SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er naar moet kijken dan wel ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar als het dan toch moet liever een gruwelijk knappe vrouw, toch?
Ja, door het spionnetje. Ik doe niet openquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je er naar moet kijken dan wel ja.
Gatverquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Dat je denkt dat er een kraantje ergens lekt en je ruikt ineens een licht zure aspergelucht, je zoekt en je zoekt en ineens besef je dat het geluid en de geur van de voordeur af komen.
Geen ideequote:
Ja dat laatste had ik al eerder begrepen ja, nou proficiat joh, ik vind het zelf altijd erg leuk om ergens nieuw te beginnen, doodvermoeiend maar toch ook wel leuk en spannend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Us ik begin bij nieuwe werkgever 1 juni
ben veranderd van werk geefster en doelgroep maar blijf werken met moeilijk verstaanbaar gedrag mensen met beperking dus
Die heb ik niet, wel een brievenbus, maar lijkt me dan weer niet echt handig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, door het spionnetje. Ik doe niet open
Ik vind hem zeer matig. Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.quote:
Dan hadden we tenminste gelijk kunnen verdenkenquote:
Kijk daar heb je het alquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.
quote:
Snel het topic volzeiken dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer matig. Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.
Verzoeken kun je indienen bij de mod van dienstquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was vrij duidelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hadden we tenminste gelijk kunnen verdenken
Momentje, even veel bier drinken, dan gaat het beterquote:
Keertje eens met je.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je dan weer Trumpmuziek draaien en mensen beledigen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even veel bier drinken, dan gaat het beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |