abonnement Unibet Coolblue
pi_198699563
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

[..]

Ik heb geen zin om te spoilen maar hij is doodgeschoten in S03E06 :')
Echt niet, dan heb je geen idee wie deze sukkel speelt.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 13:26:18 #227
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198699582
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:24 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Echt niet, dan heb je geen idee wie deze sukkel speelt.
Ik weet 100% zeker dat Bilal “Mo De Show” speelt, en nou, Mo De Show werd doodgeschoten in s03e06. Kijk maar, ergens in de laatste kwartier van de aflevering.

Je hoeft geen leugens te verspreiden om je boosheid kenbaar te maken, als het goed is hebben we allemaal dezelfde mening over zijn mongoloïde daden.
pi_198699605
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat Bilal “Mo De Show” speelt, en nou, Mo De Show werd doodgeschoten in s03e06. Kijk maar, ergens in de laatste kwartier van de aflevering.

Je hoeft geen leugens te verspreiden om je boosheid kenbaar te maken, als het goed is hebben we allemaal dezelfde mening over zijn mongoloïde daden.
Klik op die link scheefoog. Man man man, wat een armoe.
pi_198699614
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Document1 het volgende:

[..]

Er valt natuurlijk wel iets voor te zeggen dat z'n hersenen nog niet helemaal volgroeid zijn.
Het fantastische is dat een vrind van Bilal vindt dat de jongen van twaalf een dommerd is omdat-ie z'n piemel laat zien. Twaalfjarigen kun je klaarblijkelijk iets aanrekenen wat je jongvolwassenen zogenaamd niet mag aanrekenen.

Neuropsychologen moeten begrijpen dat hun inzichten in de ontwikkeling van het brein (die op fronten waarschijnlijk nog veel langer duurt dan een jaar of 24) niet noodzakelijk resulteren in specifieke conclusies over verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid. Daar is interpretatie voor nodig en daarover kun je van mening verschillen: wat is de praktische betekenis van breinonderzoek, hoe ga je om met verschillen tussen mensen en wat is wenselijk om een maatschappij functionerend te houden?

Let wel: er zijn ook mensen als Swaab die van mening zijn dat ons gedrag volledig gedetermineerd is en keuzevrijheid niet bestaat. Ben je bereid te accepteren dat dan niemand nog aansprakelijk is?

[ Bericht 5% gewijzigd door Claudia_x op 26-03-2021 13:33:44 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 13:28:45 #230
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198699636
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:27 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Klik op die link scheefoog. Man man man, wat een armoe.
Als je mij gaat uitschelden dan hou ik het wel voor gezien.

Je hoeft je boosheid op hem niet op mij af te reageren.
pi_198699746
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Als je mij gaat uitschelden dan hou ik het wel voor gezien.

Je hoeft je boosheid op hem niet op mij af te reageren.
Het gaat hier niet om die bilal he papoea. Even bij de les blijven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198699988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het fantastische is dat een vrind van Bilal vindt dat de jongen van twaalf een dommerd is omdat-ie z'n piemel laat zien. Twaalfjarigen kun je klaarblijkelijk iets aanrekenen wat je jongvolwassenen zogenaamd niet mag aanrekenen.

Neuropsychologen moeten begrijpen dat hun inzichten in de ontwikkeling van het brein (die op fronten waarschijnlijk nog veel langer duurt dan een jaar of 24) niet noodzakelijk resulteren in specifieke conclusies over verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid. Daar is interpretatie voor nodig en daarover kun je van mening verschillen: wat is de praktische betekenis van breinonderzoek, hoe ga je om met verschillen tussen mensen en wat is wenselijk om een maatschappij functionerend te houden?

Let wel: er zijn ook mensen als Swaab die van mening zijn dat ons gedrag volledig gedetermineerd is en keuzevrijheid niet bestaat. Ben je bereid te accepteren dat dan niemand nog aansprakelijk is?
Wat neuropsychologen te maken hebben met een domme rapvriend zie ik niet helemaal. Wel is zijn uitspraak helemaal in lijn met de cultuur van victim blaming als het gaat om naaktfoto's en naakt laten zien die in onze hele maatschappij te vinden is. Meeste mensen doen dat niet bij een 12-jarige, maar als we het gewoon bij niemand deden was er qua victim blaming ook niks door te trekken voor domme rappers.

Die interpretatieslag die je aanhaalt wordt niet gemaakt in het artikel van de Volkskrant, dus wat neuropsychologen allemaal wel/niet begrijpen is vooral jouw eigen invulling.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198700078
Wel heerlijk dat zijn hele carrière en leven verpest is binnen 1 etmaal. Goed om te zien dat mensen achter elkaar staan en volgen als het gaat om deze kwesties. ( Behalve radio 538 dan).

Hoop dat niemand terugkrabbelt en hem opnieuw een "kans" geeft. Hij is uitgespeeld.
pi_198700367
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef Stepperoller het volgende:

Die interpretatieslag die je aanhaalt wordt niet gemaakt in het artikel van de Volkskrant, dus wat neuropsychologen allemaal wel/niet begrijpen is vooral jouw eigen invulling.
Eh ja, dat kun je wel van vrijwel elke posting hier zeggen. Je kunt er ook inhoudelijk op reageren.

Valkenburg zei: "Maar hij zit ook nog op de rand van adolescentie. (...) Het is een kenmerk van adolescenten dat ze in the spur of the moment onverstandige dingen doen. (...) Daarom zullen dit soort ongelukken blijven voorkomen."

Ongelukken, toe maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198700593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef Sfancta het volgende:
Wel heerlijk dat zijn hele carrière en leven verpest is binnen 1 etmaal. Goed om te zien dat mensen achter elkaar staan en volgen als het gaat om deze kwesties. ( Behalve radio 538 dan).

Hoop dat niemand terugkrabbelt en hem opnieuw een "kans" geeft. Hij is uitgespeeld.
Ben bang dat je ongelijk hebt. Al die bedrijven gaan vaak een beetje mee met de waan van de dag en willen volgens mij vooral de stortvloed van boze berichten en schreewen om een boycot inperken. Als de storm ligt, denken ze toch wel weer aan commerciële belangen en denk niet dat zijn fans hem dit nog lang aanrekenen, als ze hem dit al aanrekenen.
pi_198700705
Ik las ergens dat zijn muziek niet meer gedraaid wordt op de radio. Ik dacht gelijk aan R. Kelly, want die hoor ik regelmatig in de AH door de speakers blèren.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:51:29 #237
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_198700771
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat Bilal “Mo De Show” speelt, en nou, Mo De Show werd doodgeschoten in s03e06. Kijk maar, ergens in de laatste kwartier van de aflevering.

Je hoeft geen leugens te verspreiden om je boosheid kenbaar te maken, als het goed is hebben we allemaal dezelfde mening over zijn mongoloïde daden.
Lijken ze dan allemaal echt zo op elkaar?
Tip: zet je bril eens op.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_198700874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef Sfancta het volgende:
Wel heerlijk dat zijn hele carrière en leven verpest is binnen 1 etmaal. Goed om te zien dat mensen achter elkaar staan en volgen als het gaat om deze kwesties. ( Behalve radio 538 dan).

Hoop dat niemand terugkrabbelt en hem opnieuw een "kans" geeft. Hij is uitgespeeld.
Mooi voorbeeld voor de rest om te zien wat op internet níet kan en wat voor consequenties dit heeft.
(Spijtig genoeg denk ik dat hij vrij snel ergens een nieuwe kans krijgt.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198711861
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat Bilal “Mo De Show” speelt, en nou, Mo De Show werd doodgeschoten in s03e06. Kijk maar, ergens in de laatste kwartier van de aflevering.

Je hoeft geen leugens te verspreiden om je boosheid kenbaar te maken, als het goed is hebben we allemaal dezelfde mening over zijn mongoloïde daden.
Degene die hier bedoeld wordt is Iceman Vieze. Hij speelt de rol van Tonnano. Hij heeft overigens ook zijn excuses aangeboden voor zijn reactie. Hij geeft aan slechte woorden te hebben gebruikt, maar dat we moeten luisteren naar de boodschap. Namelijk dat je nooit, onder geen beding je broek uit moet trekken. En hij is ook heel boos op Bilal.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Miss 200.000.000! zaterdag 27 maart 2021 @ 09:38:35 #240
367000 roos94
pi_198711875
Het vriendinnetje van Bilal durft haar reacties ook niet meer aan te zetten op insta _O- die zat er buiten beeld om te lachen
pi_198712089
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:38 schreef roos94 het volgende:
Het vriendinnetje van Bilal durft haar reacties ook niet meer aan te zetten op insta _O- die zat er buiten beeld om te lachen
Ach haar roze haarverf is sowieso een beetje op haar hersenen geslagen. Zou ze ook lachen om de berichten die hij stuurt naar meisjes van 15?
  Miss 200.000.000! zaterdag 27 maart 2021 @ 09:59:01 #242
367000 roos94
pi_198712123
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ach haar roze haarverf is sowieso een beetje op haar hersenen geslagen. Zou ze ook lachen om de berichten die hij stuurt naar meisjes van 15?
Is wel typisch. Zo'n wijf zit altijd 24/7 op instagram maar nu kruipen ze in hun schulp. Lafbekjes
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2021 @ 10:53:08 #244
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198712791
quote:
Hij eet inmiddels weer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_198712798
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 10:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij eet inmiddels weer.
Gelukkig.
pi_198713654
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om die bilal he papoea. Even bij de les blijven.
Waarom zijn jullie zo ;(
pi_198713675
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:06 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Persoonlijke aanval
Hoe kom je daar nou weer bij? :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198713689
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:06 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie zo ;(
Hij gaf gewoon aan dat Commissaris in de war was met een ander persoon ;( ? Waarom gelijk weer overal een persoonlijke aanval in zien? :'(
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198714207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:08 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Hij gaf gewoon aan dat Commissaris in de war was met een ander persoon ;( ? Waarom gelijk weer overal een persoonlijke aanval in zien? :'(
Zijn termen als "scheefoog" en "Papoea" lief bedoeld dan? -O-
pi_198714275
Want alles moet per se of lief of slecht zijn bedoeld? -O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')