abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 24 maart 2021 @ 08:55:50 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_198661315
Johnny de Mol neemt afstand van de beschuldigingen van zijn ex-verloofde van mishandeling. Dat vertelde hij gisteravond aan tafel in Op1, waar hij te gast was voor zijn nieuwe programma. ,,Onze relatie verdiende niet de schoonheidsprijs, maar dit soort aantijgingen gaat me te ver.”



Advocaat Karim Aachboun deed in november namens Shima Kaes aangifte tegen De Mol van zware mishandeling en poging tot doodslag. Volgens de aangifte gaat het om drie vermeende incidenten uit 2015 - in het Mexicaanse Tulum, in Amsterdam en op Ibiza - waarbij Johnny de Mol zijn toenmalige partner onder meer zou hebben geslagen, geschopt en gepoogd te wurgen.

Ook dook er in december een audio-opname op YouTube op van een telefoongesprek tussen Johnny de Mol en zijn ex-vriendin. ,,Ik ben heel hardhandig geweest met je en fucking terecht’’, zei De Mol in het fragment. Kaes antwoordde: ,,Je hebt mijn mond vastgehouden, je hebt me de kamer gewoon niet uit laten gaan en je hebt me gewoon helemaal door elkaar geschud en ik heb gewoon een blauw oog gehad.’’ Daarop reageerde De Mol: ,,Precies.’’

Hoewel de Mol gisteravond in Op1 aanschoof om het over zijn nieuwe programma De Mols Hoop te hebben, kaartte presentator Tijs van den Brink eerst de beschuldigingen van Kaes aan. Daarover was De Mol, die eerder nog niet veel losliet, bijzonder openhartig. ,,Ja, het is niet fraai als je dat aan je broek hebt hangen”, stelde hij. Daarna: ,,Zes jaar na dato, ik had hem niet zien aankomen. Onze relatie verdiende niet de schoonheidsprijs, maar dit soort aantijgingen gaat te ver.”

De 42-jarige presentator vertelde dat hij eerder bewust niet veel over de zaak losliet, omdat de beschuldigingen via een boek naar buiten kwamen. Van den Brink haalde daarna de geluidsopname op YouTube aan. Ook dat gesprek zou in een andere context zijn gevoerd, claimde De Mol. ,,Ik denk niet dat wij het beste in elkaar naar boven haalden, maar van mishandeling en nog erger, daar wil ik toch wel heel graag afstand van doen.”

Kaes kondigde overigens meermaals aan haar ex voor de rechter te slepen, maar zover is het nog steeds niet gekomen. De Mol denkt dat dat ook niet gaat gebeuren. ,,Wij hebben eerst, in onze ogen, een dreigbrief gekregen, waarin volgens ons heel duidelijk staat wat ze, of in ieder geval haar raadgevers, daarmee wilde. En dat is niet om te vragen of ik een keer de auto kom wassen. Dat ging volgens ons om geld.”

Naar aanleiding van die brief, stapte De mol naar de politie. ,,Dus van die zaak heeft het OM wel gezegd: daar zijn we naar aan het kijken. Maar van hun zaak hebben wij nog niks gehoord.”

De beschuldigingen aan De Mols adres zijn hem niet in zijn koude kleren gaan zitten. Mede omdat hij zich voor diverse goede doelen inzet én een gezin heeft. ,,Zoiets heeft wel impact. Ook op je gezin en voor je vrouw. We hebben nu twee jonge kindjes. Maar op een gegeven moment is werken wel weer goed om te blijven staan waar je voor staat. Op een gegeven moment moet je er weer op uit en je gezicht laten zien. Zeker als je vindt dat je jezelf in de spiegel kunt blijven aankijken.”

https://www.ad.nl/show/jo(...)aan-te-ver~a1db9818/

Video in de link

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198661342
Fok Forum neemt afstand van vrouwenmepper Johnny de Mol. Wij houden hier van vrouwen. Vooral naakse!
U MAD?
pi_198661372
Wat hij vanaf 23:44 allemaal toegeeft is wat mij betreft gewoon mishandeling hoor
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 24 maart 2021 @ 09:26:32 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198661637
Temperamentvolle mannen. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 24 maart 2021 @ 17:20:51 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198668924
Blauw oog bagatelliseren. Weer zo'n showbizrotzak die iedereen de hand boven het hoofd houdt. o|O
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198668965
quote:
82s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:20 schreef Andromache het volgende:
Blauw oog bagatelliseren. Weer zo'n showbizrotzak die iedereen de hand boven het hoofd houdt. o|O
Allemaal bang voor zijn vadertje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198674640
Ach Bilal fungeert nu mooi als
Bliksemafleider voor Johnny
Alius aliud dicit
pi_198674820
Boeiend, die vrouw was waarschijnlijk ook een golddigger.
pi_198676415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Boeiend, die vrouw was waarschijnlijk ook een golddigger.
Je hebt gewoon met je klauwen van iemand af te blijven.
pi_198676541
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:02 schreef Stepperoller het volgende:
Wat hij vanaf 23:44 allemaal toegeeft is wat mij betreft gewoon mishandeling hoor
Heb je een samenvatting? :+
  Moderator / Miss SHO maandag 16 augustus 2021 @ 19:41:00 #11
22592 crew  Ole
pi_200941370
sgop!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200941385
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:41 schreef Ole het volgende:
sgop!
Wat dan Ole?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Miss SHO maandag 16 augustus 2021 @ 19:42:41 #13
22592 crew  Ole
pi_200941399
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200941506
quote:
Waar wordt Johnny dan van beschuldigd wat onjuist is? Dat in die audio-opname bevestigt hij zelf.

Of is dit een stroman om de aandacht daar vanaf te leiden?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator / Miss SHO maandag 16 augustus 2021 @ 19:49:25 #15
22592 crew  Ole
pi_200941520
er is nu aangifte gedaan
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:33 schreef tong80 het volgende:
Johnny de Mol (42) had nooit gedacht dat zijn ex-verloofde Shima Kaes aangifte zou doen van zware mishandeling en poging tot doodslag. ,,Dat heb ik nooit zien aankomen. Als je mij echt wilt raken of pakken, dan moet je met zoiets komen”, zegt de televisiemaker in de nieuwe editie van Linda.

[ afbeelding ]

Daarin wordt hij geïnterviewd door Barbara Barend. De Mol vertelt onder andere over zijn vader en moeder, het theater, zijn nieuwe talkshow HLF8 en zijn ex-verloofde Shima Kaes met wie hij van 2014 tot 2015 een relatie had. Er zouden volgens Kaes meerdere geweldsincidenten hebben plaatsgevonden tussen de twee in Amsterdam, Mexico en op Ibiza. Eind 2020 deed Kaes aangifte tegen haar ex-verloofde. De Mol stond perplex. ,,Ik vind het ook heel moeilijk omdat we nog af en toe contact hadden. Zo heeft mijn ex me gecondoleerd toen mijn oma overleed, heeft ze me gefeliciteerd toen Anouk en ik ons verloofden en ook nog toen Anouk zwanger was. Dan komt zo’n hele zware beschuldiging bijna zes jaar na dato heel rauw op je dak vallen.”

De zaak ‘heeft er zwaar ingehakt’, stelt De Mol. ,,Mede omdat ik opkom voor kwetsbare mensen en in mijn programma’s veel te maken heb met huiselijk geweld. Ik had Anouk al lang geleden verteld dat die relatie indertijd zeker niet de schoonheidsprijs verdiende, dus gelukkig wist zij wel precies hoe het zat. Zij viel ook gelijk met haar neus in de boter. Waar sta je voor, sta je voor je man en hoe ga je daarmee om? Dat was wel gelijk een masterclass. Ik ben zo blij met haar. Ze staat als een huis achter me en is de liefste moeder die ik voor mijn kinderen kan wensen.”

Johnny de Mol benadrukt dat de relatie tussen hem en Kaes ‘niet mooi was’. ,,En ik was in die tijd zeker niet op mijn best, daar ben ik meteen eerlijk over geweest, maar waar ik nu van word beschuldigd, dat is gewoon pertinent niet waar. En nogmaals, dat raakt me heel erg.”

https://www.ad.nl/show/jo(...)-aankomen~aa4a914be/

*O*

:T
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 16 augustus 2021 @ 19:50:51 #16
22592 crew  Ole
pi_200941548
En dat net nu hij van pappie een dagelijkse talkshow krijgt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 16 augustus 2021 @ 19:58:21 #17
22592 crew  Ole
pi_200941676
van mediacourant
quote:
TV-NIEUWS
Johnny de Mol krijgt dagelijkse talkshow van zijn vader: HLF8
Flink boffen voor Johnny de Mol: hij krijgt definitief een dagelijkse talkshow van zijn vader. Het programma heet HLF8 en zal dagelijks te zien zijn om half acht, op het tijdstip van Frank Visser.


Eergisteren om 15:05 3399 stemmen
Johnny de Mol
© William Rutten
Het was eigenlijk al een tijdje bekend dat Johnny de Mol een dagelijkse talkshow zou krijgen, maar op deze zonnige zaterdagmiddag is het dan eindelijk bevestigd door SBS 6. Het programma heet HLF8 en zal elke werkdag, dus van maandag tot en met vrijdag, om 19.30 uur te zien zijn op de zender van zijn vader John de Mol.

HLF8 om half acht
Een woordvoerder van het familiebedrijf laat weten: “Het klopt dat Johnny een dagelijkse liveshow op SBS 6 gaat presenteren onder de naam HLF8. We nodigen iedereen hierbij alvast van harte uit om vanaf maandag 6 september elke werkdag om 19.30 uur af te stemmen op het programma.”

Het programma zal worden geproduceerd door TVBV, het televisiebedrijf van Jeroen Pauw. Hij produceert ook Op1, de dagelijkse talkshow van NPO 1 die momenteel in opspraak is vanwege politieke inmenging. “Meer details over Johnny’s show worden op een later moment bekendgemaakt.”

Concurrent van M
Het is de zoveelste poging van SBS 6 om met serieuze, actuele content te scoren. Het mislukte recentelijk jammer met De 5 Uur Show en nu wordt een echte SBS-klassieker, de Frank Visser-show, verschoven om de zoon van de baas te pleasen met een programma in hetzelfde genre. Het lijkt een behoorlijke misstap.

De talkshow van Johnny gaat het onder meer opnemen tegen Khalid & Sophie en M, de talkshows die elkaar afwisselen in de vooravond van NPO 1. Die programma’s zitten net als Johnny behoorlijk in de politiek correcte hoek, terwijl De 5 Uur Show heeft bewezen dat de SBS-kijker daar écht niet op zit te wachten.

Kijkcijferflop
Het meest waarschijnlijk is dan ook dat het programma van Johnny genadeloos gaat floppen, al zal hij van zijn vader in elk geval het hele seizoen de tijd krijgen om zich te bewijzen. Als hij na een maand van de buis wordt gehaald, zou dat immers behoorlijk wat gezichtsverlies opleveren voor Johnny.

Overigens loopt er momenteel nog steeds een rechtszaak tegen Johnny in verband met de vermeende mishandeling van zijn ex-vriendin Shima Kaes. Zij beschuldigt hem van poging tot doodslag.
https://www.mediacourant.(...)van-zijn-vader-hlf8/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200949932
Hij heeft niet echt een gunfactor, dus dat programma zal wel flink floppen tegenover NPO1 en RTL4.
SOONY
pi_200953178
Met dat interview in de Linda slaat die echt een flater. Het charmeoffensief druipt er vanaf.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:56:02 #20
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200953840
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Met dat interview in de Linda slaat die echt een flater. Het charmeoffensief druipt er vanaf.
Dat werd ook nog flink gepromoot in Shownieuws, gisterenavond - van Talpa. En de nieuwe uitgave van dat blad sowieso.

Begrijpelijk, maar dat maakt het niet meteen boeiend.
pi_200953872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:57 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft niet echt een gunfactor, dus dat programma zal wel flink floppen tegenover NPO1 en RTL4.
M ook niet dat scheelt. En de NPO is wel grandioos aan het aankloten met alles dus als je het eens moet wagen dan nu maar.


Denk dat het wel gaat floppen verder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200956240
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
M ook niet dat scheelt. En de NPO is wel grandioos aan het aankloten met alles dus als je het eens moet wagen dan nu maar.

Denk dat het wel gaat floppen verder.
M, dat kan echt niet. Wat een walgelijk programma is dat zeg _O-
SOONY
pi_200956341
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:41 schreef DKUp het volgende:

[..]
M, dat kan echt niet. Wat een walgelijk programma is dat zeg _O-
Ja ik moet daar ook altijd intens van braken wat een meuk :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:52:30 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200956408
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:41 schreef DKUp het volgende:

[..]
M, dat kan echt niet. Wat een walgelijk programma is dat zeg _O-
Inhoudelijk trek ik het redelijk, maar M zelf heeft een vreselijke uitstraling.

Gelukkig heeft de tv een functie waarmee je het beeld zwart kunt maken. Dan blijft er een soort radio over. :+
pi_200960626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Inhoudelijk trek ik het redelijk, maar M zelf heeft een vreselijke uitstraling.

Gelukkig heeft de tv een functie waarmee je het beeld zwart kunt maken. Dan blijft er een soort radio over. :+
Ik vind Margriet erg leuk bij wie is de mol.

Maar daar bleef het ook bij. Woonde in Rotterdam toen ze begon en dat was kut. Nu op het platteland zetten we die bagger gewoon uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')