abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 april 2021 @ 15:45:31 #1
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198798809
POLL

Uit eigen ervaring in het verleden weet ik dat ik dan inderdaad wat minder kieskeurig wordt. Het blijft dan wel bij een enkele (of een paar) keer aangezien het dus geen relatie materiaal is.
Hoe werkt het bij jou?
pi_198799352
Hoe langer je droog staat hoe minder erg je elke vet-rol vindt.
  donderdag 1 april 2021 @ 16:09:57 #3
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198799457
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 16:06 schreef Atak het volgende:
Hoe langer je droog staat hoe minder erg je elke vet-rol vindt.
Mja, toch kan ik het niet "niet zien", van vetrollen gaat ie toch wel hangen hoe droog ik ook sta.
pi_198799918
Dan contacteer ik een scharrel die ik eigenlijk had afgezworen :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198799997
Een gat is een gat.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_198800583
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 16:29 schreef Hallojo het volgende:
Een gat is een gat.
Dus een oma van 95 kan ook?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198800587
Ligt eraan hoe vaak je trekt.
pi_198800602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dus een oma van 95 kan ook?
Ligt eraan of ze nog warm is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_198804519
Ik heb nu langer dan een jaar geen seks gehad. Word ik minder kieskeurig? Nee, dat denk ik niet. Al geloof ik niet dat mijn kieskeurigheid de oorzaak is van het gebrek aan seks. Gebrek aan gelegenheid komt dichter in de buurt.
  donderdag 1 april 2021 @ 20:05:09 #10
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198804662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 19:59 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb nu langer dan een jaar geen seks gehad. Word ik minder kieskeurig? Nee, dat denk ik niet. Al geloof ik niet dat mijn kieskeurigheid de oorzaak is van het gebrek aan seks. Gebrek aan gelegenheid komt dichter in de buurt.
Klotelockdown ook he.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 1 april 2021 @ 20:52:12 #11
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198805822
Nee. Ik heb altijd heel mooie wijven gedaan en ik wil die standaard hoog houden, ook in mindere tijden
Beati pauperes spiritu
  donderdag 1 april 2021 @ 23:58:57 #12
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198811676
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 20:52 schreef Academicus het volgende:
Nee. Ik heb altijd heel mooie wijven gedaan en ik wil die standaard hoog houden, ook in mindere tijden
Bij het woord "wijf" denk ik sowieso niet aan een appetijtelijke dame, maar dat kan ook liggen in het verschil van mening over "mooi". ;)
pi_198830206
Deels, want toch blijft m'n oog wel iets lekkers willen. Heb ik geen keuze uit iets lekkers dan gaan we niet eten... simpel... maar kan wel iets eten wat ik niet mega extreem super lekker vind maar omdat ik trek heb dan wel durf te eten... beetje dit idee.

Dus zal het nooit een tomaat worden of olijven... ;-)

als je begrijpt wat ik bedoel
Just say hi!
pi_198830681
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:23 schreef Chandler het volgende:
Deels, want toch blijft m'n oog wel iets lekkers willen. Heb ik geen keuze uit iets lekkers dan gaan we niet eten... simpel... maar kan wel iets eten wat ik niet mega extreem super lekker vind maar omdat ik trek heb dan wel durf te eten... beetje dit idee.

Dus zal het nooit een tomaat worden of olijven... ;-)

als je begrijpt wat ik bedoel
Dat je zin hebt in pizza en er alleen maar diepvriespizza beschikbaar is _O- .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198830691
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat je zin hebt in pizza en er alleen maar diepvriespizza beschikbaar is _O- .
Whaha... dat dus!

Altijd nog beter dan een broodje stroop, jakkes! :P
Just say hi!
  zaterdag 3 april 2021 @ 10:07:39 #16
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198830719
Ik niet. Dan maar niet neuken.
soooo, da's mooi!
  zondag 4 april 2021 @ 21:23:00 #17
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_198855636


:P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  maandag 5 april 2021 @ 13:02:28 #18
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198863070
quote:
_O- Nou mijn lul misschien niet maar ik heb wel ogen, en "what has been seen cannot be unseen". :X
  maandag 5 april 2021 @ 13:08:12 #19
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_198863124
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:02 schreef Shirogami het volgende:

[..]

_O- Nou mijn lul misschien niet maar ik heb wel ogen, en "what has been seen cannot be unseen". :X
Da's waar en men heeft altijd de gouden regel nog: Voortijdig de vleeslans afmoppen voorkomt een hoop verkeerde keuzes :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  maandag 5 april 2021 @ 13:11:50 #20
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198863168
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:08 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Da's waar en men heeft altijd de gouden regel nog: Voortijdig de vleeslans afmoppen voorkomt een hoop verkeerde keuzes :P
Ja je hebt het allemaal zelf in de hand (letterlijk) :P
  maandag 5 april 2021 @ 13:12:27 #21
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_198863175
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:11 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Ja je hebt het allemaal zelf in de hand (letterlijk) :P
What's in a word aye! :D
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_198864373
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik niet. Dan maar niet neuken.
Dit.
De smerigheid die je voelt als je sex hebt gehad met iemand waarvan je eigenlijk denkt nouuuuuu ne dat weegt er simpelweg niet tegenop.
  maandag 5 april 2021 @ 14:44:10 #23
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198864542
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Dit.
De smerigheid die je voelt als je sex hebt gehad met iemand waarvan je eigenlijk denkt nouuuuuu ne dat weegt er simpelweg niet tegenop.
Spreek je uit ervaring? Word zelf wel wat minder kieskeurig misschien, maar als ik denk "nouuuu nee" dan natuurlijk niet, een gat is een gat gaat voor mij zeker niet op.

Bedoel stel dat je iemand lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar het verder geen relatie materiaal is en je al heeeeel lang droog staat, wie weet wat er dan kan gebeuren? Al blijft het gevaarlijk, als de ander verliefd wordt kan je er nog een hoop gezeur aan overhouden (ja ik spreek uit ervaring).
En natuurlijk kan het ook zo zijn dat je er pas wat later achter komt dat diegene geen relatie materiaal blijkt te zijn, een ons is sowieso niet mijn ding dus ik duik niet met iemand het bed in als ik al op voorhand zeker weet dat er verder niets gaat zijn.
pi_198864581
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:44 schreef Shirogami het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring? Word zelf wel wat minder kieskeurig misschien, maar als ik denk "nouuuu nee" dan natuurlijk niet, een gat is een gat gaat voor mij zeker niet op.

Bedoel stel dat je iemand lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar het verder geen relatie materiaal is en je al heeeeel lang droog staat, wie weet wat er dan kan gebeuren? Al blijft het gevaarlijk, als de ander verliefd wordt kan je er nog een hoop gezeur aan overhouden (ja ik spreek uit ervaring).
En natuurlijk kan het ook zo zijn dat je er pas wat later achter komt dat diegene geen relatie materiaal blijkt te zijn, een ons is sowieso niet mijn ding dus ik duik niet met iemand het bed in als ik al op voorhand zeker weet dat er verder niets gaat zijn.
Ik heb dit 1 keer gehad, dat ik dacht van ja nu is het er al van gekomen dus dan moet het maar ( ! :') ) en ik had zelf ook wel zin maar achteraf dacht ik gadverdamme doei. Was een hele lieve vent maar niet mijn ding.
Voor de rest heb ik alleen maar sex gehad met mensen die ik ook daadwerkelijk aantrekkelijk vond, en dat zijn er niet zoveel, omdat ik dus wel kieskeurig ben.

Het maakt niet uit hoe lang ik droog sta, als ik iemand niet aantrekkelijk of leuk vind dan kan ik het gewoon niet, zowel fysiek als mentaal gaat dat niet lukken. Snap wel dat dat voor mannen misschien anders is of zo.
  maandag 5 april 2021 @ 14:53:43 #25
494915 Shirogami
Al braaf je spuitjes gehad?
pi_198864672
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 14:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik heb dit 1 keer gehad, dat ik dacht van ja nu is het er al van gekomen dus dan moet het maar ( ! :') ) en ik had zelf ook wel zin maar achteraf dacht ik gadverdamme doei. Was een hele lieve vent maar niet mijn ding.
Voor de rest heb ik alleen maar sex gehad met mensen die ik ook daadwerkelijk aantrekkelijk vond, en dat zijn er niet zoveel, omdat ik dus wel kieskeurig ben.

Het maakt niet uit hoe lang ik droog sta, als ik iemand niet aantrekkelijk of leuk vind dan kan ik het gewoon niet, zowel fysiek als mentaal gaat dat niet lukken. Snap wel dat dat voor mannen misschien anders is of zo.
Zal vast per man verschillen, maar bedoel dus meer als je iemand wel aantrekkelijk vind maar het niets voor een relatie is. Dat kan ook liggen aan het karakter bv.
Over het algemeen ben ik te kieskeurig, en dat is ook niet zaligmakend als je wel de behoefte aan seks hebt :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')