abonnement Unibet Coolblue
pi_198775434
Michel is een goede gast. Dat geloof ik wel. Oprecht. Maar hij is de afgelopen dagen zoooo obsessief bezig met Julie. Het is gewoon pijnlijke vormen aan het aannemen. Eigenlijk gewoon niet oké.

Na heel het commentaar over de dominantie begon ik hem (weer) meer te waarderen. Maar de afgelopen dagen... Tja, ik weet niet.

(Ik sta open voor andere inzichten vanuit het Michel-kamp)
pi_198775450
Overigens... Ik zou het helemaal niet erg vinden als Zwitserland deze BB wint. In dit geval Liese. Het liefst zie ik een ander winnen, maar als ik een blik werp hier en op Social mediakanalen zouden veel veel mensen week vrede hebben met een winst van Liese.

Ook een gevalletje: Waar bewoners vechten om de winst, gaat de stabiele bewoner er met de winst vandoor

Polletje waard:
POLL
  woensdag 31 maart 2021 @ 07:53:41 #178
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_198775481
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:46 schreef Benny het volgende:
Overigens... Ik zou het helemaal niet erg vinden als Zwitserland deze BB wint. In dit geval Liese. Het liefst zie ik een ander winnen, maar als ik een blik werp hier en op Social mediakanalen zouden veel veel mensen week vrede hebben met een winst van Liese.

Ook een gevalletje: Waar bewoners vechten om de winst, gaat de stabiele bewoner er met de winst vandoor

Polletje waard:
[poll=2114]
Liese vecht echt wel voor de winst. Die voer mee met dat kaa5 gebeuren. En moest toen tactisch gaan spelen omdat zij zag dat ze alleen stond.

Als Jill er was uit gestemd, als ze dat gelukt was, wat het plan was, dan had Liese van mij mogen winnen.

Maar Jill is er nog. En ze gaat winnen. Hoop ik.
pi_198775504
Alles nog in diepe rust :Z
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:00:43 #180
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_198775509
BB is wat beter aan te gluren op het moment. Naar mijn mening komt dat omdat het Belgisch/Nederland ding niet meer speelt.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:02:33 #181
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198775518
quote:
11s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:40 schreef Benny het volgende:
Michel is een goede gast. Dat geloof ik wel. Oprecht. Maar hij is de afgelopen dagen zoooo obsessief bezig met Julie. Het is gewoon pijnlijke vormen aan het aannemen. Eigenlijk gewoon niet oké.

Na heel het commentaar over de dominantie begon ik hem (weer) meer te waarderen. Maar de afgelopen dagen... Tja, ik weet niet.

(Ik sta open voor andere inzichten vanuit het Michel-kamp)
Hier precies hetzelfde .. vond Michel na de nominatie met Jill en Zoëy veel beter te pruimen. Maar zoals vannacht ook weer bleek probeert hij anderen onderuit te halen om dichter bij Julie te zijn en te blijven. Ik vind dat raar.. zilk gedrag .. en echt niet ok. Wat mij betreft ligt Michel er uit donderdag maar het zal Julie wezen.. dan hoop ik dat Jill de laatste week het leuk kan hebben met Liese en Nick.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:03:58 #182
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198775523
quote:
4s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
BB is wat beter aan te gluren op het moment. Naar mijn mening komt dat omdat het Belgisch/Nederland ding niet meer speelt.
En ze hoeven deze week ook niet te nomineren natuurlijk.. ook al weten ze dat niet..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:07:02 #183
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198775530
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:46 schreef Benny het volgende:
Overigens... Ik zou het helemaal niet erg vinden als Zwitserland deze BB wint. In dit geval Liese. Het liefst zie ik een ander winnen, maar als ik een blik werp hier en op Social mediakanalen zouden veel veel mensen week vrede hebben met een winst van Liese.

Ook een gevalletje: Waar bewoners vechten om de winst, gaat de stabiele bewoner er met de winst vandoor

Polletje waard:
[poll=2114]
Vind niet dat Jill vecht voor de winst.
Ze heeft de vele nominaties overleefd en doet haar ding.
Komen af en toe wijze woorden uit en af en toe echt bull :P
Mies en Nick zijn degene die altijd finale praat hebben en hadden. Jill zei laatst nog, ik ben zo blij dat ik bij dit groepje (finalisten) mag horen.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198775541
quote:
4s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
BB is wat beter aan te gluren op het moment. Naar mijn mening komt dat omdat het Belgisch/Nederland ding niet meer speelt.
Gluren?
pi_198775631
Ik vond het mooie gesprekken vannacht tussen Julie en Michel.
Het meeste werd al eens eerder besproken.
Er wordt hier weer zoveel uit de context gehaald en gereageerd op opmerkingen van posters die niet kijken, maar wel denken te weten wat er gezegd is.

De 5 minuten van de 1,5 uur waar ze het Jill hadden waren niet negatief.
Julie vertelde dat Jill ook een serieuze kant heeft, maar alleen zij die kent. Jill toont dat niet aan de anderen.
Michel vind haar een leuke vrolijke meid. Soms is ze wat druk.
pi_198775659
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vond het mooie gesprekken vannacht tussen Julie en Michel.
Het meeste werd al eens eerder besproken.
Er wordt hier weer zoveel uit de context gehaald en gereageerd op opmerkingen van posters die niet kijken, maar wel denken te weten wat er gezegd is.

De 5 minuten van de 1,5 uur waar ze het Jill hadden waren niet negatief.
Julie vertelde dat Jill ook een serieuze kant heeft, maar alleen zij die kent. Jill toont dat niet aan de anderen.
Michel vind haar een leuke vrolijke meid. Soms is ze wat druk.
En hij zei dat ze een typetje speelt.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:32:58 #187
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198775664
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vond het mooie gesprekken vannacht tussen Julie en Michel.
Het meeste werd al eens eerder besproken.
Er wordt hier weer zoveel uit de context gehaald en gereageerd op opmerkingen van posters die niet kijken, maar wel denken te weten wat er gezegd is.

De 5 minuten van de 1,5 uur waar ze het Jill hadden waren niet negatief.
Julie vertelde dat Jill ook een serieuze kant heeft, maar alleen zij die kent. Jill toont dat niet aan de anderen.
Michel vind haar een leuke vrolijke meid. Soms is ze wat druk.
Ik ben het niet met je eens daarin en de users die online waren , waren stream aan het kijken.
Het feit dat Michel vond dat ze haar familie meer los moest laten, is niet aan hem. Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders en daar komt niemand aan.
Jill vind hij vaak gespeeld en dat kan.. dat mag.. maar hij bleef proberen Julie ook die kant op te trekken.
Michel mag in alles een mening hebben en deze ook ventileren.. maar het proberen mensen daarmee meer jouw kant op te trekken vind ik niet ok.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198775667
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vond het mooie gesprekken vannacht tussen Julie en Michel.
Het meeste werd al eens eerder besproken.
Er wordt hier weer zoveel uit de context gehaald en gereageerd op opmerkingen van posters die niet kijken, maar wel denken te weten wat er gezegd is.

De 5 minuten van de 1,5 uur waar ze het Jill hadden waren niet negatief.
Julie vertelde dat Jill ook een serieuze kant heeft, maar alleen zij die kent. Jill toont dat niet aan de anderen.
Michel vind haar een leuke vrolijke meid. Soms is ze wat druk.
Die toonde eigelijk alleen maar aan Thomas gelukkig kan ze dat nu ook met iemand anders
pi_198775683
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:32 schreef greysbones het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens daarin en de users die online waren , waren stream aan het kijken.
Het feit dat Michel vond dat ze haar familie meer los moest laten, is niet aan hem. Ik heb ook een hele goede band met mijn ouders en daar komt niemand aan.
Jill vind hij vaak gespeeld en dat kan.. dat mag.. maar hij bleef proberen Julie ook die kant op te trekken.
Michel mag in alles een mening hebben en deze ook ventileren.. maar het proberen mensen daarmee meer jouw kant op te trekken vind ik niet ok.
Allereerst goedemorgen allemaal.

Ik heb zelfs gezien dat Julie in de DBK heeft gezegd dat ze juist met Jill dit avontuur wilde afsluiten en toen kwam Michel er helemaal niet eens in voor.
pi_198775721
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:32 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

En hij zei dat ze een typetje speelt.
Dat doet ze ook vaak. Daardoor zien anderen haar andere kant niet.
Hij zei dat het leek dat ze af toe een typetje speelde.
Dat is iets dat posters hier ook al vaak hebben aangegeven.
Gewone Jill is leuk, maar over de top Jill is rete irritant.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:43:51 #191
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_198775742
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:09 schreef Toweler het volgende:

[..]

Gluren?
Dat is toch wat wij doen. Nieuwsgierig kijken terwijl wij zelf niet gezien worden _O-
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:50:41 #192
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198775797
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Dat doet ze ook vaak. Daardoor zien anderen haar andere kant niet.
Hij zei dat het leek dat ze af toe een typetje speelde.
Dat is iets dat posters hier ook al vaak hebben aangegeven.
Gewone Jill is leuk, maar over de top Jill is rete irritant.
En dat zal haar ADHD kant zijn.. die ze voor velen verborgen houdt omdat ze hier vaak keihard op afgerekend wordt.
Zou ze hierin meer lucht hebben .. dus het gevoel dat ze die vaker mag laten zien.. dan wordt dit ook minder heftig.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:52:25 #193
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_198775813
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 00:16 schreef engine het volgende:
Gaan ze nog strelen of kan ik gaan slapen?
Dat iemand nog niet gaat slapen, omdat op een scherm twee mensen mogelijk kunnen strelen. Ik kan daar niet bij.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_198775819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Dat doet ze ook vaak. Daardoor zien anderen haar andere kant niet.
Hij zei dat het leek dat ze af toe een typetje speelde.
Dat is iets dat posters hier ook al vaak hebben aangegeven.
Gewone Jill is leuk, maar over de top Jill is rete irritant.
Jill heeft ook verschillende kanten.. Maar hebben wij dat allemaal niet. op werk serieus en andere houding als thuis of met vrienden. ene dag ben ik uitbundiger als een andere . dus menselijk
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:53:21 #195
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198775828
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:52 schreef Harry het volgende:

[..]

Dat iemand nog niet gaat slapen, omdat op ee scherm twee mensen mogelijk kunnen strelen. Ik kan daar niet bij.
Misschien met een korreltje zout nemen..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:54:01 #196
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_198775839
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb even terug zitten lezen, maar wat een eng manipulerende gozer is michel naar Julie toe. En dan Jill slecht wegzetten. Slappe hap is het. Hoe durft hij over te beginnen dat familie minder belangrijk is. Dat hij nu niets met zijn familie te maken wil hebben moet hij dat een ander niet gaan aanpraten.
De enige reactie van Michel naar Julie had moeten zijn, begrip en respect voor haar relatie. Dat komt er totaal niet uit, en dat kan je a-sociaal noemen.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 31 maart 2021 @ 08:54:24 #197
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_198775848
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Jill heeft ook verschillende kanten.. Maar hebben wij dat allemaal niet. op werk serieus en andere houding als thuis of met vrienden. ene dag ben ik uitbundiger als een andere . dus menselijk
Precies helemaal mee eens..
Plus alle spanning die af en toe in dat huis hangt.. ik zou daar ook een beetje kriebelig van worden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198775878
T is bijna afgelopen *O*
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_198775886
quote:
4s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
BB is wat beter aan te gluren op het moment. Naar mijn mening komt dat omdat het Belgisch/Nederland ding niet meer speelt.
B/Nl speelt enkel niet meer bij hun, omdat ze zelf niet mogen nomineren.
pi_198775887
Julie heeft een duidelijk probleem met dingen los laten.
Ze kan haar kinderen niet los laten en is teveel in control.
Ze erkent zelf dat probleem. Het komt voort uit een angst dat hen iets zal overkomen.
Ze praat daar vaak over met Michel.
Haar zoon is bijna 12. Ze laat die niets zelf doen. Legt zijn kleren nog klaar, controleert zijn telefoon. Heeft camera's op hun kamers.
Michel probeert haar in te laten zien dat loslaten nodig is om ze zelfstandig te laten worden.
Ze is ook heel streng. Kinderen moeten presteren en goede cijfers halen.
Michel's vrienden hebben bijna allemaal kinderen en hij is daar vaak.
Hij ziet ook hoe zij hun kinderen opvoeden.
Ik vind dat hij haar goed en inzichtelijk advies geeft.
Julie ziet dat ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')