SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
De gedachte dat Toblerone sinds de Brexit minder chocolade bevat is ook moeilijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
Gelukkig heeft Foqueville een toblerone fabriek
whut?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De gedachte dat Toblerone sinds de Brexit minder chocolade bevat is ook moeilijk.
Hoax.quote:
Waarom was dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is dat inmiddels alweer teruggedraaid.
Dit is nep denk ik hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is dat inmiddels alweer teruggedraaid.
Ik probeerde het snel even op te zoeken want ik heb echt geen tijd, maar ik kan zo snel niets vinden waarvoor ik niet minstens vijf minuten hoef te onderzoeken en lezen. Het was destijds in ieder geval een meme dat deze verandering door de Brexit kwam, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat uiteindelijk nou ook echt zo wasquote:
Die nietquote:
serieus? Is dat echt zo geweest? Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die niet. De tweede die ik postte wel
.
dat is ook de reden waarom ik weiger tony chocolony te kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel lekker maar altijd zo kut om af te breken.
Daar gaat je OCD helemaal van op tilt jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ook de reden waarom ik weiger tony chocolony te kopen
Lindt Cassisquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
Eigenlijk vind ik toblerone niet eens zo heel lekker.
Misschien moet @:kwiwi er toch maar een lindt fabriek van maken
Hoe? een duwtje naar de binnenkant en het knapt zo afquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel lekker maar altijd zo kut om af te breken.
Heel veel mensen doen het andersomquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe? een duwtje naar de binnenkant en het knapt zo af
BARBARENquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen het andersom.
Oh ik deed het altijd andersom jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
BARBAREN
[ afbeelding ]
Hangen zeker ook het wc-papier verkeerd om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |