abonnement Unibet Coolblue
pi_198776588
quote:
7s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:04 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was lekker slapen in de frisse buitenlucht. Hond heeft de hele nacht bij me geslapen.
Om 6u werd ik wakker, om 7u ben ik maar opgestaan. Best fris, buiten :D

Daarna een ochtendwandelingetje.
[ afbeelding ]

@:blues ik ben maar buiten gaan slapen zodat ik ook iets *doe* met de afwezigheid van liefste. Zo doen alsof alles normaal-normaal is terwijl het eigenlijk heel anders is, stond me niet aan. Ik vind het wel een aardige invulling.

Naar verwachting is liefste rond middernacht thuis. Ik denk dat ik dan maar gewoon in bed lig :+. Ben nu alle beddegoed aan het wassen en dekbed, kussens en matras aan het luchten. Heerrrrrrrrrlijk.
:D ik vind het wel een briljante ingeving
En mooie ochtendwandelingetjes O+
pi_198776669
Mijn bruto uurloon is ¤28,40 zegt mijn loonstrook.
Standaard wordt er dan netto een slordige ¤2400 per maand overgemaakt, en dat vind ik ruim voldoende.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:19:40 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198776722
Kuchend snotkind thuis van school vandaag, dus straks maar lekker een eind fietsen.
Wat een lekker weer zeg _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:22:36 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198776753
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:34 schreef Uhmmpie het volgende:
H
[..]

hmm ik weet echt van niemand hier wat diegene verdiend geloof ik.
Nahja.. behalve nu van jou dus.

Volgens mij zei FFT dat ze juist niet het minimum verdient maar dat het minimumloon voor haar aantal uren wel vermeld staat ;)
Spoilers!
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:24:57 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198776773
Maar Barrel, als je maar 2 weken van de 5 weken iets verdient, dan is 25 euro per uur toch niet heel gek? Het is gevaarlijk werk en je bent er een tijd fulltime voor van huis. Jij krijgt toch ook meer dan wanneer je in in dezelfde functie Nederland van 9 tot 5 zou werken?
Spoilers!
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:33:18 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198776862
Ik heb 6 muggenbulten en J is vanochtend gestoken door een wesp. Gaat lekker.
Spoilers!
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:33:53 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198776873
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar Barrel, als je maar 2 weken van de 5 weken iets verdient, dan is 25 euro per uur toch niet heel gek? Het is gevaarlijk werk en je bent er een tijd fulltime voor van huis. Jij krijgt toch ook meer dan wanneer je in in dezelfde functie Nederland van 9 tot 5 zou werken?
Ze werken 168 uur in 2 weken.. dus omgerekend is dat gewoon 4 weken werken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:36:10 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198776906
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ze werken 168 uur in 2 weken.. dus omgerekend is dat gewoon 4 weken werken..
Mja, dat is natuurlijk ook zo. Maar daar mag dan wel iets tegenover staan wat mij betreft. Ik vind het niet echt veel. Niet weinig ook trouwens maar ik had meer verwacht.
Spoilers!
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:36:37 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198776913
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat kun je door de compleet verschillende woningmarkten en overige belastingstelsels niet zo tegenover elkaar zetten voor vergelijking ervan
Juist wel dus.. je moet dus vooral naar de rechter kolom kijken want daar zijn de woonarken en de onderhoudskosten gelevelled..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:38:12 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198776934
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mja, dat is natuurlijk ook zo. Maar daar mag dan wel iets tegenover staan wat mij betreft. Ik vind het niet echt veel. Niet weinig ook trouwens maar ik had meer verwacht.
Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.. Waarom had je meer verwacht?

Omdat het gevaarlijk werk is? Of omdat men lange dagen (12 uur) maakt? Of omdat je van huis weg bent?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:39:52 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198776957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.. Waarom had je meer verwacht?

Omdat het gevaarlijk werk is? Of omdat men lange dagen (12 uur) maakt? Of omdat je van huis weg bent?
Omdat alle drie.
Spoilers!
pi_198776981
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik heb nooit kvv met muis gezien :)
Wil het ook graag weer zo gaan doen maar met regelmatig niet thuis en het mooie weer weer op de stoep.. hou ik het toch voorlopig maar even op graanvrij blik.
https://www.lupa-diervoeding.nl/Gemalen-muis-250-gram

Ik bestel hier altijd. Vanaf 125 euro bezorgen ze gratis, vrijwel overal in NL. En je kunt bezorgtijd met ze afspreken. Ik geef mijn opties door op het bestelformulier of app even heen en weer met de eigenaresse.

Nu is dat voor ons vrij makkelijk af te stemmen, want ik woon zowat bij hen om de hoek. Als je verder weg woont zullen ze het liever in een route inplannen, denk ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198776999
Werken met de balkondeur open O+

Voor een stadswijk zijn hier echt bizar veel vogels. Katten staan al de hele ochtend in aanvals stand. Nog een voordeel van mijn nieuwe hor: ik hoef bang te zijn dat ze van het balkon af donderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198777003
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 6 muggenbulten en J is vanochtend gestoken door een wesp. Gaat lekker.
:{ Is de angel eruit?
Muggenbulten zijn stom. Gisteren al dat gekrabbel aan m'n been. Begint de ellende weer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:45:38 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198777019
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:{ Is de angel eruit?
Muggenbulten zijn stom. Gisteren al dat gekrabbel aan m'n been. Begint de ellende weer.
Ik ben nu al klaar met die muggen ja :D

Nee, angel zit er volgens mij nog in. Arm doet wat zeer maar niet dramatisch.
Spoilers!
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:46:11 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198777025
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werken met de balkondeur open O+

Voor een stadswijk zijn hier echt bizar veel vogels. Katten staan al de hele ochtend in aanvals stand. Nog een voordeel van mijn nieuwe hor: ik hoef bang te zijn dat ze van het balkon af donderen.
Wij hebben sinds afgelopen weekend ook horren, echt ideaal om met dit weer wel te genieten van de warme lucht en toch de kat binnen te houden *O* :D
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:48:20 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198777045
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Omdat alle drie.
Men vergeet vaak wel dat ze ook 3 weken thuis zijn.. 3 weken waarin ze iedere dag alles kunnen doen wat ze willen, bij hun kinderen zijn etc.. die 3 weken vrij is echt een geschenk en is ook hetgene wat men vaak aanhaalt dst ze dat niet willen missen als ze een kantoorbaan aangeboden krijgen..

De lange dagen zijn ook redelijk overdreven.. ze krijgen hier iedere dag 2.5 uur pauze .. dus 9.5 uur dat ze moeten werken.. en dan moeten ze tussendoor ook vaak nog even pissen en een peukie doen.. dat 2 weken lang ..

En gevaarlijk.. het werk uitvoeren is over het algemeen niet gevaarlijker.. of je nou een raam staat te schilderen of een pijp hier.. ik denk dat het een stuk minder gevaarlijk is hier vanwege alle veiligheidsmaatregelen die hier aanwezig zijn.. ik sta wel eens bij de bouw te kijken en dan zijn er meestal wel 10 dingen te zien die gevaarlijker zijn..
Zolang je je aan de voorzorgsmaatregelen houdt is het echt niet gevaarlijker..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198777054
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben nu al klaar met die muggen ja :D

Nee, angel zit er volgens mij nog in. Arm doet wat zeer maar niet dramatisch.
Mooi zo.

Ben nou al klaar ermee. Gelukkig vanmiddag vrij. Heb geen paasplannen, ben nog niet uitgenodigd door m'n ouders :') Wacht het wel af en anders gewoon normaal lang weekend.
Normaal ga ik met Pasen naar de kerk maar we zitten niet in Urk of Krimpen a/d IJssel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:51:07 #194
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198777074
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mooi zo.

Ben nou al klaar ermee. Gelukkig vanmiddag vrij. Heb geen paasplannen, ben nog niet uitgenodigd door m'n ouders :') Wacht het wel af en anders gewoon normaal lang weekend.
Normaal ga ik met Pasen naar de kerk maar we zitten niet in Urk of Krimpen a/d IJssel.
Is er wel een online verbinding eigenlijk?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198777221
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Is er wel een online verbinding eigenlijk?
Zou niet weten. Je hebt het over die 2 plaatsen toch?
Weet ook niet of er bij ons wel viering is maar ik ga alsnog niet. Ging eigenlijk alleen 3x per jaar voor m'n ouders want die doen daar 'werk',
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198777389
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:05 schreef Barreltje het volgende:
Hier gister een discussie..

Ja de werklui krijgen heel weinig betaald..
Oh? Hoeveel dan?
Zo'n 25 euro per uur..

Eh .....

Ben ik nou gek of is dat een normaal salaris? :o 8)7
Voor dat bedrag komt de tuinmeneer op zijn vrije dag om zwaar werk te doen.
pi_198777602
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:12 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Jullie gaan echt snel hier.

Volgende week gaan we een paar dagen weg in de buurt van @:Isabeau Is daar qua eten nog iets af te halen/te laten bezorgen dat vegetarisch is en de moeite waard?
*O* Nee *O*

Verder dan shoarma, pizza, hamburgers kom je hier bijna niet *O*
En als die dan vegetarische opties aanbieden, dan zou ik daar niet heel blij van worden.
Domino's/NY Pizza hebben wel vegetarische (en veganistische) pizza's :+

Ik verdien overigens meer per uur dan die werklui en doe een stuk minder. Salarissen zijn een gek iets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198777660
En al de derde die me om vaccinatie-advies vraagt. Sinds wanneer ben ik een vaccinatie expert?! En van mij krijg je toch alleen een vaag antwoord: volgens de WHO is de vaccinatie helemaal veilig, maar 100% garantie dat je geen bijwerkingen ervaart kan niemand je geven. Maar dat kan je bij geen enkel medicijn krijgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198777708
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hebben sinds afgelopen weekend ook horren, echt ideaal om met dit weer wel te genieten van de warme lucht en toch de kat binnen te houden *O* :D
Geweldig he O+ Net zoemde er een hommel buiten, lekker daar blijven.

En blijkbaar heb ik, net als jij, katten die snappen dat een hor niet is om aan te klauwen of doorheen te rennen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198777710
Mogguh mensen *O* Vandaag is echt een geweldige dag *O* Lekker weer, sinds vanmorgen 7 uur al bezig met productieverstoringen en blijkbaar heeft men gister bij het slopen van al het groen voor de voordeur ook ergens een electriciteitskabel geraakt die lag te roken aan de overkant van de straat dus de hele stroom ging er vanmorgen onverwachts af terwijl ik echt druk bezig was met een probleem :+

Leverde wel een leuk gesprek met de buurman op :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')