gewoon eerlijk zeggen
quote:Wat een vreselijk stom idee!
Op zondag 26 januari 2003 15:59 schreef erikh het volgende:
Uhh gokje en het klinkt misschien vreselijk stom hoor mar probeer het eens voor de gein.gewoon eerlijk zeggen
quote:ja he, ik dacht misschien is het wat maar ja
Op zondag 26 januari 2003 16:01 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Wat een vreselijk stom idee!
quote:Misschien blocken dan?
Op zondag 26 januari 2003 16:01 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Wat een vreselijk stom idee!
quote:hmm misschien wel een idee.. maar ik heb al met 2 vrieninnen het subtiel uit proberen te maken (dit is wel geen uitmaken maar toch) en dat was niet echt helemaal subtiel achteraf
Op zondag 26 januari 2003 15:59 schreef erikh het volgende:
Uhh gokje en het klinkt misschien vreselijk stom hoor mar probeer het eens voor de gein.gewoon eerlijk zeggen
quote:Het is ook niet de bedoeling dat je meteen na het uitmaken weer met ze het bed induikt
Op zondag 26 januari 2003 16:03 schreef TheFes het volgende:[..]
hmm misschien wel een idee.. maar ik heb al met 2 vrieninnen het subtiel uit proberen te maken (dit is wel geen uitmaken maar toch) en dat was niet echt helemaal subtiel achteraf
quote:Blaas het spoorviaduct tussen Utrecht en Tilburg op.
Op zondag 26 januari 2003 16:03 schreef Angelo_ het volgende:[..]
Misschien blocken dan?
problem solved
quote:Hoe kan je subtiel tegen iemand zeggen dat je niet geinteresseerd bent zonder die ander te kwetsen? Niet echt dus. Daar heb je geen enkele controle over behalve dan: eerlijk zeggen.
Op zondag 26 januari 2003 16:03 schreef TheFes het volgende:
hmm misschien wel een idee.. maar ik heb al met 2 vrieninnen het subtiel uit proberen te maken (dit is wel geen uitmaken maar toch) en dat was niet echt helemaal subtiel achteraf
Wel op een viaduct waar ze onderdoor komt
quote:inderdaad heel subtiel jah
Op zondag 26 januari 2003 16:23 schreef WebForce het volgende:
Hang een spandoek op een viaduct waar ze langskomt met daarop:
'[naam] keer maar om! Het wordt niks, spreek je op MSN!'Wel op een viaduct waar ze onderdoor komt
quote:Mja waarom zoen je dr dan mee...
Op zondag 26 januari 2003 15:57 schreef TheFes het volgende:
...het meisje dat gisteren speciaal voor mij vanuit utrecht naar tilburg is gekomen, omdat ze mij op msn nogal leuk was gaan vinden en waarmee ik ook uiteindelijk gezoend heb het toch niet helemaal voor mij is..
quote:zoiets wou ik ook gaan zeggen. Leuk he, een keertje met iemand zoenen?? Maar nu zit je met de gebakken peren!
Op zondag 26 januari 2003 17:46 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Mja waarom zoen je dr dan mee...
als je toch weet dat die meid je leuk is gaan vinden dan moet je dr niet mee gaan zoenen want dan schep je verwachtingen bij dr...lekker stom van je kerel...ik zou t maar gewoon zeggen, want als je dr omheen gaat draaien dan doet t dr nog meer pijn...
quote:Kijk wij zitten op 1 lijn
Op zondag 26 januari 2003 17:50 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
zoiets wou ik ook gaan zeggen. Leuk he, een keertje met iemand zoenen?? Maar nu zit je met de gebakken peren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |