abonnement Unibet Coolblue
pi_198745669
Zojuist op Jill gestemd voor de finale.
Gewoon omdat zij het meeste lol heeft gemaakt. De rest zittend of liggend de rit heeft uitgezeten
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198745829
Goedemorgen lieve mensen :W _O_
pi_198745925
Goedemorgen. weer genoten van de cos dit weekend. Huilende marinier, en natuurlijk gaat het om een vrouw.
De een brand hem erom af, ik vond het wel zielig.
En ik hou niet van zielige mannen.

En die Julie en haar "vriend".
Zou er een kans zijn dat die geen tv en streams ziet?
Dat er een reden is dat die niet genoemd of gezien kan worden?
Ik hoop en denk het niet echt, maar het zou mogelijk zijn...dat Pepe niks mee kan krijgen?
Bijvoorbeeld als die vast zit, of op een onbewoond eiland woont zonder internet, of een vrouw met 4 kinderen heeft en Julie zijn bijvrouw is.....
Nog 12 dagen of zoiets en de gekte is voorbij.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
  maandag 29 maart 2021 @ 07:44:27 #104
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_198745940
Ik wil niet opstaan.

Ik ben wel heel benieuwd wat we vanavond te zien gaan Krijgen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  maandag 29 maart 2021 @ 07:46:35 #105
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_198745951
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 07:42 schreef MissyZ het volgende:
Goedemorgen. weer genoten van de cos dit weekend. Huilende marinier, en natuurlijk gaat het om een vrouw.
De een brand hem erom af, ik vond het wel zielig.
En ik hou niet van zielige mannen.

En die Julie en haar "vriend".
Zou er een kans zijn dat die geen tv en streams ziet?
Dat er een reden is dat die niet genoemd of gezien kan worden?
Ik hoop en denk het niet echt, maar het zou mogelijk zijn...dat Pepe niks mee kan krijgen?
Bijvoorbeeld als die vast zit, of op een onbewoond eiland woont zonder internet, of een vrouw met 4 kinderen heeft en Julie zijn bijvrouw is.....
Nog 12 dagen of zoiets en de gekte is voorbij.
ik zat te denken misschien is het wel een bekende Belg. En verder zal hij wel druk zijn met het opknappen van de logeerkamer want zoals het eruit ziet komt Julie niet in haar eentje thuis.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_198746041
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 07:46 schreef Alocanda het volgende:

[..]

ik zat te denken misschien is het wel een bekende Belg. En verder zal hij wel druk zijn met het opknappen van de logeerkamer want zoals het eruit ziet komt Julie niet in haar eentje thuis.
Ja precies want dat overleeft Mieske niet hoor als hij weer 24 uur zonder haar moet doorbrengen.
Ook een extra groot 3 persoons bed aanschaffen lijkt mij dus afspraak met IKEA zal ook wel al staan.
Wordt een extra lange uitzending van TVWonen vermoed ik. :|W :|W
pi_198746057
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 06:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zojuist op Jill gestemd voor de finale.
Gewoon omdat zij het meeste lol heeft gemaakt. De rest zittend of liggend de rit heeft uitgezeten
Eens ^O^
pi_198746083
MIchel heeft Julie terug gemanipuleerd in zijn richting met een huil en smeekbede gisteren. Ingespeeld op haar schuldgevoel. Juist terwijl Michel alles heeft wat Julie precies niet nodig heeft. Ze moet aan zichzelf werken en niet moeder van Michel zijn. Zeker niet met zijn verliefdheid op Jullie
Julie moet gewoon lekker haar hart blijven uitstorten bij Jill, die is veel volwassener en wijzer dan Michel
pi_198746090
Ze zitten nog op wintertijd
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198746109
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:15 schreef lucienne2 het volgende:
MIchel heeft Julie terug gemanipuleerd in zijn richting met een huil en smeekbede gisteren. Ingespeeld op haar schuldgevoel. Juist terwijl Michel alles heeft wat Julie precies niet nodig heeft. Ze moet aan zichzelf werken en niet moeder van Michel zijn. Zeker niet met zijn verliefdheid op Jullie
Julie moet gewoon lekker haar hart blijven uitstorten bij Jill, die is veel volwassener en wijzer dan Michel
Ik snap Julie ook niet, is ze dan ook verliefd op hem maar kan het misschien beter verbloemen ?
Je ziet ook gewoon een 2 strijd in haar ogen door hoe ze tegenwoordig starend kijkt zonder te knipperen met haar ogen, wat moet ik doen.
Kies ik voor sympathie naar Michel of kies ik voor mijzelf en lekker gek doen met Jill en Liese.
pi_198746123
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:15 schreef lucienne2 het volgende:
MIchel heeft Julie terug gemanipuleerd in zijn richting met een huil en smeekbede gisteren. Ingespeeld op haar schuldgevoel. Juist terwijl Michel alles heeft wat Julie precies niet nodig heeft. Ze moet aan zichzelf werken en niet moeder van Michel zijn. Zeker niet met zijn verliefdheid op Jullie
Julie moet gewoon lekker haar hart blijven uitstorten bij Jill, die is veel volwassener en wijzer dan Michel
Doet hij dit nu bewust of onbewust, het speelt geen rol.
Het is eng, als iemand je niet vrij kan laten gaan waar je wil.
pi_198746134
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 00:13 schreef Benny het volgende:
Dit gaat Michel's week worden hè?
als ie slim is,gaat ie er vrijwillig uit en houdt de eer aan zichzelf
pi_198746146
quote:
17s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:22 schreef DarkRaven70 het volgende:

[..]

Ik snap Julie ook niet, is ze dan ook verliefd op hem maar kan het misschien beter verbloemen ?
Je ziet ook gewoon een 2 strijd in haar ogen door hoe ze tegenwoordig starend kijkt zonder te knipperen met haar ogen, wat moet ik doen.
Kies ik voor sympathie naar Michel of kies ik voor mijzelf en lekker gek doen met Jill en Liese.
Julie is eerlijk met de bewoners, maar speelt wel een spel
pi_198746155
quote:
17s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:22 schreef DarkRaven70 het volgende:

[..]

Ik snap Julie ook niet, is ze dan ook verliefd op hem maar kan het misschien beter verbloemen ?
Je ziet ook gewoon een 2 strijd in haar ogen door hoe ze tegenwoordig starend kijkt zonder te knipperen met haar ogen, wat moet ik doen.
Kies ik voor sympathie naar Michel of kies ik voor mijzelf en lekker gek doen met Jill en Liese.
Zeker geen verliefdheid, eerder moeder gevoelens. Ze wil hem helpen. Julie heeft al vaak verteld hoe zwaar het haar valt dat haar vader is weggevallen. Michel verteld haar steeds hoe hij geen band heeft met zijn vader en moeder. Dat is vreselijk om te horen voor Julie natuurlijk gezien haar band met haar vader. Ze wil hem dus steunen en ziet niet in dat Michel eigenlijk straalverliefd is en alles doet en zegt om maar bij haar te zijn. BB zou hier eigenlijk in moeten grijpen en hem naar huis moeten sturen
pi_198746159
Eerst een zalvend goedemorgen van BB

Dan: Vogeltjesdans!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198746162
Haha Julie _O-
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198746175
Nog een keer want niet iedereen deed mee
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198746177
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:30 schreef Hunter het volgende:
Vogeltjesdans!
Is leuk nu, die Liese en Julie. De max
pi_198746197
"Bewoners, nog een fijne dag"
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198746243
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:15 schreef lucienne2 het volgende:
MIchel heeft Julie terug gemanipuleerd in zijn richting met een huil en smeekbede gisteren. Ingespeeld op haar schuldgevoel. Juist terwijl Michel alles heeft wat Julie precies niet nodig heeft. Ze moet aan zichzelf werken en niet moeder van Michel zijn. Zeker niet met zijn verliefdheid op Jullie
Julie moet gewoon lekker haar hart blijven uitstorten bij Jill, die is veel volwassener en wijzer dan Michel
Op het eind van het liedje is het toch Michel waar ze bij in bed ligt en waar ze dingen mee deelt die ze niet deelt met anderen.
Julie is een slimme tante.
Ze zal Jill niet echt gebruiken, maar is wel slim genoeg om te weten dat een vriendschap met Jill haar op dit moment verder kan helpen.
Zonder die extra fanbase zat ze nu al thuis.
  maandag 29 maart 2021 @ 08:42:38 #121
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_198746248
pi_198746249
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:25 schreef duyvisoke het volgende:

[..]

als ie slim is,gaat ie er vrijwillig uit en houdt de eer aan zichzelf
Michel gaat nergens heen.
pi_198746263
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Michel gaat nergens heen.
begrijp me goed ik ben fan van m maar dit wordt wel erg pijnlijki nu
pi_198746265
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Op het eind van het liedje is het toch Michel waar ze bij in bed ligt en waar ze dingen mee deelt die ze niet deelt met anderen.
Julie is een slimme tante.
Ze zal Jill niet echt gebruiken, maar is wel slim genoeg om te weten dat een vriendschap met Jill haar op dit moment verder kan helpen.
Zonder die extra fanbase zat ze nu al thuis.
De bewoners weten vrij weinig van hoe de stemming buiten is en dat er deze week door de kijkers genomineerd wordt. Ik geloof er weinig van dat er dus bewoners zijn die valse vriendschappen aangaan om het spel te winnen (wel binnen het huis, maar niet tov de kijkers). Julie gaat met Jill om omdat zij Jill nodig heeft als steun en zichzelf te vinden. Daar heeft ze Michel niet voor. Michel heeft juist Julie nodig. Grote verschil is, dat hij meer dan alleen steun wilt
pi_198746277
Julie kijkt zorgelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')