abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 maart 2021 @ 17:06:43 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198735772
En dan bedoel ik het complete proces, verkenners + informateurs + formatie

Gaan we het Belgische record verbreken?
Kan me werkelijk geen werkbaar kabinet voorstellen.

Wat denken jullie?

POLL
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198736621
Niet 450 als optie geven :')
  zondag 28 maart 2021 @ 17:58:52 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198737172
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 17:38 schreef phoenyx het volgende:
Niet 450 als optie geven :')
Die optie is er wel :')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 28 maart 2021 @ 18:19:42 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198737786
Die partijen zijn allemaal dezelfde partij.

Jullie weten het alleen nog niet.
pi_198737803
Met een D66er als verkenner kan het nog wel eventjes duren.
pi_198745651
Net na prinsjesdag,
Honey ! Take me drunk, i am home !
  User die het meest klaagt 2022 maandag 29 maart 2021 @ 14:20:45 #7
414785 sirdanilot
pi_198750297
Het gaat gezien de recente Omtzigt Functie Elders perikelen nog wel even duren. Ik denk bijna 200 dagen als het niet meer is. Dus iets meer dan een halfjaar, tegen Prinsjesdag hebben we wel een nieuw kabinet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_198826538
Nee hoor, België, Bosnië en Irak hebben er lang over gedaan omdat ze in verschillende bubbels aan hoge eisen moeten voldoen. Groepen die het met elkaar oneens zijn. In Bosnië zijn dat de Serviërs, de Kroaten en de Bosniërs, en in België de verschillende taalgroepen. De Belgische regering moet uit evenveel Nederlandstalige als Francofone ministers bestaan. Die problemen heb je hier niet.
Al snel kom je wel op een minderheidskabinet met twee gedoogpartners. Dat formeer je wel binnen drie maanden, als die knoop is doorgehakt.
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:02:28 #9
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_198832989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Nee hoor, België, Bosnië en Irak hebben er lang over gedaan omdat ze in verschillende bubbels aan hoge eisen moeten voldoen. Groepen die het met elkaar oneens zijn. In Bosnië zijn dat de Serviërs, de Kroaten en de Bosniërs, en in België de verschillende taalgroepen. De Belgische regering moet uit evenveel Nederlandstalige als Francofone ministers bestaan. Die problemen heb je hier niet.
Al snel kom je wel op een minderheidskabinet met twee gedoogpartners. Dat formeer je wel binnen drie maanden, als die knoop is doorgehakt.
Nu niet meer.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 6 april 2021 @ 03:15:16 #10
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198874818
De vraag is hoelang die maffe partijen blijven roepen niet met Rutte te willen regeren. Rutte heeft een foutje gemaakt tegenover een journalist... Oke, get over it. Hij heeft in dat gesprek over Omtzigt zelfs gezegd dat Omtzigt een ministerpost zou moeten krijgen. Dus wat is het fokking probleem? De coalitiepartijen zijn idioot bezig met hun motie van wantrouwen. Rutte heeft ons prima door de afgelopen 10 jaar geleid als premier (en geloofme, de VVD is absoluut niet mijn partij). De moties van wantrouwen en afkeuring zijn puur politiek gemotiveerd. De VVD is te groot en daarom gebeurt dit. Ik hoop dat de VVD en Rutte voet bij stuk houden en Rutte als partijleider blijven houden. Nogmaals, de VVD is niet mijn partij maar ik zie geen andere kandidaat voor de functie als premier. En een coalitie zonder de VVD is niet mogelijk.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 6 april 2021 @ 03:22:45 #11
408813 crew  trein2000
pi_198874829
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:15 schreef Haradutas88 het volgende:
De vraag is hoelang die maffe partijen blijven roepen niet met Rutte te willen regeren. Rutte heeft een foutje gemaakt tegenover een journalist... Oke, get over it. Hij heeft in dat gesprek over Omtzigt zelfs gezegd dat Omtzigt een ministerpost zou moeten krijgen. Dus wat is het fokking probleem? De coalitiepartijen zijn idioot bezig met hun motie van wantrouwen. Rutte heeft ons prima door de afgelopen 10 jaar geleid als premier (en geloofme, de VVD is absoluut niet mijn partij). De moties van wantrouwen en afkeuring zijn puur politiek gemotiveerd. De VVD is te groot en daarom gebeurt dit. Ik hoop dat de VVD en Rutte voet bij stuk houden en Rutte als partijleider blijven houden. Nogmaals, de VVD is niet mijn partij maar ik zie geen andere kandidaat voor de functie als premier. En een coalitie zonder de VVD is niet mogelijk.
Het gaat niet om het incident Omtzigt, het gaat om de leugenachtige manier waarop hij er mee omgaat. Dat is niet bepaald de eerste keer. Dat terwijl na de toeslagenaffaire beterschap was beloofd.

Maar ontopic: ik zie twee opties. Of er komt een Rutte 4. Maar dat gaat heel veel tijd kosten. Kabinet niet eerder dan na de zomervakantie. Of er komt helemaal geen nieuw kabinet en we gaan zo rond november weer stemmen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 6 april 2021 @ 03:25:04 #12
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198874831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het incident Omtzigt, het gaat om de leugenachtige manier waarop hij er mee omgaat. Dat is niet bepaald de eerste keer. Dat terwijl na de toeslagenaffaire beterschap was beloofd.

Maar ontopic: ik zie twee opties. Of er komt een Rutte 4. Maar dat gaat heel veel tijd kosten. Kabinet niet eerder dan na de zomervakantie. Of er komt helemaal geen nieuw kabinet en we gaan zo rond november weer stemmen.
Jij brengt het alsof het een feit is dat hij heeft gelogen. Rutte zelf zegt van niet. Het kan best dat de Omtzigt opmerking heel terloops ter sprake kwam. Dat weten wij niet. Rutte heeft enorm veel aan zijn hoofd op het moment, dus ook dat zou kunnen verklaren dat hij niet iedere zin kan herinneren. Het feit is dat je het niet keihard kunt stellen dat hij heeft gelogen. Simpel.
  dinsdag 6 april 2021 @ 03:26:35 #13
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198874834
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:22 schreef trein2000 het volgende:

Maar ontopic: ik zie twee opties. Of er komt een Rutte 4. Maar dat gaat heel veel tijd kosten. Kabinet niet eerder dan na de zomervakantie. Of er komt helemaal geen nieuw kabinet en we gaan zo rond november weer stemmen.
Er komt Rutte 4. Iets anders is onmogelijk. Opnieuw stemmen pas op het eind van het jaar zou enorm slecht zijn voor het land en dat weten de andere partijen ook. Dus die willen daar echt niet verantwoordelijk voor zijn.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 6 april 2021 @ 03:28:21 #14
408813 crew  trein2000
pi_198874838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:25 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Jij brengt het alsof het een feit is dat hij heeft gelogen. Rutte zelf zegt van niet. Het kan best dat de Omtzigt opmerking heel terloops ter sprake kwam. Dat weten wij niet. Rutte heeft enorm veel aan zijn hoofd op het moment, dus ook dat zou kunnen verklaren dat hij niet iedere zin kan herinneren. Het feit is dat je het niet keihard kunt stellen dat hij heeft gelogen. Simpel.
Joe. :')
Twee notulisten schrijven het op. (En dan ook nog als actieve inbreng: je moet wat met Omtzigt) Jorritsma maakt nog een opmerking en dat zou dan zeer terloops zijn? Geloof je het zelf?
Dat selectieve geheugenverlies is een gevaar voor de parlementaire democratie. Het is het consequent ontlopen van verantwoordelijkheid.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 6 april 2021 @ 03:29:07 #15
408813 crew  trein2000
pi_198874840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:26 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Er komt Rutte 4. Iets anders is onmogelijk. Opnieuw stemmen pas op het eind van het jaar zou enorm slecht zijn voor het land en dat weten de andere partijen ook. Dus die willen daar echt niet verantwoordelijk voor zijn.
Slecht voor het land? Dat valt best mee.

Het is voor iedereen een politieke kans en een risico tegelijk. Heel onvoorspelbaar.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_198874847
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Joe. :')
Twee notulisten schrijven het op. (En dan ook nog als actieve inbreng: je moet wat met Omtzigt) Jorritsma maakt nog een opmerking en dat zou dan zeer terloops zijn? Geloof je het zelf?
Dat selectieve geheugenverlies is een gevaar voor de parlementaire democratie. Het is het consequent ontlopen van verantwoordelijkheid.
https://vm.tiktok.com/ZMe5kqQrj/
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 6 april 2021 @ 04:18:14 #17
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198874879
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 03:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Joe. :')
Twee notulisten schrijven het op. (En dan ook nog als actieve inbreng: je moet wat met Omtzigt) Jorritsma maakt nog een opmerking en dat zou dan zeer terloops zijn? Geloof je het zelf?
Dat selectieve geheugenverlies is een gevaar voor de parlementaire democratie. Het is het consequent ontlopen van verantwoordelijkheid.
Heb je gemist wat de verkenners zeiden over de Omtzigt opmerking? ik denk het wel he. En Rutte wilde Omtzigt dus blijkbaar minister maken, dus alles behalve weg 'promoveren'. Het hele onderwerp slaat dus nergens meer op. Het is puur een actie van de kamer om de grootste partij in een kwaad daglicht te stellen. En vergeet hierbij niet dat ik dus LINKS stem, dus alles behalve VVD. Ik vind echter wel dat Rutte het de afgelopen 10 jaar goed heeft gedaan en ik ben ook zo realistisch dat ik zie dat een kabinet zonder VVD niet mogelijk is. Dan moet Rutte weer premier worden, want er is echt geen alternatief.
  dinsdag 6 april 2021 @ 04:19:12 #18
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198874880
Snap je dat een beetje?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 6 april 2021 @ 04:21:44 #19
408813 crew  trein2000
pi_198874882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 04:18 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Heb je gemist wat de verkenners zeiden over de Omtzigt opmerking? ik denk het wel he.
Niet gemist. Maar de oud-SG van Rutte en de voorzitter van het VVD BPO zijn in casu niet bepaald betrouwbaarder dan aantekeningen van twee verschillende ambtenaren.
quote:
En Rutte wilde Omtzigt dus blijkbaar minister maken, dus alles behalve weg 'promoveren'.
Ook daar durf ik nog wel over te discussiëren. Is gewoon kaltstellen.
quote:
Het hele onderwerp slaat dus nergens meer op. Het is puur een actie van de kamer om de grootste partij in een kwaad daglicht te stellen. En vergeet hierbij niet dat ik dus LINKS stem, dus alles behalve VVD.
Ik ben lid van de VVD. Ik heb echt wel sympathie voor het liberale gedachtegoed...
quote:
Ik vind echter wel dat Rutte het de afgelopen 10 jaar goed heeft gedaan en ik ben ook zo realistisch dat ik zie dat een kabinet zonder VVD niet mogelijk is.
Er is ook heel veel verkeerd gegaan de afgelopen 10 jaar...
quote:
Dan moet Rutte weer premier worden, want er is echt geen alternatief.
Dat is dus niet waar. De VVD is nodig, Rutte niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 6 april 2021 @ 04:22:17 #20
408813 crew  trein2000
pi_198874883
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 04:19 schreef Haradutas88 het volgende:
Snap je dat een beetje?
Doe niet zo denigrerend joh. Ik ben toch gewoon op een normale manier met je in discussie?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 6 april 2021 @ 04:25:22 #21
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198874885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 04:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Doe niet zo denigrerend joh. Ik ben toch gewoon op een normale manier met je in discussie?
Jouw manier van denken is wat er op dit moment mis is in Nederland. Maar dat zul je nooit begrijpen.
De VVD is een verrotte partij, dus dat jij daar op stemt zegt al genoeg.
  dinsdag 6 april 2021 @ 04:27:28 #22
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_198874886
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 04:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. De VVD is nodig, Rutte niet.
De VVD zal Rute nooit laten vallen. Snap je dat echt niet?



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')