abonnement Unibet Coolblue
pi_198749935
quote:
14s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:19 schreef Sangha het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, precies hetzelfde zei ik gisteren nog tegen iemand. Met 'en moeilijk' bedoel je volgens mij 'en mogelijk' of niet? Ik hou in ieder geval wat over en dat is zeker niet verkeerd. Zodra vakanties, daagjes weg, uit eten, terrasjes weer mogen heb ik een leuk budgetje. :)
Ja klopt! Sorry, gebruikte een uitspraak van mij en mijn vrienden vaak, niet zo handig. Bedoel ermee te zeggen dat ik erg veel heb kunnen sparen, mijn kosten zijn bijna opgedroogd (dit zegt wellicht ook wel iets over dat ik mijn geld vooral uitgeef aan eten/drinken/vakanties/etc. )
pi_198749966
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Haha zo herkenbaar en ook al staat er wel een tijdvak. Loop je 10 meter de deur uit en krijg je een pushmelding u pakket is niet bezorgt u was niet thuis :D
Lol, dit dus! Of je krijgt een tijdvak dat ze tussen 08.00 en 18.00 komen en dan komen ze om tien over 18.00. En daar heb je dan de hele dag vrij voor genomen. :o

Maar we dwalen af, lol! Ben benieuwd naar de cijfers van vandaag. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_198749989
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou sorry, ik vind er geen zak aan _O-
Nou, ik vind het wel echt heerlijk en Nederland en Duitsland kun je uitstekend op vakantie gaan, het is een goede optie voor erbij geworden terwijl wij er eerder niet eens aan dachten om hier op vakantie te gaan.
pi_198750000
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou sorry, ik vind er geen zak aan _O-
Niet? Je weet echt niet wat je mist. Geweldige boomkruin paden in Drenthe, prachtige vaartochten in het Spreewald of lekker wandelen in de Limburgse heuvels. Heerlijk!

Beter dan 2 dagen heen én 2 dagen terug in een kleffe auto, verlepte bammetjes opeten in de pislucht op een Franse Aire en met 35 graden in de brandende zon een tent moeten opbouwen.

Al is Frankrijk (of ander land) heus ook wel leuk om zo af en toe eens te bezoeken hoor ;)
pi_198750022
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:48 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ja klopt! Sorry, gebruikte een uitspraak van mij en mijn vrienden vaak, niet zo handig. Bedoel ermee te zeggen dat ik erg veel heb kunnen sparen, mijn kosten zijn bijna opgedroogd (dit zegt wellicht ook wel iets over dat ik mijn geld vooral uitgeef aan eten/drinken/vakanties/etc. )
Ik heb het helaas ingewisseld voor andere dure hobbies. Zo hebben we diverse Lego bouwwerken staan dankzij Lego Masters en het feit dat we thuis moesten blijven _O-

Maar dat is wel positief hoor, lekker freubelen met Lego en op de achtergrond een relaxt muziekje en een koud biertje op tafel *O*
  Public Relations / Redactie Film maandag 29 maart 2021 @ 13:56:51 #281
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198750041
quote:
17s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kwakkellockdown is wel een mooi woord :) maar vooral het voor de verkiezingen beloven dat er wel versoepeld zou kunnen worden en er na de verkiezingen weer op terug komen was niet echt handig van het kabinet.....maar goed: schouders eronder en weer door!
Op het moment van belofte zaten de cijfers nog in een dalende trend, na de verkiezingen was er een duidelijk stijgende trend. Op dat moment konden ze de beloftes dus niet waar maken.

De belofte maken was misschien niet zo handig en zou wel een verkiezingsdingetjes kunnen zijn geweest, maar ik denk wel dat ze echt geloofden dat het zou kunnen.

Enfin, even positief vooruitkijkend naar de cijfers van vanmiddag. Het zou tussen de 6600 - 7400 moeten liggen om een dalende groei te onderbouwen. Alles lager is dus goed. Gisteren was het 7400 en maandag is normaal gesproken lager dan zondag. We zouden dus mogelijk aan de piek kunnen zitten.

twitter
pi_198750043
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Haha zo herkenbaar en ook al staat er wel een tijdvak. Loop je 10 meter de deur uit en krijg je een pushmelding u pakket is niet bezorgt u was niet thuis :D
Dat er nog geen bezorgers vermoord zijn, is eigenlijk een wonder bedoel je te zeggen ;)

Maar heel herkenbaar. Wij hebben de luxe positie dat de bezorger zelf iets verderop woont en ons kent, komt regelmatig in de avond nog wat droppen als hij licht ziet branden.
pi_198750047
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:53 schreef Piethur het volgende:

[..]

Nou, ik vind het wel echt heerlijk en Nederland en Duitsland kun je uitstekend op vakantie gaan, het is een goede optie voor erbij geworden terwijl wij er eerder niet eens aan dachten om hier op vakantie te gaan.
O Duitsland vind ik geweldig, maar op vakantie gaan in je eentje is toch anders. Of je moet even een tijdelijk huishouden met een vriend ofzo vormen en gewoon samen gaan. In m'n eentje op reis vind ik prima, maar in een vakantiehuisje terwijl alle musea en horeca gesloten zijn, heb je het wel snel gezien.

En ik ben nog nooit met de familie naar Zuid-Frankrijk geweest, moet er niet aan denken :D Kamperen, huuuuh
Tap tap tap
pi_198750103
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Op het moment van belofte zaten de cijfers nog in een dalende trend, na de verkiezingen was er een duidelijk stijgende trend. Op dat moment konden ze de beloftes dus niet waar maken.

De belofte maken was misschien niet zo handig en zou wel een verkiezingsdingetjes kunnen zijn geweest, maar ik denk wel dat ze echt geloofden dat het zou kunnen.
Wat mij betreft hadden ze de belofte iets concreter moeten maken. Dat zou het voor Nederland mogelijk makkelijker maken om ermee om te gaan. Als je weet dat bij een X aantal besmettingen, X aantal ziekenhuisopnames, X aantal bezette ziekenhuisbedden een versoepeling kunt verwachten dan is het aantrekkelijk om nog even de schouders eronder te zetten.

Het is jammer dat het niet gelukt is, maar wel volledig te begrijpen. Teveel versoepelen pakt verkeerd uit, zie maar eens wat er in België gebeurd. Daar draaien ze alles weer terug. Bij ons is het beleid dat wat open is, ook open moet blijven. Niet nog net voor de eindstreep alles weer dicht kwakken. Het is denk ik ook 1 van de redenen waarom er nu niet ingegrepen wordt, want dan moeten je weer een grote stap terug maken. Ik denk dat de overheid verwacht dat het betere weer en de toegenomen vaccinaties de zorg niet gaat overbelasten en net op tijd het tij gaat doen keren. Dat het iets drukker is in de ziekenhuizen weegt niet op tegen wat het openen van een deel van het onderwijs voor goede dingen brengt.

Maar de situatie is bijzonder fragiel, het is balanceren op een hele dunne lijn. Gelukkig heeft de overheid aangegeven dat als er wél iets mogelijk is, dat er dan niet gewacht wordt tot een persco.
pi_198750136
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O Duitsland vind ik geweldig, maar op vakantie gaan in je eentje is toch anders. Of je moet even een tijdelijk huishouden met een vriend ofzo vormen en gewoon samen gaan. In m'n eentje op reis vind ik prima, maar in een vakantiehuisje terwijl alle musea en horeca gesloten zijn, heb je het wel snel gezien.
Geloof mij, ook met een partner en gezin is dat niet echt leuk. Als er niets te doen is, is er eigenlijk maar weinig leuks aan. Gelukkig was vorig jaar in de zomer er wel veel mogelijk, we hebben diverse attracties kunnen bezoeken gelukkig en ook de horeca was prima. Nu stellen wij niet erg hoge eisen, een ijsje of pannenkoek ergens eten vinden wij al top.

quote:
En ik ben nog nooit met de familie naar Zuid-Frankrijk geweest, moet er niet aan denken :D Kamperen, huuuuh
Met de caravan (het moet geen kramperen worden tenslotte) is het eigenlijk altijd en overal wel genieten. Eigen spullen bij je en alle vrijheid. Vroeger nog wel eens naar hotels geweest, maar als je dan met een kind om 19:30 de rest van je avond op een bed moet zitten bij gebrek aan een fatsoenlijk zitje dan is dat ook niet heel erg gezellig. Als je samen bent als volwassenen dan is dat niet zo boeiend, dan slaap je er alleen maar.

Maar zo is er voor elke doelgroep een andere vakantie denk ik, als ik alleenstaand zou zijn dan zou ik niet eens op vakantie gaan denk ik.
pi_198750396
Wel leuk dat we even kort offtopic gaan met onze vakantie behoeftes. ;)

Zelf hou ik enorm van kamperen, hoe primitiever hoe beter, maar dan wel in mijn gezonde perioden, anders liever een huisje. :) Maar het liefst ook met de fiets op vakantie en door Nederland en België heen, heerlijk. Ik hoop dat het qua gezondheid weer eens kan in de toekomst, mis het enorm. ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_198750450
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:31 schreef Sangha het volgende:
Wel leuk dat we even kort offtopic gaan met onze vakantie behoeftes. ;)

Zelf hou ik enorm van kamperen, hoe primitiever hoe beter, maar dan wel in mijn gezonde perioden, anders liever een huisje. :) Maar het liefst ook met de fiets op vakantie en door Nederland en België heen, heerlijk. Ik hoop dat het qua gezondheid weer eens kan in de toekomst, mis het enorm. ^O^
Alles om weer lekker positief te denken :)

Dat primitieve hoeft van mij dan weer niet. Al ben ik ook niet van luxe als een eigen toilet/douche (in de caravan of op de camping). Ik hang er echt een beetje tussenin. Lekker met de caravan en de Skottelbraai en biertje en dan ben ik al behoorlijk gelukkig ;)
pi_198750458
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Geloof mij, ook met een partner en gezin is dat niet echt leuk. Als er niets te doen is, is er eigenlijk maar weinig leuks aan. Gelukkig was vorig jaar in de zomer er wel veel mogelijk, we hebben diverse attracties kunnen bezoeken gelukkig en ook de horeca was prima. Nu stellen wij niet erg hoge eisen, een ijsje of pannenkoek ergens eten vinden wij al top.
[..]

Met de caravan (het moet geen kramperen worden tenslotte) is het eigenlijk altijd en overal wel genieten. Eigen spullen bij je en alle vrijheid. Vroeger nog wel eens naar hotels geweest, maar als je dan met een kind om 19:30 de rest van je avond op een bed moet zitten bij gebrek aan een fatsoenlijk zitje dan is dat ook niet heel erg gezellig. Als je samen bent als volwassenen dan is dat niet zo boeiend, dan slaap je er alleen maar.

Maar zo is er voor elke doelgroep een andere vakantie denk ik, als ik alleenstaand zou zijn dan zou ik niet eens op vakantie gaan denk ik.
Nee ik ben vorig jaar ook niet op vakantie geweest, wel twee keer naar het strand en een keer naar een museum, af en toe een klompenpad. Verder kom ik de postcode niet uit :D
Tap tap tap
pi_198750806
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:35 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Alles om weer lekker positief te denken :)

Dat primitieve hoeft van mij dan weer niet. Al ben ik ook niet van luxe als een eigen toilet/douche (in de caravan of op de camping). Ik hang er echt een beetje tussenin. Lekker met de caravan en de Skottelbraai en biertje en dan ben ik al behoorlijk gelukkig ;)
Dat primitieve wil ik heel graag leuk vinden maar toch wil dat niet:P Hou niet van kamperen ondanks meerdere keren proberen. Een camper vind ik dan wel weer heel fijn!
pi_198750858
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee ik ben vorig jaar ook niet op vakantie geweest, wel twee keer naar het strand en een keer naar een museum, af en toe een klompenpad. Verder kom ik de postcode niet uit :D
Een goed burger ben je ;)

Kom na de Corona maar lekker een bakkie thee drinken buiten je postcode, een strand heb ik niet maar een voetenbadje kan ik wel klaarzetten haha.
  maandag 29 maart 2021 @ 15:03:42 #291
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_198750859
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:31 schreef Sangha het volgende:
Wel leuk dat we even kort offtopic gaan met onze vakantie behoeftes. ;)

Zelf hou ik enorm van kamperen, hoe primitiever hoe beter, maar dan wel in mijn gezonde perioden, anders liever een huisje. :) Maar het liefst ook met de fiets op vakantie en door Nederland en België heen, heerlijk. Ik hoop dat het qua gezondheid weer eens kan in de toekomst, mis het enorm. ^O^
Off topic mag best, als het maar positief is, toch? *)

Wij hadden, vlak voor de eerste golf, een huis gekocht (opknappertje), en hebben er een soort verbouwing-sabbatical van gemaakt. Nu, een jaar later, met wederom een lock down, gebruiken we de tijd (en het geld dat we niet uitgaven aan vakanties en uitgaan) aan de tuin.

Het bos (Veluwe) is op loopafstand, dus genoeg wandelmogelijkheden, incl klompenpaden in de buurt.

Dankzij een fantastische (en terechte) lobby van de KNLTB konden we al vrij snel weer tennissen, dus aan sport ook geen gebrek want onze club heeft all-weather buitenbanen.

Verder: ik kan gewoon boodschappen doen (dus lekker koken), heb ik een droog, warm huis met een bank (dus lekker lezen) en TV (dus Netflix) en een grote tafel (waar de leukste legpuzzels op passen).

Kortom: ik heb niet zoveel moeite met de lockdown. Ik besef dat we bevoorrecht zijn, met een prettig huis en een grote tuin, met geen thuiswerk-situatie, geen kinderen, en sociale contacten die prima te onderhouden zijn op afstand dan wel digitaal.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat we ons verheugen op de zomer, hopende dat alles dan weer wat beter wordt.
Maar dan vooral voor het belang van heel veel andere mensen, voor ons zelf is de nood niet zo hoog.

En als ik dan naar buiten kijk en zie dat de mensen in de straat elkaar al een stuk vriendelijker begroeten, alleen al omdat het zonnetje schijnt, dan voel ik dat we het wel gaan redden met zijn allen. De laatste loodjes... maar ook die gaan voorbij!
... ♥ ik mis je ♥
pi_198750868
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:59 schreef Piethur het volgende:

[..]

Dat primitieve wil ik heel graag leuk vinden maar toch wil dat niet:P Hou niet van kamperen ondanks meerdere keren proberen. Een camper vind ik dan wel weer heel fijn!
Oh gruwelijk, een camper. De hele tijd je hele rommel mee moeten slepen, ik krijg al rillingen bij het idee :D

Gelukkig hebben we allemaal een andere voorkeur, wel zo gezellig :)
pi_198750881
Kliniek: 1.667 (+74 verschil met gisterren)
IC: 675 (+20 verschil met gisteren)

Nieuw:
Kliniek: 188
IC: 36
pi_198750904
Vorige week op maandag een grote plus van 120 in de ziekenhuizen, deze maandag gelukkig iets minder met 94. Een stuk aangenamer (voor de complete cijfers wachten we op @Federer-fan).

Instroom met 188 nog steeds hoog, maar gelukkig niet boven de 200. De 200 is voor mij wel een beetje een belangrijke grens. Onder de 200 loopt het aantal in de ziekenhuizen niet zo snel op en boven de 200 is het beroerd. Aangezien er wat tijd tussen in en uitstroom zit moeten we voor het effect een dag of 10-14 wachten.

Al met al een matig positief begin van de cijfers van vandaag. Geen getallen om op de banken te gaan, maar een stuk minder somber dan de afgelopen 1,5 week.
pi_198751029
6718 vandaag, toch maar mooi weer 712 minder dan gisteren. Overlijdens met 10 ook lekker laag! Percentage positief is ook 8,5% gebleven.

Eens zien wat dit getal betekent, @Oliver23 komt er zo in wedden :)
  maandag 29 maart 2021 @ 15:20:25 #296
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198751080
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef GereDathan het volgende:
6718 vandaag, toch maar mooi weer 712 minder dan gisteren. Overlijdens met 10 ook lekker laag! Percentage positief is ook 8,5% gebleven.

Eens zien wat dit getal betekent, @:Oliver23 komt er zo in wedden :)
Waar wedden we om, dan blijf ik eventjes weg _O-
  maandag 29 maart 2021 @ 15:20:53 #297
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198751087
Besmettingcijfers dinsdag 24 t/m maandag 30 november (totaal: 33.940):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 december
Totaal: 41.116 (percentage positieve tests: 11,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 22,7%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 december
Totaal: 58.065 (percentage positieve tests: 12,1%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 41,2%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 december
Totaal: 79.328 (percentage positieve tests: 13,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór': 36,6%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 december:
Totaal: 69.865 (percentage positieve tests: 13,0%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,9%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 29 t/m maandag 4 januari
Totaal: 57.738 (percentage positieve tests: 13,7%)
Daling t.o.v. week ervóór: 17,4%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 5 t/m maandag 11 januari:
Totaal: 50.999 (percentage positieve tests: 12,3%)
Daling t.o.v. week ervóór: 11,7%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 12 t/m maandag 18 januari:
Totaal: 39.562 (percentage positieve tests: 10,6%)
Daling t.o.v. week ervóór: 22,4%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 19 t/m maandag 25 januari:
totaal: 35.727 (percentage positieve tests: 11,1%)
Daling t.o.v. week ervóór: 9,7%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met maandag 1 februari:
totaal: 26.768 (percentage positieve tests: 11,5%)
Daling t.o.v. week ervóór: 19,5%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 februari:
Totaal: 26.326 (percentage positieve tests: 10,9%)
Daling t.o.v. week ervóór: 7,8%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m 15 maandag februari:
totaal: 24.115 (percentage positieve tests: 10,8%)
Daling t.o.v. week ervóór: 8,4%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m 22 maandag februari:
totaal: 28.700 (percentage positieve tests: 9,7%)
Stijging t.o.v. week ervóór 19,0%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 22 februari tot en met maandag 1 maart:
totaal: 31.651 (percentage positieve tests: 8,6%)
Stijging t.o.v. week ervóór 10,3%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 2 t/m maandag 8 maart:
totaal: 31.457 (percentage positieve tests: 8,6%)
Daling t.o.v. week ervoor: 0,6%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 9 t/m maandag 15 maart:
totaal: 38.752 (percentage positieve tests: 7,8%)
Stijging t.o.v. week ervoor: 23,2%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 16 t/m maandag 22 maart:
totaal: 45.145 (percentage positieve tests: 8,2%)
Stijging t.o.v. week ervoor: + 16,5%

dinsdag: 4.902
woensdag: 5.924
donderdag: 6.125
vrijdag: 7.375
zaterdag: 7.593
zondag: 6.965
maandag: 6.261


totaal: 45.145

Besmettingcijfers dinsdag 23 t/m maandag 29 maart:
Stijging t.o.v. week ervoor: + 11,8%

dinsdag: 5.560
woensdag: 7.579
donderdag: 7.705
vrijdag: 7.562
zaterdag: 8.798
zondag: 7.430
maandag: 6.718


totaal: 50.452
pi_198751088
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:03 schreef phluphy het volgende:

[..]

Off topic mag best, als het maar positief is, toch? *)

Wij hadden, vlak voor de eerste golf, een huis gekocht (opknappertje), en hebben er een soort verbouwing-sabbatical van gemaakt. Nu, een jaar later, met wederom een lock down, gebruiken we de tijd (en het geld dat we niet uitgaven aan vakanties en uitgaan) aan de tuin.

Het bos (Veluwe) is op loopafstand, dus genoeg wandelmogelijkheden, incl klompenpaden in de buurt.

Dankzij een fantastische (en terechte) lobby van de KNLTB konden we al vrij snel weer tennissen, dus aan sport ook geen gebrek want onze club heeft all-weather buitenbanen.

Verder: ik kan gewoon boodschappen doen (dus lekker koken), heb ik een droog, warm huis met een bank (dus lekker lezen) en TV (dus Netflix) en een grote tafel (waar de leukste legpuzzels op passen).

Kortom: ik heb niet zoveel moeite met de lockdown. Ik besef dat we bevoorrecht zijn, met een prettig huis en een grote tuin, met geen thuiswerk-situatie, geen kinderen, en sociale contacten die prima te onderhouden zijn op afstand dan wel digitaal.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat we ons verheugen op de zomer, hopende dat alles dan weer wat beter wordt.
Maar dan vooral voor het belang van heel veel andere mensen, voor ons zelf is de nood niet zo hoog.

En als ik dan naar buiten kijk en zie dat de mensen in de straat elkaar al een stuk vriendelijker begroeten, alleen al omdat het zonnetje schijnt, dan voel ik dat we het wel gaan redden met zijn allen. De laatste loodjes... maar ook die gaan voorbij!
Ik hou het even kort, maar mooi gezegd! :) Ik woon ook vlak bij het bos... en heide, en dat doet me goed! We gaan het zeker redden met zijn allen, mooi positief bericht! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Public Relations / Redactie Film maandag 29 maart 2021 @ 15:21:02 #299
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198751090
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Op het moment van belofte zaten de cijfers nog in een dalende trend, na de verkiezingen was er een duidelijk stijgende trend. Op dat moment konden ze de beloftes dus niet waar maken.

De belofte maken was misschien niet zo handig en zou wel een verkiezingsdingetjes kunnen zijn geweest, maar ik denk wel dat ze echt geloofden dat het zou kunnen.

Enfin, even positief vooruitkijkend naar de cijfers van vanmiddag. Het zou tussen de 6600 - 7400 moeten liggen om een dalende groei te onderbouwen. Alles lager is dus goed. Gisteren was het 7400 en maandag is normaal gesproken lager dan zondag. We zouden dus mogelijk aan de piek kunnen zitten.

[ twitter ]
Dagcijfers in lijn met afvlakkende trend. Duimen op doorzetten.

Houd je aan de regels en #staysafe!
  maandag 29 maart 2021 @ 15:22:47 #300
268495 Oliver23
Ninja Mime!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')