SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
JAMA HIJ BEGONTquote:Op zondag 28 maart 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
Zullen we anders allemaal stoppen met kankeren op elkaar?
quote:Op zondag 28 maart 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik godverdomme eens wat DM's vrijgeven enge gek en griezel dat je er bent.
Doen!!quote:Op zondag 28 maart 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miep niet zo johquote:Op zondag 28 maart 2021 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Sneue TT. Grapjes moeten mijn inziens kunnen en iemand aanspreken op bepaald gedrag ook. Maar dit is dezelfde kinderachtige discussie als wanneer je extreem linkse en extreem rechtse mensen tegenover elkaar zet, daar komt van beiden kanten niks fatsoenlijks meer uit en beide kanten zijn even kut.
Beter zetten we Isaac Hayes opquote:Op zondag 28 maart 2021 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Sneue TT. Grapjes moeten mijn inziens kunnen en iemand aanspreken op bepaald gedrag ook. Maar dit is dezelfde kinderachtige discussie als wanneer je extreem linkse en extreem rechtse mensen tegenover elkaar zet, daar komt van beiden kanten niks fatsoenlijks meer uit en beide kanten zijn even kut.
AMENquote:Op zondag 28 maart 2021 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Je doet je best maar.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hoeven het hier niet over te hebben, het was eoa ONZ stoner die lapo huntte en waar je verder nooit meer wat van hoort. Die zit nu zich lekker af te trekken op hoe wij allemaal ruzie met elkaar lopen maken.quote:
Jammer dat ze morgen om 7 uur weer beginnen met glasvezel in de straat leggen; ben ik wel op tijd wakker in ieder geval.quote:
Zwaar drugverslaafd geloof ik.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hoeven het hier niet over te hebben, het was eoa ONZ stoner die lapo huntte en waar je verder nooit meer wat van hoort. Die zit nu zich lekker af te trekken op hoe wij allemaal ruzie met elkaar lopen maken.
Post wel vaker hier mee hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hoeven het hier niet over te hebben, het was eoa ONZ stoner die lapo huntte en waar je verder nooit meer wat van hoort. Die zit nu zich lekker af te trekken op hoe wij allemaal ruzie met elkaar lopen maken.
Bedankt voor het bewijzen en uitbreiden van mijn punt, centristen zijn inderdaad ook niet meer veilig onder beide groepen en in plaats van dat zij te vriend gehouden worden, worden zij net zo hard gebasht.quote:
Dat vindt je toch fijn? Naar weer?"quote:Op zondag 28 maart 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies als ik vrij ben, stort het weer in
Hoe laat begin je wel niet?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat ze morgen om 7 uur weer beginnen met glasvezel in de straat leggen; ben ik wel op tijd wakker in ieder geval.
Je weet dat ik stiekem Mark Rutte ben??quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
JONGENS! JONGENS! ZAL IK EENS VERTELLEN WAT IK MET MIJN EXTREEM GOEDE DETECTIVE SKILLS HEB ONTDEKT??!!!!
Vertelquote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
JONGENS! JONGENS! ZAL IK EENS VERTELLEN WAT IK MET MIJN EXTREEM GOEDE DETECTIVE SKILLS HEB ONTDEKT??!!!!
"wel vaker" donderopman. Die paar keerquote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Post wel vaker hier mee hoor
Vertel!quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
Nu wil ik lentequote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vindt je toch fijn? Naar weer?"
Doe! Ik ben benieuwdquote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mark houdt niet van gleuven.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet dat ik stiekem Mark Rutte ben??
Elvis is dood?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. maar ja, dan gaan we gewoon weer wandelen
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen en uitbreiden van mijn punt, centristen zijn inderdaad ook niet meer veilig onder beide groepen en in plaats van dat zij te vriend gehouden worden, worden zij net zo hard gebasht.
Oh ik ookquote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal rond 8; morgenvroeg vast iets eerder als ze beginnen met graafwerkzaamheden.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet dat ik stiekem Mark Rutte ben??
quote:
quote:
Bitterbal heeft haar username veranderdquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bitterbal heeft haar username veranderd![]()
![]()
![]()
![]()
Was het duur?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik heb alleen maar vervelend naar weer voor je besteld omdat ik dacht dat je dat zo fijn vond
Wel attentquote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik heb alleen maar vervelend naar weer voor je besteld omdat ik dacht dat je dat zo fijn vond
Spuit negenhonderdduizenddriequote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel attent![]()
* Schuift pakje spek naar Ballie.
Ja toen de guldens nog getimmerd werden een keertje ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze vond gehaktstaaf niet zo vrouwelijk klinken.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Achja, je boeit me totaal geen kut maar je zit wel in het rijtje extreme griezels.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo daar heb je me even te pakken hoor. Brrrrrr.
ja hehe die was met hoofdletter.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Van een ZEER ondergewaardeerde plaat ook... JUICY FRUIT!quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker nummertje Etto, nu wil ik op vakantie.
Ja sorry hoor, ben druk aan het solliciterenquote:Op zondag 28 maart 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
kan dat zo slecht hebbe als iets dan niet werkt
Is de laatste L eigenlijk een i?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ben druk aan het solliciteren
Niemand mag hem ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja, je boeit me totaal geen kut maar je zit wel in het rijtje extreme griezels.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ben druk aan het solliciteren
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
WETEN JULLIE HOE IK DAAR ACHTER KWAM?!>
LTVDK heeft nog een oude quote staan
Spuit 10842quote:Op zondag 28 maart 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ja mij ook niet echt maar ik weet dat het een griezel is, net zoals wat anderen bijvoorbeeld.quote:
Ohjee, nu weet iedereen dat ze stiekem een boerka draagtquote:Op zondag 28 maart 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[modbreak]Laten we het even gezellig houden.[/modbreak]
JA DAT WETEN WE ALLEMAAL SCHATquote:Op zondag 28 maart 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, nu weet iedereen dat ze stiekem een boerka draagt
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[modbreak]Laten we het even gezellig houden.[/modbreak]
Ik denk dat je er iets te veel achter zoekt.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen en uitbreiden van mijn punt, centristen zijn inderdaad ook niet meer veilig onder beide groepen en in plaats van dat zij te vriend gehouden worden, worden zij net zo hard gebasht.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja, je boeit me totaal geen kut maar je zit wel in het rijtje extreme griezels.
Maar wel blijven reageren uiteraard.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja mij ook niet echt maar ik weet dat het een griezel is, net zoals wat anderen bijvoorbeeld.
Nou ja betrap je niet vaak op ultieme zuurheid.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja mij ook niet echt maar ik weet dat het een griezel is, net zoals wat anderen bijvoorbeeld.
Uhh ik refereer er eens in de 2 weken naarquote:Op zondag 28 maart 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is voor iedereen gewoon volledig nieuwe informatie hoor
Heerlijk, elke dag een compleet nieuw leven beginnen zonder geschiedenisquote:Op zondag 28 maart 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is voor iedereen gewoon volledig nieuwe informatie hoor
Hey, niet zo onaardig over stonersquote:Op zondag 28 maart 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[modbreak]Iedereen moet morgen verplicht poffertjes eten.[/modbreak]
Nee wel Bifi-worstjes.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[koffiebreak] Heeft er iemand nog lekkere koekjes? [/koffiebreak]
staat je PC wel op Discoverable dan? Heeft die sowieso een BT zender?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
hij wil de hele tijd met een andere bose verbinden maar ik wil met de pc verbinden
Neequote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[koffiebreak] Heeft er iemand nog lekkere koekjes? [/koffiebreak]
- zet je Bose uitquote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
hij wil de hele tijd met een andere bose verbinden maar ik wil met de pc verbinden
Bifi-worstjes zijn de enige God waarin ik geloofquote:
Ja tot een uur geleden heeft die het altijd gedaan :pquote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staat je PC wel op Discoverable dan? Heeft die sowieso een BT zender?
ja als iedereen nou gewoon heel graag overal kwaad in wil zien en ruzie zoekt met ieder ander, prima, Heb je keek en eet hetquote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey, niet zo onaardig over stoners.
Heb ik geprobeerdquote:Op zondag 28 maart 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- zet je Bose uit
- reset je koptelefoon
- koppel opnieuw
- klaar
PI's. Bekijk ze. Interpreteer ze.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat je er iets te veel achter zoekt.
Heb je wel eens gedacht aan een baan op een technische helpdesk?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot een uur geleden heeft die het altijd gedaan :p
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar have you tried turning it off and on again?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot een uur geleden heeft die het altijd gedaan :p
En koop een koptelefoon met een kabelquote:Op zondag 28 maart 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- zet je Bose uit
- reset je koptelefoon
- koppel opnieuw
- klaar
ŋQue?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Beetje op dezelfde manier waarop Fogel het altijd over zijn berenvel heeft zeg maar.
@:Miauw
@:Molo
@:MarijkeZwolle
ja al paar keer gedaan maar elke keer komt er een andere bose tussendoor. misschien van de buren?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar have you tried turning it off and on again?
Je staat ervan te kijken hoeveel je daar ook vandaag nog mee oplost.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 28 maart 2021 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
PI's. Bekijk ze. Interpreteer ze.
Kabalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit. Je kunt met meerdere apparaten tegelijk connecten.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al paar keer gedaan maar elke keer komt er een andere bose tussendoor. misschien van de buren?
Rick roll je burenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al paar keer gedaan maar elke keer komt er een andere bose tussendoor. misschien van de buren?
Die heb je ook bekabeld hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga dood zonder noice cancelling :p
Bestaan die niet met kabel?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga dood zonder noice cancelling :p
Ja maar ze heeft hem voor thuis achter de computerquote:Op zondag 28 maart 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor onderweg vind ik die zonder toch handiger
Ik wel. Zo even mijn medicatiebox vullen en dan genieten van Op Zoek Naar Maria en stemmen op Jolijnquote:
Iedereen allang chill meisjequote:
zo na de afwas nog maar weer proberenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je kunt met meerdere apparaten tegelijk connecten.
Die noice cancelling werkt toch op de accu in de koptelefoon? Een bedrade heeft als die niet droodlos kan geen accu toch?quote:
Weet niet of die het na een afwasbeurt beter doet hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo na de afwas nog maar weer proberen
Nee, geen last van hierquote:Op zondag 28 maart 2021 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook alsof je op een of andere inbelverbinding zit?
Een met kabel dan staat ze een keer op en stoot ze haar cola van de dag om.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft hem voor thuis achter de computer
Bestaan er andere verbindingen?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
Gelukkig deed haar noise cancelling koptelefoon het niet, anders had ze het niet eens gehoordquote:Op zondag 28 maart 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel.
Bitterbal geloofde haar oren niet toen ze dit hoorde!!
Stiekempjes gegnorkt van het lachenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig deed haar noise cancelling koptelefoon het niet, anders had ze het niet eens gehoord
Wie is dat?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Joost van Bellen is bijNadia Moussaid
incelverbindingquote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaan er andere verbindingen?
En met een kabel komt de stroom daarvandaanquote:Op zondag 28 maart 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die noice cancelling werkt toch op de accu in de koptelefoon? Een bedrade heeft als die niet droodlos kan geen accu toch?
Nee voor de verandering niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
hmm wist niet dat het zo werkte. Deze heeft ook kabel maar moet ik wel zoeken eerst.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En met een kabel komt de stroom daarvandaanKeuze genoeg in ieder geval https://www.coolblue.nl/h(...)/noise-cancelling:ja
Die kans is dan weer wel zeer aanzienlijk ja, of eigenlijk vrijwel gegarandeerd.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een met kabel dan staat ze een keer op en stoot ze haar cola van de dag om.
Bij 150 pandapunten krijg je een vriendin toegewezen door de overheid.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg vast korting met mijn pandapunten
Jawel of naja kan niet echt eerder want gebouw gaat pas om 09:00 open.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je dat nu al weet, kun je dan niet beter eerder opstaan?
Of hoersubsidie.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij 150 pandapunten krijg je een vriendin toegewezen door de overheid.
Nou vertel dan eens.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
De TT klopt niet, ik ken wel wat narcisten hier en het zal je verbazen wie dat zijn.
Oh?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
Mooie regeling. Dan heb ik onderhand recht op een harem.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staan ze allemaal al.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je klok op zomertijd zetten, Ama
De meest enge zijn degene die het bijzonder goed weten te verbergen aan de buitenwereld.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
De TT klopt niet, ik ken wel wat narcisten hier en het zal je verbazen wie dat zijn.
48 kilo past wel door mijn brievenbus.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar heb je het nou steeds over? Wil je wat vertellen?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Heb je een midget of een anorexiapatiënt besteld?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
48 kilo past wel door mijn brievenbus.
Leeeeeeeeeeeeeeeeukquote:
Verder niets erop zodat het niet herkenbaar is natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De brieven worden gestuurd in een rode envelop.
Are you my 72 virgins??quote:Op zondag 28 maart 2021 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie regeling. Dan heb ik onderhand recht op een harem.
Ik heb ergere pijn overleefd, dus gooit het eruit.quote:
Nou dan is US geen enge narcistquote:Op zondag 28 maart 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De meest enge zijn degene die het bijzonder goed weten te verbergen aan de buitenwereld.
Ik begin te vermoeden dat die figuur in ons midden isquote:Op zondag 28 maart 2021 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
Er liep serieus zo'n incelgast rond op mijn studentenvereniging. Hij vond dat meisjes hem seks verschuldigd waren als hij met ze omging en hij vond ook dat meisjes hem aan het lijntje hielden als ze met hem praatten maar geen seks met hem wilden. Reden dat ze met hem bleven praten is omdat ze doodsbang waren, hij zei namelijk altijd zelfmoord te gaan plegen als ze zouden stoppen met praten tegen hem. Ook hij was voor het idee van het toegewezen krijgen van een vriendin door de overheid. Echt bizar. Hij heeft zich gelukkig uitgeschreven omdat hij te veel toxische vrouwen op onze studentenvereniging vond zitten. De score na enkele jaren was 0 zoentjes en 0 seksjes.
Nou als er niet eens een kusje vanaf kan om een leven te reddenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
Er liep serieus zo'n incelgast rond op mijn studentenvereniging. Hij vond dat meisjes hem seks verschuldigd waren als hij met ze omging en hij vond ook dat meisjes hem aan het lijntje hielden als ze met hem praatten maar geen seks met hem wilden. Reden dat ze met hem bleven praten is omdat ze doodsbang waren, hij zei namelijk altijd zelfmoord te gaan plegen als ze zouden stoppen met praten tegen hem. Ook hij was voor het idee van het toegewezen krijgen van een vriendin door de overheid. Echt bizar. Hij heeft zich gelukkig uitgeschreven omdat hij te veel toxische vrouwen op onze studentenvereniging vond zitten. De score na enkele jaren was 0 zoentjes en 0 seksjes.
Oh nee, geloof me, ik zou hem herkennen. Zelfs zonder foto. 100%.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat die figuur in ons midden is
OK fair enoughquote:Op zondag 28 maart 2021 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee, geloof me, ik zou hem herkennen. Zelfs zonder foto. 100%.
Op een studentenvereniging zitten en dan 0 keer scoren.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, zeker bij ons echt bizar. Het is nogal een alternatieve studentenvereniging en er lopen veel mensen zonder standaarden rond die alles neuken wat ze tegenkomenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een studentenvereniging zitten en dan 0 keer scoren.
Klinkt als een prima studentenverenigingquote:Op zondag 28 maart 2021 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, zeker bij ons echt bizar. Het is nogal een alternatieve studentenvereniging en er lopen veel mensen zonder standaarden rond die alles neuken wat ze tegenkomen. No kink shame naar die mensen toe, die moeten lekker doen wat ze willen. Maar wel erg als het je dan zelfs bij hen niet lukt
.
Echt hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een studentenvereniging zitten en dan 0 keer scoren.
Vieren, hmm, wat is vieren. Ik ga naar m'n ouders en m'n moeder gaat weer de hele tijd lekkere dingen bakkenquote:
Zeker. Morgen even een mooie paastak scorenquote:
Ja. Speciaal voor de gelegenheid spijker ik altijd een halfnaakte man met een six-pack en een lendendoek aan het kruisquote:
Tel ik ook mee.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vieren, hmm, wat is vieren. Ik ga naar m'n ouders en m'n moeder gaat weer de hele tijd lekkere dingen bakken.
ff de dr uit en huisje gehuurd.quote:
Erg geloofwaardig dit.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zeker. Morgen even een mooie paastak scoren
Ja naja genoeg mensen die samen gezellig gaan eten want Pasen, kan ook zonder geloof.quote:
Nou ik zat me net eens te bedenken waar het op slaat. Het wordt volledig bepaald door astronomische parameters. De eerste zondag na de eerste volle maan na het begin van de lente. Hartstikke ketters. Bovendien "vieren" we de dood van Christus. Als dat iets is om te vieren? Voor wie dan?quote:
Ik weiger echt om hier in Nederland daarvoor de hoofdprijs te betalen als het dat ook niet verdiend.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja
[..]
ff de dr uit en huisje gehuurd.
Je kunt er ook gewoon in het restaurant boeken
Watquote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een tientje over om een konijntje te slachten met Pasen dan?
Jij had er perfect tussen gepastquote:Op zondag 28 maart 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nooit bij een studentenvereniging gezeten, maar ik moet zeggen dat die van jou me wel het meeste aansprak destijds![]()
Naja ook zonder dat heb ik wel een prima tijd gehad.
Ik vreet waarschijnlijk een zakje paaseitjes leeg en daar blijft het wel bij.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop misschien een kerstpaasstol, maar daar blijft het wel bij. En jij?
Ik vreet paaseieren, telt dat ook?quote:
Dat iemand is gestorven voor onze zonden zodat wij een leven lang kunnen zondigenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zat me net eens te bedenken waar het op slaat. Het wordt volledig bepaald door astronomische parameters. De eerste zondag na de eerste volle maan na het begin van de lente. Hartstikke ketters. Bovendien "vieren" we de dood van Christus. Als dat iets is om te vieren? Voor wie dan?
Dus jah leuk dat de eitjes en de haantjespik in de aanbieding zijn, maar vieren? Wat zou je nou moeten vieren dan?
Dat doe ik al wekenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vreet waarschijnlijk een zakje paaseitjes leeg en daar blijft het wel bij.
Nja zeiden wij ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weiger echt om hier in Nederland daarvoor de hoofdprijs te betalen als het dat ook niet verdiend.
Over 2 weken in de supermarkt de restantjes opkopen voor dumpprijzenquote:
Ja ik ook naja niet dagelijks ofzo of wekelijks maar heb nu ook wel een zakje in de kast liggen.quote:
Zeg je nou dat je gaat swingen?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja zeiden wij ook.
Maar moeten er echt ff uit. En samen met een ander stel beetje lol trappen jatog
Christus is gestorven voor jouw lapogehunt Soloquote:Op zondag 28 maart 2021 20:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat iemand is gestorven voor onze zonden zodat wij een leven lang kunnen zondigen
Mijn kast is weer leegquote:Op zondag 28 maart 2021 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook naja niet dagelijks ofzo of wekelijks maar heb nu ook wel een zakje in de kast liggen.
K was niet eens aan het lapohuntenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus is gestorven voor jouw lapogehunt SoloDat je dat ff weet he
Nou ja destijds was ik ook niet zo praktizerend qua die hobby'squote:Op zondag 28 maart 2021 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij had er perfect tussen gepast. Alhoewel dat raar is om te zeggen, want iedereen past daar wel, we hebben zelfs wat mensen rondlopen die twijfelden tussen het corps en onze vereniging
. Maar je unieke/interessante hobby's zouden daar echt enorm gewaardeerd worden. Wellicht niet door iedereen, maar er is altijd wel een groep die er wild enthousiast van wordt.
Ieuw met mijn schoonzusje?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je gaat swingen?
Dat maakt de dood van Jezus dus zinloos geweldquote:Op zondag 28 maart 2021 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K was niet eens aan het lapohunten
Ik compenseer het wel met andere zonden no worriesquote:Op zondag 28 maart 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt de dood van Jezus dus zinloos geweld
Oh ik heb genoeg in de kast liggen maar ik ben ietsjes minder aan het snacken. Koop vaak ook dingen terwijl ik dan nog vreten in de kast heb liggen maar dat vergeet ik dan als ik in de supermarkt sta.quote:
Noise cancelling doet het niet, dus bal is even haar buurman cancellen.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:bitterbal doet je bloetoet het nou?
Paaseitjes roepen mij gewoon als ze in de kast liggenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb genoeg in de kast liggen maar ik ben ietsjes minder aan het snacken. Koop vaak ook dingen terwijl ik dan nog vreten in de kast heb liggen maar dat vergeet ik dan als ik in de supermarkt sta.!
Neinquote:Op zondag 28 maart 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
Komen jullie mee tekenen?
ONZ / [Lekker krabbelen] Het officieuze Skribble topique!
Mwah mij op dit moment niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paaseitjes roepen mij gewoon als ze in de kast liggen
KALTSTELLKULTUR NEUES NORMAL jawohlquote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noise cancelling doet het niet, dus bal is even haar buurman cancellen.
Dimmy godver.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
Komen jullie mee tekenen?
ONZ / [Lekker krabbelen] Het officieuze Skribble topique!
Ik kom overalquote:Op zondag 28 maart 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dimmy godver.Begon ik je net leuk te vinden, blijk te een ONZ-er te zijn
Matig dit.
Ruim je het dan wel op, huehuequote:
Weet ik nog niet. Was afwassenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:bitterbal doet je bloetoet het nou?
wanneer is straks dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:48 schreef Solotovski het volgende:
Ik wilde hem niet maken want straks denkt men dat ik een viespeuk ben
Ja was even een sudokuutje aan het invullen.quote:
Lekker man, 16 x 16? Ben ik ook altijd wel even mee bezig idd.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was even een sudokuutje aan het invullen.
Nee joh ik ben niet zo'n helder licht, gewoon 9x9.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man, 16 x 16? Ben ik ook altijd wel even mee bezig idd.
Oh okequote:Op zondag 28 maart 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh ik ben niet zo'n helder licht, gewoon 9x9.
Haaaa ectovanbelgiequote:
quote:
Niet iedereen ziet dingen in ras hoor, dimm.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo is wel een vieselitaire blankensport, daar hou jij toch niet van?
Maar dit is wel waarquote:Op zondag 28 maart 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dingen in ras hoor, dimm.
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, heb een hekel aan sport
Spelletje hou je wel van tochquote:Op zondag 28 maart 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verre van, zit liever achter mijn eclatant dure schrijftafel.quote:
Wat vind je van korfbal?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eclatant staat toch helemaal niet in die context manquote:Op zondag 28 maart 2021 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verre van, zit liever achter mijn eclatant dure schrijftafel.
Beetje aparte sport met dat tegen elkaar aan rijden de hele tijd.quote:
Kapitalistquote:Op zondag 28 maart 2021 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat zal ik allemaal nog meer gaan kopen... zin in geld uitgeven
Luisterrijk, in het oog springend, schitterend...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Eclatant staat toch helemaal niet in die context man
Maar korfbal is geen sportquote:Op zondag 28 maart 2021 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beetje aparte sport met dat tegen elkaar aan rijden de hele tijd.
Ordinair ook
mooie chesterfieldquote:Op zondag 28 maart 2021 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nieuwe bank is wel een ding trouwens, ik heb mijn oog op deze:
[ afbeelding ]
Echt niemand die het in die context gebruiktquote:Op zondag 28 maart 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Luisterrijk, in het oog springend, schitterend...
jawel hoor
Ik weet wel waar ik die zou kopenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Kom vechten danquote:Op zondag 28 maart 2021 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt niemand die het in die context gebruikt
Ik heb nog wel een lijstje.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat zal ik allemaal nog meer gaan kopen... zin in geld uitgeven
Ik ken iemand die zo'n bank had en ik vond het niet echt heel erg chill zitten eigenlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook niet om op te zitten, is om naar te kijken.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n bank had en ik vond het niet echt heel erg chill zitten eigenlijk.
Wel eerst een bakje koffie?quote:
Nee bij Snot & Sperma natuurlijk. Lekker klote maken achterafquote:
Hang je hem aan de muur ofzoquote:Op zondag 28 maart 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is ook niet om op te zitten, is om naar te kijken.
Zitten doe je thuis maar
Past niet, daar hangen mijn eclatant exorbitant decadent poezelewoezelescheetepoepebeessie prenten al.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Past niet, daar hangen mijn eclatant exorbitant decadent poezelewoezelescheetepoepebeessie prenten al.
Niet eens een foto van 60x80 van je vriendin?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Past niet, daar hangen mijn eclatant exorbitant decadent poezelewoezelescheetepoepebeessie prenten al.
Dat zou ze niet pikken denk ik... krijg ik weer dat 'doe normaal gek' gedoequote:Op zondag 28 maart 2021 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet eens een foto van 60x80 van je vriendin?
Goor. Net een soort Belgen-tuinbonenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heee, de magnetron roept...
de erwten zijn klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |