Kijkend naar de waarde is Lazzari waardelozer :pquote:
Vind je? Ik vind het wel chill opzich, maar dat komt vooral omdat ik de gameplay vaak maar klote vind, en ik wil niet zweten voor wins in een friendly mode.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Golden goal is het meest toxic en debiele idee ooit.
Eens. Al vind ik dat je in een aantal wedstrijden een doelpunt moet maken als objective ook enorm irritant.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Golden goal is het meest toxic en debiele idee ooit.
Ik bepaal zelf wel als ik wil leaven niemand bepaalt dat voor mij en als ik goals buiten de 16 moet maken dan probeer ik dat moet toch 10 potten een goal maken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel chill opzich, maar dat komt vooral omdat ik de gameplay vaak maar klote vind, en ik wil niet zweten voor wins in een friendly mode.
Wat ik wel toxic vind zijn die kneusjes die in een milliseconde op start drukken zodra ze scoren. Dan scoor ik 1x en leg ik de controller neer, kost mij ook tijd, maar in de tussentijd doe ik wat anders dus ik zit er niet zo mee. Als ze niet op start drukken, geef ik ze gewoon de win.
Ik verwacht ook niet dat iemand leaved als ik scoor. Dat moet iedereen lekker zelf bepalen, maar ik vind het wel lekker dat veel mensen het doen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel als ik wil leaven niemand bepaalt dat voor mij en als ik goals buiten de 16 moet maken dan probeer ik dat moet toch 10 potten een goal maken.
Ja mensen mogen gerust leaven echter verwachten ze zelf ook dat ik leave en als ik dat niet doe dan gaan ze als absolute tyfusleijers tijdrekken etcquote:Op vrijdag 2 april 2021 00:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat iemand leaved als ik scoor. Dat moet iedereen lekker zelf bepalen, maar ik vind het wel lekker dat veel mensen het doen.
Geef je ook groot gelijk dat je gewoon normaal speelt. Zijn waarschijnlijk spelers waar je normaal gesproken nooit meer mee speelt, waarom grind je dit spel anders, als je al die spelers toch nooit zou gebruiken.
Hier nu ook, gast bleef try harden tot ik de 2-1 maakte, nu speelt die niet meer. Blijft een sneue community.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:50 schreef Divje het volgende:
Ben dus 2x mensen tegen gekomen die als ze achter komen te staan gewoon de controller neer leggenplay the fucking game ofzo
Fifa en fortnite agree. COD valt best mee, daar merk je niet zoveel van de communitty al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Communities ala fifa, cod, fortnite zijn door en door verrot doordat de gemiddelde speler 13 jaar oud is.
Valt toch wel mee? Zie geen hele extreem dure spelers. Zo potje doen op de PS5?quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:42 schreef Dopekoe het volgende:
Kom dit team tegen in divisie 6 , verlies natuurlijk, maar serieus waarom speel met je zo'n team zo laag ?
En hij nog tijdrekken enzo ook he....
https://www.ea.com/fifa/u(...)nH64BanWFX6:FFA21PS5
Kan het me wel voorstellen, EA gooit zoveel objectives waarbij je 'een potje moet spelen' en mensen willen toch die objectives voltooien. Dus dan zetten ze hem aan en laten ze hem lopen terwijl ze een douchebeurt nemen of even wat op netflix kijken. Ik praat het niet goed, maar ik kan de intenties wel begrijpen. Het ligt ook aan hoe EA objectives behandelt (juist uit reactie op golden goal)quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:50 schreef Divje het volgende:
Ben dus 2x mensen tegen gekomen die als ze achter komen te staan gewoon de controller neer leggenplay the fucking game ofzo
Ik laat de homie scoren en als ik mijn goal heb rubber band ik die shit.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen, EA gooit zoveel objectives waarbij je 'een potje moet spelen' en mensen willen toch die objectives voltooien. Dus dan zetten ze hem aan en laten ze hem lopen terwijl ze een douchebeurt nemen of even wat op netflix kijken. Ik praat het niet goed, maar ik kan de intenties wel begrijpen. Het ligt ook aan hoe EA objectives behandelt (juist uit reactie op golden goal)
Dat is toch geen speciaal teamquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:42 schreef Dopekoe het volgende:
Kom dit team tegen in divisie 6 , verlies natuurlijk, maar serieus waarom speel met je zo'n team zo laag ?
En hij nog tijdrekken enzo ook he....
https://www.ea.com/fifa/u(...)nH64BanWFX6:FFA21PS5
Icon Swapsquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom speel ik in de One League friendlies ineens 4 van de 5 keer dat ik in een game laad tegen een goddelijk Premier League team? Er is toch helemaal niets te verdienen met een PL team in deze modus? Zijn dit gewoon weer kneusjes die snel friendly wins willen halen ofzo?
Er is toch een PL token?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom speel ik in de One League friendlies ineens 4 van de 5 keer dat ik in een game laad tegen een goddelijk Premier League team? Er is toch helemaal niets te verdienen met een PL team in deze modus? Zijn dit gewoon weer kneusjes die snel friendly wins willen halen ofzo?
quote:
Tering, ik heb een bril nodig. Ik dacht dat het Serie A, Bundesliga en La Liga was. Mijn god, dat was dom. Ik begreep er serieus niets van.quote:
Zolang die maar geen 900k gaat kosten ofzoquote:
Ik verwacht wel dat flink aan de prijs gaat worden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zolang die maar geen 900k gaat kosten ofzo
Ik heb mijn fodder klaar staan in ieder geval.
2x Salah
Courtois
Ramos
Bruno Fernandes
Kane
Bday Mandanda
Zelfs TOTY Neuer kan er in als het moet. Maar ik ga denk ik geen miljoen aan untradeables gebruiken voor die SBC, dan koop ik Bday Paulinho denk ik, die ziet er ook bizar goed uit.
Mandanda heb ik niet eens een seconde over getwijfeld om in mijn team te gebruiken. Lijkt me helemaal niets, skills gebruik je toch niet.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:57 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat flink aan de prijs gaat worden.
Trouwens die Mandanda is zo kapot slecht, ik heb hem 1 pot geprobeerd in Rivals maar die man kan niks.
Paulinho is eng maar wel een beetje sloom
Ik had goede hoop dat die een beetje in de buurt zou komen van de Pope van vorig jaar maar het is een drama. Ja moet je wel redden en het is een goede speler die vecht voor de club.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mandanda heb ik niet eens een seconde over getwijfeld om in mijn team te gebruiken. Lijkt me helemaal niets, skills gebruik je toch niet.
Paulinho heeft 93 acceleration en 90 sprint speed met een shadow. Meer dan prima voor een CM imo.
Die zakt nog wel in prijs joh, zonde om de nieuwe fut bday kaarten nu al te kopen. Na de WL, en zeker met rewards op donderdag is die echt wel in prijs gezakt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:06 schreef leeroy het volgende:
Ik ben echt een idioot, ik wilde gisteren die Atal kopen maar heb het niet gedaan. Nu is die extinct
Denk dat de hype real is door Renato, maar ik kon hem gisteren oppikken voor 600K. Hij heeft wel alles wat je zoekt in een RM voor 352. Snel, skills, hoge Def en shooting.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zakt nog wel in prijs joh, zonde om de nieuwe fut bday kaarten nu al te kopen. Na de WL, en zeker met rewards op donderdag is die echt wel in prijs gezakt.
Mocht die heel duur zijn dan skip ik die prime icon 91+ en pak ik die 81,82 & 83+ packsquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Renato ga ik wel doen die link naar Ronaldo en ligue 1 kun je niet laten liggen.
Kan die seedorf prime die ik gister uit swaps had mooi in
Ik denk echt dat Renato minstens 1 mln gaat zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zolang die maar geen 900k gaat kosten ofzo
Ik heb mijn fodder klaar staan in ieder geval.
2x Salah
Courtois
Ramos
Bruno Fernandes
Kane
Bday Mandanda
Zelfs TOTY Neuer kan er in als het moet. Maar ik ga denk ik geen miljoen aan untradeables gebruiken voor die SBC, dan koop ik Bday Paulinho denk ik, die ziet er ook bizar goed uit.
Easy voor jou danquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Renato minstens 1 mln gaat zijn
Edit: ik verwacht dat er zondag of maandag ook nog wel een icon (player pick) sbc zal komen.
Heb mijn hele club in die player picks gestopt. Heb nu geen gouden spelers meer onder de 83 in mijn club
Aan gouden fodder heb ik daardoor nu in mijn club:
1x91
2x90
4x89
10x88
11x87
7x86
14x85
12x84
34x83
Verder ook vast nog wel wat sbc/objective spelers die nu wel weg kunnen.
En heb nog 2,6 miljoen op de bank![]()
Grote kans ja, aan de ene kant goed omdat niet iedereen met zo'n kaart over het veld rentquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Renato minstens 1 mln gaat zijn
Edit: ik verwacht dat er zondag of maandag ook nog wel een icon (player pick) sbc zal komen.
Heb mijn hele club in die player picks gestopt. Heb nu geen gouden spelers meer onder de 83 in mijn club
Aan gouden fodder heb ik daardoor nu in mijn club:
1x91
2x90
4x89
10x88
11x87
7x86
14x85
12x84
34x83
Verder ook vast nog wel wat sbc/objective spelers die nu wel weg kunnen.
En heb nog 2,6 miljoen op de bank![]()
Ik zag dat je gisteren problemen had maar ik had wr weinig last van. Wel zuur man, hopelijk morgen meer luck.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:43 schreef Wicky15 het volgende:
Pff mijn verbinding is dit weekend echt helemaal ruk. Erger me dood.
Ja,700K valt erg mee. Ik had hem veel duurder verwachte en ik heb hem kunnen doen voor nop. Straks eens proberen in de WLquote:
Twijfel tussen Vidal en Renatoquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:10 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja,700K valt erg mee. Ik had hem veel duurder verwachte en ik heb hem kunnen doen voor nop. Straks eens proberen in de WL
Bevalt Renato ja? Ik ben heel dichtbij om de SBC te doen, maar ik hou mezelf nog een beetje tegen omdat ik Paulinho op dezelfde chem kan krijgen, en die slechts 290k isquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:58 schreef leeroy het volgende:
Hij is echt heel goed! Atal ook net uit de 83+ pack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |