abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8115999
Deel 2. Ik zoek nog steeds naar de titel van de volgende serie:
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet zo'n serie die een paar jaar geleden op Nederland 3 werd uitgezonden (ik meen door de VPRO). Die serie heette iets van: "Three Misses [achternaam]". Het was een hilarische comedy, maar ik weet niet meer hoe het heet. Het was een Engelse serie (of Amerikaans) en een van de dametjes die in de hoofdrol zaten was Joods, er zaten veel Joodse grapjes in over Chanoeka enzo.
Weet iemand wat ik bedoel?
pi_8116227
the nanny?
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8116245
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:58 schreef Plantenbak het volgende:
the nanny?
Nee, het is echt iets met Three (of Four) Misses ofzo....
pi_8116409
quote:
Op zondag 26 januari 2003 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, het is echt iets met Three (of Four) Misses ofzo....

"3 Misses" uit 1998 is alles wat ik kan vinden...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_8166563
Aloha. Ik ben op zoek naar een film die eigelijk al een beetje oud is. Ik heb alleen het begin gezien maar het begint met een camera die op de bumper van een auto is gemonteerd. en de auto zie je dan een stuk door een stad rijden/racen. Vanuit de bumper gezien dus en dat stuk was echt superkewl.

wie heeft enig idee welke dit is????

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 29 januari 2003 @ 00:37:40 #6
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_8166592
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 00:35 schreef GenesiZ het volgende:
Aloha. Ik ben op zoek naar een film die eigelijk al een beetje oud is. Ik heb alleen het begin gezien maar het begint met een camera die op de bumper van een auto is gemonteerd. en de auto zie je dan een stuk door een stad rijden/racen. Vanuit de bumper gezien dus en dat stuk was echt superkewl.

The Naked Gun ?

[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 29-01-2003 00:39]

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Trouwste user 2022 woensdag 29 januari 2003 @ 00:38:46 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_8166616
quote:

Was het misschien Taxi driver van Martin Scorcese ?

Iets oudere film. ( 70+ ) Met een begin-shot vanuit een auto.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:19:57 #8
40423 Gunsmoke
Roll right or dont roll at all
pi_8192781
Hoe heet die film met de soundtrack ven Dido (thank you) waarin een vrouw speelt die haar man betrapt op vreemdgaan en dat ze hem niet betrapt. Het zijn 2 film door elkaar maar wel met dezelfde spelers.

Als ze hem betrapt dan gaat alles goed, ze opent een zaak enzo, maar als ze hem niet betrap dan gaat alles fout.

Wie o wie?

It's not what you got, it's how you use it.
pi_8192811
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:19 schreef Gunsmoke het volgende:
Hoe heet die film met de soundtrack ven Dido (thank you) waarin een vrouw speelt die haar man betrapt op vreemdgaan en dat ze hem niet betrapt. Het zijn 2 film door elkaar maar wel met dezelfde spelers.

Als ze hem betrapt dan gaat alles goed, ze opent een zaak enzo, maar als ze hem niet betrap dan gaat alles fout.

Wie o wie?

Sliding Doors, met Gwyneth Paltrow.
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:22:23 #10
40423 Gunsmoke
Roll right or dont roll at all
pi_8192854
wow, dat is snel.

thanx!

It's not what you got, it's how you use it.
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:22:28 #11
33941 TK421
How to clone a clone
pi_8192858
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:19 schreef Gunsmoke het volgende:

Wie o wie?

Sliding Doors ??? (met Gwyneth Paltrow)

donderdag 30 januari 2003 @ 21:23:34 #12
33941 TK421
How to clone a clone
pi_8192892
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:22 schreef TK421 het volgende:

[..]

Damn... too late
pi_8272147
Er was gisterenavond (rond 00.30 snachts) een soort film/documantaire op Yorin over Aliens die kwamen... het waren echte filmbeelden mocht je het commentaar tussendoor geloven.. was wel geinig...

weet iemand hoe het heette???

[...............................................................................]
pi_8272196
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 14:55 schreef Reignman het volgende:
Er was gisterenavond (rond 00.30 snachts) een soort film/documantaire op Yorin over Aliens die kwamen... het waren echte filmbeelden mocht je het commentaar tussendoor geloven.. was wel geinig...

weet iemand hoe het heette???

Alien Abduction.
Kijk even een paar topics naar beneden
:{
pi_8287574
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:22 schreef TK421 het volgende:

[..]

Die zocht ik dus ook!

Sorry sweek

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:04:35 #16
39446 303
(C) Roland
pi_8287754
quote:

In Taxi zit ook bij het begin zo'n stuk, maar dat was ook met een scooter erin.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8287905
Dat is Getaway in Stockholm 1 of 2 of 3.

Dit zijn films met de camera op de bumper.

1 en 2 zijn download baar bij kazzaa.

X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_8378542
postzegellikker

http://us.imdb.com/Title?0103905

Man Bites Dog

Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
pi_8385228
ik zoek de titel van een film.
Hij is ongeveer 2 jaar geleden in de bios geweest.

het is een buitenlandse film, niet amerikaans geloof ik, en het gaat over een gezin die een reis gaan maken om vee te ruilen/verkopen voor graan om te overleven.

bvd

sonarrr

maandag 10 februari 2003 @ 12:52:56 #20
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8385738
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:25 schreef sonarrr het volgende:
ik zoek de titel van een film.
Hij is ongeveer 2 jaar geleden in de bios geweest.

het is een buitenlandse film, niet amerikaans geloof ik, en het gaat over een gezin die een reis gaan maken om vee te ruilen/verkopen voor graan om te overleven.

bvd

sonarrr

Heb je niet een klein idee van de titel, of een woord uit de titel dat je denkt. Of een personage? Welke taal?
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_8405443
Ik ben op zoek naar de titel van een western waarin de volgende scène schijnt voor te komen: er is een muzikaal duel tussen iemand met een banjo en een ander met een gitaar, uiteindelijk beginnen ze samen te spelen. Klinkt als spaghetti, maar welke? Help!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 09:55:24 #22
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_8405732
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 09:36 schreef BTM het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een western waarin de volgende scène schijnt voor te komen: er is een muzikaal duel tussen iemand met een banjo en een ander met een gitaar, uiteindelijk beginnen ze samen te spelen. Klinkt als spaghetti, maar welke? Help!
Deliverance
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
pi_8405859
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 09:36 schreef BTM het volgende:
Inderdaad, Deliverance. Creepy film, wat een naar sfeertje.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_8406011
Sjit, een klassieker nog wel...shows what I know...
BEDANKT!!
pi_8515885
Ik zoek een film waarbij het nodtalgiegehalte zeer hoog is.

Hij gaat over een stel jongens die naar een piratenschat gaat zoeken in een grot ofzo.

Daar zit ergens een superman met het syndroom van down ofzo gevangen.

Ik vond dit vroeger zo'n geweldige film!!

Weet iemand welke ik bedoel?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')