SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook die continue persoonlijke aanvallen van haar zijn echt tenenkrommendquote:Op donderdag 1 april 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Die Marijnissen ziet er ook uit alsof ze beter in een textielwinkeltje voor demente bejaarden hoort te staan, zuur naar hoofd heeft dat paard.
Ik vind het nu wel terecht hoor. Dit gaat over het gedrag van Rutte.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook die continue persoonlijke aanvallen van haar zijn echt tenenkrommend
Beetje de natte droom van menig incel wel denk ik, lelijk, verzuurd maar ja heeey poepoeh tietjes en blond maar onaantrekkelijk genoeg om het sleepnet uit te gooien.quote:
Ja maar dat toontje heeft ze altijd dus is het gewoon irritantquote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel terecht hoor. Dit gaat over het gedrag van Rutte.
Hij loopt zo naar buiten om iemand door een bushokje te tiefenquote:Op donderdag 1 april 2021 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Nog even en hij gooit dat tafeltje door de tweede kamer heen.
Baudet gaat als eerste.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij loopt zo naar buiten om iemand door een bushokje te tiefen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |