abonnement Unibet Coolblue
pi_199086084
:W

Ik heb gelukkig nog nooit een Coronatest hoeven doen. En die sneltesten zijn misschien wel makkelijk, ik zou echt niet weten waarom ik er 1 zou moeten kopen want kom amper ergens waar veel mensen zijn.

Ik had vandaag intake bij verslavingszorg (want na overlijden van mn vader ging toch weer verkeerde kant op helaas ;( ) en daar gaven ze vanwege Corona geen drinken aan bezoekers 8)7 Want ze hebben daar nog geen koffieautomaten met kartonnen bekers uitgevonden maar zetten het nog ouderwets en doen het dan in een beker/glas. Maar als ze die dan aan je geven zou er een kans kunnen bestaan dat je elkaar via de beker besmet en daarom doen ze het dus niet en je mag het ook niet zelf pakken :? Dus je moet gewoon drinken van thuis meenemen 8)7 Wat een overdreven angstzaaierij :|W Maar gelukkig was vrouw die mijn intake deed niet zo moeilijk en maakte ze gewoon thee voor me.
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:05:28 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199086120
Hè, Hestia. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_199086165
Hier ook nog nooit een test gedaan *klopt af*

Wat goed dat je weer hulp zoekt Hestia.
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:10:17 #229
370431 drakin
vurig typje
pi_199086178
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:03 schreef _Hestia_ het volgende:
:W

Ik heb gelukkig nog nooit een Coronatest hoeven doen. En die sneltesten zijn misschien wel makkelijk, ik zou echt niet weten waarom ik er 1 zou moeten kopen want kom amper ergens waar veel mensen zijn.

Ik had vandaag intake bij verslavingszorg (want na overlijden van mn vader ging toch weer verkeerde kant op helaas ;( ) en daar gaven ze vanwege Corona geen drinken aan bezoekers 8)7 Want ze hebben daar nog geen koffieautomaten met kartonnen bekers uitgevonden maar zetten het nog ouderwets en doen het dan in een beker/glas. Maar als ze die dan aan je geven zou er een kans kunnen bestaan dat je elkaar via de beker besmet en daarom doen ze het dus niet en je mag het ook niet zelf pakken :? Dus je moet gewoon drinken van thuis meenemen 8)7 Wat een overdreven angstzaaierij :|W Maar gelukkig was vrouw die mijn intake deed niet zo moeilijk en maakte ze gewoon thee voor me.
Ik moet helaas vanwege werk en het contact wat ik met klanten heb gehad.

En ze hebben me nu op een prio lijst omdat mijn beroep nu ineens wel onder Zorg valt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199086305
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Hè, Hestia. :{
Idd :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook nog nooit een test gedaan *klopt af*

Wat goed dat je weer hulp zoekt Hestia.
Dankjewel! Ze hebben maandag multidiscipinair overleg en ze gaan nog ff met mn behandelaar bij de GGZ bellen om te overleggen. Maar wordt waarschijnlijk eerst een algemene groepsbehandeling en daarna een specifiekere behandeling speciaal voor PTSS en verslaving. Maar dat gaan ze dan na die eerste behandeling bekijken wat ze dan nog het best passende vinden. Ik hoop wel dat ik snel kan starten iig met die nieuwe groep en niet nog weer maanden op een wachtlijst kom :{

quote:
17s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:10 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik moet helaas vanwege werk en het contact wat ik met klanten heb gehad.

En ze hebben me nu op een prio lijst omdat mijn beroep nu ineens wel onder Zorg valt
Wat voor werk doe je dan ook alweer? :@ Wel apart dat het er nu ineens wel onder valt dan ja? :?
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:40:59 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_199086524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:21 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Idd :{
[..]

Dankjewel! Ze hebben maandag multidiscipinair overleg en ze gaan nog ff met mn behandelaar bij de GGZ bellen om te overleggen. Maar wordt waarschijnlijk eerst een algemene groepsbehandeling en daarna een specifiekere behandeling speciaal voor PTSS en verslaving. Maar dat gaan ze dan na die eerste behandeling bekijken wat ze dan nog het best passende vinden. Ik hoop wel dat ik snel kan starten iig met die nieuwe groep en niet nog weer maanden op een wachtlijst kom :{
[..]

Wat voor werk doe je dan ook alweer? :@ Wel apart dat het er nu ineens wel onder valt dan ja? :?
Leuk werk *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199086596
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:40 schreef drakin het volgende:

[..]

Leuk werk *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh dat is is zeker leuk werk ja *O*
pi_199086790
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:03 schreef _Hestia_ het volgende:
:W

Ik heb gelukkig nog nooit een Coronatest hoeven doen. En die sneltesten zijn misschien wel makkelijk, ik zou echt niet weten waarom ik er 1 zou moeten kopen want kom amper ergens waar veel mensen zijn.

Ik had vandaag intake bij verslavingszorg (want na overlijden van mn vader ging toch weer verkeerde kant op helaas ;( ) en daar gaven ze vanwege Corona geen drinken aan bezoekers 8)7 Want ze hebben daar nog geen koffieautomaten met kartonnen bekers uitgevonden maar zetten het nog ouderwets en doen het dan in een beker/glas. Maar als ze die dan aan je geven zou er een kans kunnen bestaan dat je elkaar via de beker besmet en daarom doen ze het dus niet en je mag het ook niet zelf pakken :? Dus je moet gewoon drinken van thuis meenemen 8)7 Wat een overdreven angstzaaierij :|W Maar gelukkig was vrouw die mijn intake deed niet zo moeilijk en maakte ze gewoon thee voor me.
Wat naar, hopelijk ben je snel aan de beurt!

Man en ik hebben allebei een keer een test gehad. Kleuter heeft net zijn tweede test gehad. Want steeds opnieuw verkouden en dan is het thuishouden tot 24u klachtenvrij en dat duurt drie weken of testen. Hij vindt het testen niet zo erg en de uitslag is snel waardoor hij weinig mist.
pi_199090412
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:06 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wat naar, hopelijk ben je snel aan de beurt!

Man en ik hebben allebei een keer een test gehad. Kleuter heeft net zijn tweede test gehad. Want steeds opnieuw verkouden en dan is het thuishouden tot 24u klachtenvrij en dat duurt drie weken of testen. Hij vindt het testen niet zo erg en de uitslag is snel waardoor hij weinig mist.
Dankjewel!
En ja kinderen zijn nou eenmaal vaak verkouden, normaal is daar niks mee aan de hand, maar nu is het een ander verhaal helaas. Gelukkig dat hij het niet zo erg vindt dan ^O^
pi_199090722
Sterkte hestia :*

Hier ook nooit getest, maar ik heb ook geen flauw idee hoe ik bij een teststraat zou moeten komen...

Ach... Nog even geduld... Over twee weken krijg ik de eerste prik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199090860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte hestia :*

Hier ook nooit getest, maar ik heb ook geen flauw idee hoe ik bij een teststraat zou moeten komen...

Ach... Nog even geduld... Over twee weken krijg ik de eerste prik
Dankje :*
Ja ze zitten niet altijd op even makkelijke plekken idd. Hier in de stad is het ook nog wel 20 minuten fietsen minimaal voor mij naar de teststraat. Als je echt ziek bent doe je dat ook niet zo snel :7
Wat ik zo meekreeg op de persco is dat ik met mn diabetes begin mei een afspraak kan maken om eind mei gevaccineerd te worden.
  dinsdag 20 april 2021 @ 22:24:55 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199091777
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte hestia :*

Hier ook nooit getest, maar ik heb ook geen flauw idee hoe ik bij een teststraat zou moeten komen...

Ach... Nog even geduld... Over twee weken krijg ik de eerste prik
Lopend of op de fiets?
The love you take is equal to the love you make.
pi_199091840
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lopend of op de fiets?
Als ik gezond ben wel. Alleen niet als ik ziek ben ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199091866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 21:42 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje :*
Ja ze zitten niet altijd op even makkelijke plekken idd. Hier in de stad is het ook nog wel 20 minuten fietsen minimaal voor mij naar de teststraat. Als je echt ziek bent doe je dat ook niet zo snel :7
Wat ik zo meekreeg op de persco is dat ik met mn diabetes begin mei een afspraak kan maken om eind mei gevaccineerd te worden.
Nee idd

Oh dat is ook te overzien :)
Ben wel blij dat ik aan de beurt ben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 april 2021 @ 22:32:22 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199091937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als ik gezond ben wel. Alleen niet als ik ziek ben ;)
Theoretisch ga je testen als je de eerste symptomen hebt.

Als je al hartstikke ziek bent, dan kun je er wel van uitgaan dat het foute boel is en dat je moet isoleren tot je 24 uur klachtenvrij bent.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 april 2021 @ 22:45:43 #241
370431 drakin
vurig typje
pi_199092199
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Theoretisch ga je testen als je de eerste symptomen hebt.

Als je al hartstikke ziek bent, dan kun je er wel van uitgaan dat het foute boel is en dat je moet isoleren tot je 24 uur klachtenvrij bent.
Ik ben (nog) compleet klachtenloos maar moest ook testen vanwege nauw contact met positief getest persoon.

Die persoon heeft sinds vanmiddag griepachtige klachten -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 20 april 2021 @ 22:54:00 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199092353
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ben (nog) compleet klachtenloos maar moest ook testen vanwege nauw contact met positief getest persoon.

Die persoon heeft sinds vanmiddag griepachtige klachten -O-
Ja, dat is ook een reden om officieel te laten testen. Maar dan ben je dus zeker nog niet zo ziek dat je niet naar zo’n locatie kunt gaan.

Ik duim dat je test negatief is!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 april 2021 @ 23:01:57 #243
370431 drakin
vurig typje
pi_199092494
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is ook een reden om officieel te laten testen. Maar dan ben je dus zeker nog niet zo ziek dat je niet naar zo’n locatie kunt gaan.

Ik duim dat je test negatief is!
Die kans is er want de test is minder secuur
Vrijdag moet ik nog een keer want dat is dag vijf na de mogelijke besmetting.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199092597
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ben (nog) compleet klachtenloos maar moest ook testen vanwege nauw contact met positief getest persoon.

Die persoon heeft sinds vanmiddag griepachtige klachten -O-
Oei dat is rot zeg! Hopelijk blijf jij klachtenvrij!

Welterusten iedereen vast! :Z
pi_199092734
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2021 22:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Theoretisch ga je testen als je de eerste symptomen hebt.

Als je al hartstikke ziek bent, dan kun je er wel van uitgaan dat het foute boel is en dat je moet isoleren tot je 24 uur klachtenvrij bent.
Ach gelukkig nog niet nodig geweest
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199094007
Goedemorgen!

Straks komt mijn behandelaar op huisbezoek, verder een rustige dag voor de boeg. Waarschijnlijk ga ik lekker de hele dag haken en tekenen met een audioboek op :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199094396
Goedemorgen :W
Vanmiddag even wandelen met een vriendin maar verder ook weinig gepland vandaag, ben kapot :')
pi_199095795
Goedemorgen. c_/ Succes vandaag CotS.

@Sarabi wat een workout weer! Heb je geen spierpijn?

@_Hestia_ mooi dat je hulp krijgt en goed je hier weer te zien.

Pup is goedgekeurd bij de dierenarts en de arts werd zelf helemaal enthousiast over hem. :D Prik gehad en over drie weken terug.

Hij kan pootjes geven. O+ Dat deed hij gister per ongeluk bij me. Direct het commando gegeven en flink geknuffeld. Nu doet hij het ook als hij het goed wil maken. Bijvoorbeeld als ik hem even negeer, omdat hij me te hard beet of in m'n broek hing. :') Ook al een aantal dagen geen ongelukjes meer in huis. We hebben een mooi ritme te pakken. *O*

En wat voor mij heel fijn is. Ik heb veel minder last van pijn in mijn rug en heupen nu ik om de paar uur een stukje moet wandelen. Werkt veel beter dan eens per dag een uur wandelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 21 april 2021 @ 11:03:36 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199095893
Ja, een hond is goed voor de gezondheid!

*)
The love you take is equal to the love you make.
pi_199096190
@Sumppi ja behoorlijk wat spierpijn :') en dan heb ik ook nog afgesproken om te gaan wandelen met een vriendin zometeen.

Wat klinkt jullie hond leuk O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')