abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:16:08 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198657340
Ik zie geen issues met vaccin..
De bijwerkingen wat ik gehoord heb, zijn vergelijkbaar met kratje pils leeg slobberen.

De issues die je kan krijgen met covid-19 zijn wel wat anders al verschilt dat per persoon.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198657457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:16 schreef theguyver het volgende:
Ik zie geen issues met vaccin..

Dan moet je lekker dat vacinn nemen .. niemand houdt je tegen.
pi_198657854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:37 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen antivaxxer, maar AZ komt er bij mij ook niet in :P
Waarom niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198658120
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 19:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar dat het niet om sterfgevallen gaat maar om de continuïteit van de zorg dringt helaas nog steeds niet door
Deze holle frase herhaal jij steeds.

Maar hier houdt het niet bij op. Lock down gaat er pas af als 60+ volledig is ingeënt. Ook al zijn besmettingscijfers laag.

Mondkapjes willen ze aanhouden ook al zijn de besmettingen laag. Zorg opschalen is ook weer geen goed plan want? Waarom eigenlijk..

Simpel, je mag het virus gewoon niet oplopen.

Er is geen noodzaak om meer te doen dan vrijwillig mensen te vaccineren. Als je dat hebt gedaan is die oversterfte en de drukte op de IC gewoon weg.

In welke wereld leef jij dat jij die extra moeite niet ziet die wordt genomen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198658776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]


Lock down gaat er pas af als 60+ volledig is ingeënt.
De horeca zou ook maar 2 weken dicht zijn. Als 60+ is ingeënt dan komen ze wel weer met een andere smoes. 50+ kan ook erg ziek worden en de zorg over x weken overspoelen of de Pluto variant. Pff, weet ik veel, de keuze is reuze. Volgens mij hebben ze al die smoezen op een soort rad geverft in het Catshuis en wordt er bij iedere onheilspellende persconferentie er even een draai aan gegeven om te kijken waar ze het plebs weer mee kunnen afknellen.

Verder eens met je post. Dat we het voor de zorg doen is al lang een gepasseerd station. Iedere besmetting moet tegengegaan worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198659259
twitter


Het virus is zo gevaarlijk. Max 5 ziekenhuisopnames in een gemeente, maar toch.. Het is zo gevaarlijk, de zorg loopt over!!

https://eenvandaag.avrotr(...)tingen-per-gemeente/

Zie hier de kaart voor besmettingen, ziekenhuisopnames, etc.

Waar ik ook nog van baal, is dat er zelfs op dit forum ook censuur is. Niet meer mogen posten in het corona-topic. WTF. En dat al weken lang niet meer, niet kritisch mogen zijn of andere bronnen aanhalen. Allemaal verboden.
pi_198659356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:57 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Het virus is zo gevaarlijk. Max 5 ziekenhuisopnames in een gemeente, maar toch.. Het is zo gevaarlijk, de zorg loopt over!!

https://eenvandaag.avrotr(...)tingen-per-gemeente/

Zie hier de kaart voor besmettingen, ziekenhuisopnames, etc.

Waar ik ook nog van baal, is dat er zelfs op dit forum ook censuur is. Niet meer mogen posten in het corona-topic. WTF. En dat al weken lang niet meer, niet kritisch mogen zijn of andere bronnen aanhalen. Allemaal verboden.
Klopt zijn bang om hun Google AdWords account kwijt te raken
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_198659623
Vanmiddag zonder mondkapje tralalalala boodschappen gaan doen bij de Aldi en vervolgens de AH. Boodschappenkar (met tas) in het midden van de winkel gezet en gaan.
Ik ging eens goed letten op de blikken en evt. reacties van de zombies eh mensen in de winkel. het soort kotsvolk wat je hier op bnw ook regelmatig ziet posten, de charlatan volgers, want angst, de bange poeperds, vaccinlovers zeg maar.
en anderen die (waarschijnlijk) wat verder nadenken

Er keken mensen heel boos en agressief naar me. :') schattig, ga straks maar dood dacht ik, je kiest er immers voor. :) Andere mensen keken tof, ze staken nog net geen duim op, en weer anderen vonden het prima. Niemand praatte of liep te klagen tegen me.
Ik wil alleen maar zeggen; trek overal waar je komt die mondluier van uw gezicht en voel je frei.
Als iedereen dat nou eens doet zijn we zo klaar en kunnen we weer verder..

Eerst die gasten aan de top die deze agenda moeten volgen/uitvoeren eens aanpakken,(lees: foei zeggen, onderste steen boven enzo :')) voor wat voor een leed zo ons hebben aangedaan, wat dacht je dan
Gaan we daarna weer stemmen, want stemmen is goed en is altijd eerlijk.
:)
pi_198659670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:22 schreef koosbasterd het volgende:
Vanmiddag zonder mondkapje tralalalala boodschappen gaan doen bij de Aldi en vervolgens de AH. Boodschappenkar (met tas) in het midden van de winkel gezet en gaan.
Ik ging eens goed letten op de blikken en evt. reacties van de zombies eh mensen in de winkel. het soort kotsvolk wat je hier op bnw ook regelmatig ziet posten, de charlatan volgers, want angst, de bange poeperds, vaccinlovers zeg maar.
en anderen die (waarschijnlijk) wat verder nadenken

Er keken mensen heel boos en agressief naar me. :') schattig, ga straks maar dood dacht ik, je kiest er immers voor. :) Andere mensen keken tof, ze staken nog net geen duim op, en weer anderen vonden het prima. Niemand praatte of liep te klagen tegen me.
Ik wil alleen maar zeggen; trek overal waar je komt die mondluier van uw gezicht en voel je frei.
Als iedereen dat nou eens doet zijn we zo klaar en kunnen we weer verder..

Eerst die gasten aan de top die deze agenda moeten volgen/uitvoeren eens aanpakken,(lees: foei zeggen, onderste steen boven enzo :')) voor wat voor een leed zo ons hebben aangedaan, wat dacht je dan
Gaan we daarna weer stemmen, want stemmen is goed en is altijd eerlijk.
:)
Yes, eergisteren inderdaad ook geen mondkapje op gehad. Voelde fijn, wel gewoon afstand gehouden van de mensen. Maar anders niet. Sommige mensen keken boos, maar geen reactie gehad.

Een paar weken geleden een reactie gehad van een mevrouw: toen had ik hem onder mijn kin hangen. Mevrouw, uw mondkapje hebt u niet goed op. Mijn reactie: "Dat klopt, mevrouw". Ze was meteen uitgeluld.
pi_198659719
twitter


Alle passagiers gaan het vliegtuig uit, nadat er aan ouders gezegd werd dat ze het vliegtuig moesten verlaten. Dit geeft mij hoop.
pi_198659737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Deze holle frase herhaal jij steeds.
zie Brazilië... Niet echt een holle frase. Zie Noord Holland daar zijn ze ook weer patiënten aan het onderbrengen in andere ziekenhuizen. Dat jij het niet wil zien is een ander verhaal
quote:
Maar hier houdt het niet bij op. Lock down gaat er pas af als 60+ volledig is ingeënt. Ook al zijn besmettingscijfers laag.
we zullen zien. Sowieso is dat te overzien
quote:
Mondkapjes willen ze aanhouden ook al zijn de besmettingen laag. Zorg opschalen is ook weer geen goed plan want? Waarom eigenlijk..
uhm 40.000 open vacatures maar geen mensen
quote:
Simpel, je mag het virus gewoon niet oplopen.
jawel maar liever niet
quote:
Er is geen noodzaak om meer te doen dan vrijwillig mensen te vaccineren. Als je dat hebt gedaan is die oversterfte en de drukte op de IC gewoon weg.
ja ergens in juli dus
quote:
In welke wereld leef jij dat jij die extra moeite niet ziet die wordt genomen?
In de echte wereld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198659772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 22:57 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Het virus is zo gevaarlijk. Max 5 ziekenhuisopnames in een gemeente, maar toch.. Het is zo gevaarlijk, de zorg loopt over!!

https://eenvandaag.avrotr(...)tingen-per-gemeente/

Zie hier de kaart voor besmettingen, ziekenhuisopnames, etc.

Waar ik ook nog van baal, is dat er zelfs op dit forum ook censuur is. Niet meer mogen posten in het corona-topic. WTF. En dat al weken lang niet meer, niet kritisch mogen zijn of andere bronnen aanhalen. Allemaal verboden.
Zeg gemiddelde van 3 per gemeente zijn het er toch bijna 1100 en dat met maatregelen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198659789
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:26 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Yes, eergisteren inderdaad ook geen mondkapje op gehad. Voelde fijn, wel gewoon afstand gehouden van de mensen. Maar anders niet. Sommige mensen keken boos, maar geen reactie gehad.

Een paar weken geleden een reactie gehad van een mevrouw: toen had ik hem onder mijn kin hangen. Mevrouw, uw mondkapje hebt u niet goed op. Mijn reactie: "Dat klopt, mevrouw". Ze was meteen uitgeluld.
Jeetje wat ben jij een rebel zeg... Poe hé
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198659824
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jeetje wat ben jij een rebel zeg... Poe hé
Ik hoop dat mensen eens gaan stoppen met die mondkapjes die niet werken. Tijdens de eerste golf hadden we ook geen mondkapjes op en ging het prima.

Niet iedere gemeente krijgt evenveel besmettingen te verduren. Dat zie je al gedurende de gehele corona-crisis. Mensen moeten aan hun immuunsysteem werken, dat is belangrijk. Niet voor alles bang zijn, hun handen al een jaar kapot wassen, geen sociale interacties meer hebben en nauwelijks buiten komen. Dat is funest.
pi_198659852
Die knakker nog gezien die bij Beau zat?
Een Nederlandse / Ruslands ondernemer.
In Rusland kun je je overal laten vaccineren en gaat het leven gewoon door zonder veel Corona gedoe.
Maar de truc is daar dat men massaal test op antistoffen met bloedtesten. Zijn de antistoffen gedaald dan jassen ze er weer een Spitnikje in. Feestjes alles gaat gewoon door.
Vakman pur sang
pi_198659858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:39 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen eens gaan stoppen met die mondkapjes die niet werken. Tijdens de eerste golf hadden we ook geen mondkapjes op en ging het prima.

Niet iedere gemeente krijgt evenveel besmettingen te verduren. Dat zie je al gedurende de gehele corona-crisis. Mensen moeten aan hun immuunsysteem werken, dat is belangrijk. Niet voor alles bang zijn, hun handen al een jaar kapot wassen, geen sociale interacties meer hebben en nauwelijks buiten komen. Dat is funest.
Jij moet ophouden met onzin uitkramen. Je mag prima naar buiten. Ben het hele weekend buiten geweest, sporten, hout halen, wandelen etc etc
Vwb die mondkapjes, daar heb ik een mening over, maar het is verplicht en dat halve uurtje per week in de supermarkt met zo'n ding overleef ik ook wel weer. Heeft geen enkele zin om te provoceren en hem niet op te doen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198660014
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jij moet ophouden met onzin uitkramen. Je mag prima naar buiten. Ben het hele weekend buiten geweest, sporten, hout halen, wandelen etc etc
Vwb die mondkapjes, daar heb ik een mening over, maar het is verplicht en dat halve uurtje per week in de supermarkt met zo'n ding overleef ik ook wel weer. Heeft geen enkele zin om te provoceren en hem niet op te doen.
Want jij wil zeggen dat het gezond is voor de mensen die niet meer naar buiten durven en alleen maar binnen zitten? Ik lees veel van dat soort verhalen op het internet en ook binnen mijn vriendenkring zie ik het gebeuren. Mensen die niet meer naar buiten durven en alleen nog binnen zitten. Dus hoezo is dat onzin?

En ja ook met dat half uurtje per week in de winkel heb ik er moeite mee, omdat het niet helpt en het een bacteriënvanger is.
pi_198660158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:22 schreef koosbasterd het volgende:
Vanmiddag zonder mondkapje tralalalala boodschappen gaan doen bij de Aldi en vervolgens de AH. Boodschappenkar (met tas) in het midden van de winkel gezet en gaan.
Ik ging eens goed letten op de blikken en evt. reacties van de zombies eh mensen in de winkel. het soort kotsvolk wat je hier op bnw ook regelmatig ziet posten, de charlatan volgers, want angst, de bange poeperds, vaccinlovers zeg maar.
en anderen die (waarschijnlijk) wat verder nadenken

Er keken mensen heel boos en agressief naar me. :') schattig, ga straks maar dood dacht ik, je kiest er immers voor. :) Andere mensen keken tof, ze staken nog net geen duim op, en weer anderen vonden het prima. Niemand praatte of liep te klagen tegen me.
Ik wil alleen maar zeggen; trek overal waar je komt die mondluier van uw gezicht en voel je frei.
Als iedereen dat nou eens doet zijn we zo klaar en kunnen we weer verder..

Eerst die gasten aan de top die deze agenda moeten volgen/uitvoeren eens aanpakken,(lees: foei zeggen, onderste steen boven enzo :')) voor wat voor een leed zo ons hebben aangedaan, wat dacht je dan
Gaan we daarna weer stemmen, want stemmen is goed en is altijd eerlijk.
:)
Ik ga meestal boodschappen halen s'avonds toen het wat rustiger in de supermarkt is. Geen smoeldeksel erop, niemand kijkt boos of raar, beveilings vent ook niet, en ik zie meer mensen die zelfde doet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198660214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:30 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Alle passagiers gaan het vliegtuig uit, nadat er aan ouders gezegd werd dat ze het vliegtuig moesten verlaten. Dit geeft mij hoop.
Volgens de vliegtuigmaatschappij werd de vlucht in zijn geheel gecancelled en ging het niet alleen om een kind. Dit incident is al van 1 maart en zoals gewoonlijk geven mensen altijd hun eigen gekleurde versie van het verhaal.

Frontier Under Fire for Canceling Flight Over Mask Issue
quote:
Frontier Airlines is under fire this morning after canceling a flight from Florida due to a "large group" of passengers refusing to wear a mask - but many on the plane called out the airline and said it was stretching the truth, and that the incident only involved an 18-month old baby without a face covering.
Het probleem in dit soort gevallen is altijd dat je niet weet wat eraan vooraf is gegaan en betrokkenen pas gaan filmen als er al een conflict is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2021 02:45:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 24 maart 2021 @ 00:54:04 #95
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_198660237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup al die meelopers die nog een handje gaan helpen ook denkend dat ze goed bezig in de strijd tegen het killervirus. Bepalen voor een ander mens wat ze moeten doen of laten en zich ermee bemoeien. Als ze zo graag met een lap voor hun smoel willen lopen ga je goddelijke gang, als je graag een experimentele injectie wil ga ook je gang, maar laat een ander mens met rust in je waanzin. Vanavond hangen ze weer voor de buis aflevering Fabeltjeskrant trouw volgen wat de Grote Leiders hun oplegt. Menselijkheid is verdwenen bij een aantal van dat soort mensen.
Klare taal.
^O^
Huig
pi_198660284
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 00:00 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Want jij wil zeggen dat het gezond is voor de mensen die niet meer naar buiten durven en alleen maar binnen zitten? Ik lees veel van dat soort verhalen op het internet en ook binnen mijn vriendenkring zie ik het gebeuren. Mensen die niet meer naar buiten durven en alleen nog binnen zitten. Dus hoezo is dat onzin?

En ja ook met dat half uurtje per week in de winkel heb ik er moeite mee, omdat het niet helpt en het een bacteriënvanger is.
Bang zijn om naar buiten te gaan is iig niet normaal en ook nergens voor nodig. Gewoon een beetje afstand houden als je met iemand praat. Zo moeilijk is dat toch niet? En als jij zo'n vreselijke moeite hebt met dat halve uurtje een mondkapje dragen doe jij het toch lekker niet? Maar als iedereen dat zou gaan doen wordt het risico op besmettingen weer een stuk groter dus gelukkig hebben de meeste mensen er geen enkel probleem mee. Maskerloze mensen zijn mij nog nooit opgevallen bij Appie maar ik zal er eens op letten :P

Ik begrijp die fanatieke kruistocht tegen mensen die ze wél dragen echt totaal niet :M

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2021 02:56:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198660379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:26 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Yes, eergisteren inderdaad ook geen mondkapje op gehad. Voelde fijn, wel gewoon afstand gehouden van de mensen. Maar anders niet. Sommige mensen keken boos, maar geen reactie gehad.

Een paar weken geleden een reactie gehad van een mevrouw: toen had ik hem onder mijn kin hangen. Mevrouw, uw mondkapje hebt u niet goed op. Mijn reactie: "Dat klopt, mevrouw". Ze was meteen uitgeluld.
Lijkt me helemaal niet lekker boodschappen doen en blijkbaar heb je ook de hele tijd op lopen letten hoe mensen keken :')

Die mevrouw dacht natuurlijk behulpzaam te zijn en verwachtte niet zo'n snibbig antwoord? Wie heeft er nou een mondkapje onder zijn kin hangen als je hem toch niet gebruikt? 8)7

Of durfde je toen nog niet helemaal zonder in al je 'opstandigheid'? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 24 maart 2021 @ 05:32:19 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198660425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:39 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen eens gaan stoppen met die mondkapjes die niet werken. Tijdens de eerste golf hadden we ook geen mondkapjes op en ging het prima.
.
Jup helemaal eens, ik hoop dat jou tandarts even goed in je muil hoest bij je volgende bezoek..
Want ja dat rare ding voor zijn smoel heeft echt totaal geen nut.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198660855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 23:22 schreef koosbasterd het volgende:
Vanmiddag zonder mondkapje tralalalala boodschappen gaan doen bij de Aldi en vervolgens de AH. Boodschappenkar (met tas) in het midden van de winkel gezet en gaan.
Ik ging eens goed letten op de blikken en evt. reacties van de zombies eh mensen in de winkel. het soort kotsvolk wat je hier op bnw ook regelmatig ziet posten, de charlatan volgers, want angst, de bange poeperds, vaccinlovers zeg maar.
en anderen die (waarschijnlijk) wat verder nadenken

Er keken mensen heel boos en agressief naar me. :') schattig, ga straks maar dood dacht ik, je kiest er immers voor. :) Andere mensen keken tof, ze staken nog net geen duim op, en weer anderen vonden het prima. Niemand praatte of liep te klagen tegen me.
Ik wil alleen maar zeggen; trek overal waar je komt die mondluier van uw gezicht en voel je frei.
Als iedereen dat nou eens doet zijn we zo klaar en kunnen we weer verder..

Eerst die gasten aan de top die deze agenda moeten volgen/uitvoeren eens aanpakken,(lees: foei zeggen, onderste steen boven enzo :')) voor wat voor een leed zo ons hebben aangedaan, wat dacht je dan
Gaan we daarna weer stemmen, want stemmen is goed en is altijd eerlijk.
:)
Wat een gezever.

Als ik zonder mondkapje in de AH rondloop kijkt er echt geen hond naar om. Geen rare blikken, geen afkeurende blikken, geen goedkeurende en ook geen duimpjes noch opmerkingen. Zelfs de medewerkers niet toen ik vroeg waar iets lag. Je overdrijft schromelijk.
pi_198661192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 00:00 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Want jij wil zeggen dat het gezond is voor de mensen die niet meer naar buiten durven en alleen maar binnen zitten? Ik lees veel van dat soort verhalen op het internet en ook binnen mijn vriendenkring zie ik het gebeuren. Mensen die niet meer naar buiten durven en alleen nog binnen zitten. Dus hoezo is dat onzin?
dat je niet gaat omdat je bang bent, geen idee waarvoor trouwens, wil niet zeggen dat het niet kan. Toch weer apart hoe jij je verhaal subtiel wijzigt van "we zijn allemaal opgesloten" naar "Ik ken mensen die niet buiten durven te komen"
Maar hoe precies help jij deze mensen als jij geen mondkapje op doet? Precies, je helpt ze nog banger te worden, net als al je "vrienden" op het Malieveld
quote:
En ja ook met dat half uurtje per week in de winkel heb ik er moeite mee, omdat het niet helpt en het een bacteriënvanger is.
Een bacterievanger ? :') vandaar dat tandartsen, artsen en mensen in de bouw die uren met zo'n ding oplopen allemaal omvallen

[ Bericht 4% gewijzigd door devlinmr op 24-03-2021 08:49:30 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')