abonnement Unibet Coolblue
pi_198797590
twitter


Dat dacht ik dus ook..
pi_198797672
pi_198797693
pi_198797776


Wisseling van de wacht
pi_198797827
Krijgen de Kaaghaters een harde penis van dat idee ja?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198797909
Man man man. Wat moet je er nog van zeggen.
pi_198798108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:11 schreef Stepperoller het volgende:
Krijgen de Kaaghaters een harde penis van dat idee ja?
Het nieuwe normaal haters.. wat boeit dat pokkenwijf nou.
Zij is ook maar een puppet van het grote geheel
  donderdag 1 april 2021 @ 16:41:48 #8
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198800270
Dit gaat de geschiedenisboeken in als het 1 aprildebat.

Teflon Mark op zijn best, hij glibbert en glijdt alle kanten uit en eromheen. Hij lult zich overal eruit.

Doel is uiteraard om van Kaag premier te maken.

Conclusie: Mark Rutte, functie elders.
  donderdag 1 april 2021 @ 16:53:17 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198800494
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 16:41 schreef Ixnay het volgende:
Dit gaat de geschiedenisboeken in als het 1 aprildebat.

Teflon Mark op zijn best, hij glibbert en glijdt alle kanten uit en eromheen. Hij lult zich overal eruit.

Doel is uiteraard om van Kaag premier te maken.

Conclusie: Mark Rutte, functie elders.
Het is de Muppet Show.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198807910
En de complotten die voortkomen uit jaloezie op Kaag zijn alweer terecht
Conscience do cost.
  donderdag 1 april 2021 @ 21:57:55 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198808005
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:09 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Wisseling van de wacht
Wat is er met die foto?
  vrijdag 2 april 2021 @ 10:33:48 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198816699


Naar eer en geweten.



:{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 april 2021 @ 10:39:08 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198816763
hoax het kabinet is gevallen...
.. oh wacht we hebben nog niet eens een kabinet..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:03:41 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198817066
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:40:04 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198817609
quote:
Die zag ik van mijlenver aankomen. Even verkenner onder de bus en door.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 2 april 2021 @ 12:29:36 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198818408
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 3 april 2021 @ 10:17:43 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198830815
quote:
Sigfrid schijnt moslim te zijn :o

Sigrid Kaag (D66) heeft zich tot de islam bekeerd

Haar kinderen zijn moslim. Haar Arabische man is moslim. Het zou niemand moet verbazen dat de kwade genius achter D66 zich ook tot de islam heeft bekeerd. En inderdaad, Kaag geeft toe: "Ik ben moslima."

Het gebeurde al voor haar trouwdag in Palestina, nadat ze verliefd werd op haar Anis Al-Qaq. De bekakte Sigrid Kaag, van huis uit een Jodin, is al sinds 1996 moslima. Toch hield ze dit gegeven lang geheim, want: ze wilde premier van Nederland worden. Met de nadruk op "wilde".

Kaag verteld op televisie wel eens dat haar moslimkinderen in Nederland zouden worden gediscrimineerd. In werkelijkheid groeiden haar kinderen op met bijzonder veel rijkdom. Haar kinderen zeker niet in de afwas bij een restaurant te gaan werken voor 2,60 EUR per uur, zoals vele autochtone jongeren doen.

Nee, de Kaag-kinderen kregen alles mee en zijn inmiddels al jonge miljonairs. Het is een beetje raar om dan te beweren dat je gediscrimineerd bent. Net als bijvoorbeeld Akwasi, de Ghanese miljonair met tien huizen die ook dagelijks beweert slachtoffer van racisme te zijn. (In Noord-Brabant slapen blanke daklozen voor 720 EUR per maand op straat in de sneeuw.)

Dat Kaag haar contact met het volk al langer kwijt was, bleek ook wel uit haar eerdere uitspraken. Ze jammerde over haar moeilijke keuze tussen studeren aan Harvard of aan Oxford. Ze is de arrogante bakfietsmadam van de grachtengordel. Alles van de wereld heeft ze gezien, maar van Nederland bar weinig.

Maar: zal ze nu toch de meest volksvreemde premier van Nederland gaan worden? Als het aan onze elites ligt is dat antwoord ronduit ja. En we mogen ons afvragen wie die elites zijn. Rijke olieboeren uit Saoedi-Arabië.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198830946
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Sigfrid schijnt moslim te zijn :o

Sigrid Kaag (D66) heeft zich tot de islam bekeerd

Haar kinderen zijn moslim. Haar Arabische man is moslim. Het zou niemand moet verbazen dat de kwade genius achter D66 zich ook tot de islam heeft bekeerd. En inderdaad, Kaag geeft toe: "Ik ben moslima."

Het gebeurde al voor haar trouwdag in Palestina, nadat ze verliefd werd op haar Anis Al-Qaq. De bekakte Sigrid Kaag, van huis uit een Jodin, is al sinds 1996 moslima. Toch hield ze dit gegeven lang geheim, want: ze wilde premier van Nederland worden. Met de nadruk op "wilde".

Kaag verteld op televisie wel eens dat haar moslimkinderen in Nederland zouden worden gediscrimineerd. In werkelijkheid groeiden haar kinderen op met bijzonder veel rijkdom. Haar kinderen zeker niet in de afwas bij een restaurant te gaan werken voor 2,60 EUR per uur, zoals vele autochtone jongeren doen.

Nee, de Kaag-kinderen kregen alles mee en zijn inmiddels al jonge miljonairs. Het is een beetje raar om dan te beweren dat je gediscrimineerd bent. Net als bijvoorbeeld Akwasi, de Ghanese miljonair met tien huizen die ook dagelijks beweert slachtoffer van racisme te zijn. (In Noord-Brabant slapen blanke daklozen voor 720 EUR per maand op straat in de sneeuw.)

Dat Kaag haar contact met het volk al langer kwijt was, bleek ook wel uit haar eerdere uitspraken. Ze jammerde over haar moeilijke keuze tussen studeren aan Harvard of aan Oxford. Ze is de arrogante bakfietsmadam van de grachtengordel. Alles van de wereld heeft ze gezien, maar van Nederland bar weinig.

Maar: zal ze nu toch de meest volksvreemde premier van Nederland gaan worden? Als het aan onze elites ligt is dat antwoord ronduit ja. En we mogen ons afvragen wie die elites zijn. Rijke olieboeren uit Saoedi-Arabië.

MashAllah.. als ik deze bron moet geloven blijkt het onzin te zijn: https://dpa-factchecking.com/netherlands/210319-99-891226/

part time Moslims die de Islam van binnenuit kapot willen maken hebben we al genoeg helaas daar had Kaag wel tussen gepast btw
  zaterdag 3 april 2021 @ 10:46:11 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198831174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

MashAllah.. als ik deze bron moet geloven blijkt het onzin te zijn: https://dpa-factchecking.com/netherlands/210319-99-891226/

part time Moslims die de Islam van binnenuit kapot willen maken hebben we al genoeg helaas daar had Kaag wel tussen gepast btw
Niet alleen de Islam hoor. Een kijkje bij haar thuis


Je maakt me niet wijs dat zoveel mensen achter haar staan, zie je ook weer aan de reacties.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198831996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:02 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Dat dacht ik dus ook..
Ik geloof dat Rutte ook een persoonlijk doel heeft en dat is de langst zittende premier te worden en de schijn van betrouwbaarheid te behouden.

Kaag heeft nog een lange houdbaarheid en ik ken niemand die zichzelf voor een leuke bijkomstigheid als leugenaar te boek laat zetten en daarvoor z'n eigen persoonlijke doelen voor slacht.

Rutte is gewoon onhandig geweest net als dat hij het andere jaren is geweest toen Kaag nog niet in beeld was. Kaag is er pas recent bijgehaald. Hij had vanaf moment 1 moeten stellen dat er uiteraard over Omzigt gesproken is. Dan had hij het debat al in de kiem kunnen smoren.
pi_198832964
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik geloof dat Rutte ook een persoonlijk doel heeft en dat is de langst zittende premier te worden en de schijn van betrouwbaarheid te behouden.

Kaag heeft nog een lange houdbaarheid en ik ken niemand die zichzelf voor een leuke bijkomstigheid als leugenaar te boek laat zetten en daarvoor z'n eigen persoonlijke doelen voor slacht.

Rutte is gewoon onhandig geweest net als dat hij het andere jaren is geweest toen Kaag nog niet in beeld was. Kaag is er pas recent bijgehaald. Hij had vanaf moment 1 moeten stellen dat er uiteraard over Omzigt gesproken is. Dan had hij het debat al in de kiem kunnen smoren.
Edith Schippers is ook een optie

https://www.weforum.org/people/edith-schippers
pi_198833343
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Edith Schippers is ook een optie

https://www.weforum.org/people/edith-schippers
klopt

Ik zie hier ook echt niet de geschetste "alles is anders" samemzwering in. Maar juist een blokkade tegen de samenzwering bij de belastingdienst waarbij onschuldige burgere als fraudeurs werden weggezet.

Maar aan de andere kant geloof ik ook niet dat Rutte veel kwaads in z'n zin had. Met pers en politiek stap je een wespennest van variabelen binnen die jij en ik na een aantal maanden alweer zouden verlaten. In die context was ik als ik Rutte was al jaren geleden vertrokken.

Het is een gegeven dat als je jaren aan de top zit de tijd je eventueel wel bij de nek grijpt want er gaat "altijd" wel iets verkeerd. In dit soort situaties speel je met woorden en nuances met vuur bij de oppositie en media.
pi_198836399
Met Sigrid aan de macht belanden we in de volgende gecreëerde crisis, dan staat de weg vrij voor lockdowns en avondklokken tegen klimaatverandering. Staat gewoon gepland.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')