SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk eten en sterkte met Grolsch (of lijkt dat maar zo)...quote:
Dit.quote:
En ik wil weten welk park, zodat ik op mijn fiets kan springen en dit met eigen ogen kan waarnemen...quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil bij deze wel een foto in je trainingspakkie bij een boom terwijl je de park checkt.
Schnap ik hoorquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik ben echt gelukkig met dit apparaat. Tien euro bij de Action en niet echt BBQ'en te noemen, maar goed genoeg voor deze balkonbewoner.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:22 schreef G-Pier het volgende:
Vandaag in ‘boarden met G-Pier’: druk bezig zijn met de gatevoorbereidingen en de crew de aviobrug in laten om daarna de crew weer voor mijn neus te hebben. In alle haast ben ik vergeten om te kijken of er een vliegtuig stond. Stond er niet.
Oeps?
Vandaag in ‘boarden met G-Pier’: druk bezig zijn met de gatevoorbereidingen en de crew de aviobrug in laten om daarna de crew weer voor mijn neus te hebben. In alle haast ben ik vergeten om te kijken of er een vliegtuig stond. Stond er niet.
Oeps?
Even goede plek zoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil bij deze wel een foto in je trainingspakkie bij een boom terwijl je de park checkt.
Bij de Boslaan natuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik wil weten welk park, zodat ik op mijn fiets kan springen en dit met eigen ogen kan waarnemen...
Oeps?
Heb net nog nieuwe besteldquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, het koelt nu ineens hard af. Het kortebroekenseizoen zit er weer op voorlopig helaas
Morgen maar 13 graden zei Google Assistent.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, het koelt nu ineens hard af. Het kortebroekenseizoen zit er weer op voorlopig helaas
En begin volgende week weer kans op sneeuwquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Morgen maar 13 graden zei Google Assistent.
Ga maar met je levensvragen vechten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |