SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door CherryLips op 26-03-2021 08:51:46 ]Tap tap tap
quote:
Ik overweeg het soms wel. Ik heb ooit eens een jaartje abo gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat m'n abo afliep.
kan ik s avonds zonder lampjes gaan lopen.quote:
Dit is wel een win.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik s avonds zonder lampjes gaan lopen.
ooit abo genomen en sindsdien maar gewoon verlengt, zo veel fijner (maar maak dan ook nog gebruik van custom css)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik overweeg het soms wel. Ik heb ooit eens een jaartje abo gehad.
Het is niet te doen zonder adblockers joh.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik overweeg het soms wel. Ik heb ooit eens een jaartje abo gehad.
Ik zit in firefox. die is uit zichzelf al een adblocker geloof ikquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet te doen zonder adblockers joh.
Klopt, ik moest laatst nog zoeken hoe ik die referral-linkjes zichtbaar kreeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit in firefox. die is uit zichzelf al een adblocker geloof ik
Op mobiel is het inderdaad geen doen
Ik kan me niet voorstellen dat het aantrekkelijk is voor potentiële nieuwe users in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
FOK! is echt de meest vreselijke, gebruiksonvriendelijke website qua adds die ik ooit heb gezien. Ik snap wel waarom hoor, het is geen klacht. Maar ik twijfel serieus of de manier waarop verstandig is, omdat het mij regelmatig wegjaagt en ik vast niet de enige ben. Mobiel log ik wel eens direct na het inloggen weer uit, omdat ik een fullscreen advertentie te zien krijg die niet weg kan. En soms log ik uit op desktop omdat ik maar één post tegelijk kan zien, omdat de rest overlapt wordt door enorme reclames midden op het scherm, die ook niet weg kunnen.
Op mobiel is het echt kut.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
FOK! is echt de meest vreselijke, gebruiksonvriendelijke website qua adds die ik ooit heb gezien. Ik snap wel waarom hoor, het is geen klacht. Maar ik twijfel serieus of de manier waarop verstandig is, omdat het mij regelmatig wegjaagt en ik vast niet de enige ben. Mobiel log ik wel eens direct na het inloggen weer uit, omdat ik een fullscreen advertentie te zien krijg die niet weg kan. En soms log ik uit op desktop omdat ik maar één post tegelijk kan zien, omdat de rest overlapt wordt door enorme reclames midden op het scherm, die ook niet weg kunnen.
Neem lekker een abo en betaal zelf voor je gefokquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op mobiel is het echt kut.
En ik snap dat ze niet willen dat ik een ad blocker gebruik, maar die reclames aan de zijkanten kan ik nog aan, maar als ze boven én onder meescrollen waardoor je twee posts per keer kunt lezen, of als ze gewoon alles overlappen en je ze eerst weg moet klikken, dan houdt het op. Je haalt mensen niet over om een abbo te nemen, maar om weg te blijven.
Ik heb uit pure ellende maar een abo genomenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon even er doorheen rammen, 250 % spoedtarief erop, gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Alleen kutopdrachten vandaag. Wilde eerder stoppen en even een stukkie lopen in de zon ofzo, wat bloesems opzoeken, maar ik loop weer alleen maar te WOG'gen en dan kreeg ik net ook het verzoek of een opdracht van maandagochtend vanmiddag geleverd kan worden
die full screen ads zijn niet te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
Facebook is gewoon reclame, afgewisseld met winacties en tag-je-vrienden-in-dit-debiele-plaatje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Die ads van Facebook zijn ook aids. Ik zie daar ook meer gesponsorde berichten dan berichten van vrienden ondertussen.
Misschien ligt het aan m'n gebrek aan vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |