abonnement Unibet Coolblue
pi_198693721
In het kader van: TRV moet nieuw leven ingeblazen worden, want binnenkort gaan we hopelijk weer reizen! *O*

Wat was jouw ergste jetlag?

TS begint: Ik ben natuurlijk heel erg stoer en heb nooit last van een jetlag, maar toen ik van Managua, via Houston, naar Amsterdam vloog en een dag later van Amsterdam naar Bangkok, heb ik in Thailand echt bijna een week nodig gehad om bij te komen. Midden op de dag viel ik slaap elke keer. Waarschijnlijk kwam het door de heerlijke stoel die ik in mijn gehuurde appartement had :7 :7 :7

Hebben jullie ook wel eens zo'n flinke jetlag gehad?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_198695182
Na een maandje in Taiwan te zijn geweest door gevlogen naar huis. 2 dagen thuis geweest en vervolgens door gevlogen naar New York.

Dat kwam in NY niet meer goed. Hele week daar achterlijk vroeg wakker. :o
pi_198765828
Vanuit Thailand naar huis was wel even schakelen.
Maar dat kan ook komen door de reis van 24 uur :+
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198772034
Toen ik vanuit Vancouver terug naar huis vloog, had ik twee dagen last van dat ik op ongewone tijden sliep.

Verder geen last van, ik probeer het ook voor mezelf slim te spelen, door voor vertrek bijvoorbeeld om 21 uur in bed te gaan liggen als het op bestemming 3 uur 's nachts is.
  donderdag 23 september 2021 @ 13:17:06 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201482241
Altijd terug. Heen sta ik altijd stijf van de adrenaline en dender ik gewoon door. Terug zak ik in een meerdaags coma. Daarom neem ik altijd na een lange reis wat extra dagen op. Dat was wellicht het ergst na bijna een maand Japan & Singapore, dan raak je ook echt gewend aan die tijdzone.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 23 september 2021 @ 13:26:13 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201482327
Vanaf Honolulu naar Amsterdam (via Seattle) was wel een uitdaging. We vertrokken half 11 's avonds uit Honolulu; kwamen 's ochtends vroeg aan in Seattle; toen paar uur wachten op de luchthaven daar en toen door naar Amsterdam. Niet geslapen in vliegtuig/op vliegveld, dus toen waren we wel echt kapot.

De eerste keer dat we naar New York vlogen (vanaf NL) hadden we ook best wel wat jetlag, maar dat verdween gelukkig wel binnen 2 dagen. Daarna nooit meer last van gehad als we enkel naar de oostkust vlogen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201482386
Een keer vanuit Lima terug. Verder heb ik er eigenlijk nooit last van.
  donderdag 23 september 2021 @ 13:34:51 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201482448
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vanaf Honolulu naar Amsterdam (via Seattle) was wel een uitdaging. We vertrokken half 11 's avonds uit Honolulu; kwamen 's ochtends vroeg aan in Seattle; toen paar uur wachten op de luchthaven daar en toen door naar Amsterdam. Niet geslapen in vliegtuig/op vliegveld, dus toen waren we wel echt kapot.

De eerste keer dat we naar New York vlogen (vanaf NL) hadden we ook best wel wat jetlag, maar dat verdween gelukkig wel binnen 2 dagen. Daarna nooit meer last van gehad als we enkel naar de oostkust vlogen.
Dat tijdverschil is ook extreem: bijna of exact 12 uur.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator donderdag 23 september 2021 @ 13:37:00 #9
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_201482482
Na 5 maanden Macau was ik natuurlijk wel volledig gewend aan de lokale tijd. De reis terug was eerst met de boot naar Hong Kong, toen een vlucht naar Londen Heathrow en daarvandaan weer een vlucht terug naar Amsterdam en door naar mijn ouders. Dat was een lange reis terug, met als gevolg vele nachtelijke eigenaardigheden zoals om twee uur een broodje pindakaas smeren en dan een wandeling gaan maken. En dat terwijl ik helemaal niet zo'n pindakaas-fan ben.

Na een paar maanden Ecuador had ik ook wel een jetlag en na de diverse reizen naar Indonesië ook, maar nooit meer zo erg.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')