SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
JAMA HIJ BEGONTquote:Op zondag 28 maart 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
Zullen we anders allemaal stoppen met kankeren op elkaar?
quote:Op zondag 28 maart 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik godverdomme eens wat DM's vrijgeven enge gek en griezel dat je er bent.
Doen!!quote:Op zondag 28 maart 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miep niet zo johquote:Op zondag 28 maart 2021 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Sneue TT. Grapjes moeten mijn inziens kunnen en iemand aanspreken op bepaald gedrag ook. Maar dit is dezelfde kinderachtige discussie als wanneer je extreem linkse en extreem rechtse mensen tegenover elkaar zet, daar komt van beiden kanten niks fatsoenlijks meer uit en beide kanten zijn even kut.
Beter zetten we Isaac Hayes opquote:Op zondag 28 maart 2021 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Sneue TT. Grapjes moeten mijn inziens kunnen en iemand aanspreken op bepaald gedrag ook. Maar dit is dezelfde kinderachtige discussie als wanneer je extreem linkse en extreem rechtse mensen tegenover elkaar zet, daar komt van beiden kanten niks fatsoenlijks meer uit en beide kanten zijn even kut.
AMENquote:Op zondag 28 maart 2021 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Je doet je best maar.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hoeven het hier niet over te hebben, het was eoa ONZ stoner die lapo huntte en waar je verder nooit meer wat van hoort. Die zit nu zich lekker af te trekken op hoe wij allemaal ruzie met elkaar lopen maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |