SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zo staan alle auto's hierquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Groen zijn de bedrijvenpandjes, grijs zijn parkeerplekken met van die ruggetjes en zwart is de "doorgaande" weg. Het zwarte rechthoekje is waar 'ie zich tussengepropt had met z'n bus.
Bourgondiër hoorquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow, weer terug. Weer een mooi wijkje afgekrast aan de IJssel. Ook even bij onze prachtige huisrivier gekeken natuurlijkMooi hoor. Maar geen gehuppel. Wel inmiddels 8149 steps nu, dat is alweer voor de 5e dag op rij >8000 en dus ga ik de rest van de middag in de zon bier drinken
Houdoe
Lekker, je deur open doen als er zo'n gladiool voorbij komt scheuren waar 'ie niet hoort.quote:
Dat wordt een ander device voor de stapjes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
Bijna 3 uur aan een stuk gelopen en maar 15k stappen, heeft die weer lopen kutten over een stuk secundaire weg
Het is gewoon mijn telefoon in mijn broekzakquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt een ander device voor de stapjes.
Dat zeg ik, dat wordt een ander device voor de stapjes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn telefoon in mijn broekzakMaar snap niet zo waarom die dat heel soms heeft, alsof iets het stoort ofzo.
Ja ik houd niet van armbandjes en horloges of dingen om mijn polsquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat wordt een ander device voor de stapjes.
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd niet van armbandjes en horloges of dingen om mijn pols
Dat zijn echt rukdingen die heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
https://www.allekabels.nl(...)j97lsTRoCcm8QAvD_BwE
Kan met enige zekerheid zeggen dat die het geen week zal volhouden, als ik hem niet al de helft van de tijd vergeetquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
https://www.allekabels.nl(...)j97lsTRoCcm8QAvD_BwE
Ik ben niet uitgebreid in de reviews gedoken nee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn echt rukdingen die heb ik ook een keer gehad
Denken in problemen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan met enige zekerheid zeggen dat die het geen week zal volhouden, als ik hem niet al de helft van de tijd vergeet
Nee vermijdbare problemen proberen te voorkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |