quote:
Op vrijdag 6 december 2002 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe heet zo'n serie die een paar jaar geleden op Nederland 3 werd uitgezonden (ik meen door de VPRO). Die serie heette iets van: "Three Misses [achternaam]". Het was een hilarische comedy, maar ik weet niet meer hoe het heet. Het was een Engelse serie (of Amerikaans) en een van de dametjes die in de hoofdrol zaten was Joods, er zaten veel Joodse grapjes in over Chanoeka enzo.
Weet iemand wat ik bedoel?
quote:Nee, het is echt iets met Three (of Four) Misses ofzo....
Op zondag 26 januari 2003 14:58 schreef Plantenbak het volgende:
the nanny?
quote:"3 Misses" uit 1998 is alles wat ik kan vinden...
Op zondag 26 januari 2003 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee, het is echt iets met Three (of Four) Misses ofzo....
wie heeft enig idee welke dit is????
quote:The Naked Gun ?
Op woensdag 29 januari 2003 00:35 schreef GenesiZ het volgende:
Aloha. Ik ben op zoek naar een film die eigelijk al een beetje oud is. Ik heb alleen het begin gezien maar het begint met een camera die op de bumper van een auto is gemonteerd. en de auto zie je dan een stuk door een stad rijden/racen. Vanuit de bumper gezien dus en dat stuk was echt superkewl.wie heeft enig idee welke dit is????
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 29-01-2003 00:39]
quote:Was het misschien Taxi driver van Martin Scorcese ?
Aloha. Ik ben op zoek naar een film die eigelijk al een beetje oud is. Ik heb alleen het begin gezien maar het begint met een camera die op de bumper van een auto is gemonteerd. en de auto zie je dan een stuk door een stad rijden/racen. Vanuit de bumper gezien dus en dat stuk was echt superkewl.wie heeft enig idee welke dit is????
Iets oudere film. ( 70+ ) Met een begin-shot vanuit een auto.
Als ze hem betrapt dan gaat alles goed, ze opent een zaak enzo, maar als ze hem niet betrap dan gaat alles fout.
Wie o wie?
quote:Sliding Doors, met Gwyneth Paltrow.
Op donderdag 30 januari 2003 21:19 schreef Gunsmoke het volgende:
Hoe heet die film met de soundtrack ven Dido (thank you) waarin een vrouw speelt die haar man betrapt op vreemdgaan en dat ze hem niet betrapt. Het zijn 2 film door elkaar maar wel met dezelfde spelers.Als ze hem betrapt dan gaat alles goed, ze opent een zaak enzo, maar als ze hem niet betrap dan gaat alles fout.
Wie o wie?
quote:Sliding Doors ??? (met Gwyneth Paltrow)
Op donderdag 30 januari 2003 21:19 schreef Gunsmoke het volgende:
Hoe heet die film met de soundtrack ven Dido (thank you) waarin een vrouw speelt die haar man betrapt op vreemdgaan en dat ze hem niet betrapt. Het zijn 2 film door elkaar maar wel met dezelfde spelers.Als ze hem betrapt dan gaat alles goed, ze opent een zaak enzo, maar als ze hem niet betrap dan gaat alles fout.
Wie o wie?
quote:Damn... too late
Op donderdag 30 januari 2003 21:22 schreef TK421 het volgende:[..]
Sliding Doors ??? (met Gwyneth Paltrow)
weet iemand hoe het heette???
quote:Alien Abduction.
Op dinsdag 4 februari 2003 14:55 schreef Reignman het volgende:
Er was gisterenavond (rond 00.30 snachts) een soort film/documantaire op Yorin over Aliens die kwamen... het waren echte filmbeelden mocht je het commentaar tussendoor geloven.. was wel geinig...weet iemand hoe het heette???
quote:Die zocht ik dus ook!
Op donderdag 30 januari 2003 21:22 schreef TK421 het volgende:[..]
Sliding Doors ??? (met Gwyneth Paltrow)
Sorry sweek
quote:In Taxi zit ook bij het begin zo'n stuk, maar dat was ook met een scooter erin.
Dit zijn films met de camera op de bumper.
1 en 2 zijn download baar bij kazzaa.
http://us.imdb.com/Title?0103905
Man Bites Dog
het is een buitenlandse film, niet amerikaans geloof ik, en het gaat over een gezin die een reis gaan maken om vee te ruilen/verkopen voor graan om te overleven.
bvd
sonarrr
quote:Heb je niet een klein idee van de titel, of een woord uit de titel dat je denkt. Of een personage? Welke taal?
Op maandag 10 februari 2003 12:25 schreef sonarrr het volgende:
ik zoek de titel van een film.
Hij is ongeveer 2 jaar geleden in de bios geweest.het is een buitenlandse film, niet amerikaans geloof ik, en het gaat over een gezin die een reis gaan maken om vee te ruilen/verkopen voor graan om te overleven.
bvd
sonarrr
quote:Deliverance
Op dinsdag 11 februari 2003 09:36 schreef BTM het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een western waarin de volgende scène schijnt voor te komen: er is een muzikaal duel tussen iemand met een banjo en een ander met een gitaar, uiteindelijk beginnen ze samen te spelen. Klinkt als spaghetti, maar welke? Help!
quote:Inderdaad, Deliverance. Creepy film, wat een naar sfeertje.
Op dinsdag 11 februari 2003 09:36 schreef BTM het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een western waarin de volgende scène schijnt voor te komen: er is een muzikaal duel tussen iemand met een banjo en een ander met een gitaar, uiteindelijk beginnen ze samen te spelen. Klinkt als spaghetti, maar welke? Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |