Te ligt verklaar je nader? Nee de Roon is beter? Kijk dat filmpje eens kijk ik zie een goede combinatie met Frenkie de Jong dat kan echt een tandem wordenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef -XOR- het volgende:
Prima speler en als Feyenoord geen zwakzinnige scouting had speelde die nu in Rotterdam-Zuid.
Voor oranje vooralsnog te licht.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:44 schreef johanvanpierewiet het volgende:
[..]
Te ligt verklaar je nader? Nee de Roon is beter? Kijk dat filmpje eens kijk ik zie een goede combinatie met Frenkie de Jong dat kan echt een tandem worden
Maar waarom niet samen? Met De Jong in dit geval in een meer aanvallende rol wat hem bij Barcelona ook goed af ging. In een 433 systeem wat Frank lijkt te prefereren kan dat er dan zo uitzien:quote:
Er staat een video in de OP met als plaatje de speler in zijn clubtenue. Je hoeft het geeneens te googlen (wat niet heel veel werk is)quote:
Nou je het zegt zie ik ook niks anders meerquote:Op zondag 28 maart 2021 14:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Lijkt op een ginger Huntelaar in de thumbnail
Jerdy Schouten (Hellevoetsluis, 12 januari 1997) is een Nederlands betaald voetballer die doorgaans speelt als middenvelder. In juli 2019 verruilde hij Excelsior voor Bologna.quote:
Dat kan, maar dat is wel wat veel van hetzelfde. Ik mis een beetje een types als Ziyech, Kroos, Ozil, De Bruyne.quote:Op zondag 28 maart 2021 08:49 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Maar waarom niet samen? Met De Jong in dit geval in een meer aanvallende rol wat hem bij Barcelona ook goed af ging. In een 433 systeem wat Frank lijkt te prefereren kan dat er dan zo uitzien:
-----------------------Keeper---------------------------
Dumfries----De Ligt—---De Vrij------Wijndal
Schouten------------De Jong--------------Gravenberch
Gakpo----------------Weghorst-----------Memphis
Dit zijn 0 goals op je middenveld.quote:Op zondag 28 maart 2021 08:49 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Maar waarom niet samen? Met De Jong in dit geval in een meer aanvallende rol wat hem bij Barcelona ook goed af ging. In een 433 systeem wat Frank lijkt te prefereren kan dat er dan zo uitzien:
-----------------------Keeper---------------------------
Dumfries----De Ligt—---De Vrij------Wijndal
Schouten------------De Jong--------------Gravenberch
Gakpo----------------Weghorst-----------Memphis
Gravenberch kun je nog wel wat van verwachten toch?quote:
Weinig.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gravenberch kun je nog wel wat van verwachten toch?
En weinig goals van middenvelders in 4-3-3 is wat minder belangrijk.
Je kan er vanuit gaan dat óf Wijnaldum óf Klaassen sowieso speelt. De andere twee middenvelders hoeven dan niet echt scorend vermogen te hebben. Frenkie heeft uiteraard wel scorend vermogen als hij in de 16 op mag duiken zoals bij Barcelona.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig.
Mwuah het lijkt mij nogal handig dat ook middenvelders een goal kunnen maken, en enige vorm van creativiteit hebben. Dan is er commentaar op Frank de Boer maar met zo'n middenveld krijg je alleen maar meer aidsvoetbal.
Van Bommel/De Jong was een uitvinding van Bert van Marwijk die inzag dat een verdediging Gio-Heitinga-Mathijssen-vd Wiel niet heel solide was. Pure brekers op 6 zie je niet zo heel veel meer. Schouten is overigens een all round middenvelder die duels ook niet schuwt. Het probleem is dat we geen middenvelder hebben die met regelmaat iemand vrij zet voor de keeper of een bal op het hoofd van een spits legt.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:05 schreef RM-rf het volgende:
is me eigenlijk net teveel een te lieve voetballer...
Nederland mist momenteel een fysiek breekijzer op het centrale defensieve middenveld...
niet voor niks dat we ooit de WK-finale met Van Bommel en De Jong haalden.
Of dat voorgaande presteerende elftallen types als Wouters, van Hanegem, Haan, Krol of Johan Neeskens hadden, die gewoon vlijmscherp konden spelen.
Momenteel mist dat gewoon, en dat merkte je verdomd goed tegen de Turken, die met een paar stevige overtredingen op het juiste moment gewoon met 0-3 ingemaakt waren
Wat dat betreft erg jammer dat Ziyech voor Marokko koos en dat Ihattaren zo'n ongedisciplineerd jochie is.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het probleem is dat we geen middenvelder hebben die met regelmaat iemand vrij zet voor de keeper of een bal op het hoofd van een spits legt.
Bij corners is Weghorst sowieso nooit nutteloos. En de voorzet die via het hoofd van de Wit op de paal belandde tegen jong Duitsland kwam toch echt van de voet van Gakpo. Met dergelijke voorzetten weet Weghorst zeker wel raad. Daarnaast een spits die constant diep staat bindt de CV's aan zich waardoor de vleugelaanvallers vaker in een één tegen één situatie terecht komen (aldus Theo Janssen).quote:Op maandag 29 maart 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig.
Mwuah het lijkt mij nogal handig dat ook middenvelders een goal kunnen maken, en enige vorm van creativiteit hebben. Dan is er commentaar op Frank de Boer maar met zo'n middenveld krijg je alleen maar meer aidsvoetbal. (om nog maar even niet te beginnen over het feit dat Weghorst op zo'n manier nutteloos is, met ook Depay en Gakpo op de flanken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |