Ja verbinding is niet veel soeps.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een bagger verbinding zeg maar je aanvalsspel is gewoon goed.
Check mijn edit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja verbinding is niet veel soeps.
2de pot was wel iets 'echter' voor mijn gevoel. Jij had 3 schoten op doel, ik 6, jij wint 2-0![]()
Zambrotta die die bal verliest bij de cornervlag etc. Maar dat zal gewoon fifa zijn, weinig aan te doen.
edit: of die bal die ik met Saint max wou afleggen aan Goretzka in jouw strafschop gebied, die dan in de voeten van jouw verdediger wordt gepassed etc![]()
Ik ga die dubbel pass dan eens wat vaker gebruiken rond de 16, daar komen mijn meeste problemen uit voort naar mijn gevoel. Geen 100% schietkansen, en als ik hem dan af wil leggen zit er 1 van de miljoen verdedigers tussen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check mijn edit.
Je kunt die dubbel tap pass ook beter gebruiken rond de 16 dan komen ze er veel minder snel tussen.
Ja heel vaak komt die dan wel aan werkt ook heel goed als je de achterlijn haalt en de bal dan terug wil passen naar je spitsen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ga die dubbel pass dan eens wat vaker gebruiken rond de 16, daar komen mijn meeste problemen uit voort naar mijn gevoel. Geen 100% schietkansen, en als ik hem dan af wil leggen zit er 1 van de miljoen verdedigers tussen.
Met harde pass bedoel je bumper+X?
RB gebruik ik nooit in de passing, die ga ik eens wat vaker proberen. Dat zou goed kunnen werken, heb inderdaad vaak het idee dat de pass zo sloom gaat dat zijn CDMs alweer terug zijn om te onderscheppenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja heel vaak komt die dan wel aan werkt ook heel goed als je de achterlijn haalt en de bal dan terug wil passen naar je spitsen.
RB X idd dan komen die langere passes ook vaker aan en kun je met een paar keer tikken het veld over.
Ik heb die slechte verbinding altijd als ik een friendly speel tegen vrienden super vaag is dat. Had de hele tijd die melding van slechte connectie op mijn scherm tegen jou
Maar ik snap het sowieso niet neem aan dat jij omgeving eindhoven woont? Ik woon daar niet ver vanaf en dan spelen we op een 3 bar terwijl ik rivals tegen een Duits kut kind gewoon volle verbinding heb.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
RB gebruik ik nooit in de passing, die ga ik eens wat vaker proberen. Dat zou goed kunnen werken, heb inderdaad vaak het idee dat de pass zo sloom gaat dat zijn CDMs alweer terug zijn om te onderscheppen
Ik had er niet heel veel last van, maar kon wel merken dat af en toe er wat micro stotteringen waren etc.
Nope, ik woon in het zuiden van Zweden (in de buurt van Malmo)quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ik snap het sowieso niet neem aan dat jij omgeving eindhoven woont? Ik woon daar niet ver vanaf en dan spelen we op een 3 bar terwijl ik rivals tegen een Duits kut kind gewoon volle verbinding heb.
Ahh dat verklaart het misschien wel dan haha.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nope, ik woon in het zuiden van Zweden (in de buurt van Malmo)Maar volgens mij connect ik ook naar de Duitse server. Ik speel gigantisch vaak tegen Duitsers, veel meer nog dan andere Zweden. Denen speel ik ook vaak tegen.
Maar ik connect wel naar dezelfde servers als Nederlanders. In die Managerial Masterpiece friendlies krijg ik ook altijd die connectie dingen boven in, ongeacht waar de tegenstander zich bevind, zullen de brakke servers wel zijn joh.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ahh dat verklaart het misschien wel dan haha.
Ik heb exact hetzelfde. En met mij 20 anderen waarmee ik vaak speel. Allemaal hetzelfde. Als ik zelf met Werner Mane of Son speel bakt hij er niks van en is hij zo traag als stront. Het is elke keer hetzelfde liedje. Het is zo duidelijk te zien ook. Vaak lachwekkend ook hoe duidelijk het te zien is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar je snapt dat dit nergens op slaat dat je verliest omdat iemand anders een PL speler gebruikt? Lijkt me meer dat je een aantal potten wint en dan op een hogere skillrating komt te spelen.
Als je dat geloofd ben je niet helemaal barkie hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 00:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. En met mij 20 anderen waarmee ik vaak speel. Allemaal hetzelfde. Als ik zelf met Werner Mane of Son speel bakt hij er niks van en is hij zo traag als stront. Het is elke keer hetzelfde liedje. Het is zo duidelijk te zien ook. Vaak lachwekkend ook hoe duidelijk het te zien is.
quote:Op donderdag 1 april 2021 00:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. En met mij 20 anderen waarmee ik vaak speel. Allemaal hetzelfde. Als ik zelf met Werner Mane of Son speel bakt hij er niks van en is hij zo traag als stront. Het is elke keer hetzelfde liedje. Het is zo duidelijk te zien ook. Vaak lachwekkend ook hoe duidelijk het te zien is.
Welke leak had je gezien? Ik had iets gezien en dat vond ik niet super dope om heel eerlijk te zijn. Ik kan mezelf de spelers niet herinneren ook wat ook genoeg zegt natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dat geloofd ben je niet helemaal barkie hoor
Anyhow er komt waarschijnlijk geen volledig team 2 maar 5 spelers die ook al geleaked zijn.
Is het geen selffulling profecy? Als je er van te voren bang voor bent, en ietsje zenuwachtiger, dat je dan anders speelt?quote:Op donderdag 1 april 2021 00:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik dacht dat eerst ook. Wellicht erger ik mij er zo dood aan dat ik anders speel. Maar dat is niet zo. Ik kom ook tijdens de WL en Rivals 90% BPL teams tegen. Dus te vaak. En ik krijg goals tegen of kom vreemde situaties tegen die ik NIET tegenkom als ik tegen teams speel zonder BPL spelers. Het valt zo op. Pingels vaker tegen. Keepers die opeens alles tegenhouden en spelers die opeens niet kunnen rennen, ballen die de vaak goed vallen etc. Ik ben geen geweldige speler maar ik merk wel dat ik vaak nipt verlies van lui met BPL teams die van die lucky goals mee krijgen. Of het ligt gewoon aan FUT hehe.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:40 schreef papert het volgende:
[..]
Is het geen selffulling profecy? Als je er van te voren bang voor bent, en ietsje zenuwachtiger, dat je dan anders speelt?
Of dat je door ergernis je goals door PL spelers beter onthoudt? Want als het zo duidelijk te zien is, ben ik daar dan blind voor? (Ik speel zelf geen PL team).
Rashford vond ik wel heel lang enorm lastig om tegen te spelen. Maar dat ligt niet aan de PL, maar puur 1 speler die heel goed is in het spel.
In het begin van het spel zag ik inderdaad heel veel PL teams als tegenstanders. Dat was toen ook niet gek, want als je puur naar gouden teams kijkt was dat op dat moment misschien ook wel het sterkst. Maar de laatste tijd kom ik eigenlijk zelden meer puur of overwegend PL teams tegen.
Exact dit, 100 % precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik dacht dat eerst ook. Wellicht erger ik mij er zo dood aan dat ik anders speel. Maar dat is niet zo. Ik kom ook tijdens de WL en Rivals 90% BPL teams tegen. Dus te vaak. En ik krijg goals tegen of kom vreemde situaties tegen die ik NIET tegenkom als ik tegen teams speel zonder BPL spelers. Het valt zo op. Pingels vaker tegen. Keepers die opeens alles tegenhouden en spelers die opeens niet kunnen rennen, ballen die de vaak goed vallen etc. Ik ben geen geweldige speler maar ik merk wel dat ik vaak nipt verlies van lui met BPL teams die van die lucky goals mee krijgen. Of het ligt gewoon aan FUT hehe.
Je hebt vast het geld ervoor om geen spelers te hoeven verkopen om Werner te halen en volgens mij in het weekend ook de tijd om het te proberenm dus waarom nietquote:Op donderdag 1 april 2021 10:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga al mijn icons en ronaldo maar weg doen dan en spelen met werner dan moet ik haast zeker elite 3 halen dit weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |