SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kan dat sowieso ja?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
was na m'n proeftijd zo slecht dat ik wel mocht blijven, maar er een deel van m'n loon af zou gaan.
Sowieso zegt het eerste jaar meer over iemands kwaliteiten dan voldoen aan een vacature. Maar ja maak dat de HR miepjes maar eens wijs.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kwam recht van school en was na m'n proeftijd zo slecht dat ik wel mocht blijven, maar er een deel van m'n loon af zou gaan. Man wat heb ik me rot en extreem dom gevoeld, was geen beste tijd.
Sindsdien is er enorm veel veranderd in het inwerkproces voor nieuwe werknemers en heb ik gelukkig ook excuses gekregen (zonder dat ze wisten dat ik er zo mee had gezeten). Het was bij mij blijkbaar niet helemaal zo gegaan zoals bedoeld, dus dat was erg fijn om te horen. Voor ik een jaar in dienst was, was ik al een onmisbare werknemer en geen junior meer
. Dus ja echt bullshit wat ze eisen, kijk gewoon even wat er het eerste jaar gebeurt
.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen wetboeken op nagelezen heb. Ik was redelijk ontdaan en voelde me echt extreem dom omdat deze maatregelen blijkbaar nodig waren. Er werd wel bij gezegd dat het geld er na drie maanden gewoon weer bij zou kunnen komen en ik wilde daar wel graag blijven werken want het is verder echt de perfecte plek voor me, dus ik heb het addendum op het contract ondertekend.quote:
Wel fijn dat ze het toch hebben rechtgetrokken en nog met excuses erbij ook!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen wetboeken op nagelezen heb. Ik was redelijk ontdaan en voelde me echt extreem dom omdat deze maatregelen blijkbaar nodig waren. Er werd wel bij gezegd dat het geld er na drie maanden gewoon weer bij zou kunnen komen en ik wilde daar wel graag blijven werken want het is verder echt de perfecte plek voor me, dus ik heb het addendum op het contract ondertekend.
Na drie maanden gaf m'n baas aan dat het geld er weer bij zou komen (m'n kennis was geen probleem meer), maar toen waren ze eventjes huiverig met loonsverhogingen vanwege de net begonnen COVID-crisis. Niet lang daarna kwamen de excuses en het verhaal dat ze een grote fout hadden gemaakt bij me en daar was ik zo blij mee dat dat geld me echt gestolen kon worden. Na een half jaar in dienst is m'n loon vervolgens flink gestegen en na een jaar in dienst ook weer, dus ik ben helemaal happy.
Soms moet je gewoon even geduldig zijn, denk ik maar!
Ja inderdaad! De HR-miepjes hebben we gelukkig niet. Ik vind ons vernieuwde sollicitatieproces heel fijn, al kan ik me voorstellen dat het voor sollicitanten wellicht wat minder leuk isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso zegt het eerste jaar meer over iemands kwaliteiten dan voldoen aan een vacature. Maar ja maak dat de HR miepjes maar eens wijs.
Ja dat is dus precies wat bij mij gebeurde, belachelijk toch! Wat stom dat het bij meer bedrijven zo is, maar ik ben helaas niet verrastquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze het toch hebben rechtgetrokken en nog met excuses erbij ook!
Kan me voorstellen dat dat heel naar is. Mij valt op dat er nog amper energie in inwerken wordt gestoken ook. Gewoon in het diepe en dan verwachten dat alles ok gaat.
Wow een Toek!quote:
Goed hoor. En Jr schuift als een gek door huis inmiddels. Kruipen lukt haar nog net niet maar dit is zo schattigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow een Toek!
Hoe is het met je? En met Toek Jr?
Cutequote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Goed hoor. En Jr schuift als een gek door huis inmiddels. Kruipen lukt haar nog net niet maar dit is zo schattig
En met jou?
Wat een hel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
Kut, baby's, ik moet nog drie gefeliciteerdkaarten gaan halen. Serieus twee zwangerschapsaankondigingen en drie geboortes deze week in onze omgeving.
Ik vind het schattig en ben heel blij voor zequote:
Ja ik vind het ook behoorlijk stom. Maar goed dat je het bij jullie hebt weten om te buigen naar iets positiefs!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat bij mij gebeurde, belachelijk toch! Wat stom dat het bij meer bedrijven zo is, maar ik ben helaas niet verrast.
Achteraf ben ik wel blij dat het gebeurd is want door mijn incident is het inwerkproces dus flink verbeterd en bijna iedere nieuwe werknemer geeft nu complimenten dat het inwerkproces bij ons zo veel fijner is dan elders.
Misschien inspireert het of zoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het schattig en ben heel blij voor ze. Maar ik heb echt geen ervaring hiermee en ken de sociale regels omtrent zwangerschappen en baby's nog niet, dus we zitten hier echt van aaaaaaah waarom zijn het er ineens zo veel
. Ach, kaartje in de brievenbus stoppen na de geboorte zal altijd wel goed zijn.
Net als bij een blackout zeker.. Eén van de weinige vormen van entertainment die je nog kunt doen op regelmatige basis.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
Kut, baby's, ik moet nog drie gefeliciteerdkaarten gaan halen. Serieus twee zwangerschapsaankondigingen en drie geboortes deze week in onze omgeving.
Coronabroedselsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Net als bij een blackout zeker.. Eén van de weinige vormen van entertainment die je nog kunt doen op regelmatige basis.
Gewoon boos zijn!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind baby's echt niet meer leuk sinds er 2 baby's naast mij wonen. Regelmatig als ik wil slapen dan beginnen die krijsfabrieken te janken en tussen mijn slaapkamer en die baby's zit maar 1 muur.
Maar ik kan ook niet te boos op ze zijn want baby's. Maar ja soms is het wel irritant.
Zouden verboden moet worden!quote:
Ja maar pff ouders van dat kind spreken amper Nederlands en mweh ik ken niet boos zijn tegen kleine kinderen.quote:
nog erger. Buut'nlandersquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar pff ouders van dat kind spreken amper Nederlands en mweh ik ken niet boos zijn tegen kleine kinderen.
ik zit vol met goede ideeën.quote:
Door mij zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens een kutallochtoon genoemd op fok
Oh heb links en rechts Afrikaanse mensen wonen maar ik heb daar echt nooit last van.quote:
Lief!!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:50 schreef Amarantha het volgende:
En mijn buurvrouw neemt vet vaak pakketjes aan voor mij als ik in het weekend weer eens weg ben.Maakt haar niet uit zegt ze.
Ja ik voelde me vet bezwaard dat de post dat maar gewoon deed zonder overleg maar ze zegt is niet erg. Chill.quote:
Hmm, dan was ik het waarschijnlijk niet. Zo lang ken ik jou nog nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Geen idee, lang geleden. Ik schoot in de lach, omdat ik mezelf nooit zo had bekeken.
Ja ik heb ook zo’n pareltje onder me wonen. Hij zet mijn pakjes en uitstekende post altijd stilletjes voor mijn deur.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik voelde me vet bezwaard dat de post dat maar gewoon deed zonder overleg maar ze zegt is niet erg. Chill.
Het was een vrouw, geloof ik.😁quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, dan was ik het waarschijnlijk niet. Zo lang ken ik jou nog niet
Mijn buurvrouw is bijna nooit thuis, dus ik laat wel alles op het werk aan komen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo’n pareltje onder me wonen. Hij zet mijn pakjes en uitstekende post altijd stilletjes voor mijn deur.
de kuthoerquote:
Da’s ook handig. Heeft de receptioniste wat te doen!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is bijna nooit thuis, dus ik laat wel alles op het werk aan komen.
Ik weet verder niet wat ze deed voor de kost.quote:de kuthoer
meeste komt via de magazijnman.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Da’s ook handig. Heeft de receptioniste wat te doen!
[..]
Ik weet verder niet wat ze deed voor de kost.
Gloeilamp kapot?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had een andere opleiding moeten doenheb op technisch vlak echt een achterstand als ik sommige dingen moet begrijpen. Ben nu ook alweer een uur mijn hoofd aan het breken over iets dat vrij ingewikkeld is zonder de juiste voorkennis.
Heb je daar veel werk aan dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil misschien extensions (mijn echte haar is extreem dun en ziet er daardoor altijd onverzorgd uit) maar ik durf niet nu de kappers steeds dicht gaan. Met die dingen kun je niet even een paar maanden wachten met omhoog zetten of verwijderen
.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
bijna 9000 nieuwe besmettingen positieve testen
Ook maar even een lekker dutje zoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Anderhalf uur liggen maffen. Nu weer aan het werk.
Iets meer dan 'gewoon' haar, al ligt dat ook wel heel erg aan het haarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je daar veel werk aan dan?
Dat gerecht met gerookte kip, avocado, gebakken champignon, gebakken ui, sla en kaas wat Karzai een paar dagen geleden posttequote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb zin in smerige vette warme hap maar dan wil ik het morgen en volgende week weer.
Ceasar salad zonder aardappelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb zin in smerige vette warme hap maar dan wil ik het morgen en volgende week weer.
Op een zaterdag hebben mensen niet zoveel zin om te gaan testen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Waar zetten we op in?
Morgen al boven de 10k gevallen?
ja dat was lekker, wel een beetje dressing overheen doen, ik deed er wat zwarte peper en sesamolie overheen nogquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gerecht met gerookte kip, avocado, gebakken champignon, gebakken ui, sla en kaas wat Karzai een paar dagen geleden postte.
True truequote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een zaterdag hebben mensen niet zoveel zin om te gaan testen.
Hoi, dit is C.E. van carglass. Als jij een sterretje in je ruit hebt kun je terecht bij Carglass. Maak nu nog een afspraak en je krijgt een gratis sleutelhanger.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Carglass, die kunnen wat mij betreft ook op de lijst mega irritante reclames
Ik heb de Kamado op steakhouse searing opgestookt en 2 geweldige angus rib eyes gegrild, met een beetje kruiden boter en patat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb de Kamado op steakhouse searing opgestookt en 2 geweldige angus rib eyes gegrild, met een beetje kruiden boter en patat.
En goeie clip-ins?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil misschien extensions (mijn echte haar is extreem dun en ziet er daardoor altijd onverzorgd uit) maar ik durf niet nu de kappers steeds dicht gaan. Met die dingen kun je niet even een paar maanden wachten met omhoog zetten of verwijderen
.
Lopen is voor het plebs.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie net mijn tokkiebuurman met zijn auto de stad in rijden. Je kunt vanaf ons gebouw hooguit 500 meter ver komen. En lopend doe je dat in vijf minuten, want korter.
Echt
Misschien moet hij wel ergens iets groots of zwaars afleveren of ophalen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie net mijn tokkiebuurman met zijn auto de stad in rijden. Je kunt vanaf ons gebouw hooguit 500 meter ver komen. En lopend doe je dat in vijf minuten, want korter.
Echt
Past niet meer in dat kleine kutbarbekjoewtje van hem denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vraag me wel af waarom Los maar twee rib eyes grilt. Krijgen de kids niks?
Die krijgen sla.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Goeie vraag. Maar jonge kinderen houden niet zo van rood vlees. De ene had poffertjes en de andere een broodje hamburger.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Nah. Het is niet de eerste keer dat ik dit zie. Hij is gewoon lui.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien moet hij wel ergens iets groots of zwaars afleveren of ophalen?
Ook lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar jonge kinderen houden niet zo van rood vlees. De ene had poffertjes en de andere een broodje hamburger.
ja 5000 man hoor ik. Bij wijze van experiment.quote:
Ik heb ook liggen tukken. En daarna heb ik lekker een uur door de stad gezworvenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh ik heb altijd het idee dat ik overdag nog veel dieper slaap dan 's nachts
Ftfyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar jonge mijn kinderen houden niet zo van rood vlees. De ene had poffertjes en de andere een broodje hamburger.
Eten wat de pot schaft toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar jonge kinderen houden niet zo van rood vlees. De ene had poffertjes en de andere een broodje hamburger.
Nah, strijd om eten schiet je geen reet mee op.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten wat de pot schaft toch?
Ja normaal wel hoor en ze eten alles, van olijven tot spruitjes. Maar soms doen we op zaterdag dat je zelf mag kiezen wat je wil.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten wat de pot schaft toch?
Hoeft ook geen strijd te zijn. Gewoon eten wat je op je bord krijgt en anders met honger naar bedquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, strijd om eten schiet je geen reet mee op.
Menu Roodkapjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar echt bijna geen enkel kind onder de negen houdt van taai vlees, iets met kindertandjes en zout/peper. Die doe je meer plezier met een worstje ofzo.
Volgens mij kijk jij helemaal geen sportquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga niet eens meer kijken. Helemaal klaar met oranje
Jawel, Nederlands Elftal keek ik altijd wel. Maar met Frank de Boer wordt het helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij helemaal geen sport
Top, goeie relatie met eten kweek je dan. Paar keer proberen en echt niet lekker? Prima. Ik eet zelf ook niet alles, dus een kind dat wel dwingen is hypocrisie ten top.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeft ook geen strijd te zijn. Gewoon eten wat je op je bord krijgt en anders met honger naar bed
Gergi ligt nu in bed te tukken. Had te lekker gekookt en hij heeft zich misselijk gegetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook liggen tukken. En daarna heb ik lekker een uur door de stad gezworven
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi ligt nu in bed te tukken. Had te lekker gekookt en hij heeft zich misselijk gegeten
Meh dwingen is een groot woord maar het is wel of dit eten of met honger naar bed.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Top, goeie relatie met eten kweek je dan. Paar keer proberen en echt niet lekker? Prima. Ik eet zelf ook niet alles, dus een kind dat wel dwingen is hypocrisie ten top.
Beter. Ander krijg je verwende kotersquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja normaal wel hoor en ze eten alles, van olijven tot spruitjes. Maar soms doen we op zaterdag dat je zelf mag kiezen wat je wil.
Die heeft wel een droomfunctie daar bij jou hč?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi ligt nu in bed te tukken. Had te lekker gekookt en hij heeft zich misselijk gegeten
Daar zit nog heel veel tussen, dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh dwingen is een groot woord maar het is wel of dit eten of met honger naar bed.
Anders krijg je van die types die niets lusten of zelfs een boterham krijgen tijdens het warme eten. Dat zijn altijd vervelende kinderen.
Hoeft alleen maar te etenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heeft wel een droomfunctie daar bij jou hč?
Is gewoon goed dat kinderen alles leren etenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Top, goeie relatie met eten kweek je dan. Paar keer proberen en echt niet lekker? Prima. Ik eet zelf ook niet alles, dus een kind dat wel dwingen is hypocrisie ten top.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ging dat bij ons vroeger ook. Je eet wat de pot schaft of helemaal niks. Tenzij m'n ouders mosselen ofzo aten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon goed dat kinderen alles leren eten
Och dat boeit me niks. Kan ik even lekker op m'n gemak FOK!kenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heerlijk als ik daarna ging pitten dan breekt de hel wel los
Daarom alles in ieder geval laten proberen. Weigeren te proeven is ook weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon goed dat kinderen alles leren eten
Zo moest ik altijd tomatensoep eten die m'n moeder vers maakte maar ik werd er letterlijk ziek van. Ze dacht dat ik het verzon omdat ik de soep niet lekker vond dus moest het elke week weer eten.. dat was wel kut jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom alles in ieder geval laten proberen. Weigeren te proeven is ook weer een ander verhaal.
Maar dwingen als ze het écht niet lekker vinden?
Blehhhh.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo moest ik altijd tomatensoep eten die m'n moeder vers maakte maar ik werd er letterlijk ziek van. Ze dacht dat ik het verzon omdat ik de soep niet lekker vond dus moest het elke week weer eten.. dat was wel kut ja
Ach ja ben je er slechter van geworden?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo moest ik altijd tomatensoep eten die m'n moeder vers maakte maar ik werd er letterlijk ziek van. Ze dacht dat ik het verzon omdat ik de soep niet lekker vond dus moest het elke week weer eten.. dat was wel kut ja
Dit deed me ineens weer denken aan dat programma Over de Rooie, want daar lieten ze eens mensen chocomel met een enorm vel erop drinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja met de vellen van de tomaten er nog doorheen![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit deed me ineens weer denken aan dat programma Over de Rooie, want daar lieten ze eens mensen chocomel met een enorm vel erop drinken
Toen wel ja, want ik lag steeds een nacht met buikpijn wakker als we die soep weer eens als avondeten haddenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach ja ben je er slechter van geworden?
Ook fakking smerig jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit deed me ineens weer denken aan dat programma Over de Rooie, want daar lieten ze eens mensen chocomel met een enorm vel erop drinken
Ohja das minder.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen wel ja, want ik lag steeds een nacht met buikpijn wakker als we die soep weer eens als avondeten hadden
Was ik even aan het doen met kerel.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ik even aan het doen met kerel.
Daarom in grote hoeveelheden maken en invriezen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer snert eten denk ik. Dat is trouwens best duur eigenlijk.
De klok gaat ook nog een uurtje vooruit zodat het nog eerder isquote:
Beter dan in het midden van de week tochquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog eens een uurtje korter dit weekend.
Ah kut was ik vergetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De klok gaat ook nog een uurtje vooruit zodat het nog eerder is
Vind ik niet lekkerquote:
Ja dat zeker. Ach ik heb er eigenlijk verder ook geen last van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan in het midden van de week toch
wel op naar een lang weekend daarna. 4 dagenquote:
Chocoladefeestquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend weekend is het Pasen
Al sinds de carnaval mee bezigquote:
Gewoon geen wekker zettenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Ach ik heb er eigenlijk verder ook geen last van eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De klok gaat ook nog een uurtje vooruit zodat het nog eerder is
Niks 4quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel op naar een lang weekend daarna. 4 dagen
Vrijdag gewoon aan het werk.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet. Heerlijk uitslapen nog morgen.
En winterquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend weekend is het Pasen
is bij de meeste bedrijven.quote:
Het irritante is dat de Duutsers wel dicht zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is bij de meeste bedrijven.
Bij ons zijn alle atv dagen vast ingeroosterd. Niet altijd ideaal
Dit jaar wel geen duitse invasie gelukkig, want de winkels zijn toch dicht.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het irritante is dat de Duutsers wel dicht zijn.Kan maar de helft doen, zeg maar.
ah, zelfde valkuil waar lego in gevallen isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
haha hommeles in het biljetjeswereldje. Eoa mafkees op de redactie van het blad (het International blad) heeft bedacht dat het een goed idee was om een artikel af te drukken in zwarte letters op een donkerbruine achtergrond.
De gemiddelde leeftijd van de doelgroep ligt rond de 65. What could possibly go wrong
Da's ook met goed zicht gewoon kut.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
haha hommeles in het biljetjeswereldje. Eoa mafkees op de redactie van het blad (het International blad) heeft bedacht dat het een goed idee was om een artikel af te drukken in zwarte letters op een donkerbruine achtergrond.
De gemiddelde leeftijd van de doelgroep ligt rond de 65. What could possibly go wrong
Bij zonnig daglicht is het op zich goed te doen hoor, voor mij dan. Maar ik vraag me vooal af welk doel hiermee gediend moest worden. Hoe kon dit een goed idee lijken?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook met goed zicht gewoon kut.
je moet lasagne ook niet rechtstreeks vanuit de oven naar binnen beginnen te schuivenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ongenadig hard m'n mond verbrand. Vellen aan m'n gehemelte en het tandvlees bij m'n verstandskiezen.
Nu huilen.
Doe dan ook voorzichtig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ongenadig hard m'n mond verbrand. Vellen aan m'n gehemelte en het tandvlees bij m'n verstandskiezen.
Nu huilen.
Was het een bitterbal?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Nu huilen.
Niks waard, zo'n airfryert.quote:
Goed koelen is belangrijkquote:
hmm ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.coop.nl/produ(...)hWTh6IhoCgDQQAvD_BwE
Niet meer. Ik heb in de middag al even geslapen..quote:
Weer een hersencel minderquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Het voelt echt alsof m'n verstandskies er zo uitvalt. Zou wel makkelijk zijn.
ja, lekker op tijd naar bedquote:
Bwoah beetje wel. Dat wandeltje van vanmiddag hakte er aardig in.quote:
Daarom vroeg naar bed. Morgen duurt slechts 23 uur....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zonde van de tijd, zijn al te weinig uren in een dag
Maar dan kun je ook lekker op tijd weer opstaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Goed idee wel. Maar eens doen ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom vroeg naar bed. Morgen duurt slechts 23 uur....
Het is nou niet alsof ik nu iets nuttigs doe met die uren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja wakker met 1 oog heb je ook niks aan :pquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
als je continue slaapt wen je er ook nooit aan en kan je nooit langere dagen draaienquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wakker met 1 oog heb je ook niks aan :p
Ja verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blijft nog steeds lekker gaan in Birma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet slapen is niet gezond hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
als je continue slaapt wen je er ook nooit aan en kan je nooit langere dagen draaien
waarom zou je dat willen..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
als je continue slaapt wen je er ook nooit aan en kan je nooit langere dagen draaien
Ja dat verhaal las ik ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk.
Las verhaal van een meisje van 6 wat bij haar vader thuis op schoot zat toen leger het huis binnenviel. Vroegen aan dat meisje of ze bang was en hebben dat kind dood geschotenGisteren geloof ik 50 doden op 1 dag?
echt verschrikkelijk
nou ja ze hebben al genoeg demonstranten dood geschoten, Mensen zijn nare wezensquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat verhaal las ik ook.
Het zel best gewelddadig zijn maar dat was zo’n jongen geloofwaardig verhaal.
Dat verhaal heb ik gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk.
Las verhaal van een meisje van 6 wat bij haar vader thuis op schoot zat toen leger het huis binnenviel. Vroegen aan dat meisje of ze bang was en hebben dat kind dood geschotenGisteren geloof ik 50 doden op 1 dag?
echt verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gemist![]()
Vandaag was er onder de slachtoffers een 6 jarig jongetje...
ja met die 13baans snelweg erheen hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
begrijp je niet he.![]()
Heb je welles dat paleis geziet wat de legerleiding daar voor zich heeft laten bouwen?
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met die 13baans snelweg erheen he
Sigrid Kaag.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
geen idee wie dat zou moeten gebruiken
Regeren is vooruitzienquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
geen idee wie dat zou moeten gebruiken
Allemaal klanten?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
kijk Mr Frank doet uitspraak
man man man man
:p
Toch is dit wel slim, beter gelijk een brede weg aanleggen dan elke vijf jaar werkzaamheden en gedoe omdat er een extra rijstrook bij moet komen.quote:
helemaal geen geld joh voor zoveel verkeerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch is dit wel slim, beter gelijk een brede weg aanleggen dan elke vijf jaar werkzaamheden en gedoe omdat er een extra rijstrook bij moet komen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet poepen als ze schreeuwen?
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Ettooooossssssssssquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Truste flesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer eens de dag afronden dan
Oh ja doeiquote:
lekker zwetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja doeiDekentje zal nu wel warm zijn inmiddels
*hips*quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
exact het zelfde als wat er in Suez gebeurd is. Alleen hier zat er een ander schip in de weg. In Suez de andere kant van 't kanaal
en als de paaseitjes de winkel uit zijn gaan we richting de kruidnotenquote:
Ik heb nog kruidnoten in huis.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en als de paaseitjes de winkel uit zijn gaan we richting de kruidnoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |