abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_537778

Hier weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

pi_537808
Hieke draait zich om...

* PalinG vraagt zich af waar ie mee bezig is

pi_538378
Alle bewoners liggen nog steeds in bed. Niets anders te horen dan de ademhaling van de slapers. Sjors is wakker, maar heeft duidelijk geen zin om op te staan. Hij draait wat en lijkt dan ook weer in slaap te vallen.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_538442
De bewoners worden klokslag 10 uur gewekt door muziek. Heel hard Tom Jones die over z'n sexbom zingt. Bi is meteen enthousiast: 'Wow'

Koos gaat direct naar het toilet. Bi staat ff later op en als de muziek is afgelopen horen we De Stem: 'Dames en heren, het is tijd om op te staan..'

Iedereen blijft verder lekker liggen. Koos lijkt ook weer in bed te stappen. Alleen Bianca is nu nog op. Dan voegt Robin zich bij haar in de badkamer. Beide streams laten nu de badkamer zien. Robin zingt, Bi lacht. Ze hebben een goed humeur allebei.

Robin gaat als ie is aangekleed afwassen. De Stem vraagt of ze strax buiten bij de vijver een tak van een microfoon kunnen verwijderen. Tuurlijk zegt Robin, doet ie strax ff. Het lijkt De Stem een fijn plan. Bi terekt haar jas aan en gaat het meteen doen.

Weer binnen vraagt ze naar het schaken van Robin. Hij heeft gisteren gewonnen van Georgie. Bi lacht, hij heeft ook al van haar gewonnen. Ze vraagt of ie Koos al verslagen heeft. Dat heeft Robin nog niet.

Hij vraagt of ze ff kan afdrogen. Dan loopt Sjors langs. Bi kan het maar niet geloven dat Robin heeft gewonnen en plaagt Sjors ermee.

Dees wordt ook wakker. Ze heeft lekker geslapen en vertelt dat ze gisteravond nog een uurtje met Koos heeft opgezeten. Bi zegt dat ze om 9 uur meteen sliep. Sjors komt er ook bij en begint over zijn slechte nachtrust. Dat is het begin van een gesprek over slecht slapen. Dan breekt De Stem in met het verzoek batterijen te wisselen.

Bi geeft Robin commentaar op zijn afwaskunsten. Het is niet schoon vindt ze. Hij zegt dat ze ook dingen afdroogt die hij nog niet heeft afgewassen, ze zijn nl nog droog.

En daar is ook Hieke. Sjors zegt iets over een tv die nog in het huis stond gisteren. Robin en hij zijn een video van Tatjana gaan kijken. Sjors was eerst bang voor sancties van BB. Robin vindt dat lekker belangrijk. Kennelijk heeft BB de tv nu weggehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-12-2000 10:25]

pi_538576
De bewoners zijn druk bezig met het bereiden van het ontbijt. Het brood was niet gaar en Hieke staat nu een deegje te kneden. Misschien maken ze een nieuwe. Buiten wordt de oven aangemaakt. Bi doet iets in de moestuin en Dees bevrijdt een kip uit het hok.

Weer binnen zegt Bi iets over alleen nog kale stronkjes in de tuin, unbelievable. Dees, Bianca en Hieke eten alvast wat. Dan komt ook Koos uit bed. Verder geen echte gesprekken.

Ik ga er weer vandoor...

pi_538931
Sjors is nog niet zo goed met bakken, beide broden zijn geplofd.
Het dagelijkse luie ontbijtritueel, douchen, lezen, schaken weer geweest....

Sjors ging de tuin in. Robin ook. Robin fietsen, Sjors als verslaggever. Robin springt over de gefabriceerde schans en stunt erop los. Robin maakt een paar smakkers. <hij is vies en beschadigd>

Bi komt kijken en wil ook springen. De heren zijn niet onder de indruk van haar sukkeldrafje. Bi doet r best, maar 't ziet er niet zo spectaculair uit als Robins kunsten. Ondanks de aanmoedigingen: harder, harder! Optrekken!

Tijd voor voetbal. "Grandpa Koos op de bike" krijgt een balk op z'n kop. Hilariteit. Hij vertrekt gauw weer naar binnen.

Sjors zit nog steeds bij de oven. Bi en R hebben grote lol met de bal.

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 11-12-2000 12:56]

maandag 11 december 2000 @ 14:37:18 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539356
Ze gaan straks een video kijken.

Robin wil eerst nog even bij het brood/oventje zitten, aangezien deze net warm is.

Ze denken dat ze de video van het benefietconcert gaan bekijken.

Georgie vertelt, dat hij bij de redaktie vuurwerk heeft bestelt voor de dagen rondom oud/nieuw (heeft een aardige dunk van hem zelf...), en dat hij daarvan a.s. woensdag bericht krijgt of dit door gaat.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 11 december 2000 @ 14:51:31 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539393
Robin deed iets verkeerd met de banketstaaf...
B. : daar heb ik zo mijn best op gedaan !

De bewoners zijn nu de video aan het kijken.

Stream 1 : tuin
Stream 2 : lege huiskamer

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-12-2000 15:42]

maandag 11 december 2000 @ 15:29:41 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539467
De bewoners hebben inderdaad de benefietconcertvideo gezien.

Zo te horen vonden ze het erg leuk, en verbazen zich over de opbrengst van hun artikelen.

Georgie is trots, dat hij in de video de eerste donateur (f 27,25) genoemd werd.

maandag 11 december 2000 @ 15:31:04 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539472
D. : dat van Ed hebben ze niet uitgezonden.

(wij weten beter...)

maandag 11 december 2000 @ 15:44:51 #11
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539516
Iemand : er was veel 'Koos-publiek'
B. : ja, allemaal Jan Modaaltjes...

B. , R. , H. en K. gaan klaverjassen.

maandag 11 december 2000 @ 17:08:07 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539814
De dames Hieke en Bianca zitten aan de eettafel iets met een blauw kleed te doen

Het lijkt of ze er iets mee/op naaien.

Koos vroeg nog of hij kon helpen, maar dat hoefde van de dames niet.
K. : dat jullie niet gaan zeggen, dat ik niets wil doen...

maandag 11 december 2000 @ 17:09:27 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_539819

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 11 december 2000 @ 17:10:58 #14
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539826
H. : wat zou F. aan het doen zijn ?
H. : lekker genieten ?
B. : z'n verhaal overal doen
B. : Arjan vroeg het me ook nog. Hij was toch mijn maatje. Ik stond te janken...
  maandag 11 december 2000 @ 17:49:35 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_539919
H. : de boskabouters weten niet wat ze ons aan doen.
(ahh, wandkleden !)

D. gaat koken.

† In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 18:19:48 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_540034
18:20 uur
Desiree en Hieke zijn met het eten bezig. Bianca naait verder aan het blauwe laken.
('t Lijkt wel een slaapzak, of beter nog: een lijkzak.)

De mannen zijn nergens te bekennen. (Al kunnen we er rustig van uit gaan dat Georgie op bed ligt)

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 18:24:53 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_540045
18:25 uur
Toevallig komt nét Robin binnen. Hieke: "Lekker schoon?". Robin: "Ja". Georgie is nu ook te horen. Desiree is bezig appels in stukjes te snijden. Hieke is ondertussen Bianca aan het helpen met het blauwe, eeeh, ding.

De reclamefreqentie lijkt nóg verder opgevoerd te zijn, ik heb nu alweer genoeg van Bol.com, alwéér een adres om nóóit meer één rotcent aan uit te geven, net als DSB, Formido, KPN, OneTel, Ericsjon en nog een paar anderen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 18:36:01 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_540084
18:30 uur
Bianca maakt een vaag grapje over naaien en pijpen. Een naaimachine zal in haar huishouden nóóit voorkomen, ze kan er niet mee omgaan: "Echt niet!". Hieke moppert een beetje dat de stof niet recht ligt.

Ze moeten een beetje gniffelen om de sterke verhalen van Robin en Georgie op de achtergond. Over auto's. Hieke: "Weet je nog van Bart?". Bianca: "Ja, die had ook allemaal van die verhalen, hahaha".

pi_540329
19.40
De bewoners hebben net het eten op.

Er wordt besloten het boekje van Koos aan tafel voor te gaan lezen. Koos begint en daarna iedere iemand een verhaal eruit.

R: Ik hoef niet te lezen !!
G: Goed, slaan we jou over

K: Ik vind het wel leuk mijn schrijven door iemand anders voorgelezen te hebben. Want ze zeggen altijd je schrijft zoals je praat.

pi_540370
19.51
Koos leest het eerste verhaal voor. Over de vlucht, tussenlanding in Boston, en dan naar New York. Koos leest enigszins vluchtig voor, maar het verhaal is best leuk en onderhoudend.

Georgie leest hoofdstuk 2 voor. Hij kan het beter. Verhaal blijft best onderhoudend.

pi_540430
20.15
Na afloop van het tweede hoofdstuk wordt de stelling van vandaag besproken: 'Vreemdgaan moet mogen'

Er wordt gezegd, het is na 8en, waar blijft die opdracht nu !! red. Zal wel weekopdracht zijn

pi_540494
20.30
Ze wachten nog steeds op de opdracht. Koos en Robin zijn aan het afwassen.

R: Ik ben toch benieuwd wat voor klok ze hier hebben bij Big Brother.
? : Ja, ze lopen een uur achter of zo, zal wel een engelse klok zijn.
G: Ja, programma heet ook niet voor niks Big Brother, anders had het wel Grote Broer geheten.
..
R: Darius was trouwens niet echt afgevallen
D: Nee, hij was echt wel dik.

† In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 21:01:15 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_540602
20:50 uur
Bianca leest de weekopdracht voor: "Jullie moeten 250 vragen beantwoorden. Die leveren 31 letters op, waarmee een zin gevormd moet worden". Ze mogen boeken bestellen. Maar de vragen moeten eerst 'in klad' beantwoordt worden. De tegenprestatie voor Gerard Joling is ook in de opdracht verwerkt. De opdracht is sowieso mislukt als ze minder dan 20 letters winnen.

Er wordt gewerkt in drie koppeltjes: Desiree & Hieke, Bianca & Robin en Georgie & Koos. Deze koppels worden aan elkaar vastgemaakt met riempjes, bij de één om de pols en bij de ander om de taille. De opdracht begint om 21:00 uur vanavond en duurt tot en met woensdagavond, dus ook 's nachts. Er is enige ruimte aan de riempjes om naar de wc te gaan. Losmaken mag niet.

Vanaf morgenmiddag kunnen ze boeken bestellen. Koos: "Een soort 2 voor 12 dus?". Robin: "Ja, alleen dan met 'n riempje". Iedereen gaat nog even gauw naar het toilet. Desiree: "Jullie hebben geluk en wij ook, maar Bianca en Robin moeten samen onder de douche!". (Opzet-alert! Red.)

Georgie: "En Koos en ik moeten 36 keer per dag samen naar de WC". Desiree moet de details van de opdracht in de Dagboekkamer ophalen. Bianca hangt alweer de regelnicht uit: "Dus je mag overleggen? Wat zijn goeie boeken?".

Stem roept om: "Zo gauw jullie aan elkaar gekoppeld zijn, mogen jullie niet meer los, de weekopdracht is dan mislukt". Ze maken zichzelf aanelkaar vast. Ze vinden de lengte van de riempjes nogal tegenvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-12-2000 21:03]

pi_540638
Probeer zo goed mogelijk de opdracht te beschrijven:

Ze moeten tot woensdagavond 10 uur 250 vragen beantwoorden.
Dit in 3 koppels; te weten:
Bianca en Robin
Desiree en Koos
Georgie en Hieke

Ze zijn ECHT gekoppeld dmv een riem; deze heeft een paar meter speelruimte om te douchen e.d.
Doet me denken aan Geboeid

Ze moeten zo op 3 verschillende plaatsen de vragen beantwoorden; morgen mogen ze boeken bestellen om vragen in op te zoeken die ze vanavond voor 12 uur niet weten(soort 2 voor 12 dus).

Ze hebben de grootste lol tijdens het 'vastbinden'. De Stem had al gezegd dat het een beetje kinky zou zijn

† In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 21:16:22 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_540684
21:10 uur
De koppels moeten op verschillende plaatsen zitten om de vragen te beantwoorden. Desiree en Hieke moeten in de Dagboekkamer gaan zitten. Robin en Bianca gaan aan de keukentafel zitten. Koos moppert over het volgens hem veel te korte riempje.

De tijd gaat in. De eerste ronde vragen beantwoorden duurt tot 10 over 12 vannacht. Robin en Bianca pakken de vragen serieus aan.
Helaas valt direct 't geluid weg...

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-12-2000 21:22]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')