SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook die continue persoonlijke aanvallen van haar zijn echt tenenkrommendquote:Op donderdag 1 april 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Die Marijnissen ziet er ook uit alsof ze beter in een textielwinkeltje voor demente bejaarden hoort te staan, zuur naar hoofd heeft dat paard.
Ik vind het nu wel terecht hoor. Dit gaat over het gedrag van Rutte.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook die continue persoonlijke aanvallen van haar zijn echt tenenkrommend
Beetje de natte droom van menig incel wel denk ik, lelijk, verzuurd maar ja heeey poepoeh tietjes en blond maar onaantrekkelijk genoeg om het sleepnet uit te gooien.quote:
Ja maar dat toontje heeft ze altijd dus is het gewoon irritantquote:Op donderdag 1 april 2021 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel terecht hoor. Dit gaat over het gedrag van Rutte.
Hij loopt zo naar buiten om iemand door een bushokje te tiefenquote:Op donderdag 1 april 2021 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Nog even en hij gooit dat tafeltje door de tweede kamer heen.
Baudet gaat als eerste.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij loopt zo naar buiten om iemand door een bushokje te tiefen
En haar wat korter, het is echt te lang nu.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geertje moet het grijs verven. Zo hem een stuk beter staan
Kaag is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 1 april 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
Kaag die die gedoe met Rutte vergelijkt met Via Dolorosa, dat mens ruikt echt bloed he
Hippiequote:Op donderdag 1 april 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
An eye for an eye will make the whole world blind.
Oh wow had ik ook niet verwacht haha.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, die Esther Ouwehand is 1 jaar ouder dan ik. Dacht minstens dat ze halverwege de 50 was
En wat aan die rare tiks doen.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geertje moet het grijs verven. Zo hem een stuk beter staan
Begin 50 dus?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, die Esther Ouwehand is 1 jaar ouder dan ik. Dacht minstens dat ze halverwege de 50 was
Ik neem aan dat hij snapt dat hij nu echt zwaarder dan ooit in de penarie zit.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Rutte kijkt echt steeds minder blij he.
Meh :pquote:Op donderdag 1 april 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goh, ik dacht heel even dat er kreeft met gebrande paprika-balsamicosaus stond.
Is ruttegod geen ruttegod meer?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij snapt dat hij nu echt zwaarder dan ooit in de penarie zit.
Ze doet het primaquote:Op donderdag 1 april 2021 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
Die boer is wel echt een aanwinst voor de kamer hé
Meh, die man is van teflon.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij snapt dat hij nu echt zwaarder dan ooit in de penarie zit.
Neequote:
Kaag vergeleek hem net wel met Jezusquote:
Zou het ja?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaag vergeleek hem net wel met JezusMaar denk dat we volgende maand weer naar de stembus kunnen
Die arme man heeft ook zo veel stress.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij, Ollongren en Jorritsma zijn op onverklaarbare wijze vergeten dat Omtzigt ter sprake is gekomen in hun gesprek. Terwijl er volgens het gespreksverslag uitgebreid over Omtzigt is gepraat.
Denk dat het wel een puinhoop gaat worden de komende tijdquote:
Ik vind het wel knap dat Rutte gewoon overeind blijft met alles wat op hem afkomt.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die arme man heeft ook zo veel stress.
Hij is enorm stressbestendig.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Rutte gewoon overeind blijft met alles wat op hem afkomt.
Geen vrouw en kinderen, scheelt toch wel een hoop in de politiek denk ikquote:Op donderdag 1 april 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is enorm stressbestendig.
Ach ja het is altijd al zo geweest in de politiek, koot en bie maakte er al 30 jaar geleden een elpee vanquote:Op donderdag 1 april 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij, Ollongren en Jorritsma zijn op onverklaarbare wijze vergeten dat Omtzigt ter sprake is gekomen in hun gesprek. Terwijl er volgens het gespreksverslag uitgebreid over Omtzigt is gepraat.
er zijn al mensen voor minder weg gejaagd.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Rutte gewoon overeind blijft met alles wat op hem afkomt.
Ik zou hyperventilerend onder het katheder liggen.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou allang met een burn-out in bed liggen denk ik.
Dat zekerquote:Op donderdag 1 april 2021 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen vrouw en kinderen, scheelt toch wel een hoop in de politiek denk ik
Ik zou zn baan absoluut niet willen hebbenquote:Op donderdag 1 april 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou hyperventilerend onder het katheder liggen.
Deze gaat hij toch moeite mee hebben; en gaat ook gezellig worden bij een formatie.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh, die man is van teflon.
Staat hij zichzelf weer voor lul te zetten?quote:
Hij mocht niks meer zeggen maar ging het toch doen maar de mic bleef uit.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat hij zichzelf weer voor lul te zetten?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat partijen nog met hem willen samenwerken. Hij is persoonlijk echt beschadigd nu.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze gaat hij toch moeite mee hebben; en gaat ook gezellig worden bij een formatie.
Ik heb ook geen vrouw en kinderen, maar stressbestendig ben ik niet zoquote:Op donderdag 1 april 2021 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen vrouw en kinderen, scheelt toch wel een hoop in de politiek denk ik
Ik heb dit verhaaltje van Rutte al een paar keer eerder gehoord.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze gaat hij toch moeite mee hebben; en gaat ook gezellig worden bij een formatie.
Daarom zit jij op FOK! en niet in de Tweede Kamerquote:Op donderdag 1 april 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrouw en kinderen, maar stressbestendig ben ik niet zo
Rutte = VVD; dat was het strijdplan van de VVD deze verkiezingen. Je kunt er lastig omheen tijdens een formatie.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat partijen nog met hem willen samenwerken. Hij is persoonlijk echt beschadigd nu.
Wat dat betreft doet die Arib het meestal wel goed tussen die vervelende mannetjesquote:Op donderdag 1 april 2021 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij mocht niks meer zeggen maar ging het toch doen maar de mic bleef uit.
O jaquote:Op donderdag 1 april 2021 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zit jij op FOK! en niet in de Tweede Kamer
Arib is een topperquote:Op donderdag 1 april 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet die Arib het meestal wel goed tussen die vervelende mannetjes
Ja precies daaromquote:Op donderdag 1 april 2021 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rutte = VVD; dat was het strijdplan van de VVD deze verkiezingen. Je kunt er lastig omheen tijdens een formatie.
Niet netjes niequote:Op donderdag 1 april 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat je dus eigenlijk wil zeggen is dat er geen mogelijkheid is om om vvd heen te gaanquote:Op donderdag 1 april 2021 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
D66, CDA, PvdA, SP, GL, PvdD, CU
Dit zou een mogelijke coalitie zijn van partijen die elkaar nu niet uitsluiten zonder de VVD erbij.
D66 sluit CU uitquote:Op donderdag 1 april 2021 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
D66, CDA, PvdA, SP, GL, PvdD, CU
Dit zou een mogelijke coalitie zijn van partijen die elkaar nu niet uitsluiten zonder de VVD erbij.
Ja !quote:Op donderdag 1 april 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het om in je nieuwe huis te zijn? Voelt het fijn?
Nee, die sluiten elkaar niet bij voorbaat uit.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
Ja !dat water en alles is echt fijn.
Ik las gisteren ergens dat ze geen trek heeft in de medisch-ethische standpunten van de CU. Maar goed, dat kan ook onderhandelingstactiek zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, die sluiten elkaar niet bij voorbaat uit.
Volgens mij is deze lijst nog up-to-date.
VVD, FvD
D66, PVV
CDA, PVV
CDA, FvD
VVD, PVV
SP, PVV
SP, FvD
Hadden ze vorige keer ook niet; dus dat is altijd onderhandelbaar (of er wordt niets aan gedaan).quote:Op donderdag 1 april 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens dat ze geen trek heeft in de medisch-ethische standpunten van de CU. Maar goed, dat kan ook onderhandelingstactiek zijn.
Ja, hij is nu echt wel over de uiterste houdbaarheidsdatum heen.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch houdt Rutte knap stand. Al vind ik gewoon dat zijn tijd als MP wel voorbij is...
Ik kan die afdeling ook af en toe wat werk bezorgen.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Berisping van mijn CEO dat mijn 1 aprilgrap echt niet kon, saaie belegen kut Amerikanen zijn het ook![]()
Dat HR niet blij is dat snap ik want die werden knettergek van de vragen![]()
Fuck 'em
Dit gaat wel wat damage control opleveren de komende tijd, klemmend beroep om de mail per direct te rectificeren.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan die afdeling ook af en toe wat werk bezorgen.
Gewoon zegegn dat je hierdoor toch echt een emotional support animal nodig hebt zelf...quote:Op donderdag 1 april 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Berisping van mijn CEO dat mijn 1 aprilgrap echt niet kon, saaie belegen kut Amerikanen zijn het ook![]()
Fuck 'em
Zal ik een foto van een bescheiden olifantje sturen?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon zegegn dat je hierdoor toch echt een emotional support animal nodig hebt zelf...
Wat was de grap?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Fuck 'em
Doen!quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik een foto van een bescheiden olifantje sturen?
Amerikanen en humorquote:Op donderdag 1 april 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Fuck 'em
Bij de Franse eigenaren ga ik het ook niet doenquote:Op donderdag 1 april 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat wel wat damage control opleveren de komende tijd, klemmend beroep om de mail per direct te rectificeren.
"Ja morgenvroeg denk ik" viel niet in goede aarde
Misschien had ik het iets kleinschaliger aan kunnen pakken.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de Franse eigenaren ga ik het ook niet doen![]()
Geen gevoel voor humor.
Die kabouter heeft een heftig feestje gevierdquote:Op donderdag 1 april 2021 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fogel hij beweegt nog.Mutsje niet meer in originele staat zo te zien
https://reizendekabouters.nl/bht81/
Gezellig tochquote:Op donderdag 1 april 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huisdieren meenemen naar kantoor vanaf heden toegestaan en te faciliteren.
Jaquote:Op donderdag 1 april 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kabouter heeft een heftig feestje gevierd
Sommige kabouters doen het echt enorm goed. Die van LT is echt al heel vaak verzet bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 april 2021 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JaMaar vandaag is wel een goede kabouterdag, dat geeft me moed dat je dan tijden niets hoort en ze dan toch weer opduiken.
Heeft ie ruzie gemaakt met de eenden?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fogel hij beweegt nog.Mutsje niet meer in originele staat zo te zien
https://reizendekabouters.nl/bht81/
In discussie met m'n werkgeverquote:
He bah, daar moet je als werkgever een beetje chic mee omgaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In discussie met m'n werkgeverIk heb 12 dagen aan overuren verzameld en wil dus samen met 24 dagen vakantie die ik ook nog tegoed had 7 weken vakantie opnemen. Maar nu gaan ze moeilijk doen en willen ze uitbetalen, want ze hebben me te hard nodig. Ja daar had je gvd over moeten nadenken voordat je niks aan de situatie waar ik over geklaagd heb wilde doen hè
![]()
Maar las net dat zolang ik niet accepteer dat ze me die dagen uitbetalen, dat ze dat ook niet mogen doen. Het moet door beide partijen overeen gekomen zijn. Briljant weer hoor.. wil je een medewerker die bog 5 weken hard werkt, of eentje die nog 7.5 week ongemotiveerd het minimale doet?
Doe ik ook, heb genoeg concessies gedaan gedurende de jaren. Dat kunnen ze nu vergeten.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He bah, daar moet je als werkgever een beetje chic mee omgaan.Gewoon je schilletje stijf houden hoor.
Thijsse staat niet meer waar ik hem ooit heb neergezet. Boldi weet ik niet, kom niet zo vaak in die hoek maar als ik in de buurt ben dan zal ik eens kijken.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Weet je eigenlijk of Thijsse en Boldi nog op hun plekje staan, Liesje?
Langquote:Op donderdag 1 april 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange fietstocht aan het maken?
Gewillig geitje mee.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik neem voortaan mijn emotional support pauw mee naar werk
Ik ben al begonnen met een Madelief2,quote:Op donderdag 1 april 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds sad dat mijn kabouter genakt is uit het centrum.
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met een Madelief2,
Betalen ze het dan uit als overtijd (incl het percentage wat je daar extra voor krijgt) of als normale tijd?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik ook, heb genoeg concessies gedaan gedurende de jaren. Dat kunnen ze nu vergeten.
RIP Thijssequote:Op donderdag 1 april 2021 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thijsse staat niet meer waar ik hem ooit heb neergezet. Boldi weet ik niet, kom niet zo vaak in die hoek maar als ik in de buurt ben dan zal ik eens kijken.
Waarom?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
Kaag mag wel even wat aan botox en fillers doen zeg
Indien de kutcovid zich rustig had gehouden, was ik gister uit Tokyo terug naar huis gevlogen. Ik wil dat ooit eens live mee maken in Japan.quote:
Yep maar daar ook al lang niets meer van gehoord. Gerard2 van IJs doet het ook wel lekker, die is nu denk ik bij iemand die hem een keer mee gaat nemen naar Texel. Of in ieder geval in mijn hoofd is dat zo. Ik merk ook dat er geen pijl op te trekken is want Thijsse stond in hetzelfde parkje als die van LT. En Gerard2 heb ik op dezelfde plek achtergelaten als Gerard. Die in de duinen doen het vaak wel redelijk. Maar ook niet altijd, Dus het is aldoor afwachten en dat maakt het ook wel extra tof.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige kabouters doen het echt enorm goed. Die van LT is echt al heel vaak verzet bijvoorbeeld
Wij hebben de afspraak staan dat we volgend jaar sowieso gaan rond deze tijd, al moeten we illegaal zwemmen.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Indien de kutcovid zich rustig had gehouden, was ik gister uit Tokyo terug naar huis gevlogen. Ik wil dat ooit eens live mee maken in Japan.
wil je mijn kaboutertje op vliegveld rotterdam - den haag zetten?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar daar ook al lang niets meer van gehoord. Gerard2 van IJs doet het ook wel lekker, die is nu denk ik bij iemand die hem een keer mee gaat nemen naar Texel. Of in ieder geval in mijn hoofd is dat zo. Ik merk ook dat er geen pijl op te trekken is want Thijsse stond in hetzelfde parkje als die van LT. En Gerard2 heb ik op dezelfde plek achtergelaten als Gerard. Die in de duinen doen het vaak wel redelijk. Maar ook niet altijd, Dus het is aldoor afwachten en dat maakt het ook wel extra tof.
Normale tijd. En er gaan allerlei social deductions vanaf, plus ik kom daarmee in een hoger belastingtarief. Maar al was dat niet zo, ik heb zin in 7 weken vakantiequote:Op donderdag 1 april 2021 17:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Betalen ze het dan uit als overtijd (incl het percentage wat je daar extra voor krijgt) of als normale tijd?
Ik heb toch geen idee waar jouw kaboutertje uithangt johquote:Op donderdag 1 april 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
wil je mijn kaboutertje op vliegveld rotterdam - den haag zetten?
jeeeeeeeeeeeeeeej lekker nieuw vooruitzichtquote:Op donderdag 1 april 2021 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normale tijd. En er gaan allerlei social deductions vanaf, plus ik kom daarmee in een hoger belastingtarief. Maar al was dat niet zo, ik heb zin in 7 weken vakantie
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen idee waar jouw kaboutertje uithangt joh
Toen ik er was, was ik net te laat, we reisden zo net met ze mee naar het noordenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Indien de kutcovid zich rustig had gehouden, was ik gister uit Tokyo terug naar huis gevlogen. Ik wil dat ooit eens live mee maken in Japan.
Vakantie is beter dan geld. Maar als ze perse willen uitbetalen, stel dan voor dat ze RUIM compenseren voor je extra lastenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normale tijd. En er gaan allerlei social deductions vanaf, plus ik kom daarmee in een hoger belastingtarief. Maar al was dat niet zo, ik heb zin in 7 weken vakantie
Ja goed punt. Maar in principe mogen ze sowieso alleen uitbetalen als ik daar mee akkoord ga. En indien nodig haal ik m'n rechtsbijstand erbij. Maar ze moeten gewoon een beetje normaal doen, want ik ga bij de klant werken en kan straks bepalen of we verder met hun werken of nietquote:Op donderdag 1 april 2021 17:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vakantie is beter dan geld. Maar als ze perse willen uitbetalen, stel dan voor dat ze RUIM compenseren voor je extra lasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Richting huis naar de famquote:Op donderdag 1 april 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de paasweekend plannen jongens? Ik ga zonnen en chocolade eten
Geen plannen. Ik doe niet aan pasen.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de paasweekend plannen jongens? Ik ga zonnen en chocolade eten
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Het paasweer is volgens de voorspellingen maar matig hier.
En ik ben pissig.Oh dat laatste is wel super irritant jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, behalve dat ik wat extra chocolade eetquote:Op donderdag 1 april 2021 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen plannen. Ik doe niet aan pasen.
Kdoemee.quote:
Er is niet echt wat in huis ook, dus ik mag ook nog naar de winkel.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel super irritant ja
Er is geen dislike knopquote:Op donderdag 1 april 2021 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is niet echt wat in huis ook, dus ik mag ook nog naar de winkel.
Heb ik overwogen, maar ik kan hier eigenlijk alleen troep laten bezorgen en daar ga ik ook niet vrolijker van worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is geen dislike knopAnders gewoon thuisbezorgd ofzo?
bweh, nah zo erg is het toch niet?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar ik kan hier eigenlijk alleen troep laten bezorgen en daar ga ik ook niet vrolijker van worden.![]()
Het irritantste vind ik nu vooral dat ik mezelf niet "uit" mijn frustratiebui krijg.Ga ook niet met mijn janksmoel naar de super.
Het probleem is niet het naar de super gaan an sich, de ergernis is ergens op rekenen wat last minute niet zo blijkt.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
bweh, nah zo erg is het toch niet?
Even naar de super
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Was weer lekker.
Ik begin een culinaire Michelin-ster waardige top magnetronkok te worden..
ja okay, maar dat komt toch wel vaker voor?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het probleem is niet het naar de super gaan an sich, de ergernis is ergens op rekenen wat last minute niet zo blijkt.
En dan Herman de Blijker of GOrdon Ramsay uitnodigen...quote:Op donderdag 1 april 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Restaurant openen met alleen maar magnetrons in de keuken
Dat was de taak van wederhelft dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja okay, maar dat komt toch wel vaker voor?
zorgen dat je wat meer eten in huis hebt
Hij vindt het vast ook fijn om geen afhankelijken te hebbenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was de taak van wederhelft dus.
Dat soort dingen kan ik ook slecht tegen. Vooral omdat ik 15 minuten onderweg ben naar de supermarktquote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het probleem is niet het naar de super gaan an sich, de ergernis is ergens op rekenen wat last minute niet zo blijkt.
Gaat dit over je nieuwe huis?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer thuis.
Hij had het super ranzig achter gelaten
trok een laatje open in de badkamer, vol met haaraanrecht overal kruimels en shit. in alle keukenlades kruimels, koelkast vies. vriezer vol gelaten met allemaal ijsjes die kapot waren. Overal lange zwarte haren op de vloer en stof
![]()
Mijn tante kwam in de keuken zelfs nog een pantykousje tegen en ene kladblokje met nummers van mensen![]()
Echt onbeschoft
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer thuis.
trok een laatje open in de badkamer, vol met haaraanrecht overal kruimels en shit. in alle keukenlades kruimels, koelkast vies. vriezer vol gelaten met allemaal ijsjes die kapot waren. Overal lange zwarte haren op de vloer en stof
![]()
Mijn tante kwam in de keuken zelfs nog een pantykousje tegen en ene kladblokje met nummers van mensen![]()
Echt onbeschoft
Ja dat is wel enorm kut eigenlijkquote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gatver, wat aso.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer thuis.
![]()
Echt onbeschoft
ja . kijk dat het niet spik en span is begrijp ik maar hij heeft gewoon echt niks schoongemaaktquote:
Ik ben niet afhankelijk, ik ben een zolderkamerautist.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij vindt het vast ook fijn om geen afhankelijken te hebben
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja . kijk dat het niet spik en span is begrijp ik maar hij heeft gewoon echt niks schoongemaakt
Ew, die heeft nadat het verkocht is gewoon niks meer gedaan ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer thuis.
![]()
Echt onbeschoft
Kook Joops lievelingseten voor jezelf als wraak.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Vond je tante het ook een leuk huis, ballie?
Zwitserlandquote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Is dat niet iets dat in het contract staat, dat het schoon overgedragen moet worden? Hier wel.
500 euro van de koopprijs af halen omdat je een schoonmaakbedrijf hebt moeten inhuren.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja . kijk dat het niet spik en span is begrijp ik maar hij heeft gewoon echt niks schoongemaakt
Bah gadverdammequote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer thuis.
![]()
Echt onbeschoft
bezemschoon staat er.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Is dat niet iets dat in het contract staat, dat het schoon overgedragen moet worden? Hier wel.
Dat zijn bonen.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kook Joops lievelingseten voor jezelf als wraak.
Ja en morgen kale prakquote:Op donderdag 1 april 2021 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kook Joops lievelingseten voor jezelf als wraak.
O, tante Fleurquote:Op donderdag 1 april 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaZe vindt de buurt minder maar zij is altijd zogenaamd op stand
Dus begrijp ik wel
ja dat denk ikquote:Op donderdag 1 april 2021 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ew, die heeft nadat het verkocht is gewoon niks meer gedaan ofzo.
Waarom heb jij dit altijd.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer thuis.
![]()
Echt onbeschoft
Voor de foto's en bezichtigingen waarschijnlijk iemand ingehuurd ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ikHIj zei dat hij afgelopen weekend er uit is gegaan en blijkbaar gewoon zo bewoond achter gelaten
mja te laat.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
500 euro van de koopprijs af halen omdat je een schoonmaakbedrijf hebt moeten inhuren.
Slordig van de makelaar ookquote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
k ben weer thuis.
![]()
Echt onbeschoft
"Bezemschoon: De woning moet grondig zijn schoongemaakt waardoor er geen grote hoeveelheden stof of ander vuil meer waargenomen kunnen worden"quote:Op donderdag 1 april 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bezemschoon staat er.
Vind ik ook een ruim begrip
Ja makelaar natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2021 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de foto's en bezichtigingen waarschijnlijk iemand ingehuurd ook.
Post hier! Dan zal het Koninklijke Stalk Corps wel even zijn werk doenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het kladblokje met telefoonnummer niet gewoon zijn nummer?
Geen idee, weg gegooidquote:Op donderdag 1 april 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het kladblokje met telefoonnummer niet gewoon zijn nummer?
Hmm neequote:Op donderdag 1 april 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Bezemschoon: De woning moet grondig zijn schoongemaakt waardoor er geen grote hoeveelheden stof of ander vuil meer waargenomen kunnen worden"
Nou dat lijkt me niet het geval
Ja maar dit soort taferelen bedoel ikquote:Op donderdag 1 april 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja altijdDit is de eerste keer dat ik een huis zelf heb gekocht :p
Zeggen ze bij vakantiehuisjes ook altijd en dan is m'n moeder vier uur bezig met poetsen van de tent.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Bezemschoon: De woning moet grondig zijn schoongemaakt waardoor er geen grote hoeveelheden stof of ander vuil meer waargenomen kunnen worden"
Nou dat lijkt me niet het geval
ja je merkt ook gigantsch verschil asl er geen meubels staan. er missen bv ook op meerdere plekken dan plinten maar als er meubels staan zie je dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 1 april 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit soort taferelen bedoel ik![]()
Ik heb wel een keer een bezichtiging gehad van een goor appartementZag er op de foto's hartstikke mooi uit, woonde er in m'n hoofd al bijna, had er echt zin in. Maar blijkbaar was er na het maken van de foto's een tijdelijke huurder in gegaan en die was niet zo netjes
![]()
En nog heel veel dingen die ze hadden weggemoffeld op de foto's maar gewoon echt heel lelijk en slecht afgewerkt waren. Wat was dat een tegenvaller zeg.
ja dat gaat niet meer.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er foto's van gemaakt, mag ie een schoonmaakploeg betalen.
Hopelijk had ie geen hond of kat, want dat is toch wel zo smerig dan.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je merkt ook gigantsch verschil asl er geen meubels staan. er missen bv ook op meerdere plekken dan plinten maar als er meubels staan zie je dat natuurlijk niet![]()
maar ja alles i zelf gewoon te maken. Als er nieuwe laag verf op zit en gestofzuigd zal het al heel anders ogen denk ik. Vond het gewoon wat onvriendelijk om zo je huis achter te laten voor de koper.
Denk dat al dat haar van zijn vriendin was.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk had ie geen hond of kat, want dat is toch wel zo smerig dan.
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
oh en iets anders vreemds![]()
Wij staan op de lift te wachten. En precies bij die liftuigang is schijnbaar kantoortje van het bestuur...
Dus zij komen naar buiten. 2 mannen. 1 wat jongr en de andere oud. HIj blokkeert dus de lift ingang. Begint gelijk dat hij mij bij langs wilt komenen op zondag mag er niet geboord worden of getimmerd. Oh en hakken ook niet. En zou nog een heel pak aan papierwerk ontvangen en hij zou toch echt bij mij langs komen.
niet binnen laten die mongolen
niet binnen latenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat al dat haar van zijn vriendin was.
Deed de gangkast open, daar hangen plankjes, hing ook zon lange zwarte haar aan
ja ik weet niet wat ze bij mij thuis willen? Die verkoper zei al dat ze van zelf wel zouden aanbellen omdat ze erg nieuwsgierig zijnquote:
Klinkt als een uhm.. interessante buurtquote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Wij staan op de lift te wachten. En precies bij die liftuigang is schijnbaar kantoortje van het bestuur...
Dus zij komen naar buiten. 2 mannen. 1 wat jongr en de andere oud. HIj blokkeert dus de lift ingang. Begint gelijk dat hij mij bij langs wilt komenen op zondag mag er niet geboord worden of getimmerd. Oh en hakken ook niet. En zou nog een heel pak aan papierwerk ontvangen en hij zou toch echt bij mij langs komen.
Dat papier flikkert 'ie maar in de brievenbus en wat er wel en niet mag, staat vast wel ergens beschreven.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als een uhm.. interessante buurt
Klinkt als m'n hotel in New York toen. Niet onder je bed kijken.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat al dat haar van zijn vriendin was.
Deed de gangkast open, daar hangen plankjes, hing ook zon lange zwarte haar aan
"Ok, vve dus."quote:Op donderdag 1 april 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
het 'bestuur' ook echt. Ik vroeg bent u van de vve. heeft hij mij gelijk tegengesproken. Nee het bestuur
Klinkt als een swingersflatquote:Op donderdag 1 april 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat ze bij mij thuis willen? Die verkoper zei al dat ze van zelf wel zouden aanbellen omdat ze erg nieuwsgierig zijn
Iedereen is van de VvE namelijkquote:Op donderdag 1 april 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
het 'bestuur' ook echt. Ik vroeg bent u van de vve. heeft hij mij gelijk tegengesproken. Nee het bestuur
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen ze bij vakantiehuisjes ook altijd en dan is m'n moeder vier uur bezig met poetsen van de tent.
ja geen ideequote:Op donderdag 1 april 2021 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]mijn koelkast is zelfs nu niet zo vies. Wat is dat voor smeerlap joh..
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk uitzicht (op de Maas?)
Eigenlijk is het meer de Rijn. Maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk uitzicht (op de Maas?)
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer de Rijn. Maar dat is een andere discussie.
Even de paneerkorrels opvegenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
nah en die la met dat haar. heb er geen foto van gemaakt![]()
Kijk mijn huis hier is ook niet super schoon, heb ook wel wat stofwolkjes rond dwarrelen maar als een ander er in gaat wonen maak ik dat toch wel eerst schoon
Rotterdam=Maasquote:Op donderdag 1 april 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer de Rijn. Maar dat is een andere discussie.
ik vind het wel slecht.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou we hebben de vorige bewoner gevonden bal
quote:Op donderdag 1 april 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is dit niet de maas? Das een verborgen gebrek
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:02 schreef Ygritte het volgende:
HUISBAL
![]()
Wel een goorlap zeg....![]()
Maar huis
Ah dan is het goedquote:Op donderdag 1 april 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
In Rotterdam heet deze rivier officieel de Nieuwe Maas. Maar als je kijkt naar de loop van de rivieren in Nederland, is het eigenlijk de Rijn. De Maas komt uit in het Hollandsch Diep.
Lees mijn vorige post evenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rotterdam=Maas![]()
Tot zover mijn topokennis.
Positie voor Rutte wordt wel lastig, denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
zijn er eigenlijk nu gevolgen voor mensen met dat debat?
Allemaal voor de buhnequote:Op donderdag 1 april 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
geen idee, denk het nietquote:Op donderdag 1 april 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
Noorden toch?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij westen die kant of niet? Zonsondergang
Allemaal naar huis en wachtgeld.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
Dat duurt nog wel even. Zullen niet meteen naar sociale huur moeten gaan kijken.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op donderdag 1 april 2021 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij westen die kant of niet? Zonsondergang
Daarna een mooie plek in raad van bestuur. Of ergens commissaris wordenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allemaal naar huis en wachtgeld.![]()
Ik heb het wel aanstaan maar mijn hoofd doet het niet meer vandaag
Ja, ze heeft een wijds uitzichtquote:Op donderdag 1 april 2021 18:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mehhhh dan kijkt ze maar naar links
Erebaantjesquote:Op donderdag 1 april 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna een mooie plek in raad van bestuur. Of ergens commissaris worden
Steekpenningen?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:08 schreef Haags het volgende:
HEHE, a.s. dinsdag begint mijn dochter eindelijk met zwemles, na 2x uitgesteld vanwege lockdowns.
Uiteindelijk ook voorgedrongen op een wachtlijst van 2.5 jaar
Maat van me zit in de zwemverenigingen. Dus dat is wel makkelijk natuurlijk.quote:
ik denk dat ik liever zo min mogelijk contact met ze heb :pquote:Op donderdag 1 april 2021 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dom doen en 'het bestuur' mee lastig vallen. Daarvoor betaal ik toch voor de VVE???![]()
![]()
![]()
1x voor overdag en 1x voor de avond.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft 2 keer electro opgeschreven. Weet iemand waarom?
Dag- en nachttarief.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft 2 keer electro opgeschreven. Weet iemand waarom?
Hier heel vaak greenchoice gehad.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben tevreden met vattenvall, is zo geregeld
Je hebt even wat strings gepulled?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat van me zit in de zwemverenigingen. Dus dat is wel makkelijk natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt even wat strings gepulled?
Maar wel belangrijk dat haags_minuutje leert zwemmen
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Energie moet je sowieso niet van een maatschappij afnemen.
Het beste is twee reuzehamsters nemen en die dan in shifts in een groot looprad laten rennen
Vroegah was nachttarief goedkoper en toen had je nog een hele onzuinige wasmachine, dus dat deed je dan allemaal 's nachts laten draaien zodat je 0,0000003 cent kon besparenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
oke dat verschil in tarief ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |