In mijn eigen vrienden- en familiekring ken ik er tot nu toe maar eentje. En die is ook echt helemaal van de complottheorieën.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hebben jullie een idee hoeveel mensen zich daadwerkelijk laten prikken? Heb toch nog wel het gevoel dat er een hoop mensen het niet laten doen....
Mja een zijn ook wel mensen die 'bang' zijn voor het effect.....al dan niet nu of op lange termijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
In mijn eigen vrienden- en familiekring ken ik er tot nu toe maar eentje. En die is ook echt helemaal van de complottheorieën.
Ik heb hier vooral wat vriendinnen in de omgeving die zich zorgen maken over eventuele effecten op vruchtbaarheid en daarom twijfelen, de rest heeft bij wijze van spreken de naald al in de arm gestoken zodat je alleen het buisje er nog maar in hoeft te klikken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hebben jullie een idee hoeveel mensen zich daadwerkelijk laten prikken? Heb toch nog wel het gevoel dat er een hoop mensen het niet laten doen....
Paar collega's waren wel voorzichtig omdat AZ ineens in het nieuws kwam maar die hebben in elk geval de eerste prik alvast laten zettenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:31 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ik heb hier vooral wat vriendinnen in de omgeving die zich zorgen maken over eventuele effecten op vruchtbaarheid en daarom twijfelen, de rest heeft bij wijze van spreken de naald al in de arm gestoken zodat je alleen het buisje er nog maar in hoeft te klikken.
In de categorie goed nieuws: peetoom heeft vandaag weer een verbeterde saturatiewaarde, hopelijk mag hij voor het weekeinde van de IC af
Ik citeer enkel en alleen Hugo de Jongequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
@:oliver23 ga toch weg met die prik waardeloze gozer! Het is een vaccinatie
Mooi, mogen we dan eerder aan de beurt ? (met 'we' bedoel ik de mensen die schijnbaar pas in juni aan de beurt zijn)quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Van mij welquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:05 schreef TLC het volgende:
[..]
Mooi, mogen we dan eerder aan de beurt ? (met 'we' bedoel ik de mensen die schijnbaar pas in juni aan de beurt zijn)
No offence maar ik denk dat het inmiddels niet echt meer uitmaakt of het nou 7K 8K of 9K wordt.... En als het gebeurt maak ik me er in ieder geval niet druk om want ik heb er nul invloed op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Volgens trends zouden we vandaag door de 9000 besmettingen moeten gaan. Laten we hopen dat dat niet gebeurt.
Was het maar zo, maar politici maken beslissingen voornamelijk gebaseerd op dagcijfers als deze. 9000 is een hele slechte voorspelling.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
No offence maar ik denk dat het inmiddels niet echt meer uitmaakt of het nou 7K 8K of 9K wordt.... En als het gebeurt maak ik me er in ieder geval niet druk om want ik heb er nul invloed op.
Bij 9000 zal je komend weekend kunnen verwachten dat er extra overlegd gaat worden. Als het daaronder is, zal men blijven wachten en hopen dat de groei verder afbuigt. Dat is het positieve om er maar even uit te halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar politici maken beslissingen voornamelijk gebaseerd op dagcijfers als deze. 9000 is een hele slechte voorspelling.
Zolang jij je houdt aan de maatregelen kan je niks extra's doen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
No offence maar ik denk dat het inmiddels niet echt meer uitmaakt of het nou 7K 8K of 9K wordt.... En als het gebeurt maak ik me er in ieder geval niet druk om want ik heb er nul invloed op.
True. En ook dat zal weinig uitmaken voor mij persoonlijk, aangezien ik al thuiswerk, nauwelijks familie/vrienden zie en alleen naar buiten ga voor basic dingen als boodschappen of een wandeling. Zo gaat dat al maanden lang hier inmiddels....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Zolang jij je houdt aan de maatregelen kan je niks extra's doen inderdaad.
Bij blijvende stijging kan je toch weer extra maatregelen verwachten, zoals ook in de omringende landen.
I'm with you...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
True. En ook dat zal weinig uitmaken voor mij persoonlijk, aangezien ik al thuiswerk, nauwelijks familie/vrienden zie en alleen naar buiten ga voor basic dingen als boodschappen of een wandeling. Zo gaat dat al maanden lang hier inmiddels....
Ik kan niet meer doen dan dit, en afwachten tot het een keer rustiger wordt in die ziekenhuizen
Deze manier van denken begint bij mij ook de overhand te krijgen inmiddels. Alleen lukt het me niet altijd om me er niet druk om te maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-kleintjes~ab8bc20d/quote:Het bedrijf Halix in Leiden mag de coronavaccins van AstraZeneca gaan produceren voor Nederland en de andere landen in de Europese Unie. De fabriek is vrijdag goedgekeurd door de toezichthouder, het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA). De goedkeuring betekent dat er meer vaccindoses beschikbaar komen.
Je mag zelf ook ff spieken hè!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:43 schreef phluphy het volgende:
Ik zit echt letterlijk met de vingers op tafel te tikken, wachtende op @:Federer-fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |