abonnement Unibet Coolblue
pi_198790994
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 09:30 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Hier heb ik me onlangs in verdiept (scheiding, meerdere playstations... etc)

Je PS+ wordt gedeeld op de console die als primair aangemerkt staat.
Dus als jouw account op de console van je vriendin staat, maar je eigen console is primair, heeft zij niks aan jouw PS+.

Ik weet niet hoe de hele situatie is, maar je zou het als volgt kunnen doen (doe ik met m'n zoontje ook).
Jouw account primair zetten op de console van je vriendin.
En op jouw console dus niet primair zetten.

Dan heb jij op jouw console evengoed alle voordelen van jouw account.
En op haar console worden jouw voordelen gedeeld.

Nadeel daarvan kan zijn dat zij soms ook op jouw console speelt, en daar kan ze dan niet meer jouw games spelen (want op jouw console wordt jouw account dan niet meer gedeeld).
En je mist je cloud-saves, want dat werkt alleen op de primaire console.

Voor hier hebben we er maar voor gekozen om ook voor m'n zoons account PS+ te nemen. Maar voor het uitwisselen van spellen blijft het een handig truukje.

Overigens telt dat per generatie. Ik heb mijn account primair op mijn PS5, en op de PS4 van m'n zoontje. Dat kan dan weer wel. :)

tldr; je deelt alleen jouw games en PS+ op de console waar jouw account primair staat.
We hebben maar 1 ps4, ik heb psplus, heb op mijn playstation een account voor haar gemaakt

Ik wilde online spelen, middels mijn account en zij als speler 2. Hij geeft dan de melding dat speler 2 geen psplus heeft en het daardoor niet kan. Maar ik dacht dat je met zoveel tegeliuk op dezelfde ps online kon. In tegenstelling tot de switch, waar je een familieaccount nodig hebt om online te kunnen spelen
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 10:51:02 #52
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198791420
Vandaag outriders *O*

Gister op de Xdoos gespeeld, wat een chill spel O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 1 april 2021 @ 10:53:18 #53
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_198791451
quote:
14s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:21 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

We hebben maar 1 ps4, ik heb psplus, heb op mijn playstation een account voor haar gemaakt

Ik wilde online spelen, middels mijn account en zij als speler 2. Hij geeft dan de melding dat speler 2 geen psplus heeft en het daardoor niet kan. Maar ik dacht dat je met zoveel tegeliuk op dezelfde ps online kon. In tegenstelling tot de switch, waar je een familieaccount nodig hebt om online te kunnen spelen
Ah, op die fiets...
Staat jouw account dan wel primair op jouw playstation? Dat kan je ergens bij je settings en dan gebruikers terugvinden.
Ik heb dit probleem zelf namelijk nog niet eerder gezien.
pi_198791701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:53 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ah, op die fiets...
Staat jouw account dan wel primair op jouw playstation? Dat kan je ergens bij je settings en dan gebruikers terugvinden.
Ik heb dit probleem zelf namelijk nog niet eerder gezien.
Ik vrees van niet, dit is mijn 3e playstation 4 ( :') ). Mijn vorige heb ik toen wel geformateerd maar primair staat nog op die. Ik weet eigenlijk niet of ik dat via de klantenservice kan regelen. Maar zou dat de oplossing zijn?
  donderdag 1 april 2021 @ 11:17:24 #55
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_198791755
quote:
14s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vrees van niet, dit is mijn 3e playstation 4 ( :') ). Mijn vorige heb ik toen wel geformateerd maar primair staat nog op die. Ik weet eigenlijk niet of ik dat via de klantenservice kan regelen. Maar zou dat de oplossing zijn?
Ik weet niet of ie na een format nog steeds primair staat, of dat ie dan hem dan ook afmeld.
In dat geval zou je hem gewoon kunnen activeren op je huidige PS4.

Als je daar de melding krijgt dat je nog primair staat op een andere, moet je denk ik even googlen of contact opnemen met Sony. Geen idee of je dat ergens zelf kunt.

Maar dat lijkt me wel de oorzaak. Zoals ik zei, alleen je primaire console deelt de voordelen met de andere gebruikers. (plus, games, etc)

edit:
quote:
You can deactivate a primary PS4 console from Sony's website when you no longer own or use it, or deactivate it from the console itself.
To deactivate it from the web, open the PlayStation Network website and choose the deactivation option in the "Device Management" section - however, it's important to know that you can only do this once every six months.
After deactivating the PS4 as your primary device, you can activate a different console as the primary device on your account.
https://www.businessinsid(...)ry-ps4-from-website/
  donderdag 1 april 2021 @ 11:24:45 #56
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_198791870
Leuk die nieuwe expeditions update van NMS, eindelijk word het universum verkennen wat uitgebreid met meer opties en variatie. Kan alleen maar goed zijn toch?

Blijkt het een aparte game mode te zijn...
  donderdag 1 april 2021 @ 11:37:36 #57
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_198792102
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Leuk die nieuwe expeditions update van NMS, eindelijk word het universum verkennen wat uitgebreid met meer opties en variatie. Kan alleen maar goed zijn toch?

Blijkt het een aparte game mode te zijn...
Dat was toch ook wat ze in dat filmpje zeiden? Of ik heb ik dat erbij verzonnen?
  donderdag 1 april 2021 @ 11:57:28 #58
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_198792584
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:37 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat was toch ook wat ze in dat filmpje zeiden? Of ik heb ik dat erbij verzonnen?
Trailer gisteren zonder geluid gekeken hehe.

Maar tijdelijke game modes met tijdelijke rewards mogen ze houden van mij.
pi_198792595
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:17 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik weet niet of ie na een format nog steeds primair staat, of dat ie dan hem dan ook afmeld.
In dat geval zou je hem gewoon kunnen activeren op je huidige PS4.

Als je daar de melding krijgt dat je nog primair staat op een andere, moet je denk ik even googlen of contact opnemen met Sony. Geen idee of je dat ergens zelf kunt.

Maar dat lijkt me wel de oorzaak. Zoals ik zei, alleen je primaire console deelt de voordelen met de andere gebruikers. (plus, games, etc)

edit:
[..]

https://www.businessinsid(...)ry-ps4-from-website/
Nu is mijn oude gedeactiveerd, straks even proberen..
pi_198792680
Modern Warfare heeft opeens vanuit het niets twee 6v6 en een Gunfight map toegevoegd....

Black Ops Cold War en die nieuwe COD gaan het nog moeilijk krijgen met het blijvende succes van Modern Warfare.....
De kwaliteit van Cold War is een stuk minder....
SOONY
pi_198792787
quote:
10s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:02 schreef DKUp het volgende:
Modern Warfare heeft opeens vanuit het niets twee 6v6 en een Gunfight map toegevoegd....

Black Ops Cold War en die nieuwe COD gaan het nog moeilijk krijgen met het blijvende succes van Modern Warfare.....
De kwaliteit van Cold War is een stuk minder....
Ik speelde elke dag gunfight met een collega, maar sinds ik een digitale ps5 heb en spel alleen op disc kan ik het niet meer spelen :(
pi_198793043
quote:
4s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik speelde elke dag gunfight met een collega, maar sinds ik een digitale ps5 heb en spel alleen op disc kan ik het niet meer spelen :(
Lekker aan mijn externe schijf gehengeld. Ja een Digital Only console meh, alleen leuk als je volledig digitaal gaat of een service hebt als Xbox Game Pass Ultimate.

Ik blijf nog wel even verder gaan met fysiek en digitaal :)
SOONY
  donderdag 1 april 2021 @ 12:44:42 #63
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_198793628
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:57 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Trailer gisteren zonder geluid gekeken hehe.

Maar tijdelijke game modes met tijdelijke rewards mogen ze houden van mij.
Ow, dat tijdelijke had ik dus niet meegekregen. Dat zuigt.
Ik snap niet dat ze tijdelijke modes maken. Er is tijd en geld in gestoken, benut dat dan.

Het is geen exotisch fruit dat 2 maanden per jaar te oogsten is, en dat het na een tijdje op is en je er niks aan kunt doen...
  donderdag 1 april 2021 @ 12:45:59 #64
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_198793661
Ik ben al van het begin van de PS4 volledig voor digitale games gegaan. Een pionier! :P
  donderdag 1 april 2021 @ 12:54:42 #65
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_198793834
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:44 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ow, dat tijdelijke had ik dus niet meegekregen. Dat zuigt.
Ik snap niet dat ze tijdelijke modes maken. Er is tijd en geld in gestoken, benut dat dan.

Het is geen exotisch fruit dat 2 maanden per jaar te oogsten is, en dat het na een tijdje op is en je er niks aan kunt doen...
2 maanden tijd heb je om alle doelen te behalen, maar dat had toch net zo goed als questline in de normale game mode gepast. Nu ben je al die moeite aan het doen op een nieuwe save en na die 2 maanden word dat een normale game mode save. Dus niks vooruitgang gemaakt of iets verdient op je normale save.

Ik vraag me af of je de rewards voor het halen van de milepoints ook nog kan claimen op je normale save nadat je ze al op deze nieuwe save geclaimed hebt. Anders is het helemaal zinloos.

Ik heb sowieso al een afkeer van tijdelijke game modes die je nu moet spelen of je kan item x of y niet meer verdienen. Nou dan maar niet. :')
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 14:10:45 #67
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198795763
quote:
4s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik speelde elke dag gunfight met een collega, maar sinds ik een digitale ps5 heb en spel alleen op disc kan ik het niet meer spelen :(
waarom haal je dan ook een digitale console :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198795793
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:10 schreef Jimbo het volgende:

[..]

waarom haal je dan ook een digitale console :')
ja, koop wel eentje met disc inderdaad :)
Verkoop ik deze weer.
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 14:19:22 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198796028
quote:
4s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:11 schreef Leonos het volgende:

[..]

ja, koop wel eentje met disc inderdaad :)
Verkoop ik deze weer.
Groot gelijk, kan je deze aan rico verpatsen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198796047
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Groot gelijk, kan je deze aan rico verpatsen
Met dikke winst verkopen natuurlijk :P
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 14:20:24 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198796063
quote:
4s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:19 schreef Leonos het volgende:

[..]

Met dikke winst verkopen natuurlijk :P
:{w mods die hun users niet supporten ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198796276
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:{w mods die hun users niet supporten ;(
Moet van twee kanten komen he :P
pi_198796447
Pijpen en gepijpt worden......
SOONY
pi_198796512
quote:
15s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:31 schreef DKUp het volgende:
Pijpen en gepijpt worden......
Leeft Geoff nog?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198797677
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')