen mensen, that's weird and odd.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Mijn ogen gingen open bij een interview van een vooraanstaand psychiater die dit ook opperde. NL heeft idd vrijwel de meeste kosten aan geestelijke zorg en lijkt het slecht te doen. Maar wij willen iedereen helpen, en veelal is het geen psychische afwijking maar gewoon het karakter of dingen die we moeten accepteren.
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk eens aan het werk in plaats van reces
Oh je bent nog bezig met een persoonlijke vete... ga lekker door, zet ik even mijn nieuwe Isaac Hayes plaat opquote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anderhalf miljoen drugs- en drankverslaafden die weinig tot niets bijdragen, op een totaal arbeidsarsenaal van vijf miljoen mensen, that's weird and odd.
De wachtlijsten bestaan gewoon.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lees maar:
https://www.trouw.nl/zorg(...)er-te-veel~b1a508cc/
wie/wat is nog bezig?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Het is gewoon nog steeds bezig. HOE DAN
Ja dan heb je het artikel niet goed gelezen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wachtlijsten bestaan gewoon.
Nee hoor, nou ja beetje persoonlijk is het wel want ik heb een drankverslaafde zus maar die is al 12 jaar nuchter.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh je bent nog bezig met een persoonlijke vete... ga lekker door, zet ik even mijn nieuwe Isaac Hayes plaat op
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lees maar:
https://www.trouw.nl/zorg(...)er-te-veel~b1a508cc/
Jahoor de voorzitter van de raad van psychologie lult maar uit zijn nek natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er in Nederland ergens een schrijnend tekort aan is dan is het GGZ hulp.
Een wachtlijst van een maand is eigenlijk al te lang, laat staan een jaar.
quote:. Hij schrijft hoe psychische klachten zoals stress, burn-out, eenzaamheid, rouw, verdriet en agressie in zijn ogen tot het ‘normale lijden’ horen, net als de mildere varianten van stoornissen als verslaving, angst, depressie en slaapstoornissen. “Deze klachten treffen miljoenen mensen, maar de impact van hun lijden is begrensd, de klachten zijn tijdelijk en de therapie is kortstondig. Deze klachten vergen zeker aandacht, maar niet noodzakelijk uitgebreide professionele hulp.”
quote:. Almaar gaat het over tekorten, maar Nederland kent met zesentwintig psychiaters per honderdduizend inwoners de ‘derde hoogste psychiatriedichtheid’ ter wereld, zegt Denys. Op de eerste plaats staat Monaco, op de tweede Noorwegen.
Iemand die "verslaving" onder "mildere variant" schuift? Ja die lult uit zijn nek.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jahoor de voorzitter van de raad van psychologie lult maar uit zijn nek natuurlijk.
[..]
Met een zwak kutkarakter kun je niet veel aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jahoor de voorzitter van de raad van psychologie lult maar uit zijn nek natuurlijk.
[..]
Impact van hun lijden is begrensd. Ok tnx.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Een burn-out ook maar iets vinden waar mensen even door moeten bijten en dat het aan de levensstijl ligtquote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand die "verslaving" onder "mildere variant" schuift? Ja die lult uit zijn nek.
mandquote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een zwak kutkarakter kun je niet veel aan.
Tot de persoon zelf jaquote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
maar de impact van hun lijden is begrensd,
Dit klopt maar dat heeft er verder niets mee te maken.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een burn-out ook maar iets vinden waar mensen even door moeten bijten en dat het aan de levensstijl ligt![]()
Mensen voelen zich vaak gedwongen tot die levensstijl.
Jij bent een slimme vent.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een burn-out ook maar iets vinden waar mensen even door moeten bijten en dat het aan de levensstijl ligt![]()
Mensen voelen zich vaak gedwongen tot die levensstijl.
Wie werken er in die klinieken.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent een slimme vent.
Die man wil oprecht wel een betere zorg in NL. Wat hij bedoelt is dat psychiaters zijn bedoelt voor behandelen van geestesziekten.
Wat hij bedoelt hiermee is dat alles door GGZ moet worden aangepakt terwijl dit niet nodig is. Hierdoor moeten mensen die het echt nodig zijn veel te lang wachten.
Verslavingen bv kunnen goed behandelt worden in verslavingsklinieken aldan niet vergoed of privé betaald.
Het is taak de GGZ alleen te belasten waarvoor het bedoelt is en daarop doet NL het heel slecht.
Daar ben ik het ook mee eens. Alleen hij gaat nogal makkelijk om met een groep mensen die ook hulp nodig hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man wil oprecht wel een betere zorg in NL. Wat hij bedoelt is dat psychiaters zijn bedoelt voor behandelen van geestesziekten.
Wat hij bedoelt hiermee is dat alles door GGZ moet worden aangepakt terwijl dit niet nodig is. Hierdoor moeten mensen die het echt nodig zijn veel te lang wachten.
Verslavingen bv kunnen goed behandelt worden in verslavingsklinieken aldan niet vergoed of privé betaald.
Het is taak de GGZ alleen te belasten waarvoor het bedoelt is en daarop doet NL het heel slecht.
Dat is echt totaal niet wat er in dat artikel staat.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is op zich niets mis mee. Dat heb ik ook gedaan ivm wachtlijsten, maar het zeker niet de norm worden.quote:
Nee inderdaad. Dan liggen de straten zo vol met mensen die het niet meer kunnen betalen en ook niet kunnen werken en ook geen uitkering krijgen. Het is niet iets wat je op een echo of röntgen ziet en er zit ook nog een taboe op. Mensen gaan echt van de regen in de drup zo.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar is op zich niets mis mee. Dat heb ik ook gedaan ivm wachtlijsten, maar het zeker niet de norm worden.
Ik zou nu even ophouden met internet.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Een psychiater is hoog opgeleid om geestesziektes te behandelen hč. Niet om mensen op de been te helpen die gewoon een puinhoop van hun leven hebben om welke reden dan ook.
Ah ja. Het is niet alsof het al decennia bekend is dat verslaving voornamelijk ontstaat in de hersenen en gevolg is van mentale problematiekquote:Op donderdag 1 april 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Een psychiater is hoog opgeleid om geestesziektes te behandelen hč. Niet om mensen op de been te helpen die gewoon een puinhoop van hun leven hebben om welke reden dan ook.
Het kan een oorzaak zijn maar hoeft niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja. Het is niet alsof het al decennia bekend is dat verslaving voornamelijk ontstaat in de hersenen en gevolg is van mentale problematiek
Niet alleen niet kunnen betalen. Er is geen enkele reden waarom lichamelijke gezondheid wel vergoed zou moeten worden en geestelijke gezondheid niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dan liggen de straten zo vol met mensen die het niet meer kunnen betalen en ook niet kunnen werken en ook geen uitkering krijgen. Het is niet iets wat je op een echo of röntgen ziet en er zit ook nog een taboe op. Mensen gaan echt van de regen in de drup zo.
Je moet het gewoon graag genoeg willen. En leuke dingen doen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja. Het is niet alsof het al decennia bekend is dat verslaving voornamelijk ontstaat in de hersenen en gevolg is van mentale problematiek
Opportunisten vaak, totaal ongereguleerde bende, valt veel geld in te verdienen maar ook te verliezen, bekende van me is zo binnen een half jaar 2 miljoen kwijtgeraakt omdat ze zelf het verkeerde verslaafde vriendje tegenkwam in haar eigen kliniek, die begon twee verslavingsklinieken, eentje hier en eentje in Zuid-Afrika, tijdje geleden over verteld al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |