abonnement Unibet Coolblue
pi_198661485
Leuk dat Nick en Naomi vast samen het gewonnen spel gaan zitten doen. Not.
Was toch bedoeld voor samen.
  woensdag 24 maart 2021 @ 09:13:31 #227
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_198661486
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:12 schreef Fasil het volgende:

[..]

Her grootste klein kind dat daar rondloopt, is Naomi.
Jill is volwassen, met nog leuke levendige attitude.
Jill is ook niet volwassen.
pi_198661487
Julie en Jill gaan er ook vanuit dat ze hetzelfde gestemd hebben. Ze waren vooraf van plan Nick en Naomi. Ze hebben nu niet aangegeven dat ze op Naomi zijn gegaan, maar dat zou logisch zijn.
pi_198661500
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Jill gaan er ook vanuit dat ze hetzelfde gestemd hebben. Ze waren vooraf van plan Nick en Naomi. Ze hebben nu niet aangegeven dat ze op Naomi zijn gegaan, maar dat zou logisch zijn.
Ja , zo is het precies gegaan hoe je het verteld ^O^
pi_198661511
En we zijn weer terug met de saaie beelden van iedere dag.... jammer BB regie
pi_198661514
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:14 schreef DarkRaven70 het volgende:

[..]

Ja , zo is het precies gegaan hoe je het verteld ^O^
dus dat hebben ze wél verteld??
pi_198661515
Ze hebben ook beredeneerd of Liese zich aan haar woord heeft gehouden. Ze had vooral gezegd niet op Jill te gaan stemmen. Maar met de veranderde situatie denkt Julie dat Liese gewoon op Jill is gegaan, omdat Liese eigenlijk met Naomi en Nick in de finale wil zitten.

Daarom hadden ze ook bedacht dat Michel de beslissende stem zou moeten uitbrengen. Na het gesprek in de hottub gehoord te hebben, waarin Michel zei : 'Ik denk dat de overblijver donderdag terugkomt', zijn ze er van overtuigd dat Michel toch op Jill is gegaan, anders had hij dat niet zo kunnen beweren.
pi_198661522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:15 schreef magnaal het volgende:

[..]

dus dat hebben ze wél verteld??
Ja maar dat ging over eerdere gesprekken in het BB huis zelf, voor er niet over gesproken mocht worden
pi_198661531
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Jill gaan er ook vanuit dat ze hetzelfde gestemd hebben. Ze waren vooraf van plan Nick en Naomi. Ze hebben nu niet aangegeven dat ze op Naomi zijn gegaan, maar dat zou logisch zijn.
Oké. Ik heb dat stukje zelf niet gezien. Las het hier alleen.
pi_198661534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:16 schreef DarkRaven70 het volgende:

[..]

Ja maar dat ging over eerdere gesprekken in het BB huis zelf, voor er niet over gesproken mocht worden
resumerend..hoe ziet de uitslag er dan eventueel uit??
pi_198661541
Nick buiten onder een dekentje

Ondertussen Jill binnen ook weer op de fiets
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 24 maart 2021 @ 09:18:45 #237
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_198661551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waarom niet die saaie muts Liese . :(
hou op over liese,je bent liese

permanent an het haten -O- 8)7
pi_198661554
quote:
4s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Echt veel wijzer word ik niet van het terug lezen.

Eerst lees je dat Julie en Jill beelden en geluid uit het huis krijgen en dan boos zijn dat ze horen dat Michel op Jill heeft gestemd en verderop ineens dat ze dat niet zeker kunnen weten.

Wat is het nu.

Hebben ze Michel horen zeggen dat hij op Jill heeft gestemd of niet. ????

Ik hoop dat de stemmen uit de verschillende ruimten apart worden geteld.

Witte kamer heeft Naomi genomineerd.

Huis heeft Jill genomineerd

Op de bank zit Naomi, Jill en Julie.

Naomi naar huis.
Jill en Julie hebben een fragment van een gesprek gehoord.
Volgens mij is het totaal niet duidelijk wat Michel gestemd heeft. Wat Liese gestemd heeft, twijfel ik ook nog over. Als ze Jill gestemd heeft is ze voor mij out en kan ze echt niet tellen
pi_198661555
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben ook beredeneerd of Liese zich aan haar woord heeft gehouden. Ze had vooral gezegd niet op Jill te gaan stemmen. Maar met de veranderde situatie denkt Julie dat Liese gewoon op Jill is gegaan, omdat Liese eigenlijk met Naomi en Nick in de finale wil zitten.

Daarom hadden ze ook bedacht dat Michel de beslissende stem zou moeten uitbrengen. Na het gesprek in de hottub gehoord te hebben, waarin Michel zei : 'Ik denk dat de overblijver donderdag terugkomt', zijn ze er van overtuigd dat Michel toch op Jill is gegaan, anders had hij dat niet zo kunnen beweren.
Dan zijn er twee verraders in het spel... Liese en Michel
pi_198661561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:17 schreef Hunter het volgende:
Nick buiten onder een dekentje

Ondertussen Jill binnen ook weer op de fiets
Stel dat Nick wint..de liggende koning...Ik geloof die rugklachten ook niet meer
pi_198661563
Julie en Jill zingen "Vandaag is wit"
pi_198661570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben ook beredeneerd of Liese zich aan haar woord heeft gehouden. Ze had vooral gezegd niet op Jill te gaan stemmen. Maar met de veranderde situatie denkt Julie dat Liese gewoon op Jill is gegaan, omdat Liese eigenlijk met Naomi en Nick in de finale wil zitten.

Daarom hadden ze ook bedacht dat Michel de beslissende stem zou moeten uitbrengen. Na het gesprek in de hottub gehoord te hebben, waarin Michel zei : 'Ik denk dat de overblijver donderdag terugkomt', zijn ze er van overtuigd dat Michel toch op Jill is gegaan, anders had hij dat niet zo kunnen beweren.
Hij had het over 1 van de 2 dames uit de kamer, niet van de genomineerden. Hij speculeerde dat ze misschien een keuze zouden krijgen en dat er dan 1 vertrekt en 1 terugkomt.
  woensdag 24 maart 2021 @ 09:21:17 #243
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_198661574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben ook beredeneerd of Liese zich aan haar woord heeft gehouden. Ze had vooral gezegd niet op Jill te gaan stemmen. Maar met de veranderde situatie denkt Julie dat Liese gewoon op Jill is gegaan, omdat Liese eigenlijk met Naomi en Nick in de finale wil zitten.

Daarom hadden ze ook bedacht dat Michel de beslissende stem zou moeten uitbrengen. Na het gesprek in de hottub gehoord te hebben, waarin Michel zei : 'Ik denk dat de overblijver donderdag terugkomt', zijn ze er van overtuigd dat Michel toch op Jill is gegaan, anders had hij dat niet zo kunnen beweren.
Dat is dan een snelle conclusie want hij weet ook niet welke naam Jill en Julie hebben gekozen....het zijn allemaal vermoedens....ook wat Nick Naomi en Liese hebben gedaan.
Het enige wat duidelijk is is dat Julie genomineerd is.
pi_198661581
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:17 schreef magnaal het volgende:

[..]

resumerend..hoe ziet de uitslag er dan eventueel uit??
Eerlijk, ik heb geen flauw idee omdat er zoveel mogelijkheden zijn en speculaties.
Iedereen heeft zo zijn eigen mening en denkt het er zijne van wie er wel op staat en wie niet.
Er gaan zelfs geruchten rond dat Jill door deze prestatie immuniteit krijgt, maar zoals ik al zei, zoveel meningen en speculaties.
pi_198661589
Kunnen best wat muziek afspelen in het thema wit, White Stripes, The White Album, Witlicht van Marco Borsato.
pi_198661593
quote:
17s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:21 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dat is dan een snelle conclusie want hij weet ook niet welke naam Jill en Julie hebben gekozen....het zijn allemaal vermoedens....ook wat Nick Naomi en Liese hebben gedaan.
Het enige wat duidelijk is is dat Julie genomineerd is.
En dat ze boos is.
pi_198661605
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:20 schreef magnaal het volgende:

[..]

Stel dat Nick wint..de liggende koning...Ik geloof die rugklachten ook niet meer
Inderdaad. Als hij een prijsje kan winnen kan hij ineens alles en gunt hij een ander niks. Was leuk geweest als hij gisteren Liese had laten winnen ipv zelf de 3e prijs te pakken.
pi_198661616


Hij heeft het zwaar hoor
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198661621
quote:
17s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen best wat muziek afspelen in het thema wit, White Stripes, The White Album, Witlicht van Marco Borsato.
Dido - White flag
Cream - White room
Lana Del Rey - White dress
Michael Jackson - Black or White

Ja. Ik zie hier wel wat in
pi_198661642
Streamlockie op 2. Naomi en Nick komen in de veren, dus er moet wel wat gaan gebeuren :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')