abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8116345
Weet er iemand hoe ik de filpjes van Idols kan locaten, ik bedoel daarmee hoe ik ze kan downloaden en dus niet bekijken via idols.nl oid. en dus ook niet via Kazaa of een ander downloadprogramma. Bij mij hebben alle filmpjes die ik via Realplayer bekijk een vertraging van beeld, vergeleken met geluid. Wie kan mij helpen?
Zitten 2 brabanders op de bank. Vraagt de een aan de ander: ''denkte gij welles aan oew cholesterol?'' zegt de ander:''jah vanmorge op de wc dacht ik nog: cho leste rol''.
pi_8116372
ik bedoel een link als

http://media.rtl.nl/media/shows/idols/20021115_1135-vincent_Real_Broadband_Normal.RM

die heb ik van iemand anders gekregen...maar hoe kom ik aan de overige links van de filmpjes?

Zitten 2 brabanders op de bank. Vraagt de een aan de ander: ''denkte gij welles aan oew cholesterol?'' zegt de ander:''jah vanmorge op de wc dacht ik nog: cho leste rol''.
pi_8116379
quote:
Op zondag 26 januari 2003 15:08 schreef Willempiehhh het volgende:
Weet er iemand hoe ik de filpjes van Idols kan locaten, ik bedoel daarmee hoe ik ze kan downloaden en dus niet bekijken via idols.nl oid. en dus ook niet via Kazaa of een ander downloadprogramma. Bij mij hebben alle filmpjes die ik via Realplayer bekijk een vertraging van beeld, vergeleken met geluid. Wie kan mij helpen?
Kijk ff in de bron code van dat venster of de bron van de .nl zelf!

Ze staan er allemaal in
Zo doe ik dat altijd met de GTST filmpjes! Kan je alvast de hele week zien

pi_8116396
quote:
Op zondag 26 januari 2003 15:11 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Kijk ff in de bron code van dat venster of de bron van de .nl zelf!

Ze staan er allemaal in
Zo doe ik dat altijd met de GTST filmpjes! Kan je alvast de hele week zien

gaat het erik
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8116407
het probleem is dat je bij de GTST filmpjes een link ziet onedraan je scherm als je het wil bekijken en dus kan je het downloaden, maar bij Idols staat er een javascript nummer en dus weet ik zo de link niet...
pi_8116414
www.dutchwomen.nl/idols/

Volgens mij is die van Schwa78

pi_8116477
quote:
Op zondag 26 januari 2003 15:13 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

gaat het erik

pi_8116623
----> (RL) Soaps?. .
pi_8117061
quote:
Op zondag 26 januari 2003 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
www.dutchwomen.nl/idols/

Volgens mij is die van Schwa78

Vergeet hem niet te bookmarken
pi_8117077
koop de dvd
  zondag 26 januari 2003 @ 16:00:02 #11
44105 Willempiehhh
What the Funk?
pi_8117098
als jij een dvd speler voor mij koopt
pi_8117175
quote:
Op zondag 26 januari 2003 16:00 schreef Willempiehhh het volgende:
als jij een dvd speler voor mij koopt
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_8117555
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 17:12 schreef Screenager het volgende:
je kan ze gewoon downloaden hoor

Voorbeeldje:
http://media.rtl.nl/media/shows/idols/20030111_2234-hind_live_Real_Broadband_Normal.RM

Als je een videootje opent, gewoon met rechtermuisknop op de achtergrond klikken en dan zie je de bestandsnaam.. die kan je dan op de plaats van 20030111_2234-hind_live zetten.. en zo kan je alles downloaden... er moet ook wel een makkelijkere manier zijn denk ik.. dit is beetje omslachtig

Moderator zondag 26 januari 2003 @ 21:33:46 #14
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8122674
Er zit copyright op de filmpjes...daarnaast is dit het verkeerde forum.

Slotje dus.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')