SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:
Ergens 40 jaar oude muziek aan het luisteren?quote:
quote:
Met ltdvk?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in mijn dromen ben ik serieus ook aan het werk
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat was ik.
BB werkt alleen gratis.
Nee :pquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Met ltdvk?
![]()
Sorry, ik moest even mijn vriend wreken.![]()
Nuilei.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:54 schreef Makrelis het volgende:
Eerst maar 'ns die schoenen uittrekken.
Leuk man dat star trek spel. Weer iemand met z'n grote mond dat z'n schip groter en beter is. Flikker op. Ik vraag nog net niet of 'ie nog maagd is.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:29 schreef Koen66 het volgende:
ahja, m'n zwager viert z'n verjaardag vandaag, op Aruba
dan heb ik ook 4 dagen weekendquote:
Nee ben vrijdag nog vrij en zondagquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb ik ook 4 dagen weekend
maar moet je gewoon door blijven gaan?
Nicequote:Op woensdag 24 maart 2021 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch een weekend weg geboekt met Pasen in de Brabantse Kempen.
Met een ander stel, dan maar veel drank mee
38 is ie intussen m'n zwagertje maar met het gedrag van een 18 jarige (zei Koen jaloers)quote:
Playboy?quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
38 is ie intussen m'n zwagertje maar met het gedrag van een 18 jarige (zei Koen jaloers)
quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal zit hier rond half acht een bal tegen het raam geplakt.
[ afbeelding ]
Moet je donderdag niet vrij hebben voor te tekenen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben vrijdag nog vrij en zondag
Nee hoor heeft wel een vaste baan maar neemt het leven tot afgrijzen van m'n schoonouders nog steeds niet serieusquote:
oh ja dat bedoelde ik met volgende week weekend. Deze week ben ik vrijdag en zondag vrij en dan donderdag 1 april en 2 april en 4 aprilquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je donderdag niet vrij hebben voor te tekenen?
hij zit er wel lekker warmpjes bijquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor heeft wel een vaste baan maar neemt het leven tot afgrijzen van m'n schoonouders nog steeds niet serieus
Misschien wel de beste manier om je leven te leidenquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor heeft wel een vaste baan maar neemt het leven tot afgrijzen van m'n schoonouders nog steeds niet serieus
Moet dat?quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als ik hem wasquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wel de beste manier om je leven te leiden
Staat die met pech langs de weg?quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:56 schreef Koen66 het volgende:
Dus nu op Aruba voor een maand, z'n Colombiaanse vriendinnetje aanduwen
Klinkt als een goede combi die er op schiphol tussenuit gepikt wordt om in de bodyscanner te gaanquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:56 schreef Koen66 het volgende:
Dus nu op Aruba voor een maand, z'n Colombiaanse vriendinnetje aanduwen
en de zaterdag dan tussendoor nog even gaan werken?quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat bedoelde ik met volgende week weekend. Deze week ben ik vrijdag en zondag vrij en dan donderdag 1 april en 2 april en 4 april
jeps.quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de zaterdag dan tussendoor nog even gaan werken?
precies, als ik nu de keuze had zou ik het ook allemaal wat luchtiger aanpakken. Mjaquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk wel beter dan in de stress zitten om een kutbaantje
Ze weet vast nog niet dat ze paashaas-pak aan moet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de zaterdag dan tussendoor nog even gaan werken?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze weet vast nog niet dat ze paashaas-pak aan moet.
een heel pak? of gewoon 2 oren en een staartje?quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze weet vast nog niet dat ze paashaas-pak aan moet.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een heel pak? of gewoon 2 oren en een staartje?
Veel plezier!quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenalweer 4:04 extra zonlicht vandaag en het weer ziet er lang niet verkeerd uit
![]()
In de wijk Ossining in New York staat een gevangenis die "Sing Sing" heet.
Kijk maar
Niet alleen ondergaan, je moet hem nog halen ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 08:14 schreef Karzai het volgende:
Weekendje naar de ardennen lijkt mij ook wel wat, maar moet je dan een coronatest ondergaan?
Zou het gewoon even uitstellen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:14 schreef Karzai het volgende:
Weekendje naar de ardennen lijkt mij ook wel wat, maar moet je dan een coronatest ondergaan?
gewoon even je kentekenplaten wit met rood vervenquote:
daarvoor hoef je toch alleen naar. de plek te rijden waar ze hem uitdelen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen ondergaan, je moet hem nog halen ook
Ook een optie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even je kentekenplaten wit met rood verven
Goeie wel, daar kom ik echt te weinig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij als ik dit voorjaar een middagje over het strand kachel.
Laatste keer dat ik op een Nederlands strand was, was ongeveer 20 jaar geledenquote:Op woensdag 24 maart 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij als ik dit voorjaar een middagje over het strand kachel.
De weersvoorspelling komende week is niet topquote:Op woensdag 24 maart 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie wel, daar kom ik echt te weinig.
Of door de duinen ofzo.
Och, ik ben ook maar een paar keer in m'n leven in de Limburgse heuvels geweest, dus da's niet zo gek.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op een Nederlands strand was, was ongeveer 20 jaar geleden
Ik zou maar een spiekbriefje meenemenquote:Op woensdag 24 maart 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
daarvoor hoef je toch alleen naar. de plek te rijden waar ze hem uitdelen?
Er zijn zat plekken in Nederland waar ik nog nooit geweest ben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik ben ook maar een paar keer in m'n leven in de Limburgse heuvels geweest, dus da's niet zo gek.
'Een paar keer' is nog ruim gezegd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik ben ook maar een paar keer in m'n leven in de Limburgse heuvels geweest, dus da's niet zo gek.
Ik ben nog nooit op de Waddeneilanden geweest.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn zat plekken in Nederland waar ik nog nooit geweest ben.
Friesland ofzo.
ik ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de Waddeneilanden geweest.
qua provincies heb ik alles wel gehad. maar bv nog niet alle waddeneilanden, en ook zat andere streken waar ik niet/nauwelijks wasquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn zat plekken in Nederland waar ik nog nooit geweest ben.
Friesland ofzo.
Frankrijk heb er ook een.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet.
Behalve Fanö, Denemarken, dat is ook een waddeneiland, maar die bedoel je vast niet.
Naja, een vriendin tijdens studie kwam uit zuid-Limburg, dus daar wel eens geweest.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Een paar keer' is nog ruim gezegd.
als het lekker weer is vind ik Zeeland echt een heerlijke provinciequote:Op woensdag 24 maart 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Waddeneilanden ook alleen Texel, verder wel alle provincies gehad in NL.
Zeeland was de laatste die ik nog "moest".
Kan alleen zo teringdruk zijn helaas.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het lekker weer is vind ik Zeeland echt een heerlijke provincie
Ik ben tot nu toe alleen bij een klant geweest, dus ik doe er maar geen uitspraken over.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het lekker weer is vind ik Zeeland echt een heerlijke provincie
laatste keer dat ik er was was met hemelvaart 2019, toen was het prima te doen toch welquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan alleen zo teringdruk zijn helaas.
als je al vaak aan de kust bent kan ik me voorstellen dat je liever op de Veluwe zit ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe alleen bij een klant geweest, dus ik doe er maar geen uitspraken over.(Terneuzen, niet bepaald charmant gebied).
Voor "eventjes" heen is het wat uit de richting, helemaal omdat ik zelf al een mooi stuk kust op fietsafstand heb.
Ik woon er vlakbij, ik ben er amper.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je al vaak aan de kust bent kan ik me voorstellen dat je liever op de Veluwe zit ofzo
Ik van het weekend nogquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er was was met hemelvaart 2019, toen was het prima te doen toch wel
strand is voor mij iets verder (minuut of 20 met de auto) maar kom er hooguit een handvol keer per jaar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij, ik ben er amper.
Al vraag ik me wel een beetje af waarom we niet vaker de duinen ingaan. Kerel en ik vinden wandelen best goed tijdverdrijf en het is ZO dichtbij.
Da's voor mij ook wel deels een drempel ja. Of het is op zich wel lekker, maar hoerig winderig waardoor de fiets pakken ook niet echt lollig meer is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik van het weekend nogMaar het zijn vooral de wegen er naartoe die met goed weer regelmatig veel te druk zijn en je twee keer zo lang onderweg bent.
Het vertekent hier wat, want met de auto heb ik sowieso een flink stuk omrijden te pakken. Auto is 20 minuten (en dan een half uur zoeken naar een parkeerplek), fiets een half uurtje als de wind meewerkt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
strand is voor mij iets verder (minuut of 20 met de auto) maar kom er hooguit een handvol keer per jaar.
Wel tof om te zijn verder. Sowieso bij lekker weer gaan we al niet naar de bekende badplaatsen, nu in keurona tijd zeker niet, want te druk
Zou jammer zijn.quote:
Yg is er overdag meestal toch niet?quote:
Yg is ook wel eens zowat een jaar pleite geweest dus ook niet helemaal uniek, beetje ala Miauwquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Yg is er overdag meestal toch niet?
Jerney kwam plotseling met heel veel posts binnen en lijkt net zo plotseling te verdwijnen
Klopt ja, Yg is sowieso wat sporadischer met postmomenten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Yg is er overdag meestal toch niet?
Jerney kwam plotseling met heel veel posts binnen en lijkt net zo plotseling te verdwijnen
Miauw mis ik ook welquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yg is ook wel eens zowat een jaar pleite geweest dus ook niet helemaal uniek, beetje ala Miauw
die maakt er wel gewoonte van elk jaar weer een keer op te duiken, weekje no 1 spamslet, en dan weer pleitequote:
Nou ja, blijkbaar heb ik Ijsdraakje ooit gemeet, verder niemand hier.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:45 schreef Koen66 het volgende:
Miauw was nog wel van de generatie "heb ik ook vaak IRL gemeet", van de huidige KSC-ers op Fles en Bos na niemand
nee daar was Miauw niet bij, die was destijds ook op sabbatical geloof ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar heb ik Ijsdraakje ooit gemeet, verder niemand hier.
Was dat een bbq meet bij opa GF?
oja, vergeet af en toe dat jij alwetend bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Met Miauw gaat het gewoon goed hoor, die heeft haar redenen om hier niet zo vaak te zijn, met Jerney ook maar die heeft weer andere redenen.
Dat is nog zachtjes gezegd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja, vergeet af en toe dat jij alwetend bent
hoe gaan volgens jou, laten we de extremen dan eens nemen, een FvD of GL alles zo toppie oplossen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:50 schreef christmastsunami het volgende:
ik weet niet of je paspoorten hebt, ik zou gewoon asiel vragen in een ander land dan nederland, of het gewoon weer thuis of ergens anders probeeren, dit land is stuk.
het is zoals het nu is en aangezien we massaal op de vvd stemmen, gaat het ook nooit meer goed komen.
Oh ja, Pixel die is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenenquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee daar was Miauw niet bij, die was destijds ook op sabbatical geloof ik
Miauw heb ik vaak gemeet met de generatie Molo, De Zwabber, Pixelbitty, Arch-Indar, Ieniminimuis, Cat-22
gaat goed met d'r hoor, heb d'r nog op Facebook, nieuwe vriend etc dus dan is Fok vaak snel minder interessantquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, Pixel die is ook wel een beetje van de aardbodem verdwenen
Wat?quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:50 schreef christmastsunami het volgende:
ik weet niet of je paspoorten hebt, ik zou gewoon asiel vragen in een ander land dan nederland, of het gewoon weer thuis of ergens anders probeeren, dit land is stuk.
het is zoals het nu is en aangezien we massaal op de vvd stemmen, gaat het ook nooit meer goed komen.
Oh, Als mensen hier niet meer posten hoeft dat meestal niet te betekenen dat het niet goed met ze gaatquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat goed met d'r hoor, heb d'r nog op Facebook, nieuwe vriend etc dus dan is Fok vaak snel minder interessant
uiteindelijk is het slimste om sowieso niet strategisch te gaan stemmen, beter is om in NL niet te stemmen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaan volgens jou, laten we de extremen dan eens nemen, een FvD of GL alles zo toppie oplossen?
Je was toch alwetend.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Wie is de laatste uitkeringstrekker?
wat is het voordeel van niet stemmenquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
uiteindelijk is het slimste om sowieso niet strategisch te gaan stemmen, beter is om in NL niet te stemmen.
en dat verhaaltje over dat je stem dan naar de gootste partij, de VVD gaat, klopt niet, zo zit het niet.
het is beter om alle facebook weg te gooien en uit te schrijven en alles daarop van je te verwijderen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat goed met d'r hoor, heb d'r nog op Facebook, nieuwe vriend etc dus dan is Fok vaak snel minder interessant
uh, oke.quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:57 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het is beter om alle facebook weg te gooien en uit te schrijven en alles daarop van je te verwijderen.
Heb ik jaren geleden al gedaan, merk je niks van, het lucht op.
SocialMedia is iets persoonlijk, voor je het weet zie je iets dat die bubbel explodeert.
"Ik maak gebruik van mijn stemrecht, maar alles is kut".quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is het voordeel van niet stemmen
Ik ben wel nieuwsgierig wat 'ie gesnoept heeft.quote:
IRL meets zijn sowieso iets uit het zwartwit-tijdperkquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:45 schreef Koen66 het volgende:
Miauw was nog wel van de generatie "heb ik ook vaak IRL gemeet", van de huidige KSC-ers op Fles en Bos na niemand
en wie is daarvan onder de indruk?quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik maak gebruik van mijn stemrecht, maar alles is kut".
Zo heb ik 'm wel eens gebruikt in ieder geval.
geeft niet, als je je facebook en twitter en insta accounts opgeeft, en zo kan er nog een paar noemen, wordt je niet meer lastig gevallen door onzin en gif.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Onder bookmarks gezet.
[ afbeelding ]
is dit een dingetje momenteel?quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Onder bookmarks gezet.
[ afbeelding ]
Het heeft geen effect op de uitslag nee, maar je wordt wel meegenomen in de totale stemopkomst. Niet gaan zegt vooral "lamme tak".quote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
geeft niet, als je je facebook en twitter en insta accounts opgeeft, en zo kan er nog een paar noemen, wordt je niet meer lastig gevallen door onzin en gif.
en het internet biedt zoveel meer.
Meer /care. Of iemand moet zich wel politiek geëngageerd voelen en dan alsnog niet gaan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft geen effect op de uitslag nee, maar je wordt wel meegenomen in de totale stemopkomst. Niet gaan zegt vooral "lamme tak".
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk nou toch eens. Een zee van blauwe bloemetjes![]()
[ afbeelding ]
FvD doet dat even.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:12 schreef Koen66 het volgende:
maar zit nog steeds te wachten op @:christmastsunami welke politieke partij de shit wel goed gaat opknappen
nicequote:Op woensdag 24 maart 2021 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Had gisteravond korrelsneeuw
[ afbeelding ]
En vanmorgen om 06:00 een halve sneeuwstorm. Toen om 08:00 uitbundige zonneschijn. Nu gewoon weer grijze bagger.
Uh, oke Patricia.quote:
Is er nog niet, maar die gaat iets anti religieuz doen en op komen voor vrouwen en kinderen, ipv van alle kapot proberen te maken zoals graaf denkula wil.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:12 schreef Koen66 het volgende:
maar zit nog steeds te wachten op @:christmastsunami welke politieke partij de shit wel goed gaat opknappen
Ja, gek op grijze baggerquote:
Was superraar, zaten tot een uur of 10 in de bar en niets aan de hand. Thuis aangekomen, salade gemaakt en toen ik even naar buiten ging lag er opeens overal een laag piepschuimquote:
Op zich is blanco stemmen dan wel de way to go ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Is er nog niet, maar die gaat iets anti religieuz doen en op komen voor vrouwen en kinderen, ipv van alle kapot proberen te maken zoals graaf denkula wil.
Grappig gezicht dat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Had gisteravond korrelsneeuw
[ afbeelding ]
En vanmorgen om 06:00 een halve sneeuwstorm. Toen om 08:00 uitbundige zonneschijn. Nu gewoon weer grijze bagger.
Het verhaaltje dat je niet stem dan naar de grootse partij zou gaan, ligt iets anders, het is een deuntje dat je vooral de al grootste partij hoort herhalen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is blanco stemmen dan wel de way to go ja.
Hoeft niet, wist ik al.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:27 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het verhaaltje dat je niet stem dan naar de grootse partij zou gaan, ligt iets anders, het is een deuntje dat je vooral de al grootste partij hoort herhalen.
ik kan voor je opzoeken hoe dat zit en hoe dat ook weer een leugen is, maar dan heb ik ook weer een kuttijd.
Tsja, als die ook op internet mogen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Fok! begint meer en meer een PAAZ afdeling te worden
Als je maar wel al je social media wist.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, als die ook op internet mogen.
Ja idd helemaal klaar daarmee welquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik betwijfel of het goed voor ze is, andere topics ook, soms zijn mensen echt rijp voor de dwangbuis of de oven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, als die ook op internet mogen.
Yups.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja idd helemaal klaar daarmee wel
Alsof dat überhaupt echt kanquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je maar wel al je social media wist.
maar ik wil nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week is dat toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vraag ik me elders online ook wel af. Zoveel afvoerputjes die elkaar napraten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het goed voor ze is, andere topics ook, soms zijn mensen echt rijp voor de dwangbuis of de oven.
Plaatjes kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik wil niet
Ik kan toch niet poepen zonder instagram
Druk?quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Met Miauw gaat het gewoon goed hoor, die heeft haar redenen om hier niet zo vaak te zijn, met Jerney ook maar die heeft weer andere redenen.
Hoop verslaafden en chronisch depressieven ook die in de wappie-antiwappie discussie gezogen worden zonder in de gaten te hebben dat ze vanaf exact dezelfde appelboom in het weiland gevallen zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me elders online ook wel af. Zoveel afvoerputjes die elkaar napraten.![]()
Op zich vind ik een omgeving als Fok dan nog wel mooi, ben het met genoeg lui niet eens op een hoop vlakken, maar over andere dingen valt gewoon prima aangenaam te babbelen.
Dat klinkt als iets dat de grootste psychopaten doen ...quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje plaatjes zien van borduurprojecten van anderen enzo.
borduurprojectjes zijn wel een beetje giftig hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatjes kijken.
Sowieso denk ik niet dat de pagina's die ik volg als "giftig" gezien kunnen worden. Beetje plaatjes zien van borduurprojecten van anderen enzo.
Ik ontken niks.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat de grootste psychopaten doen ...
Ik vind het wel waardeloos dat in COR de mensen met een andere mening steeds vocaler lijken te worden en ook naar andere topics lekken. Dat je in het positiviteitstopic en het vaccinatietopic berichten krijgt die niks met het onderwerp te maken hebben. Even Rutte en de roverheid bashen en zaniken over maatregelen en dat wij allemaal schapen zijn. Dan denk ik, je hebt het hele internet om te nuilen, laat de mensen die er niet voor openstaan dan gewoon met rust. Stelletje debiele kruisvaarders.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me elders online ook wel af. Zoveel afvoerputjes die elkaar napraten.![]()
Op zich vind ik een omgeving als Fok dan nog wel mooi, ben het met genoeg lui niet eens op een hoop vlakken, maar over andere dingen valt gewoon prima aangenaam te babbelen.
Oh, daar kom ik bewust al niet, maar dat klinkt wel kut ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel waardeloos dat in COR de mensen met een andere mening steeds vocaler lijken te worden en ook naar andere topics lekken. Dat je in het positiviteitstopic en het vaccinatietopic berichten krijgt die niks met het onderwerp te maken hebben. Even Rutte en de roverheid bashen en zaniken over maatregelen en dat wij allemaal schapen zijn. Dan denk ik, je hebt het hele internet om te nuilen, laat de mensen die er niet voor openstaan dan gewoon met rust. Stelletje debiele kruisvaarders.
Jep.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het is wel een van de redenen waarom het cirkeltje op FOK! een stuk kleiner is tegenwoordig
Ook op Instagram en FB. Dan heb ik me al her en der afgemeld, en toch lekken die idioten er bij elk bericht door. Als onkruid.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik bewust al niet, maar dat klinkt wel kut ja.
Of Lego projecten:quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatjes kijken.
Sowieso denk ik niet dat de pagina's die ik volg als "giftig" gezien kunnen worden. Beetje plaatjes zien van borduurprojecten van anderen enzo.
Hoogblonde collega die graag op hakken loopt noemde me eergisteren een cadeautje voor het leven en iedere minuut met mij een minivakantie en heeft voor zaterdag een logeerbedje opgemaakt alvast, ze ziet er best goed uit maar meh die woorden daar gaan mijn nekharen van overeind staanquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik werd net nog door een collega als superintelligent betiteld.
Dat heb ik nou nooit, dat collega's dat soort dingen zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogblonde collega die graag op hakken loopt noemde me eergisteren een cadeautje voor het leven en iedere minuut met mij een minivakantie en heeft voor zaterdag een logeerbedje opgemaakt alvast, ze ziet er best goed uit maar meh die woorden daar gaan mijn nekharen van overeind staan![]()
Sowieso blond
Ik gelukkig ook niet, zou me er niet gemakkelijk bij voelenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, dat collega's dat soort dingen zeggen
Ook in het echte leven kom je wel eens PAAZ mensjes tegen helaas.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit, dat collega's dat soort dingen zeggen
Maar goed dat logeerbedje klaar staat. Kijk wel uit met je rug.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in het echte leven kom je wel eens PAAZ mensjes tegen helaas.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat logeerbedje klaar staat. Kijk wel uit met je rug.
Hoiquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in het echte leven kom je wel eens PAAZ mensjes tegen helaas.
Maar wel met een PAAZ opname in het verledenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent vergeleken met vele anderen volkomen normaal lieve Bos.
Ik zie er genoeg wie een PAAZ opname goed zou bekomen en waarbij het hard nodig is maar wiens kutkarakter nooit opgelost kan worden, daar zit een groot verschil in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar wel met een PAAZ opname in het verleden
quote:De Sionkerk in Urk is weer open voor
alle leden.De coronaregels zijn voor
een groot deel losgelaten,schrijft
dagblad Trouw.De leiding van de kerk is
niet tevreden met het coronabeleid.
Zondag waren bij de twee diensten zo'n
350 tot 400 mensen in de kerk,terwijl
de overheid maximaal dertig adviseert.
Mondkapjes waren niet verplicht en niet
iedereen zat op anderhalve meter.
De kerk zegt met het loslaten van de
regels tegemoet te komen aan "de nood
en het geestelijk welzijn" van de
gelovigen."We willen gehoorzaam zijn
aan de overheid,maar wel in samenhang
met Gods geboden."
Ruimt wel lekker op daar I guess?quote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker op daar I guess?
Deo volentequote:Op woensdag 24 maart 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Wordt meteen wat aan de woningnood gedaan daar, wel aardig voor de medemensch.
En dan spreekt iedereen schande van radicaliserende moslims in de buitenwijken van Parijs "die de Islam boven de Franse wet stellen". Dit is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
."We willen gehoorzaam zijn
aan de overheid,maar wel in samenhang
met Gods geboden."
Laten we dan van beiden schande spreken. Dat is lekker inclusief.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan spreekt iedereen schande van radicaliserende moslims in de buitenwijken van Parijs "die de Islam boven de Franse wet stellen". Dit is precies hetzelfde.
Kan ik me in vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we dan van beiden schande spreken. Dat is lekker inclusief.
SHAME!! SHAME!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof verbieden, wappies en antiwappies naar Australië en de voedselindustrie rigoureus hervormen, alles opgelostquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, ik sta al te bakkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ditquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Geloof hoeft niet verboden, gewoon hun aparte status weghalen.
Ja dat zijn ook geen lieverdjes!quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan spreekt iedereen schande van radicaliserende moslims in de buitenwijken van Parijs "die de Islam boven de Franse wet stellen". Dit is precies hetzelfde.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:58 schreef Koen66 het volgende:
enige verschil tussen radicale moslims en radicale christenen is dat die laatste groep geen aanslagen pleegt. Verder net zo fout
Wat ben je af en toe ook een Geertje hč?quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:58 schreef Koen66 het volgende:
enige verschil tussen radicale moslims en radicale christenen is dat die laatste groep geen aanslagen pleegt. Verder net zo fout
Die schietpartijen in de VS worden ook gewoon gepleegd door godvruchtige christenen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook een Geertje hč?
https://nl.wikipedia.org/(...)rch_op_15_maart_2019
OK, 100 tegen 1 danquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook een Geertje hč?
https://nl.wikipedia.org/(...)rch_op_15_maart_2019
Inmiddels opquote:
Daar ga je al.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens de juiste christelijke waarden kun je juist nooit radicaal zijn en volgens de moslim waarden wel. Dit is een echt verschil.
Wel aan beide kanten gekkies ja.
Daar dachten ze tijdens de kruistochten wel anders over.quote:
Het is ook niet zo interessant wat ik als "juiste christelijke waarden" bestempel natuurlijk, zodra een sprookjesboek als motivatie wordt aangehaald, zou het de media sieren als het bij beiden hetzelfde behandeld wordt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar dachten ze tijdens de kruistochten wel anders over.
Klopt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook niet zo interessant wat ik als "juiste christelijke waarden" bestempel natuurlijk, zodra een sprookjesboek als motivatie wordt aangehaald, zou het de media sieren als het bij beiden hetzelfde behandeld wordt.
Maar goed, witte mannen die met kogels gaan sprayen zijn toch standaard verward en met een tintje zijn het islamitische terroristen.
Spijker - kop.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook niet zo interessant wat ik als "juiste christelijke waarden" bestempel natuurlijk, zodra een sprookjesboek als motivatie wordt aangehaald, zou het de media sieren als het bij beiden hetzelfde behandeld wordt.
Maar goed, witte mannen die met kogels gaan sprayen zijn toch standaard verward en met een tintje zijn het islamitische terroristen.
Gewoon niet te snel generaliseren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is belangrijk om daar helder in te blijven.
En wielrenners.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet te snel generaliseren.
Behalve als het gaat om mannen die graag vissen
Eens met wielrenners maar dat zijn opvallend vaak ook graag vissende mannen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wielrenners.
En hondenbezitters.
En rokers.
Dawazzet
En biljetverzamelaars niet te vergetenquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wielrenners.
En hondenbezitters.
En rokers.
Dawazzet
Treinspotters en wandelgrage mannen ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En biljetverzamelaars niet te vergeten
Hufters! Allemaal!quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens met wielrenners maar dat zijn opvallend vaak ook graag vissende mannen.
Hufters! Allemaal!quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Treinspotters en wandelgrage mannen ook
Daat zijn er gelukkig niet zo veel van en de meesten zijn dik boven de 60quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En biljetverzamelaars niet te vergeten
quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daat zijn er gelukkig niet zo veel van en de meesten zijn dik boven de 60
quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
omg ze gaan hier bij de Zuivelhoeve frozen yoghurt verkopen. Daar hou ik zo intens veel van.
Diverse lekkere toppings
Zoals: Cookie dough, Aardbei, Cheese cake, Salted caramel... en nog meer
Wacht maar, als ze uitgekeken zijn op Bitcoin dan gaan ze weer naar de postzegels en biljetjes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daat zijn er gelukkig niet zo veel van en de meesten zijn dik boven de 60
Tegen die tijd zijn alle 60plussers inmiddels dood.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar, als ze uitgekeken zijn op Bitcoin dan gaan ze weer naar de postzegels en biljetjes.
FTFYquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 meter lopenrollen. Nog niet eens geloof ik.
wel echt huppelen he. geen gewandel!quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze wandelgrage biljettenspotter gaat ook even huppelen
misschien deelt ie wat picsquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel echt huppelen he. geen gewandel!
Geloof zit er bij die duitsers wel nog een stuk meer in dan bij ons.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:08 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-van-vergissing.html
Wow, Merkel buigt
Wel nog de echte warme bakker.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geloof zit er bij die duitsers wel nog een stuk meer in dan bij ons.
behalve de bakker vind je daar ook geen winkels die op zondag open zijn.
Ik kom eraan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
omg ze gaan hier bij de Zuivelhoeve frozen yoghurt verkopen. Daar hou ik zo intens veel van.
Diverse lekkere toppings
Zoals: Cookie dough, Aardbei, Cheese cake, Salted caramel... en nog meer
Hep ik niequote:Op woensdag 24 maart 2021 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
@:Gianni61 stuurt zijn drone om toezicht te houden
snap ik wel dat je dat zegt, beelden van een huppelende @Dr_Flash wil je liever niet hoeven delen..quote:
Keertje met Goede vrijdag/Pasen naar Berlijn geweest. Inderdaad heel veel dichtquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geloof zit er bij die duitsers wel nog een stuk meer in dan bij ons.
behalve de bakker vind je daar ook geen winkels die op zondag open zijn.
Hier is er ook een van DHL die er altijd snel vandoor gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
*Hijg*
Rennen naar de deur (beneden, hoge trap) omdat de DHL-bezorgert hier altijd na drie seconden weer weg rijdt.
Dat zijn van die dagen dat in Duitsland alles dicht is en al die Duitsers hier naar de ikea komenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje met Goede vrijdag/Pasen naar Berlijn geweest. Inderdaad heel veel dichtwel lekker rustig.
Deze wilde er ook alweer vandoor gaan, maar ik was te snel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is er ook een van DHL die er altijd snel vandoor gaat.
ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Groen zijn de bedrijvenpandjes, grijs zijn parkeerplekken met van die ruggetjes en zwart is de "doorgaande" weg. Het zwarte rechthoekje is waar 'ie zich tussengepropt had met z'n bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |