abonnement Unibet Coolblue
pi_198817330
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 07:15 schreef KrekelJapie het volgende:
Eens dat het jammer is dat @Oranjeblauw hier geen uitleg heeft gegeven over project van Loon.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 00:29 schreef KrekelJapie het volgende:
Reactie waardevoorjegeld op kritisch artikel FD over Crowdfunding platformen
https://waardevoorjegeld.nl/fd-over-crowdfunding
quote:
Eerlijkheid duurt het langst.
Wees welkom bij een platform, dat die eerlijkheid nastreeft!
Ik weet dat veel mensen hier met dit platform weglopen dus dit zal wel tegen het zere been zijn maar wat een huichelarij is dit.

Wel hier alle uitleg geven als zéér matige en grote projecten zijn maar als er dan eindelijk eens een beter project tussen zit, waar veel animo voor is, dan geef je de investeerders die ook op zondag vooraan zitten (klaarblijkelijk) voorrang om te kunnen investeren. Johan heeft namelijk verschillende keren aangegeven dat ze niet doen aan inner crowd investeringen dus daar kan het niet in zitten.

Herhaaldelijk is hier door verschillende investeerders om uitleg gevraagd maar 0 reactie van #Oranjeblauw / Johan. Als het zo moet heb ik persoonlijk liever dat hij hier helemaal wegblijft :r
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:30:20 #227
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_198817445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:23 schreef Crowd001 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik weet dat veel mensen hier met dit platform weglopen dus dit zal wel tegen het zere been zijn maar wat een huichelarij is dit.

Wel hier alle uitleg geven als zéér matige en grote projecten zijn maar als er dan eindelijk eens een beter project tussen zit, waar veel animo voor is, dan geef je de investeerders die ook op zondag vooraan zitten (klaarblijkelijk) voorrang om te kunnen investeren. Johan heeft namelijk verschillende keren aangegeven dat ze niet doen aan inner crowd investeringen dus daar kan het niet in zitten.

Herhaaldelijk is hier door verschillende investeerders om uitleg gevraagd maar 0 reactie van #Oranjeblauw / Johan. Als het zo moet heb ik persoonlijk liever dat hij hier helemaal wegblijft :r
Zo, daar zit geen woord frans tussen.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_198817450
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:00 schreef Camogli het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit wat ze met mijn geld doen als ik een dergelijke eerste hypotheek kan krijgen.
Op zich mee eens maar het plan moet wel minimaal goed haalbaar zijn, anders kun je het geld beter bewaren voor wat anders. Doelstelling cf is geld te laten groeien, niet geld terughalen uit recovery :)

Het lijkt wel bijna 100% zeker maar je weet toch niet wat er met zo'n huis aan de hand is, misschien hebben ze wel een bedwantsenplaag of zo :) Kan altijd wat spelen dat de verkoop bemoeilijkt.
Pecunia non olet
pi_198817613
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:30 schreef obligataire het volgende:

[..]

Op zich mee eens maar het plan moet wel minimaal goed haalbaar zijn, anders kun je het geld beter bewaren voor wat anders. Doelstelling cf is geld te laten groeien, niet geld terughalen uit recovery :)

Het lijkt wel bijna 100% zeker maar je weet toch niet wat er met zo'n huis aan de hand is, misschien hebben ze wel een bedwantsenplaag of zo :) Kan altijd wat spelen dat de verkoop bemoeilijkt.
Goed punt natuurlijk. In dit geval scoort het plan wat mij betreft een twijfel, maar de zekerheid een dikke voldoende, vandaar dat ik een basisinvestering heb gedaan. Over het algemeen is er nog steeds opmerkelijk weinig vertrouwen: 62% nu.
Ook de lurkers hier zijn niet massaal ingestapt 😜
pi_198817618
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:30 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]

Zo, daar zit geen woord frans tussen.
Mmmm, dat is niet helemaal waar. Het woord project is vanuit het Latijn via Frankrijk naar ons toegekomen.

Vergeef me, etymologie is een hobby van mij..
pi_198817711
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:23 schreef Crowd001 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Herhaaldelijk is hier door verschillende investeerders om uitleg gevraagd maar 0 reactie van #Oranjeblauw / Johan. Als het zo moet heb ik persoonlijk liever dat hij hier helemaal wegblijft :r
Bij vragen kun je toch terecht op de mail? Volgensmij is het niet vanzelfsprekend dat crowdfundplatforms op dit forum meelezen/schrijven.
  vrijdag 2 april 2021 @ 12:13:53 #232
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_198818169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:45 schreef Buurman_ het volgende:

[..]

Bij vragen kun je toch terecht op de mail? Volgensmij is het niet vanzelfsprekend dat crowdfundplatforms op dit forum meelezen/schrijven.
Da's niet vanzefsprekend, MAAR van Johan is het bekend.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_198818310
Bericht over El*ne F*otware, ben benieuwd wat het voorstel wordt. Ik mag geen oordeel vellen maar wat ik dan niet begrijp is dat je in een zo'n financieel penibele situatie je wel laat bezwangeren.
Alle investeerders een paar schoenen laten uitzoeken zit er ook niet meer in, als ik het goed begrijp staat de voorraad al weer bij de toeleverancier. Verpanding?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 02-04-2021 12:30:11 ]
pi_198818482


[ Bericht 100% gewijzigd door paardendokter op 02-04-2021 12:35:19 ]
pi_198818609
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:23 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Bericht over El*ne F*otware, ben benieuwd wat het voorstel wordt. Ik mag geen oordeel vellen maar wat ik dan niet begrijp is dat je in een zo'n financieel penibele situatie je wel laat bezwangeren.
Alle investeerders een paar schoenen laten uitzoeken zit er ook niet meer in, als ik het goed begrijp staat de voorraad al weer bij de toeleverancier. Verpanding?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verpanding zou volgens de pitch bij de investeerders moeten liggen maar ja...

En met betrekking tot de opmerking over het bezwangeren? Dat verbaast mij ook niet helemaal als ik de pitch nog eens doorlees
quote:
Ik kom uit een groot gezin met tien kinderen en ik woon mijn hele leven al in Voorthuizen. Voorthuizen is een hechte, christelijke gemeenschap en ik ken dan ook heel veel mensen hier, via de kerk en via het verenigingsleven waar ik en mijn broers en zussen in actief zijn.
pi_198818643
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:22 schreef KrekelJapie het volgende:
Bar/Restaurant Amsterdam
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=23592
1e hypotheek woonhuis/beleggingsobject (kamerverhuur) + 4x HA

Beleggingsobject lijkt eind 2020 te koop te hebben gestaan voor 350.000 euro, maar is nu niet meer te koop.
Oude link: https://www.mva.nl/willia(...)een-reaan10145624001
Gelegen in Amstelveen ligt dit karakteristieke 5-kamer appartement aan de William Boothlaan. Het appartement heeft een woonoppervlakte van 75 m2, is gebouwd in 1961 en heeft een energielabel F.
Gemeente Amstelveen heeft op 2 september 2019 een besluit genomen op de aanvraagomgevingsvergunning voor het afwijken van een bestemmingsplan t.b.v. kamergewijze verhuur. Delocatie is William Boothlaan 254 in Amstelveen. De omgevingsvergunning is toegekend.


Iets vergelijkbaars: https://www.huislijn.nl/h(...)boothlaan-amstelveen

[ Bericht 8% gewijzigd door zeeland6 op 02-04-2021 12:54:11 ]
  vrijdag 2 april 2021 @ 12:51:26 #237
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_198818703
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:43 schreef Horsemen het volgende:

[..]

De verpanding zou volgens de pitch bij de investeerders moeten liggen maar ja...

En met betrekking tot de opmerking over het bezwangeren? Dat verbaast mij ook niet helemaal als ik de pitch nog eens doorlees
[..]
Zo'n FOK-programma !! Die had ik anders gelezen. :P

Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_198819205
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:43 schreef Horsemen het volgende:

[..]

De verpanding zou volgens de pitch bij de investeerders moeten liggen maar ja...

En met betrekking tot de opmerking over het bezwangeren? Dat verbaast mij ook niet helemaal als ik de pitch nog eens doorlees
[..]

Korte samenvatting van de laatste 3 alinea's van de brief van de adviseur:
-er is niks te halen: de rekken zijn leeg, er zit papier voor de ramen.
-wij sturen aan op een voorstel tegen finale kwijting, gaat u voor het gemak alvast maar uit van een (zeer) laag percentage

Met betrekking tot de verpanding: eigendomsvoorbehoud gaat voor verpanding mits goed omschreven. Om "gedoe" met de pandhouder voor te zijn moet je hier wel snel mee zijn, wat de schoenen leverancier dus gedaan heeft.

Ik ben nu vooral benieuwd wanneer de voorraad weggehaald is (begin januari mochten we stemmen mbt uitstel aflossing voor dit project, ik heb voor gestemd).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 april 2021 @ 13:43:54 #239
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_198819281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:37 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Korte samenvatting van de laatste 3 alinea's van de brief van de adviseur:
-er is niks te halen: de rekken zijn leeg, er zit papier voor de ramen.
-wij sturen aan op een voorstel tegen finale kwijting, gaat u voor het gemak alvast maar uit van een (zeer) laag percentage

Met betrekking tot de verpanding: eigendomsvoorbehoud gaat voor verpanding mits goed omschreven. Om "gedoe" met de pandhouder voor te zijn moet je hier wel snel mee zijn, wat de schoenen leverancier dus gedaan heeft.

Ik ben nu vooral benieuwd wanneer de voorraad weggehaald is (begin januari mochten we stemmen mbt uitstel aflossing voor dit project, ik heb voor gestemd).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovengemiddeld Bla-bla-bla.

Vooral grootspraak om te doen voorkomen dat het je beter gaat dan de rest.

Zal wel een onder gemiddelde ( jammer geen echt Nederland) oplossing worden.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_198819387
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:23 schreef Crowd001 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik weet dat veel mensen hier met dit platform weglopen dus dit zal wel tegen het zere been zijn maar wat een huichelarij is dit.

Wel hier alle uitleg geven als zéér matige en grote projecten zijn maar als er dan eindelijk eens een beter project tussen zit, waar veel animo voor is, dan geef je de investeerders die ook op zondag vooraan zitten (klaarblijkelijk) voorrang om te kunnen investeren. Johan heeft namelijk verschillende keren aangegeven dat ze niet doen aan inner crowd investeringen dus daar kan het niet in zitten.

Herhaaldelijk is hier door verschillende investeerders om uitleg gevraagd maar 0 reactie van #Oranjeblauw / Johan. Als het zo moet heb ik persoonlijk liever dat hij hier helemaal wegblijft :r
Zo zo @Crowd001 Dat is stoere taal?

Zal ik jou eens vertellen dan:

1.Er zijn zeggen en schrijven 24 investeerders geweest. Die hebben allemaal ingeschreven keurig nadat om 20.00 geautomatiseerd de inschrijving mogelijk werd. Er is werkelijk geen mens die voorrang heeft gekregen. Ook niet van iemand die stiekem achteraan in de kerk zit.

2. Ik heb met regelmaat aangegeven, dat ik dit forum niet dagelijks volg. Gelukkig zijn er onder jullie die mij af en toe even een hint geven dat er wat over ons staat en dan reageer ik direct. Maar nogmaals. als je wat hebt, mail dan naar ons platform, dan weet je bij voorbaat dat je bijna net zo snel reactie krijgt als dat het project was volgeschreven.

3. En ja, er zijn behoorlijk wat investeerders bij ons aangesloten, die met grote bedragen inschrijven. De reden daarvan mag je zelf invullen.
Wij hebben er na dit genoemde project voor gekozen om op projectniveau een maximum inleg in te bouwen, die afhankelijk van het project wordt vastgesteld. Zo proberen we de grote investeerders af te toppen om meer kleinere investeerders mee te laten doen.

Dus als het zo moet, heb ik liever dat jij hier ook niet meer komt.... bah wat een vervelende opmerking!
pi_198819418
Bij Eline zijn vanaf het begin al problemen geweest........er werd in de pitch melding gemaakt van een voordelig over te nemen voorraad, wat niet doorging, evenals de goed bekend staande handelsnaam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
pi_198819566
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:37 schreef ETphonehome het volgende:
Korte samenvatting van de laatste 3 alinea's van de brief van de adviseur:
-er is niks te halen: de rekken zijn leeg, er zit papier voor de ramen.
-wij sturen aan op een voorstel tegen finale kwijting, gaat u voor het gemak alvast maar uit van een (zeer) laag percentage
Als het spel inderdaad zo gespeeld wordt door de adviseur van Eline mogen we van mij betreft aansturen op faillissement en Wsnp.
Bij zo'n relatief laag leenbedrag moet toch minstens 50% van de nog uitstaande hoofdsom bij een minnelijke regeling naar de investeerders kunnen komen.
Misschien kan de adviseur samen met Eline het beste eerst even met de pet rondgaan in de hechte gemeenschap voor hij zijn voorstel doet!

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 02-04-2021 14:15:50 ]
pi_198819754
Is dit niet een pand/etage van onze vriend Lex ? https://www.funda.nl/koop(...)egijnhofstraat-18-b/
pi_198819835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:09 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Als het spel inderdaad zo gespeeld wordt door de adviseur van Eline mogen we van mij betreft aansturen op faillissement en Wsnp.
Bij zo'n relatief laag leenbedrag moet toch minstens 50% van de nog uitstaande hoofdsom bij een minnelijke regeling naar de investeerders kunnen komen.
Misschien kan de adviseur samen met Eline het beste eerst even met de pet rondgaan in de hechte gemeenschap voor hij zijn voorstel doet!
Als een ondernemer ineens met zo'n soort adviseur aankomt (de reguliere boekhouder/bedrijfsadviseur waagt zich hier niet aan om meerdere redenen) is het eigenlijk altijd hetzelfde qua volgorde en boodschap:

1.: er is niks meer te halen
2.: ondernemer heeft meer dan zijn/haar best gedaan om de onderneming succesvol te maken
3.: wij gaan een oplossing zoeken (met andere woorden: wij leggen het verloren gaan van uw vordering alvast in de week, zodat u aan het idee kan wennen. Over een maandje of 2 komen we er bij u op terug, mentaal heeft u uw vordering al afgeschreven, en dan overtuigen we u ervan dat 15% gewoon het best haalbare voorstel is).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198819921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Is dit niet een pand/etage van onze vriend Lex ? https://www.funda.nl/koop(...)egijnhofstraat-18-b/
Staat niet bij SIG in het lijstje:

Roermond Begijnhofstraat 22 B 18 E en 1 P
Roermond Begijnhofstraat 24 B 20 F en 1 P
Roermond Begijnhofstraat 24 C 24 A en 1 P
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:51:54 #246
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_198820077
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:32 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Als een ondernemer ineens met zo'n soort adviseur aankomt (de reguliere boekhouder/bedrijfsadviseur waagt zich hier niet aan om meerdere redenen) is het eigenlijk altijd hetzelfde qua volgorde en boodschap:

1.: er is niks meer te halen
2.: ondernemer heeft meer dan zijn/haar best gedaan om de onderneming succesvol te maken
3.: wij gaan een oplossing zoeken (met andere woorden: wij leggen het verloren gaan van uw vordering alvast in de week, zodat u aan het idee kan wennen. Over een maandje of 2 komen we er bij u op terug, mentaal heeft u uw vordering al afgeschreven, en dan overtuigen we u ervan dat 15% gewoon het best haalbare voorstel is).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit soort adviseurs begint pas met advies nadat de agenda vast gevuld staat met de volgende afspraak.
De schoorsteen moet wel blijven roken.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_198820099
Chocolade café
https://www.collincrowdfu(...)-of-the-netherlands/
3e hypotheek woonhuis

Vreemd genoeg is de inschrijving 10k lager dan het leenbedrag. Adres woning is onbekend

Edit: Weerkant 17, 2993 DA Barendrecht

[ Bericht 10% gewijzigd door KrekelJapie op 02-04-2021 14:59:31 ]
pi_198820175
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Oranjeblauw het volgende:

[..]

Zo zo @:Crowd001 Dat is stoere taal?

Zal ik jou eens vertellen dan:

1.Er zijn zeggen en schrijven 24 investeerders geweest. Die hebben allemaal ingeschreven keurig nadat om 20.00 geautomatiseerd de inschrijving mogelijk werd. Er is werkelijk geen mens die voorrang heeft gekregen. Ook niet van iemand die stiekem achteraan in de kerk zit.

2. Ik heb met regelmaat aangegeven, dat ik dit forum niet dagelijks volg. Gelukkig zijn er onder jullie die mij af en toe even een hint geven dat er wat over ons staat en dan reageer ik direct. Maar nogmaals. als je wat hebt, mail dan naar ons platform, dan weet je bij voorbaat dat je bijna net zo snel reactie krijgt als dat het project was volgeschreven.

3. En ja, er zijn behoorlijk wat investeerders bij ons aangesloten, die met grote bedragen inschrijven. De reden daarvan mag je zelf invullen.
Wij hebben er na dit genoemde project voor gekozen om op projectniveau een maximum inleg in te bouwen, die afhankelijk van het project wordt vastgesteld. Zo proberen we de grote investeerders af te toppen om meer kleinere investeerders mee te laten doen.

Dus als het zo moet, heb ik liever dat jij hier ook niet meer komt.... bah wat een vervelende opmerking!
Heren, heren.
Mag ik enige stichtende woorden tot u roepen en u en @Crowd001 op deze Goede Vrijdag uitnodigen om nog eens kennis te nemen van de wijze woorden in Efeziërs 4:32. Gezegende Paasdagen !
pi_198820188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:52 schreef Oranjeblauw het volgende:

[..]

Zo zo @:Crowd001 Dat is stoere taal?

Zal ik jou eens vertellen dan:

1.Er zijn zeggen en schrijven 24 investeerders geweest. Die hebben allemaal ingeschreven keurig nadat om 20.00 geautomatiseerd de inschrijving mogelijk werd. Er is werkelijk geen mens die voorrang heeft gekregen. Ook niet van iemand die stiekem achteraan in de kerk zit.

2. Ik heb met regelmaat aangegeven, dat ik dit forum niet dagelijks volg. Gelukkig zijn er onder jullie die mij af en toe even een hint geven dat er wat over ons staat en dan reageer ik direct. Maar nogmaals. als je wat hebt, mail dan naar ons platform, dan weet je bij voorbaat dat je bijna net zo snel reactie krijgt als dat het project was volgeschreven.

3. En ja, er zijn behoorlijk wat investeerders bij ons aangesloten, die met grote bedragen inschrijven. De reden daarvan mag je zelf invullen.
Wij hebben er na dit genoemde project voor gekozen om op projectniveau een maximum inleg in te bouwen, die afhankelijk van het project wordt vastgesteld. Zo proberen we de grote investeerders af te toppen om meer kleinere investeerders mee te laten doen.

Dus als het zo moet, heb ik liever dat jij hier ook niet meer komt.... bah wat een vervelende opmerking!
Wat mij betreft helemaal geen stoere taal.

Lees hier op het forum maar eens terug wat de ervaringen van vele investeerders waren op het moment dat het project open ging. Het was wel zo netjes en correct geweest om hier op te reageren aangezien er wel gereageerd kon worden in de dagen voordat het project open ging.

Overigens zou ik (en naar ik weet nog andere investeerders) nog steeds de vragen die toen gesteld zijn toegelicht willen hebben. Deze uitleg zien we graag terug. Persoonlijk heb ik overigens op het moment dat het gebeurde geeneens gereageerd maar ergerde mij er wel aan dat er geen reactie kwam. Dit zou mijn eerste investering bij WVJG zijn en ik had er speciaal een account voor aangemaakt. Zoals het nu allemaal loopt vraag ik mij af of ik hier in de toekomst nog wel gebruik van ga maken. Erg welkom voel ik mij in ieder geval niet.

Ook de opmerking hier op het forum van 1 a 2 maanden geleden waarin een collega investeerder onheus door WVJG bejegend is was natuurlijk niet erg netjes.

Ik heb alvast een paar van de opmerkingen en vragen opgezocht

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:01 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

In 3 seconden vol
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:02 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ja, bijzonder. Kan gewoon niet op een eerlijke manier gegaan zijn. Waardeloos 😡
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:03 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Klokslag 20uur toen de knop openging stond de teller op 97%. Kon mijn investering niet afronden.
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:04 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Bijzonder ja. Ik zat te F5-en maar nog voordat de Investeren knop enabled werd zag ik het geïnvesteerde bedrag ineens naar 35k schieten...

Nou ja, zo'n bijzonder project was het niet dat ik er treurig om ben maar mijn overhead neemt wel toe zo!
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:18 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Hier het zelfde. Ik kreeg een melding dat ik max 550 euro kon investeren. Toen ik dat wilde doen kreeg ik de melding dat ik nog max 50 euro kon investeren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:23 schreef Buurman_ het volgende:

[..]

Die ¤50 heb ik er van Johan bij gekregen...
Hij klokte het project zelf op 20 seconden, wat zijn oude record van 90k in 45 seconden verbreekt.

Als je dit leest, nogmaals dank! Een zeer goede eerste indruk.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:24 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Heeft er nog iemand contact gehad met @:OranjeBlauw over wat er nu is gebeurd gisteren? Het kan inderdaad niet dat zoveel mensen eerder de investering hebben gedaan dan een crowdfund veteraan zoals @:Horsemen
Dan als laatste is het hier een forum voor de investeerders en geen promotieforum voor het platform. Als investeerders zijn we natuurlijk blij als een platform hier e.e.a. wil toelichten maar dan niet alleen als het het platform zo af en toe eens uitkomt.
pi_198820397
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:01 schreef Crowd001 het volgende:

[..]

Wat mij betreft helemaal geen stoere taal.

Lees hier op het forum maar eens terug wat de ervaringen van vele investeerders waren op het moment dat het project open ging. Het was wel zo netjes en correct geweest om hier op te reageren aangezien er wel gereageerd kon worden in de dagen voordat het project open ging.

Overigens zou ik (en naar ik weet nog andere investeerders) nog steeds de vragen die toen gesteld zijn toegelicht willen hebben. Deze uitleg zien we graag terug. Persoonlijk heb ik overigens op het moment dat het gebeurde geeneens gereageerd maar ergerde mij er wel aan dat er geen reactie kwam. Dit zou mijn eerste investering bij WVJG zijn en ik had er speciaal een account voor aangemaakt. Zoals het nu allemaal loopt vraag ik mij af of ik hier in de toekomst nog wel gebruik van ga maken. Erg welkom voel ik mij in ieder geval niet.

Ook de opmerking hier op het forum van 1 a 2 maanden geleden waarin een collega investeerder onheus door WVJG bejegend is was natuurlijk niet erg netjes.

Ik heb alvast een paar van de opmerkingen en vragen opgezocht
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dan als laatste is het hier een forum voor de investeerders en geen promotieforum voor het platform. Als investeerders zijn we natuurlijk blij als een platform hier e.e.a. wil toelichten maar dan niet alleen als het het platform zo af en toe eens uitkomt.
Ik wilde gaan schrijven dat de toonzetting van beide nogal vijandig overkomt maar als ik mijn eigen reactie lees van de 23 maart zeg ik maar even niks meer O+ en komt ook bij mij de frustratie van het moment van opening project wel weer een beetje boven. Even uit mijn hoofd stond het project bij mij om 8.00 uur en 2 seconden gelijk op ± 95% vol. Dat is technisch natuurlijk onmogelijk dus klaarblijkelijk is er ergens iets niet goed gegaan.

Goede zaak dat er nu een maximum inleg per project is. Wat is dit maximum? Of is het bijvoorbeeld een maximum percentage van het gevraagde bedrag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')