quote:Op maandag 29 maart 2021 18:11 schreef babylon het volgende:
Zoenen deed ik alleen verplicht op verjaardagen (en dan al zo min mogelijk)
Handen schudden op het werk
Beide mis ik totaal niet.
Een flinke knuffel, eventueel met zoenen, met echt goede vrienden, mis ik enorm!
Doe even nieuw normaal!quote:Op maandag 29 maart 2021 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
verdomme waarom zoveel ja stemmen doe normaal
En dat zelfs op een zolderkamerforum.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
verdomme waarom zoveel ja stemmen doe normaal
Dan maar hopen dat die twee clowns daartegen ge"vaccin"eerd zijn...quote:Op maandag 29 maart 2021 19:10 schreef PfvdW het volgende:
Ik doe sinds kort gewoon weer aan handen schudden. Mark en Hugo kunnen de vinkentering krijgen.
Gaf ik jou vandaag een hand want ik had dezelfde ervaring.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:32 schreef tjoptjop het volgende:
Ik schudde onlangs iemand de hand en dat voelde echt raar zo voor het eerst na een jaar
Niks mis met een goede handdruk, dus mis het wel. Die begroetingszoenen naar vrouwen daarentegen mis ik totaal niet
Rtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Handen schudden vind ik sowieso smerig en mag van mij wegblijven. Geen zin om pishanden van iemand aan te raken. Of dat het zo'n figuur is die z'n vingers aflikt en je dat speeksel vastpakt.
Daar bent u de enige niet die hierover al kanttekeningen zette. Het kán inderdaad onhygiënisch zijn maar hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Handen schudden vind ik sowieso smerig en mag van mij wegblijven. Geen zin om pishanden van iemand aan te raken. Of dat het zo'n figuur is die z'n vingers aflikt en je dat speeksel vastpakt.
Preciesquote:Op maandag 29 maart 2021 19:41 schreef aloa het volgende:
Ik mis het totaal niet.
Ga het ook nooit meer doen.
I'm with you, my friend.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:35 schreef Megumi het volgende:
Los van handen schudden en dergelijke wil ik gewoon gevaccineerd worden en zodat we weer wat normaal kunnen leven. En Hugo doet er alles aan om dat juist niet te doen en begin dat zat te worden.
Ik zou eerder je willen uitnodigen voor een biertje of een kop koffie op mijn kosten. Zonder een politicus er bij.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:37 schreef Celestien het volgende:
[..]
I'm with you, my friend.
En daarna geven we hem géén hand als bedankje
quote:Op donderdag 8 april 2021 16:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou eerder je willen uitnodigen voor een biertje of een kop koffie op mijn kosten. Zonder een politicus er bij.Bij dat laatste moet ik me zelfbeheersing wellicht te veel aanspreken.
Wat ik niet mis zijn de losertjes die een zogenaamde dominante handdruk proberen in iedere situatie.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:08 schreef PiyeReloaded het volgende:
Er is maar één goede reden om handenschudden niet te missen en dat is dat je nog steeds handen schudt. Antisociale stakkers die handenschudden haten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |