Vorig jaar had ik hem ook een tijdje, maar vond hem eerlijk gezegd niet heel speciaalquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Cruyff is wendbaarder en 5/5* ik had hem vorig jaar en ik vind hem wel echt beter dan Mbappe. Hij is dit jaar wel een flink stuk duurder.
Ik hoop dat zulke sbcs weer terugkomen 😭quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik hem ook een tijdje, maar vond hem eerlijk gezegd niet heel speciaalZelfs in de 5* WF meta. Jaar ervoor had ik zijn 95 PIM SBC voltooid, die ging wel lekker.
Ligt eraan of je de Benders hebt gedaan of die Boateng.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, nee, ik pass. Vind hem er niet zo goed uit zien tbh, buiten pace.
Boateng heb ik ja. Deze kaart gaat 400k oid zijn? Veel te veel imo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de Benders hebt gedaan of die Boateng.
Hij is nu 360 volgens futbin maar dan kan veel goedkoper 300k zal die wel zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Boateng heb ik ja. Deze kaart gaat 400k oid zijn? Veel te veel imo.
Edit: RTTF Klostermann is 260k bijv
Dat valt enigszins mee, ik dacht dat die 86 squad de prijs behoorlijk op ging drijven.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is nu 360 volgens futbin maar dan kan veel goedkoper 300k zal die wel zijn.
En je hebt nog een reward set die je kan openen dus het valt reuze mee.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat valt enigszins mee, ik dacht dat die 86 squad de prijs behoorlijk op ging drijven.
Hoe kun je nou geen 8 first owner spelers hebben van de grote competities heb je ook geen zilvere?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:52 schreef Dopekoe het volgende:
Zou die st juste wel in m'n NL / eredivisie team willen hebben, maar die is voor mij niet te doen...
Dus dan sla ik deze maar over en morgen aan de grind voor tokens. Na een herberekening kan ik 6 tokens halen.
De 3 league tokens heb ik niet genoeg first owners voor behalve Bundesliga...
Dus tenzij er nog iets boeiends uit een paar pakketjes komen zal het blijven bij de 25x 83+ en hopen dat ik daar wat uithaal...
Ik krijg hem nu uit een 75+ player pack 😂quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
UCL Van Dijk uit dat mega pack wat je krijgt als je de 4 dagelijkse fut bday SBCs doet3de keer Van Dijk dit in de laatste 1,5 maand
Omdat ik al het grut in sbc's prop en ik verder geen andere spelers nodig heb om een team mee te bouwenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen 8 first owner spelers hebben van de grote competities heb je ook geen zilvere?
MMs moet je altijd doen, gegarandeerde winst. Zelfs als je helemaal niets boeiends packed.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Omdat ik al het grut in sbc's prop en ik verder geen andere spelers nodig heb om een team mee te bouwen
Nope, heb ik in totaal maar iets van 7 BPL spelers in m'n hele club![]()
Waarvan 4 spitsen![]()
Heb een totaal van 177 spelers in m'n club![]()
De enige packs die ik open zijn objective rewards, rival rewards en SB rewards en af en toe een sbc van de MM
Dan doe je echt iets fout.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Omdat ik al het grut in sbc's prop en ik verder geen andere spelers nodig heb om een team mee te bouwen
Waarvan 4 spitsen![]()
De enige packs die ik open zijn objective rewards, rival rewards en SB rewards en af en toe een sbc van de MM
Wow wtf, mijn club is “leeg” en ik heb iets van 900 spelers nu.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Waarvan 4 spitsen![]()
James is goed, Figo meh, TOTY TAA is niet goed op centerback en ik snap je obsessie niet echt met Eto’o maar als jij het leuk vindt moet je het maken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zouden jullie hier van vinden? Verdediging is dan best snel en sterk toch
[ afbeelding ]
Waarom per se Eto'o die is toch niet beter dan normale Mbappe?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zouden jullie hier van vinden? Verdediging is dan best snel en sterk toch
[ afbeelding ]
Fout is maar net hoe je het bekijkt.quote:
Ik had vorig jaar op een gegeven moment 7000 spelersquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wow wtf, mijn club is “leeg” en ik heb iets van 900 spelers nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |