abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198973160
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:07 schreef Groepfunder het volgende:
Dat is een fundamentele kernwaarde van onze rechtstaat
En daarom is Westen in een neerwaartse spiraal. Zoveel scheidingen, zoveel overspel, zoveel vaderloze gezinen, één en al mislukking.

quote:
Kan zo'n gescheiden vrouw in jouw ogen dan nog een kwaliteitsvrouw zijn? Want zij heeft eerder een (exclusieve) relatie gehad.
Natuurlijk is ze nog steeds een kwaliteitsvrouw. Ze slaapt niet met jan en alleman. Ze is altijd exclusief geweest. Dat ze gescheiden is veranderd daar niets aan.
pi_198973246
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:18 schreef BookFreak het volgende:
En daarom is Westen in een neerwaartse spiraal. Zoveel scheidingen, zoveel overspel, zoveel vaderloze gezinen, één en al mislukking.
Sinds wanneer is een huwelijk een doel op zichzelf dan? Oh wacht dat is weer zo'n stenentijdperk ideaal.

Dat mensen de verantwoordelijkheid voor hun kinderen weigeren te dragen na een scheiding staat ook los van de liefdesrelatie van hun ouders. Dan ben je sowieso ouderonwaardig en dan had je je niet mogen voortplanten.

Ik kan je het boek 'Zo kan het dus ook, Een nieuw leven als single ouder' aanraden om je achterhaalde visie op ouderschap na een scheiding een stukje te verbreden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198988950
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:25 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Nee daar ben ik niet voor. Dat werkt niet. Dit gaat tegen de natuurlijke aard in van mannen en vrouwen. Mannen zijn leiders. En meerdere kapiteinen kunnen niet op 1 schip. Btw komen er extra problemen bij kijken. Hoe weten we bv wie de vader is? (in de tijd zonder dna test ja). Gaat tegen de natuur in.
Bitch please :')

Je hebt te diep met je neus in de bijbel gezeten.
Daar staat wel meer onzin in.
Zoals dat je je dochters mag neuken en bezwangeren zoals meneer Lot 👎
pi_198988997
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:25 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Nee daar ben ik niet voor. Dat werkt niet. Dit gaat tegen de natuurlijke aard in van mannen en vrouwen. Mannen zijn leiders. En meerdere kapiteinen kunnen niet op 1 schip. Btw komen er extra problemen bij kijken. Hoe weten we bv wie de vader is? (in de tijd zonder dna test ja). Gaat tegen de natuur in.
Bitch please :')

Je hebt te diep met je neus in de bijbel gezeten.
Daar staat wel meer onzin in.
Zoals dat je je dochters mag neuken en bezwangeren zoals meneer Lot 👎
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Daarom, polygynie is een goed systeem. Sommige mannen kúnnen niet met slechts één vrouw inderdaad.
Net zoals sommige vrouwen niet met slechts één man kunnen.
Maar daar heeft meneer dan ineens geen begrip voor.
pi_198989109
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:55 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Wil je een kwaliteit vrouw zijn, dan heb je één man die exclusief toegang heeft tot jou. Een 'vrouw' die honderden vreemde mannen in haar heeft gehad is gewoon een waardeloos wijf, de laagste soort vrouw.


Jij bent nou typisch zo'n 0 waar geen enkele vrouw, hoog of laag, op zit te wachten.
En de enige plek waar jij leidt is je zolderkamer, dus doe maar niet zo stoer.
pi_198989224
Man
30
Necrofiel
6
pi_198989270
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:40 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde. Mannen zijn jagers, vrouwen zijn het prooi. En een kwaliteitsvrouw heeft niet meerdere mannen tegelijk of slaapt met honderden vreemde mannen. Een waardevolle diamant wordt toch ook niet gedeeld met jan en alleman?
[..]

Dit heb ik beantwoord in de post hiervoor.
[..]

Dank.
Nooit in je opgekomen dat de man zelf misschien het prooi is..?

pi_198989315
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 13:47 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Hehehe....vanaf begin vd mensheid heeft dit concept gewerkt in elk volk. Het zijn juist recente ideologieën zoals het feminisme die jullie de verkeerde kant hebben opgestuurd.
:')

Oh ja? In welke hoogdravende samenlevingen dan wel? Ik ken namelijk geen een voorbeeld.
pi_198993937
Sommige mensen trekken zich teveel aan van wat één persoon (!) ( :') ) denkt. Wat maakt het nou uit wat één persoon in dit topic denkt? Niks.

Accepteer gewoon elkaars mening op dit gebied (hoewel 4 vrouwen voor 1 man wel vinden kunnen en 4 mannen voor 1 vrouw niet, wel heel erg hypocriet is, maar daar staat weer tegenover dat hij gescheiden vrouwen met kinderen prima vindt).

Verder begrijp ik niet waarom je het aantal bedpartners voor je long term partner geheim zou houden. Als je er plezier van had en achter je daden staat, waarom verbergen? Als mensen niet tegen de waarheid kunnen zoek je gewoon iemand die er wel tegen kan. Wrm altijd zo moeilijk? :')
pi_198996379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:03 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Bitch please :')

Je hebt te diep met je neus in de bijbel gezeten.
Daar staat wel meer onzin in.
Zoals dat je je dochters mag neuken en bezwangeren zoals meneer Lot 👎
Nee sorry. Je bent helemaal de weg kwijt. Heb niks met de bijbel te maken.
pi_199142511
43
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')