SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
De gedachte dat Toblerone sinds de Brexit minder chocolade bevat is ook moeilijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
Gelukkig heeft Foqueville een toblerone fabriek
whut?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De gedachte dat Toblerone sinds de Brexit minder chocolade bevat is ook moeilijk.
Hoax.quote:
Waarom was dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is dat inmiddels alweer teruggedraaid.
Dit is nep denk ik hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is dat inmiddels alweer teruggedraaid.
Ik probeerde het snel even op te zoeken want ik heb echt geen tijd, maar ik kan zo snel niets vinden waarvoor ik niet minstens vijf minuten hoef te onderzoeken en lezen. Het was destijds in ieder geval een meme dat deze verandering door de Brexit kwam, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat uiteindelijk nou ook echt zo wasquote:
Die nietquote:
serieus? Is dat echt zo geweest? Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die niet. De tweede die ik postte wel
.
dat is ook de reden waarom ik weiger tony chocolony te kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel lekker maar altijd zo kut om af te breken.
Daar gaat je OCD helemaal van op tilt jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ook de reden waarom ik weiger tony chocolony te kopen
Lindt Cassisquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
Eigenlijk vind ik toblerone niet eens zo heel lekker.
Misschien moet @:kwiwi er toch maar een lindt fabriek van maken
Hoe? een duwtje naar de binnenkant en het knapt zo afquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel lekker maar altijd zo kut om af te breken.
Heel veel mensen doen het andersomquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe? een duwtje naar de binnenkant en het knapt zo af
BARBARENquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen het andersom.
Oh ik deed het altijd andersom jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
BARBAREN
[ afbeelding ]
Hangen zeker ook het wc-papier verkeerd om.
En dat is papier naar de muur toe of papier van de muur af?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:22 schreef Dven het volgende:
Hangen zeker ook het wc-papier verkeerd om.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het altijd zo grappig als mensen een object of iets verkeerd gebruiken, maar dan wel klagen dat het moeilijk is in gebruik. Volkomen begrijpelijk maar wel heel erg grappig.
Toegegeven, ik heb in geen honderd jaar nog Toblerone gekocht maar toch.quote:
Van de muur af uiteraard. Zie originele patentaanvraagquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En dat is papier naar de muur toe of papier van de muur af?
Wachtwatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Van de muur af uiteraard. Zie originele patentaanvraag
[ afbeelding ]
Overigens werken de meeste merken ook pro-actief om mensen het op de juiste manier op te laten hangen. Dit door dikwijls maar één bedrukte engeparfumeerde
kant te maken.
Maar waarom is het überhaupt een issue dan? Naar de muur toe is toch alleen handig in het geval van huisdieren die ermee aan de haal gaan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Van de muur af uiteraard. Zie originele patentaanvraag
[ afbeelding ]
Overigens werken de meeste merken ook pro-actief om mensen het op de juiste manier op te laten hangen. Dit door dikwijls maar één bedrukte engeparfumeerde
kant te maken.
Er ontbreekt vast wat aanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Dacht alleen dat een IKEA LACK plank wel beetje subtiel zou zijn maar volgens mij hangt dat ding straks echt voor de helft over mijn bureau.
als je het ZO TYPT dan is er weinig subtiel aanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Dacht alleen dat een IKEA LACK plank wel beetje subtiel zou zijn maar volgens mij hangt dat ding straks echt voor de helft over mijn bureau.
Ik hoop het niet maar ga straks meteen checken want donderdag komt iemand anders dat ding aan de muur maken.quote:
Wel de goede kant gebruiken dus als je naar bosviooltjes wil ruiken.quote:
Typ alleen maar hoe de IKEA het zelf ook typt hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het ZO TYPT dan is er weinig subtiel aan
But(t) whyyyyquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel de goede kant gebruiken dus als je naar bosviooltjes wil ruiken.
Het was een garpjenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar ga straks meteen checken want donderdag komt iemand anders dat ding aan de muur maken.
Dan moet je natuurlijk gewoon netjes het voorste velletje in een mooi origamifiguurtje fröbelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar waarom is het überhaupt een issue dan? Naar de muur toe is toch alleen handig in het geval van huisdieren die ermee aan de haal gaan?
Waarom parfumeren of waarom enkel de voorzijd?quote:
Parfumeren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom parfumeren of waarom enkel de voorzijd?
WAT een gedoe om zo'n non-issuequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk gewoon netjes het voorste velletje in een mooi origamifiguurtje fröbelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toilet_paper_orientation
Zodat je bruine anjer naar anjers ruikt?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Parfumeren.
Eén kant kan ik nog wel iets bij bedenken.
Tja het is niet mijn argument hč. Maar dat van mensen die de rol andersom willen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk gewoon netjes het voorste velletje in een mooi origamifiguurtje fröbelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toilet_paper_orientation
Je weet maar nooit wie je tegen het lijf loopt natuurlijk, dan moet het allemaal wel een beetje lekker geuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Parfumeren.
Eén kant kan ik nog wel iets bij bedenken.
Gewoon een bidet gebruiken dan. En daarna gewoon even een snufje echt parfum erop.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie je tegen het lijf loopt natuurlijk, dan moet het allemaal wel een beetje lekker geuren natuurlijk.
Vroeger had je die met Tuc er in, die waren lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb Milka chocolade met van die Lu koekjes erin
Niet vergeten daarna recht onder de droger naakt een handstand te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Gewoon een bidet gebruiken dan. En daarna gewoon even een snufje echt parfum erop.
wat omslachtig allemaalquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet vergeten daarna recht onder de droger naakt een handstand te doen.
dan ga je liggenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Nou woningbouw was snel weer weg. Het gaat waarschijnlijk niet binnen paar dagen gefikst worden want ze moeten ook bij de bovenbuurvrouw bezig. Kan zijn dat ik hier nog 2 weken mee zit zegt hij.
Gewoon even föhnen toch.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet vergeten daarna recht onder de droger naakt een handstand te doen.
Hebben ze je wel een fles pokon gegeven voor je plant?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Nou woningbouw was snel weer weg. Het gaat waarschijnlijk niet binnen paar dagen gefikst worden want ze moeten ook bij de bovenbuurvrouw bezig. Kan zijn dat ik hier nog 2 weken mee zit zegt hij.
Nee is mijn eigen probleem zegt hij.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze je wel een fles pokon gegeven voor je plant?
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee is mijn eigen probleem zegt hij.
Zin in een bejaardendutjequote:
Waar is de lekkage eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee is mijn eigen probleem zegt hij.
Ja waar precies weet ik niet maar het loopt langs de afvoerbuis van mijn bovenbuurvrouw.quote:
Ja is normaal zegt hij dat klimop uit je muur of vloer komt. Naja zal wel.quote:
En dan 2 weken wachten?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja waar precies weet ik niet maar het loopt langs de afvoerbuis van mijn bovenbuurvrouw.Die buis loopt door mijn gangkast (die weer tegen mijn slaapkamer aan zit). Dus heb allemaal vochtplekken op de muur van mijn slaapkamer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is normaal zegt hij dat klimop uit je muur of vloer komt. Naja zal wel.
Jazeker en ik mag zelf fiksen dat de lekkage vlekken weer weg zijn straks.quote:
we gaan klappen uitdelenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jazeker en ik mag zelf fiksen dat de lekkage vlekken weer weg zijn straks.
Misschien als je in de jungle in een zelf geknutseld hutje zit jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
moet ineens aan volleybal Wilson denkenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien als je in de jungle in een zelf geknutseld hutje zit ja
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
even oorlog trappen op social media?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jazeker en ik mag zelf fiksen dat de lekkage vlekken weer weg zijn straks.
Godver.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moet ineens aan volleybal Wilson denken
Nee ging over gedeporteerde joodse kinderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:14 schreef Karzai het volgende:
Ging het over konijntjes?
Ik lieg trouwens moet donderdag nog een dagje werken
Ik las dit als 'gedecoreerde joodse koeken'quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ging over gedeporteerde joodse kinderen.
Daar zou ik niet over lezen, maar gewoon opeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit als 'gedecoreerde joodse koeken'
Ja dat kan je je bijna geen voorstelling van maken wat er toen met die gezinnen en kinderen gebeurdequote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ging over gedeporteerde joodse kinderen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een ongepaste opmerking maken
Gatver wat ongepastquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond maar even m'n benen scheren.
Pasgeboren baby's, dreumesen, peuters, kleutersquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat kan je je bijna geen voorstelling van maken wat er toen met die gezinnen en kinderen gebeurde
Wel goed om te lezen waartoe de mens in staat kan zijn. Dat het nooit meer mag gebeuren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Waarom lees ik zulke boeken ook. Nu weer even gewoon horror ofzo.
Bah bahquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was pure horror
Nu gewoon iets met moordlustige clowns enzo.
Als het bloed stiekem ketchup is, is het grappig.quote:
Wow, dat doen tijdens de lockdown, hoe verantwoordelijk. Daar heb ik nou echt respect voorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond maar even m'n benen scheren.
tijdens een lockdown kun je toch ook met blote benen lopen? ;oquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat doen tijdens de lockdown, hoe verantwoordelijk. Daar heb ik nou echt respect voor.
Verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat doen tijdens de lockdown, hoe verantwoordelijk. Daar heb ik nou echt respect voor.
Corgi buttsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
Echt te schattig dit.
https://www.facebook.com/BuzzFeed/videos/480941323048846/
ik zal er eens aan denken als ik weer mijn bed ga verschonen. Of zoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verantwoordelijk?
Ik doe dat alleen als ik zin heb in het gevoel van gladde benen.
O ja dat moet ik dan eigenlijk ook doen, maar dat is me nog een brug te ver.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal er eens aan denken als ik weer mijn bed ga verschonen. Of zo
Wie ziet die benen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens een lockdown kun je toch ook met blote benen lopen? ;o
jij zelf..quote:
Ik dacht dat het een prullenbak wasquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit leuk? Om op die plank te zetten boven mijn bureau.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een prullenbak was
Same.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een prullenbak was
Maar, nee, dan heb ik mooiere gezienquote:
Ik kan niks beters vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar, nee, dan heb ik mooiere gezien
Ik ook niet en ook niet van Jeroen van Koningsbruggequote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.![]()
Geen fan van draadstaal Ama, dus aan mij heb je niks.
Ik heb op zich niks tegen hem, maar hij was wel een tijd lang echt overalquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet van Jeroen van Koningsbrugge
Lijkt me onrustig voor de ogenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit leuk? Om op die plank te zetten boven mijn bureau.
Oefenwedstijd tegen een amateurclub?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer Oranje. Ik verwacht een magere 0-3 overwinning..
Komt het wel op neer. WK-Kwalificatie tegen Gibraltar...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oefenwedstijd tegen een amateurclub?
0-6quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook uitgeprint nu. Nu zijn er 17-26 exemplaren beschikbaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeej moneyz![]()
Niet overdreven zeldzaam (zeer schaars, 16-25 exemplaren bekend in privéhanden) maar in deze conditie een hele mooie aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Er werd al onbeschaamd over dubbele cijfers gespeculeerd op NOS.nlquote:
Ik hoop jullie vanavond allemaal te zien in VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Gibraltar - Nederland 30-03 20:45quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee denk het nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop jullie vanavond allemaal te zien in VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Gibraltar - Nederland 30-03 20:45
En dan vergeten ze straks de berberapen te beschermen en dan zijn ze het land alsnog kwijt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Gibraltar is een geweldig land (de kroegen zijn daar open).
Daarom ook mijn 0-3quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er werd al onbeschaamd over dubbele cijfers gespeculeerd op NOS.nl
Wellicht een paar posts van mijn kant...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop jullie vanavond allemaal te zien in VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Gibraltar - Nederland 30-03 20:45
Dan hoor jij toch al 3 uur in bed te liggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb vanavond nog een meeting van 22-23u
dan lig jij toch allang in bed?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb vanavond nog een meeting van 22-23u
Ja precies mijn probleemquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hoor jij toch al 3 uur in bed te liggen?
Maar is het zo belangrijk dan dat ze het op zo'n tijdstip doenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies mijn probleemDus ik heb de wekker maar gezet, ik sta wel op tussendoor. Want het lukt me natuurlijk nooit om zo lang op te blijven
Is een meeting met Europa, Amerika én Australië tegelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is het zo belangrijk dan dat ze het op zo'n tijdstip doen
En ze houden niet eens een beetje rekening met jou? Gelukkig ben je daar binnenkort weg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is een meeting met Europa, Amerika én Australië tegelijk
Meerdere tijdzones is inderdaad niet te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is een meeting met Europa, Amerika én Australië tegelijk
Preciesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze houden niet eens een beetje rekening met jou? Gelukkig ben je daar binnenkort weg.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
jesuis kwiwi je habite en Suisse et je A'dore fromage
Als je bij een internationaal bedrijf werkt gewoon elke lokale feestdag vierenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is nu discussie hoe om te gaan met lokale feestdagen. Afhankelijk van je contract ben je misschien op andere dagen vrij dan
Heb je geen Nederlands contract dan? Hier is het gebaseerd op werklocatie, want elk kanton heeft natuurlijk andere vrije dagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is nu discussie hoe om te gaan met lokale feestdagen. Afhankelijk van je contract ben je misschien op andere dagen vrij dan
Nee ik werk vandaag niet, het is nationale onthoofdingsdag in Saudi jongensquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bij een internationaal bedrijf werkt gewoon elke lokale feestdag vieren
Ik wel. Maar er zijn mensen die dat niet hebben; sowieso wel grappig want aantal van die mensen is nu te weinig in het land dat op hun contract staat, dus de belastingdienst is niet zo blij.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen Nederlands contract dan? Hier is het gebaseerd op werklocatie, want elk kanton heeft natuurlijk andere vrije dagen.
Ik verlang naar 10 jaar geleden, toen jij alcohol vies vond...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Shit man, straks was ik nog dronken geworden.
[ afbeelding ]
Vult ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Shit man, straks was ik nog dronken geworden.
[ afbeelding ]
Hmm ja dat is lastig inderdaad. Raar jaar al met al.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel. Maar er zijn mensen die dat niet hebben; sowieso wel grappig want aantal van die mensen is nu te weinig in het land dat op hun contract staat, dus de belastingdienst is niet zo blij.
Ik ben wel eens op een national holiday naar een klant gegaan. Kantoor geslotenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bij een internationaal bedrijf werkt gewoon elke lokale feestdag vieren
Ik ben bang dat dat inmiddels al meer dan tien jaar geleden isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik verlang naar 10 jaar geleden, toen jij alcohol vies vond...
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies mijn probleemDus ik heb de wekker maar gezet, ik sta wel op tussendoor. Want het lukt me natuurlijk nooit om zo lang op te blijven
Ja sorry, ik zie nu helemaal voor me hoe je om half tien ‘s avonds opstaat, een ontbijtje maakt en dan in je pwyjama achter je computer kruiptquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jullie er in ieder geval mee kan vermaken
ik heb ook altijd een zakje klaar liggen in de vriezer, maar frituur is toch lekkerder hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:09 schreef Amarantha het volgende:
Hmm wat is verse patat uit de oven toch lekker.
Maar dit komt niet uit de vriezer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ook altijd een zakje klaar liggen in de vriezer, maar frituur is toch lekkerder hoor
Geen ontbijtje, wel glaasje melk, maar verder klopt het jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zie nu helemaal voor me hoe je om half tien ‘s avonds opstaat, een ontbijtje maakt en dan in je pwyjama achter je computer kruipt
ow okayquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dit komt niet uit de vriezer.Dit komt uit de koeling. Ik vind ovenpatat uit de vriezer niet lekker uit de oven.
Eigenlijk moet je dan gewoon in je flamingo-ochtendjas en Friends-pyjama voor de webcam gaan zitten, haar in de klit, make-up op je wang, knuffel in je armen, opengeslagen bed met ronkende kerel op de achtergrond, zacht nachtlampje.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zie nu helemaal voor me hoe je om half tien ‘s avonds opstaat, een ontbijtje maakt en dan in je pwyjama achter je computer kruipt
Maakt niet uit, het is met collega's dus ik doe gerust ook gewoon de webcam aan met m'n pyjama aanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:59 schreef Karzai het volgende:
Je kan beter gewoon wakker blijven anders zit je met van die duffe slaapoogjes te zoomen
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan gewoon in je flamingo-ochtendjas en Friends-pyjama voor de webcam gaan zitten, haar in de klit, make-up op je wang, knuffel in je armen, opengeslagen bed met ronkende kerel op de achtergrond, zacht nachtlampje.
Dan snappen ze het misschien.
Meh, roze pyjama met beertjes. Denk het nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopen dat die kerel niet aan zichzelf gaat zitten.
ohjaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik verwachtte het in m'n dm deze keer
Huehuequote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik verwachtte het in m'n dm deze keer
Aan de kleur lijkt het meer tonijnquote:
Gewoon naaktfoto's terugsturenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Uhm @:FranticDJ volgens mij heb je me de verkeerde foto gedm'd..
Bruh waar ben je, zelfs het brood is chiquequote:
Ik dacht dat ie gewoon thuis was en z'n borden zelf zo mooi opmaaktquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bruh waar ben je, zelfs het brood is chique.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Uhm @:FranticDJ volgens mij heb je me de verkeerde foto gedm'd..
what am i looking at?quote:
Een foto van zon, balkon en pokebowlquote:
En een nijnenreflectiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een foto van zon, balkon en pokebowl.
Geen korte broekquote:
Heb je geen last van je rug/nek met altijd op een laptop kijken? Daar had ik na een week thuiswerken al last vanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Jeej plank hangt.
[ link | afbeelding ]
En ja dit is de hoogte die ik chill vind haha.
Mwah rug beetje maar ligt meer aan mijn houding hoe ik zit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen last van je rug/nek met altijd op een laptop kijken? Daar had ik na een week thuiswerken al last van
Dat hangt vaak met elkaar samen he.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah rug beetje maar ligt meer aan mijn houding hoe ik zit.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Het was verdorie zweten in de tuin.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gevoeld hoe warm het was buiten
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
ss
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Wat een genotquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was verdorie zweten in de tuin.
Ik had het net warm met mijn vestjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
ja man kei verbrand ikke. In maartquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Smeer je dan ook in.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja man kei verbrand ikke. In maart![]()
Morgen weer
had je al een foto gemaakt van je kast?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja man kei verbrand ikke. In maart![]()
Morgen weer
Nee maar voel me hele dag al mweh en nu ben ik verdrietig omdat ik stom doe tegen de persoon waar ik van hou.quote:
Doe dan even lief tegen de persoon van wie je houdt, dan gaat dat gevoel weer wegquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar voel me hele dag al mweh en nu ben ik verdrietig omdat ik stom doe tegen de persoon waar ik van hou.
Heb al sorry gezegd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe dan even lief tegen de persoon van wie je houdt, dan gaat dat gevoel weer weg
meer etenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Weet ook niet waarom ik zo'n grafhumeur heb vandaag.
Ja vanochtend al GC / [KSC #12664] De zon gaat schijnen vandaagquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je al een foto gemaakt van je kast?
Ja heb ook bijna niks gegeten vandaag maar geen zin in.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meer eten
Etto's Feedtruck komt graag bij de mensen thuis
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meer eten
Etto's Feedtruck komt graag bij de mensen thuis
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ook bijna niks gegeten vandaag maar geen zin in.
Ik ook zelden eigenlijk maar ja mijn humeur is ook zelden zo kut.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen was jij aan het Smokkelen & Smousen.
baby yoda genot???quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook zelden eigenlijk maar ja mijn humeur is ook zelden zo kut.
Check. Zo nog even m'n cocopops-snack.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van
Ik heb mijn zakje paaseitjes leeggegeten en besloten dat het mijn laatste zakje van 2021 was.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Zo nog even m'n cocopops-snack.
#fitgirl
Ik héb nog paaseitjes van 2020.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zakje paaseitjes leeggegeten en besloten dat het mijn laatste zakje van 2021 was.
Ik wist nog hoe laat 'ie ongeveer postte, vandaar.quote:
Handig man die kastquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vanochtend al GC / [KSC #12664] De zon gaat schijnen vandaag
ik was net bij pagina 1 van het vorige deel ja ;Pquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist nog hoe laat 'ie ongeveer postte, vandaar.
Protip voor stalken, topic op één pagina en zoeken op de naam van de poster.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was net bij pagina 1 van het vorige deel ja ;P
Ja behalve dat ie iedere keer open moet als ik oud papier weg wil gooien of de magnetron wil gebruiken. Daar moet nog maar even wat op bedacht worden.quote:
Of als vriend zetten bij Abo en dan zie je die posts in een andere kleur.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip voor stalken, topic op één pagina en zoeken op de naam van de poster.
Nais.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net paar biertjes gedronken en nu zin om iets te eten. Loop hier een zaak binnen “ja we zijn om half 9 gesloten, maar je staat er nu toch”
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip voor stalken, topic op één pagina en zoeken op de naam van de poster.
Goeie.quote:
Ik wil deze week eigenlijk nog even naar de Jumbo voor de pindakaaseitjes. Die van de Hema zijn niet meer te krijgen, dus die heb ik gemist dit jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zakje paaseitjes leeggegeten en besloten dat het mijn laatste zakje van 2021 was.
Ik heb twee van mijn drie zakjes van de Hema weggegooid. Niet lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil deze week eigenlijk nog even naar de Jumbo voor de pindakaaseitjes. Die van de Hema zijn niet meer te krijgen, dus die heb ik gemist dit jaar
Aawquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en zo leuk, m'n buren hebben drie katten en eentje kwam steeds bij me kijken toen ik bij de schutting bezig was.
Juist wel, gebeurt er nog eens wat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dus even wandelen voor het eerst in weken hč. Ondertussen stond het appartement van de overburen potentieel in de fik en werd ik gebeld door m'n baas dat er misschien een corona-uitbraak gaat zijn op kantoor omdat iemands vriendin positief getest is. Weet je, ik ga wel nooit meer wandelen.
*block*quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee van mijn drie zakjes van de Hema weggegooid. Niet lekker
Ik ook. Mijn systeem moet weer even wennen aan dit weerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel kapot nu. Ik ben niets meer gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |