abonnement Unibet Coolblue
pi_198747318
Volgende week moeten ze gewoon doen alsof ze een kerkdienst op het Museumplein houden. En dan ook allemaal verkleed als kerkganger gaan.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198747950
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

"Het vege lijf in de waagschaal leggen" is niet alleen voorbehouden aan militairen die op de Grebbeberg hebben lopen knokken he.
Nee, klopt, maar je had dus ook "leeuwentemmers" aan kunnen laten treden. Of bungeejumpers of bergbeklimmers, koorddansers, Formule-1 coureurs.
Allemaal lieden die hun "vege lijf in de waagschaal leggen". Maar niet voor de verdediging van Nederland.
De Coronamaatregel-kritische demonstratie wilde met "veteranen" aangeven dat het "voormalige strijders voor het Vaderland" waren. Dat is dus niet zo. Niet meer dan een ex-militair als ik. Bovendien is een oefening in Duitsland ook niet ongevaarlijk. Met zeer weinig slaap in het donker rondrijden met oorlogsverlichting etc. In ons peloton is er ook een motor-ordonance verongelukt. Dus het is allemaal relatief, vwb veteraan of ex-militair. "Koude Oorlog" was ook een "gespannen situatie" waarin meer risico's mbt mensenlevens werden geäccepteerd dan in volkomen "vredige situaties". Een soort "Staat van verhoogde waakzaamheid", maar nog niet "staat van mobilisatie" of "staat van oorlog".
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  maandag 29 maart 2021 @ 11:23:38 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198747986
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198748040
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:28 schreef Stepperoller het volgende:
Volgende week moeten ze gewoon doen alsof ze een kerkdienst op het Museumplein houden. En dan ook allemaal verkleed als kerkganger gaan.
Idd een open lucht dienst houden met willem als pastoor. :D
pi_198748100
Vorige week werd bekend dat de politieoptredens bij demonstraties op het Museumplein de afgelopen weekenden bij elkaar tot dan toe ruim 5,5 miljoen euro hebben gekost.

:')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198748361
https://twitter.com/Anne197543/status/1376460620845973506
Een steekproef van de meningen van de demonstranten.

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 29 maart 2021 @ 11:51:46 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198748409
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://twitter.com/Anne197543/status/1376460620845973506
Een steekproef van de meningen van de demonstranten.

[ afbeelding ]
Gezellig figuur is dat ja :N :N Is ook een van de Omtzigt belagers.
https://www.geenstijl.nl/tag/danny-vonk
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198748589
305 wappies hebben een gebiedsverbod gekregen. ik vrees zomaar dat dit ze niet zal stoppen.
al is het alleen maar vanwege de typefout in de brief, er staat "28 maar 2021". die datum bestaat niet.

volgend weekend zal er gewoon weer een verkleedpartij plaatsvinden.

Doe-opdracht: ga deze week een mooi pak maken, verkleed jezelf als boot. Maak zo een pak waar je met twee of drie man in kan. Ga verkleed als containerschip! "Ever Given"

transseksuele truckchauffeur Willem, omgebouwd tot Barbera Beekman, zal er vast weer bij zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 29 maart 2021 @ 12:06:42 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198748630
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
305 wappies hebben een gebiedsverbod gekregen. ik vrees zomaar dat dit ze niet zal stoppen.
al is het alleen maar vanwege de typefout in de brief, er staat "28 maar 2021". die datum bestaat niet.

volgend weekend zal er gewoon weer een verkleedpartij plaatsvinden.

Doe-opdracht: ga deze week een mooi pak maken, verkleed jezelf als boot. Maak zo een pak waar je met twee of drie man in kan. Ga verkleed als containerschip! "Ever Given"

transseksuele truckchauffeur Willem, omgebouwd tot Barbera Beekman, zal er vast weer bij zijn.
Dan mogen ze voor de rechter verschijnen, toch? :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198748645
quote:
84s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dan mogen ze voor de rechter verschijnen, toch? :D
Zullen wel naar Malieveld gaan ipv Ams
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198748742
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:30 schreef RipCity het volgende:
Vorige week werd bekend dat de politieoptredens bij demonstraties op het Museumplein de afgelopen weekenden bij elkaar tot dan toe ruim 5,5 miljoen euro hebben gekost.

:')
Ze hoefde geen politie in te zetten natuurlijk. Al is het onder de norm van gevaar voor de gezondheid ingezet. Ze houden geen anderhalve meter, waar ze o.a. tegen demonstreren.
pi_198748796
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:14 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ze hoefde geen politie in te zetten natuurlijk. Al is het onder de norm van gevaar voor de gezondheid ingezet. Ze houden geen anderhalve meter, waar ze o.a. tegen demonstreren.
Ik bedacht me gisteren dat ze ze gewoon moeten laten demonstreren. Voor een deel van die mensen is opruien en provoceren het eigenlijke doel.
Lekker laten demonstreren, dan is de lol er zo af.
pi_198748897
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik bedacht me gisteren dat ze ze gewoon moeten laten demonstreren. Voor een deel van die mensen is opruien en provoceren het eigenlijke doel.
Lekker laten demonstreren, dan is de lol er zo af.
Precies ja. Hebben ze hun demo gehad zonder problemen, kunnen ze lekker naar huis en de volgende keer zal het rustiger zijn. Demonstreren waar alles verloopt zoals je wilt is niet leuk :P
pi_198748934
quote:
84s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dan mogen ze voor de rechter verschijnen, toch? :D
Of voor zo'n OvJ die je zelfstandig een strafblad kan geven, wanneer die oordeelt dat je geen belangrijke speler in het debat bent. Die zal dan ook wel vergeten te checken of zo'n gebiedsverbod niet in strijd is met het grondwettelijk recht op demonstratie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 29 maart 2021 @ 16:01:21 #290
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_198751701
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:39 schreef Nober het volgende:
Ohja, journalisten zijn ook wappies. Het is geen NOS dus oppakken die lui.

Jullie horen in Noord-Korea thuis.

[ twitter ]

[ twitter ]

https://twitter.com/OmroepON/status/1376202115945795584
https://mobile.twitter.com/HanffPeter/status/1376219971211120646
Een perskaart is iets handigs om bij je te hebben wanneer je tijdens evenementen, confereties of wedstrijden te hebben om achter de schermen te komen, of om voor de schermen op een plek te staan waar je wat makkelijker kan filmen of vragen. Het is geen vrijbrief om iemand zomaar een microfoon omder zn neus te duwen, of om op plekken te komen waar je geen toestemming voor hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-03-2021 18:59:32 ]
pi_198753187
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:30 schreef RipCity het volgende:
Vorige week werd bekend dat de politieoptredens bij demonstraties op het Museumplein de afgelopen weekenden bij elkaar tot dan toe ruim 5,5 miljoen euro hebben gekost.

:')
Dat is het geld meer dan waard zo lang er beelden zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198754845
quote:
84s.gif Op zondag 28 maart 2021 15:00 schreef Starhopper het volgende:
Erik Groenendijk :D @:tourniquet
Een tweedelig verslag:
https://www.brighteon.com/0cee1b33-fcf6-4131-a091-10f7731953bd
https://www.brighteon.com/d5f45382-eedb-48f3-aea4-e2e111f2b68f

(heb nog niet gekeken ;) )
pi_198757648
hoe kan je tips insturen aan wappies?

mijn tip is om verkleed als treinconducteur naar het museumplein te gaan. Dat bespaard je een treinkaartje!



en niemand zal twijfelen aan de authenticiteit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198761019
Is er al een topic speciaal over alle o zo gewaardeerde 'veteranen', de kneuzenwappies?

de oudere meneer is ook geen veteraan. hij heeft een baret van de luchtdoelartillerie en op het jasje emblemen van normale artillerie. de beste man heet Joop Dekker en is lid van Trots op Nederland, de partij ooit opgericht door Rita Verdonk.



Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198761143
Heb mijzelf laatst gewogen en ik kom tot de conclusie; ik heb ook wel wat veteraan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198761513
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er al een topic speciaal over alle o zo gewaardeerde 'veteranen', de kneuzenwappies?

de oudere meneer is ook geen veteraan. hij heeft een baret van de luchtdoelartillerie en op het jasje emblemen van normale artillerie. de beste man heet Joop Dekker en is lid van Trots op Nederland, de partij ooit opgericht door Rita Verdonk.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is ook niet een rolmodel voor onze Joods-Christelijke wortels.
Dit heerschap heeft immers als geloof: "GEEN".
Hij is op "Allerheiligen" geboren. Wellicht dat dat zijn narcisme verklaart.

Geboren in 1948. Babyboomer dus. Niet bepaald een staat van dienst die alle applaus oproept bij Rechts Nederland.
Ik heb ook nog zo'n herkenningsplaatje. Dat ga ik echt niet showen. Ik zit niet voor niks anoniem op FOK.
Ik heb wél dezelfde bloedgroep. Dat schept toch een band.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_198767812
twitter


Cameratoezicht op het Museumplein verlengd wegens verwachte demonstraties

quote:
Burgemeester Femke Halsema verlengt het cameratoezicht op en rondom het Museumplein. De verwachting is dat daar aanhoudende demonstraties en bijeenkomsten zullen plaatsvinden.

De camera's blijven tot in ieder geval 29 mei. Het cameratoezicht werd op 1 februari per direct ingevoerd en zou in ieder geval tot 29 maart op het plein blijven.

Halsema schrijft dat zij het belang van een effectieve handhaving van de openbare orde enerzijds en de daarmee gepaard gaande mogelijke inperking van het recht op privacy anderzijds tegen elkaar heeft afgewogen. Volgens haar moet aan het algemene belang om de verstoring van de openbare order te herstellen meer gewicht worden toegekend.

Al weken is het Museumplein in de weekends het toneel van protesten waarbij honderden en soms duizenden mensen op af komen. Zij demonstreren tegen de coronamaatregelen en het kabinetsbeleid daaromtrent. Die bijeenkomsten hebben geleid tot noodbevelen en grootschalige inzet van politie om het Museumplein te ontruimen.

De politie meldde vorige week dat de inzetten op het Museumplein de gemeenschap tot nu toe zo'n 5,5 miljoen euro hebben gekost. Bij de meest recente demonstratie werden afgelopen zondag 334 mensen aangehouden.
https://www.at5.nl/artike(...)wachte-demonstraties
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:04:19 #298
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_198767902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 18:58 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

Cameratoezicht op het Museumplein verlengd wegens verwachte demonstraties
[..]

https://www.at5.nl/artike(...)wachte-demonstraties
Ik geef 'de driehoek' geen ongelijk gezien de omstandigheden.
pi_198768198
Het was vandaag drukker op het Museumplein dan afgelopen zondag :o

Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_198768594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:23 schreef spoilert het volgende:
Het was vandaag drukker op het Museumplein dan afgelopen zondag :o

[ link | afbeelding ]
Waar nu werd er ook echt koffie gedronken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')