SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond vroeg naar bed ga
Gewoon met goede argumenten komen bosquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral met mijn eigen gedachtes ja
oh leukquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb een Whatsappgroep gejoined over biljetjes. Spreek even een paar lui, vertel wat over wat biljetjes wat nog niemand wist, en meteen "Hey wil je een artikel schrijven? Wil je een presentatie geven op ons YT kanaal?"
Zat deze biljetverzamelaar ook in die groep? https://nos.nl/artikel/23(...)an-cash-in-auto.htmlquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb een Whatsappgroep gejoined over biljetjes. Spreek even een paar lui, vertel wat over wat biljetjes wat nog niemand wist, en meteen "Hey wil je een artikel schrijven? Wil je een presentatie geven op ons YT kanaal?"
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat deze biljetverzamelaar ook in die groep? https://nos.nl/artikel/23(...)an-cash-in-auto.html
Ojee dat wordt rellenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
oh jezus, het was een politie auto die die mensen heeft aangereden
Gepantserde politieauto rijdt twee mensen in Den Haag aan
https://www.omroepwest.nl(...)k6xBZZ8Zbrge_D1YvZJk
“Hey alles goed?”quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk niet. Oh, "zat" ja dat misschien nog welquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat deze biljetverzamelaar ook in die groep? https://nos.nl/artikel/23(...)an-cash-in-auto.html
Ja het was of dat of een drugsdealer.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog niks, maar van wat ik tot nu toe gezien heb denk ik "dat kan ik ook, en beter".quote:
Godver, moet ik op deze manier vernemen dat mijn koerier is aangehoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Pics van je bovenbuurvrouw.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw blijkt toch best aardig te zijn.
Ze heet Gerda is lang en stevig en heeft kort haar. Nog steeds interesse?quote:
C.E kan even niet reageren want hij zit al met de broek op de enkels.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heet Gerda is lang en stevig en heeft kort haar. Nog steeds interesse?
kan hij het nog wel voorkomen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf morgen gaat er iets grandioos mis voor een grote groep van onze eindgebruikers. Netjes aangegeven maar de project manager van dienst laat het gebeuren. Dit weekend maar even wat telefoonnummers blokkeren.
Geef haar voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
kort haarquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, moet hij wel even zijn verantwoordelijk nemen. Zijn manager weet het ook, maar die laat het initiatief even bij de project manager. Kan die als het misloopt er meteen met gestrekt been in.quote:
Ik struikelde inderdaad bijna.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
C.E kan even niet reageren want hij zit al met de broek op de enkels.
Kan jij het voorkomen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, moet hij wel even zijn verantwoordelijk nemen. Zijn manager weet het ook, maar die laat het initiatief even bij de project manager. Kan die als het misloopt er meteen met gestrekt been in.
Ja. Maar mag ik niet meer doen omdat ik me er niet meer mee mag bemoeien en andere mensen hun werk moeten doen.quote:
Oke nou dan heb je gedaan wat je kon doenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar mag ik niet meer doen omdat ik me er niet meer mee mag bemoeien en andere mensen hun werk moeten doen.
Dus iedereen is nu gewaarschuwd, maar of ze iets doen is niet aan mij
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
toen ik haar leerde kennen pixie
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke nou dan heb je gedaan wat je kon doen
Uhm boven schouders?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte is het kort?
Dat is wel een kapsel wat je moet staan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
toen ik haar leerde kennen pixie
sssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ach, ze is sowieso te mooi... wat een heerlijk ding is het toch ookquote:
een watquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Kortste wat ik heb gehad is een schuine boblijn.
Oei. Dan is het toch niet meteen kort pittig ofwel?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm boven schouders?
[..]
Dat is wel een kapsel wat je moet staan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ligt eraan hoe ver boven de schouders he.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Dan is het toch niet meteen kort pittig ofwel?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]netjes hoor! Punky and funkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar mag ik niet meer doen omdat ik me er niet meer mee mag bemoeien en andere mensen hun werk moeten doen.
Dus iedereen is nu gewaarschuwd, maar of ze iets doen is niet aan mij
Maar als de zon onder is gegaan, heet ze Kim en is paaldanseres..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na nee haha.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon nietmachine pakken ja toch
Boven de schoudersquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf welke lengte is het kort?
Wat heb je voor kinky plannen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Ja maandag komt er iemand zeil leggen in mijn wc.
Niks?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat heb je voor kinky plannen?
Een zeil is toch voor als je troep gaat makenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks?Maar er liggen nog steeds lelijke oude tegeltjes.
Vinyl*quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een zeil is toch voor als je troep gaat maken
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een zeil is toch voor als je troep gaat maken
Ja dat is voor als de woningbouw een dag later niet de problemen goed oplost.quote:
Zal ik straks doen bij het kokenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon, jezelf lekker cultureel voelen
wel haute cuisine he...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik straks doen bij het koken
Smeerlapquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jezelf lekker cultureel voelen
Het zijn tegeltjes die er al 50 jaar liggen volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh.
Vind je tegels niet mooier?
leuk toch, heb je een vriendje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij wil je in de extreem rechtse hoek drukken.
nee man, jaren '70 is super hip.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zijn tegeltjes die er al 50 jaar liggen volgens mij.En ze zijn best lelijk geworden want vorige bewoners hadden er ook iets overheen volgens mij.
Maar het past niet bij de rest van mijn huisje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee man, jaren '70 is super hip.
Daar trap ik mooi niet inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij wil je in de extreem rechtse hoek drukken.
Nee blond, lang haar, lekker Arisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
leuk toch, heb je een vriendje.
Je kunt toch nieuwe leggen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zijn tegeltjes die er al 50 jaar liggen volgens mij.En ze zijn best lelijk geworden want vorige bewoners hadden er ook iets overheen volgens mij.
Dat ga ik niet doen hoor, sowieso weet ik niet hoe blij de woningbouw is als ik dat eruit sloop.quote:
Lekker ongeschoren oksels erbij.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft zo’n kortpittige lesbienne
Zeg hen dat je nieuwe tegels wilquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen hoor, sowieso weet ik niet hoe blij de woningbouw is als ik dat eruit sloop.
Baal shag in de broek..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker ongeschoren oksels erbij.
Heb ik tijdje terug al gevraagd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg hen dat je nieuwe tegels wil
Zoiets moet je ook niet zeggen dat is niet liefquote:
Als je dan toch bezig bent zou je denken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik tijdje terug al gevraagd.Badkamer hebben ze wel helemaal vernieuwd toen ik hier kwam wonen maar de wc hebben ze maar zo gelaten.
Snap ik niet helemaal maar oke.
Nee hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook niet zeggen dat is niet lief"Hee jij bent vleermuizenkeutels gek!" Bekt gewoon niet goed.
Ik wil bijna foto van de badkamer en wc maken, dan begrijp je het helemaal niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent zou je denken.
Die foto moet je toch maken voor de woningbouw / brandweer / Rijkswaterstaat dus schiet maar gauw opquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil bijna foto van de badkamer en wc maken, dan begrijp je het helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Komt door @kwiwi, die vindt hem leukquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:37 schreef Gruj0 het volgende:
Budapestenaar is wel erg populair voor KSC TT's.![]()
Love is in the air?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door @:kwiwi, die vindt hem leuk
dingen gaan heel snel uit de hand lopen nuquote:
Letterlijk? Robert ten Brink haalt haar met vliegtuig op voor Budapestenaar?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dingen gaan heel snel uit de hand lopen nu
Volgens mij is Frantic met de budaddy topics begonnenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door @:kwiwi, die vindt hem leuk
Hier nog wat suggesties voor namen voor jullie kinderen:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is Frantic net de budaddy topics begonnen
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:09 schreef Amarantha het volgende:
@:datismijnmeningZo koekkoek dat is wel even een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja jammer he?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo koekkoek dat is wel even een verschil
Ik dacht voor 2 sec. dat dit Braddie is.quote:
Weet jij hoe braddie eruit ziet dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht voor 2 sec. dat dit Braddie is.
Ja duh.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij hoe braddie eruit ziet dan?
Deze sc heeft geen brad obsessie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht voor 2 sec. dat dit Braddie is.
Bwlauwtje gelopenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is Frantic met de budaddy topics begonnen
Bwidi en Kwuda.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hier nog wat suggesties voor namen voor jullie kinderen:
Budakwiwi, Kwiwipestenaar
het is ook wel een beetje ziekelijk bij sommigenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel een keertje prettig.
Oh ik mis iets denk ik.quote:
Ik vind het soms best vermakelijk moet ik eerlijk toegeven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje ziekelijk bij sommigen
Je kunt beter vragen, waarom die anderen wel?quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik mis iets denk ik.
Of misschien beter zo laten
Nee dat zijn de beide bekken van de Zwitsers-Hongaarse Tang die Oostenrijk gaat VERMORZELEN.quote:
Ik had ooit medelijden, maar niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het soms best vermakelijk moet ik eerlijk toegeven.
Hoax. Zwitserland is altijd neutraalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zijn de beide bekken van de Zwitsers-Hongaarse Tang die Oostenrijk gaat VERMORZELEN.
Iedereen weet dat. Maar ik zie geen reden om die man te gaan pesten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij hoe braddie eruit ziet dan?
De tijden waarin we nu leven.. zoiets had je toch niet voor mogelijk gehouden in vredestijdquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
O, even naar buiten anders mag het niet meer
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
O, even naar buiten anders mag het niet meer
Bwelachelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De tijden waarin we nu leven.. zoiets had je toch niet voor mogelijk gehouden in vredestijd
Bij een oorlog zou je wel een stuk beter zicht op de vijand hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De tijden waarin we nu leven.. zoiets had je toch niet voor mogelijk gehouden in vredestijd
Dat is bij mij al heel lang weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had ooit medelijden, maar niet meer.
Er is ook oorlog gevoerd in corona tijd. Beide kanten hebben zware verliezen geleden en corona speelde niet eens zwaar mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij een oorlog zou je wel een stuk beter zicht op de vijand hebben
Altijd altijdquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax. Zwitserland is altijd neutraal
De Zweden zijn ook verliezersquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd altijd![]()
Het land met de langste serie conflictvrije jaren ter wereld is niet Zwitserland hoor. Dat is pas oorlogvrij sinds 1847. Zweden al sinds 1814.
Okee doeiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga koken en daarna netflixen met mijn meisje
Chocolade met mint.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, die puur-mint eitjes van de aldi zijn best lekkerMoet je wel voor van after eight houden
Morgen even naar de Aldiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, die puur-mint eitjes van de aldi zijn best lekkerMoet je wel voor van after eight houden
quote:
Oh daar heb ik geen moeite mee hoorquote:
Hier word ik steeds uitgelachen als ik het bestelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen moeite mee hoorLiever tosti hawaii maar okee
Alles Hawaii is ranzig behalve het eiland zelfquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen moeite mee hoorLiever tosti hawaii maar okee
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles Hawaii is ranzig behalve het eiland zelf
quote:
Ja jammerdan voor die mensenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier word ik steeds uitgelachen als ik het bestel
Ik ben sowieso geen pizza-eter, en ik vind warm fruit in praktisch elke vorm zeer matig.quote:
Eens, warme banaan is ook ranzig.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen pizza-eter, en ik vind warm fruit in praktisch elke vorm zeer matig.
Je hebt het maar mooi gedaan!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat wisselen van baan zķ stressvol. M'n huidige werkgever is kut, maar ik weet ook zeker dat ik nooit ontslagen zou worden. Nu weer 3 maanden proeftijd, nieuwe mensen, en volgens mij hebben ze hele hoge verwachtingen van me.
Ook geen appel in je gele curry?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen pizza-eter, en ik vind warm fruit in praktisch elke vorm zeer matig.
Dat is dan weer een van de weinige fruit die ik wel warm kan waarderenquote:
Ik heb er gewoon ZO'N zin inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat wisselen van baan zķ stressvol. M'n huidige werkgever is kut, maar ik weet ook zeker dat ik nooit ontslagen zou worden. Nu weer 3 maanden proeftijd, nieuwe mensen, en volgens mij hebben ze hele hoge verwachtingen van me.
Appel kan nog wel, maar dat heeft ook niet zo'n uitgesproken smaak als ananas. Koude ananas vind ik dan weer wel goddelijk, vooral vers gesneden en zo in de mondquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook geen appel in je gele curry?Mijn favoriete is met ananas, banaan en appel zelfs
Ja dat is het hč, ik wil het ook gewoon naar m'n zin hebben ergens en redelijk vrij zijn in wat ik doe. En volgens mij kan dat hier wel, maar goed moet even door die periode van verandering heen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt het maar mooi gedaan!
Vind ik ook kut, heb een enorm mooi aanbod gehad deze week maar toch laten schieten.
Want meer geld is meer gezeik..
En heb het nu toch best naar de zin en ontzettend vrij in mijn huidige baan.
En tijdens mijn laatste gesprek, waarvoor alles goedliep, ging het ineens over scrummen en scrummasters en scrumboard, ik denk wegwezen.
Plus ik kreeg een E-auto de horror.
Je bent toch al jezelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon ZO'N zin ineindelijk echt mezelf worden
Warme appel is alleen lekker in verse appeltaart.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook geen appel in je gele curry?Mijn favoriete is met ananas, banaan en appel zelfs
Wat ga je eigenlijk doen? Hetzelfde als voorheen of iets anders?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon ZO'N zin ineindelijk echt mezelf worden
ja, maar binnenkort ga ik daar betaald voor krijgenquote:
Ja dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appel kan nog wel, maar dat heeft ook niet zo'n uitgesproken smaak als ananas. Koude ananas vind ik dan weer wel goddelijk, vooral vers gesneden en zo in de mond
Doet het UWV dat niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar binnenkort ga ik daar betaald voor krijgen
Appel kaneel pannenkoekquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Warme appel is alleen lekker in verse appeltaart.
mensen die appel in hun pannenkoek doen
Appel met kaneel in een pannenkoekquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Warme appel is alleen lekker in verse appeltaart.
mensen die appel in hun pannenkoek doen
iets anders maar wel binnen de IT. Minder knoppenist en meer minion driverquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen? Hetzelfde als voorheen of iets anders?
gekke mensen hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Appel kaneel pannenkoek![]()
Valt het op dat ik van fruit hou?
Morgen biefstukje bakken en aan de hont voeren. Vervolgens mandarijntjes in die jus bakken. Kijken of het wat isquote:
Lijkt me heel viesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen biefstukje bakken en aan de hont voeren. Vervolgens mandarijntjes in die jus bakken. Kijken of het wat is
Is dat niks voor koeielul tv?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen biefstukje bakken en aan de hont voeren. Vervolgens mandarijntjes in die jus bakken. Kijken of het wat is
Vorige week nog gedaanquote:
Waar gaat het over? of je 300 of 500 extra moet krijgen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor het gesprek maandag op mijn werk.
Moet je iemand ontslaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig voor het gesprek maandag op mijn werk.
Als je er ook nog mayo bij neemt ga ik nog liever op dieet in Guantanomo Bayquote:
Ik heb er zat. Tientallen miljoenen. Miljarden. Biljoenen. Zeg het maarquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ro-bij-zich-had.html
Ik rij ook altijd met een paar miljoen in m'n auto rond. Je weet nooit wanneer het van pas komt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar gaat het over? of je 300 of 500 extra moet krijgen?
Haha nee, ik heb een gesprek maandag om te kijken hoe ik bij dit bedrijf blijf nu mijn traject (schijnbaar al 2 maanden) is afgelopen. Ik wil blijven en hun willen mij daar houden maar het is even kijken hoe we dat gaan doen.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat lekker is.
Appelblokjes opwarmen in een pannetje met water en wat suiker. Dat in een bakje scheppen en er dan verkruimelde chocolate chip cookies overheen strooien.
/fatty4life
laat me ff weten wat er van die gevulde koeken terecht komtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een heel dik kookboek speciaal voor Kamado koken. En aangezien het me zeer goed afgaat ga ik er binnen kort een pruimentaart en gevulde koeken in bakken. Lekker met de geur van tropisch hardhout.
Klinkt als iets dat niet meer fout kan gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Haha nee, ik heb een gesprek maandag om te kijken hoe ik bij dit bedrijf blijf nu mijn traject (schijnbaar al 2 maanden) is afgelopen. Ik wil blijven en hun willen mij daar houden maar het is even kijken hoe we gaan doen.
Niet echt maar alsnog wel spannend, want geen idee hoe we dat gaan doen. Ik maak niet genoeg uren daar (en kan ook niet) om fulltime in loondienst te gaan maar voor de uren die ik maak ga ik er financieel ook niet echt op vooruit als ik dat als loon krijg. Beste zou zijn als ik op de manier zoals ik het nu doe nog even een jaartje ofzo kan doorgaan maar ja dat is even kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat niet meer fout kan gaan
Ben je dan uit het schuldhulpverlenings traject en schuldenvrij?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt maar alsnog wel spannend, want geen idee hoe we dat gaan doen. Ik maak niet genoeg uren daar (en kan ook niet) om fulltime in loondienst te gaan maar voor de uren die ik maak ga ik er financieel ook niet echt op vooruit als ik dat als loon krijg. Beste zou zijn als ik op de manier zoals ik het nu doe nog even een jaartje ofzo kan doorgaan maar ja dat is even kijken wat de mogelijkheden zijn.
En waarom niet fulltime? Er is simpelweg niet genoeg schoonmaakwerk omdat te doen daar. Maar wellicht kan ik iets anders er naast gaan doen ofzo daar? Geen idee eigenlijk. Maandag maar even afwachten.
Weet niet zo goed hoe je erbij komt dat ik in de schuldhulpverlening zit? Heb het gewoon zelf gedaan hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je dan uit het schuldhulpverlenings traject en schuldenvrij?
Ik hoor dat balietelefoniste erg dankbaar werk kan zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Maar wellicht kan ik iets anders er naast gaan doen ofzo daar?
Laat gaan, zijn kneusgenen moeten weer even ergens tegenaan trappenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Heb je dat wel eens eerder zien zeggen maar ik heb dat zelf echt nog nooit gezegd.
Het is los. Doet alsof hij oprecht geīnteresseerd in je is als persoon maar dat is die nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Heb je dat wel eens eerder zien zeggen maar ik heb dat zelf echt nog nooit gezegd.
doe het nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat balietelefoniste erg dankbaar werk kan zijn
Denk dat ik liever dan weer altijd thuiszit dan bij dat bedrijf werken.quote:
Ik zeg niks meer want je vat alles toch op zoals jij dat zelf wilt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dat begreep ik serieus ervan. Je zei wel dat het zwart was toch?
Daar word je toch niet goed van. Misschien moet je hen je biljetje even voorhoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
en daar gaan we weerhttps://nos.nl/artikel/23(...)-cartoon-in-les.html
Heeft Geertje al gereageerd?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Witte rijke cis vrouw Wilhelmina kijkt daar wel heel arrogant en boos opquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar word je toch niet goed van. Misschien moet je hen je biljetje even voorhouden
Zegt heel veel over wie dat zeiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
werd gisteren nog voor hersenloos uitgemaakt omdat ik zei dat we afstammen van apen
Dit.quote:
Wie zei dat? Religekkie?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
werd gisteren nog voor hersenloos uitgemaakt omdat ik zei dat we afstammen van apen
ja van de.quote:
Maar volgens mij ben jij retegoed in wat je doetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Wij willen TT zienquote:
Ja in wat ze met jou doet. DAT weten we nu welquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij retegoed in wat je doet
Wowquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja van de.
deze komt vragen of we willen bidden zodat ze een sale maakt. En als het dan is gelukt komt ze terug dat ze zo geblessed is
tis echt niet om aan te horen
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie nu!Met aromat en ingelegde makreel.
Waar heb jij nou weer last van?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in wat ze met jou doet. DAT weten we nu wel
En een paar erwtjes om het af te maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nergens hoor, maak maar n geintjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van?
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En een paar erwtjes om het af te maken?
Ja nog meer dumbfuckery please. Lospedozaad op toeren is nog niet genoeg.quote:
Zwanger?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou er nog wat hagelslag overheen strooien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmmm blikje surstromming met perensaus en slagroom.
Is Etto bij je op bezoek?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
en knetterkauwgom. Alles is beter met knetterkauwgomquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er nog wat hagelslag overheen strooien.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Al tijden zin in yoghurtijs en nu heb ik het en heb ik zoiets van
Ja gezellig, we roken een borrel en drinken een sigaar en ijlen over de politiek.quote:
Dan neem je het toch niet!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Al tijden zin in yoghurtijs en nu heb ik het en heb ik zoiets van
Niks meer aan doenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja gezellig, we roken een borrel en drinken een sigaar en ijlen over de politiek.
Wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Op vrijdags maakt hij tegenwoordig jamsessies met slechte gitaar muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |