abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 maart 2021 @ 20:11:36 #51
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_198755174
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit?
RIVM: niet genoeg mensen belden voor een prik
RIVM: niet genoeg mensen belden voor een prik - https://nos.nl/l/2374548#UPDATE-container-52074039
  maandag 29 maart 2021 @ 20:45:53 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198755812
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

RIVM: niet genoeg mensen belden voor een prik
RIVM: niet genoeg mensen belden voor een prik - https://nos.nl/l/2374548#UPDATE-container-52074039
Ik zie nergens een onderbouwing voor je aanname
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198756105
Als je mensen kunt bellen om een afspraak af te zeggen kun je ze ook actief bellen om nieuwe afspraken te maken. Dat gelul dat te weinig mensen hebben gebeld voor een afspraak toont mij eerder aan dat je communicatie niet op orde is geweest.
A mind with a heart of it's own
pi_198756608
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Als je mensen kunt bellen om een afspraak af te zeggen kun je ze ook actief bellen om nieuwe afspraken te maken. Dat gelul dat te weinig mensen hebben gebeld voor een afspraak toont mij eerder aan dat je communicatie niet op orde is geweest.
Ik denk dat het oprecht ligt aan het feit dat ze gewoon 300k gemaakte afspraken zonder pardon uit het systeem gemieterd hebben. Want ja, Hugo zei toch dat AZ twee weken lang gepauzeerd werd?

Dus al die afspraken moeten weer helemaal opnieuw gemaakt worden, te beginnen met de oproep. Let wel, dit is door mij beredeneerd en ik heb er geen hard bewijs voor.
pi_198756726
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik denk dat het oprecht ligt aan het feit dat ze gewoon 300k gemaakte afspraken zonder pardon uit het systeem gemieterd hebben. Want ja, Hugo zei toch dat AZ twee weken lang gepauzeerd werd?

Dus al die afspraken moeten weer helemaal opnieuw gemaakt worden, te beginnen met de oproep. Let wel, dit is door mij beredeneerd en ik heb er geen hard bewijs voor.
Wat ik er van begreep is dat mensen een sms hebben gehad met de mededeling dat ze een nieuwe afspraak konden maken.
A mind with a heart of it's own
pi_198756742
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:25 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wat ik er van begreep is dat mensen een sms hebben gehad met de mededeling dat ze een nieuwe afspraak konden maken.
Wat ik begrepen heb is dat je een sms kreeg dat je gemaakte afspraak gewoon doorging.
pi_198756775
Een smsje in de geest van:

"De corona vaccinaties vanuit GGz Breburg worden herstart en gaan WEL door. Jouw ingeplande datum en tijd blijft hetzelfde. Je wordt hierover nog gebeld."

En vervolgens een belletje of je nog wil/kan.
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 21:28:32 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198756778
twitter


Ook even hier :)
  maandag 29 maart 2021 @ 21:28:44 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198756783
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb is dat je een sms kreeg dat je gemaakte afspraak gewoon doorging.
Hoeft niet overal hetzelfde te zijn

Sowieso zijn er 25 GGD'en, en nog meer prikkende partijen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198756827
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoeft niet overal hetzelfde te zijn

Sowieso zijn er 25 GGD'en, en nog meer prikkende partijen
Klopt. :)

Maar het had niet moeilijk hoeven te zijn iig
  maandag 29 maart 2021 @ 21:30:59 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198756845
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klopt. :)

Maar het had niet moeilijk hoeven te zijn iig
Nee dát klopt, maar blijkbaar blijffffft het de beste optie om aan te sluiten op bestaande structuren en decentrale uitrol, wat dus niet werkt in een crisissituatie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198756848
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een smsje in de geest van:

"De corona vaccinaties vanuit GGz Breburg worden herstart en gaan WEL door. Jouw ingeplande datum en tijd blijft hetzelfde. Je wordt hierover nog gebeld."

En vervolgens een belletje of je nog wil/kan.
Dat is beter dan ik dacht in ieder geval. Maar dat zou wellicht een verklaring kunnen zijn dat minder mensen dan verwacht een afspraak gemaakt hebben.

De conclusie is: Hugo is een domme lul door zonder reden vaccinaties stop te zetten en het hele proces weer flinke vertraging laat oplopen. Ik vind het ronduit schandalig dat er daar niet meer over gepraat wordt. Het is reden genoeg voor hem om op te stappen.
  maandag 29 maart 2021 @ 22:01:12 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_198757529
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is beter dan ik dacht in ieder geval. Maar dat zou wellicht een verklaring kunnen zijn dat minder mensen dan verwacht een afspraak gemaakt hebben.

De conclusie is: Hugo is een domme lul door zonder reden vaccinaties stop te zetten en het hele proces weer flinke vertraging laat oplopen. Ik vind het ronduit schandalig dat er daar niet meer over gepraat wordt. Het is reden genoeg voor hem om op te stappen.
Zonder reden? In half Europa werden de vaccinaties even kortstondig stopgezet. Better safe then sorry... als die het niet stop had gezet en er bleek wel wat aan de hand te zijn was er ook stront aan de knikker.
pi_198757560
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Blik het volgende:

[..]

Zonder reden? In half Europa werden de vaccinaties even kortstondig stopgezet. Better safe then sorry... als die het niet stop had gezet en er bleek wel wat aan de hand te zijn was er ook stront aan de knikker.
Elke dag vertraging is gewoon zo 10 mensenlevens.
  maandag 29 maart 2021 @ 22:07:51 #65
62913 Blik
The one and Only!
pi_198757661
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:02 schreef skrn het volgende:

[..]

Elke dag vertraging is gewoon zo 10 mensenlevens.
Snap ik, maar desastreuze bijwerkingen wil je ook niet hebben lijkt mij. Zeker niet met het oog op toekomstige vaccinatie-campagnes
pi_198758079
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Ook even hier :)
Mooi! En 80% bescherming na de eerste prik, dat is hoger dan Janssen (wat ook maar berekend is op 56 dagen). Dat zal wel weer olie op het vuur gooien van het argument van Kuipers. Verleng de periode tussen de prikken om zoveel mogelijk mensen eerst iig 1x te prikken.
  maandag 29 maart 2021 @ 22:34:30 #67
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198758139
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Blik het volgende:

[..]

Zonder reden? In half Europa werden de vaccinaties even kortstondig stopgezet. Better safe then sorry... als die het niet stop had gezet en er bleek wel wat aan de hand te zijn was er ook stront aan de knikker.
Complete onzin het ging om maar een paar gevallen op de miljoenen vaccinaties. Opgeklopte paniek IMO.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198758166
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Blik het volgende:

[..]

Zonder reden? In half Europa werden de vaccinaties even kortstondig stopgezet.
Ja en dus zonder reden. Zowel voor die hype als er na was er geen enkele reden om de vaccinaties te stoppen. 'Better safe than sorry' gaat hier gewoon niet op, er was geen enkele reden om te twijfelen.

En het stopzetten mag dan kortstondig zijn geweest, Hugo riep meteen 'we stoppen voor ten minste twee weken' dus al die afspraken moesten ineens ook afgezegd worden. Het hele debacle levert dus veel meer vertraging op dan die paar dagen. Om nog maar te zwijgen over de twijfel die hij ten onrechte gezaaid heeft over het vaccin met die actie.
  maandag 29 maart 2021 @ 22:47:56 #69
62913 Blik
The one and Only!
pi_198758330
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ja en dus zonder reden. Zowel voor die hype als er na was er geen enkele reden om de vaccinaties te stoppen. 'Better safe than sorry' gaat hier gewoon niet op, er was geen enkele reden om te twijfelen.

En het stopzetten mag dan kortstondig zijn geweest, Hugo riep meteen 'we stoppen voor ten minste twee weken' dus al die afspraken moesten ineens ook afgezegd worden. Het hele debacle levert dus veel meer vertraging op dan die paar dagen. Om nog maar te zwijgen over de twijfel die hij ten onrechte gezaaid heeft over het vaccin met die actie.
Dit is gewoon een duidelijk voorbeeld van dat hij het niet goed kan doen. In dit geval is er een kamp die het niet goed vind want zo loopt alles vertraging op. Als alles gewoon door was gegaan was er een kamp geweest die moord en brand ging schreeuwen want “we worden gebruikt als proefkonijnen”
  maandag 29 maart 2021 @ 22:56:53 #70
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198758474
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Dit is gewoon een duidelijk voorbeeld van dat hij het niet goed kan doen. In dit geval is er een kamp die het niet goed vind want zo loopt alles vertraging op. Als alles gewoon door was gegaan was er een kamp geweest die moord en brand ging schreeuwen want “we worden gebruikt als proefkonijnen”
Rustig laten schreeuwen want deze groep staat sws al niet positief tegenover vaccinatie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198758634
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:56 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Rustig laten schreeuwen want deze groep staat sws al niet positief tegenover vaccinatie.
Klopt, die schreeuwen nu dat er al honderden vaccinatiedoden zijn in Nederland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198760479
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Dit is gewoon een duidelijk voorbeeld van dat hij het niet goed kan doen. In dit geval is er een kamp die het niet goed vind want zo loopt alles vertraging op. Als alles gewoon door was gegaan was er een kamp geweest die moord en brand ging schreeuwen want “we worden gebruikt als proefkonijnen”
Zoals gezegd, die groep moet je gewoon niet serieus nemen. Hugo had gewoon een goede keuze, niet stoppen.
pi_198762125
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Blik het volgende:

[..]

Zonder reden? In half Europa werden de vaccinaties even kortstondig stopgezet. Better safe then sorry... als die het niet stop had gezet en er bleek wel wat aan de hand te zijn was er ook stront aan de knikker.
Massahysterie. Totaal debiel om daarin mee te gaan.
pi_198763142
Kreeg vanmorgen een email van de Oxford vaccine trial dat de vaccinatie die ik vorige week gekregen heb de 3e keer was dat ik het corona vaccin heb gekregen. Eerste keer april vorig jaar, tweede keer in augustus, en vorige week. Ze hadden die 2e booster eraan toegevoegd om meer inzicht te krijgen in effect langere tijd tussen boosters, en effect tweede booster. In dit geval kreeg iedereen het vaccin, ook de mensen die eerst in de controle groep zaten. Deze week werd dan verteld wat je de eerste twee keren had gekregen, als dat het controle vaccin was, dan zou je over 3 maanden de booster krijgen, anders was het al de 3e prik, en ben je klaar met prikken (wel nog een paar keer ernaar toe om bloed af te geven voor het onderzoek).
Ik ben dus 'klaar' met vaccineren!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:00:32 #75
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198764415
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Kreeg vanmorgen een email van de Oxford vaccine trial dat de vaccinatie die ik vorige week gekregen heb de 3e keer was dat ik het corona vaccin heb gekregen. Eerste keer april vorig jaar, tweede keer in augustus, en vorige week. Ze hadden die 2e booster eraan toegevoegd om meer inzicht te krijgen in effect langere tijd tussen boosters, en effect tweede booster. In dit geval kreeg iedereen het vaccin, ook de mensen die eerst in de controle groep zaten. Deze week werd dan verteld wat je de eerste twee keren had gekregen, als dat het controle vaccin was, dan zou je over 3 maanden de booster krijgen, anders was het al de 3e prik, en ben je klaar met prikken (wel nog een paar keer ernaar toe om bloed af te geven voor het onderzoek).
Ik ben dus 'klaar' met vaccineren!
Mooi zo ! Had je het toch goed dat jij de 1 ste x al het vaccin had gekregen, je had wat last van de gewone bijwerkingen immers ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198764597
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:17 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Massahysterie. Totaal debiel om daarin mee te gaan.
If men define situations as real, they are real in their consequences.

Ik denk dat je meer schade berokkent door te blijven prikken terwijl de twijfels in de samenleving groeien, dan dat je een tijdelijke stop inlast. Tegenover de schade van twee weken niet prikken staat de schade van een bevolking die haar overheid minder vertrouwt met vaccinaties.

Het is te makkelijk om te zeggen dat die groep de vaccinaties sowieso al niet vertrouwde. Er is nu eenmaal ook een flinke groep die een basaal vertrouwen heeft, maar waarbij er niet veel voor nodig is om dat te laten wankelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2021 14:18:23 ]
pi_198764679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:17 schreef Heph844 het volgende:

[..]

If men define situations as real, they are real in their consequences.

Ik denk dat je meer schade berokkent door te blijven prikken terwijl de twijfels in de samenleving groeien, dan dat je een tijdelijke stop inlast.
De tijdelijke stop heeft meer twijfels laten ontstaan, zeker omdat die ook alweer zo snel opgeheven werd. De schade van een paar dagen niet prikken is nu alweer vele malen hoger dan eventuele opbrengsten. Ben je vergeten dat er bijna 300.000 afspraken uit het systeem gemieterd zijn? Dat waren allemaal mensen die weinig of geen twijfels hadden maar dankzij dit gezeik hun afspraak opnieuw moeten maken. Denk je dat dat goed is voor het vertrouwen?
pi_198768549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mooi zo ! Had je het toch goed dat jij de 1 ste x al het vaccin had gekregen, je had wat last van de gewone bijwerkingen immers ?
Klopt, de bijwerkingen die ik had kwamen vaker voor bij het vaccin dan het controle vaccin, en die hoor je nu ook regelmatig (hoofdpijn, spierpijn, moe, koorts/koortsig), maar bij elke prik werd het wel minder, laatste prik 0 bijwerkingen gehad, alleen de prikplek was een beetje stijf.
pi_198768585
pi_198774206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:41 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst niet aan 65-plussers, nu alleen aan 60-plussers....
  dinsdag 30 maart 2021 @ 23:33:41 #81
21467 franske19
Hit the deck!
pi_198774342
Krijg steeds meer het idee dat die Duitsers maar wat doen. Elke week wat anders. In andere landen zijn miljoenen gevaccineerd zonder dergelijke bijwerkingen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 13:05:37 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198778456
twitter


Waarschijnlijk ook prikken voor 12-15 jaar in de VS nog voor de herfst.
pi_198780664
Ik heb behoorlijk wat vrienden, en familie van m'n vriendin in de VS en veel zijn al gevaccineerd. In NY (de staat) kan iedereen boven de 30 die wilt nu gevaccineerd worden. Maar dat komt mede doordat de vaccinatiebereidheid schijnbaar niet erg hoog is, en dat is ook wel een zorgelijk puntje.
pi_198783119
Mijn ouders (beiden 64) worden dinsdag met AZ gevaccineerd. Kregen vandaag de brief, lekker snel dus *O*
pi_198783759
Ik heb mn oproep gehad *O* ik twijfel ergens toch een beetje omdat het AZ is :@ (wat overigens nu ineens Vaxzevria heet... Vanwege imagoschade wellicht?).

Ik weet dat de bijwerkingen bijna niet voorkomen en dat de kans superklein is dat ik juist de lul zal zijn... Maar het is wel het enige middel waar steeds ophef over ontstaat -O- . Ik wil er graag alle vertrouwen in hebben, maar ik merk dat ik nu toch niet 100% overtuigd ben.

Zijn er meer mensen met twijfel?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198783933
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb mn oproep gehad *O* ik twijfel ergens toch een beetje omdat het AZ is :@ (wat overigens nu ineens Vaxzevria heet... Vanwege imagoschade wellicht?).

Ik weet dat de bijwerkingen bijna niet voorkomen en dat de kans superklein is dat ik juist de lul zal zijn... Maar het is wel het enige middel waar steeds ophef over ontstaat -O- . Ik wil er graag alle vertrouwen in hebben, maar ik merk dat ik nu toch niet 100% overtuigd ben.

Zijn er meer mensen met twijfel?
Ik krijg komende week ook AstraZeneca en heb er volste vertrouwen in. Net zoals bijna al mijn collega's die hem ook gaan halen. Waar twijfel je het meest over?
pi_198784035
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb mn oproep gehad *O* ik twijfel ergens toch een beetje omdat het AZ is :@ (wat overigens nu ineens Vaxzevria heet... Vanwege imagoschade wellicht?).

Ik weet dat de bijwerkingen bijna niet voorkomen en dat de kans superklein is dat ik juist de lul zal zijn... Maar het is wel het enige middel waar steeds ophef over ontstaat -O- . Ik wil er graag alle vertrouwen in hebben, maar ik merk dat ik nu toch niet 100% overtuigd ben.

Zijn er meer mensen met twijfel?
Vaxzevria is de productnaam van het AstraZeneca vaccin. Voor het Pfizer vaccin is de productnaam Comirnaty.

Ik twijfel zelf niet aan het AstraZeneca vaccin en maak een afspraak zodra ik de uitnodiging ontvang.
pi_198784144
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:41 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
M'n vriendin zou morgen via haar werkgever AZ gaan krijgen en we gingen er van uit dat ook deze vaccinatieafspraak weer geannuleerd zou gaan worden door het besluit alleen nog 60 plussers er mee te vaccineren. Gelukkig gaat de afspraak gewoon door en wordt nu Biontech toegediend.

Haar collega's die in eerste instantie weigerden zich te laten vaccineren (omdat AZ) wilden nu ineens toch allemaal... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198785067
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:41 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Ik krijg komende week ook AstraZeneca en heb er volste vertrouwen in. Net zoals bijna al mijn collega's die hem ook gaan halen. Waar twijfel je het meest over?
Toch een beetje dat geharrewar over bijwerkingen (berichten vanuit meerdere landen waar meerdere keren gestopt is met dit middel) icm het feit dat ik bezig ben zwanger te raken...

Ik wil graag een vaccin en ben blij dat ik nu al in aanmerking kom, maar toch ben ik helaas niet zo zeker als ik zou willen zijn. -O-

Ergens in mijn achterhoofd zit een klein stemmetje die zegt :wat nou als er "for the greater good" wordt gezegd dat zorgen onnodig zijn en later blijkt dat dat niet volledig klopt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198786683
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb mn oproep gehad *O* ik twijfel ergens toch een beetje omdat het AZ is :@ (wat overigens nu ineens Vaxzevria heet... Vanwege imagoschade wellicht?).

Ik weet dat de bijwerkingen bijna niet voorkomen en dat de kans superklein is dat ik juist de lul zal zijn... Maar het is wel het enige middel waar steeds ophef over ontstaat -O- . Ik wil er graag alle vertrouwen in hebben, maar ik merk dat ik nu toch niet 100% overtuigd ben.

Zijn er meer mensen met twijfel?
Weet je de naam van het Pfizer vaccine uit je hoofd?

Wat ik nu vooral fijn vindt om te weten nu ik gevaccineerd ben is dat ik me minder zorgen hoeft te maken als mijn 89-jarige buurvrouw wat hulp komt vragen, en die absoluut niet aan social distancing doet. Of als mijn buurman aan de andere kant hulp vraagt in de tuin. Die is in de 70 en net een paar maanden klaar met een bestralingskuur voor kanker. En ik had het achteraf graag geweten toen ik rond kerst bij mijn ouders was (zelfs na eerst in quarantaine te zijn geweest).
pi_198786893
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Weet je de naam van het Pfizer vaccine uit je hoofd?
Nee maar daarvan wist ik wel dat het de naam van de producent was ;). Ik vind het wel verwarrend dat die termen door elkaar gebruikt worden. Op mijn uitnodiging staat ook gewoon " u wordt gevaccineerd met astra zeneca".

Ik kijk er ook naar uit om veiliger te zijn voor anderen :Y. Lijkt me een fijne geruststelling. Fijn dat jij al zover bent
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198792269
Dit had AZ moeten doen, dan was de EU ontploft: https://www.nytimes.com/2021/03/31/world/johnson-and-johnson-vaccine-mixup.html

15 miljoen doses verkeerd gemixed en die kunnen nu weggegooid worden.
  donderdag 1 april 2021 @ 20:19:04 #93
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_198805023
M'n vriendin heeft gisteren AZ gekregen en nu is ze echt flink ziek. 39 graden koorts, knallende hoofdpijn, kan haar ogen niet openhouden....
Ik sla effe over tot er andere aanbieders zijn. Wil niet zeggen dat dat beter is natuurlijk qua bijwerkingen, maar dit is niet echt leuk.
pi_198806160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 20:19 schreef Hi_flyer het volgende:
M'n vriendin heeft gisteren AZ gekregen en nu is ze echt flink ziek. 39 graden koorts, knallende hoofdpijn, kan haar ogen niet openhouden....
Ik sla effe over tot er andere aanbieders zijn. Wil niet zeggen dat dat beter is natuurlijk qua bijwerkingen, maar dit is niet echt leuk.
Andere vaccins hebben ook gewoon bijwerkingen. Dus als je een kans krijgt gewoon nemen, niet zeuren.
pi_198806842
Mijn buurman was ook goed ziek geweest van het vaccineren. Ja hoort erbij hoor.
pi_198806960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 20:19 schreef Hi_flyer het volgende:
M'n vriendin heeft gisteren AZ gekregen en nu is ze echt flink ziek. 39 graden koorts, knallende hoofdpijn, kan haar ogen niet openhouden....
Ik sla effe over tot er andere aanbieders zijn. Wil niet zeggen dat dat beter is natuurlijk qua bijwerkingen, maar dit is niet echt leuk.
Juist een teken dat het werkt. Natuurlijk is het erg vervelend, maar daar moet ze even doorheen. Ik was na ongeveer 36 uur klachtenvrij. Dezelfde klachten overigens. 39,2, hoofdpijn, etc.

Succes ermee. :)
pi_198807091
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb mn oproep gehad *O* ik twijfel ergens toch een beetje omdat het AZ is :@ (wat overigens nu ineens Vaxzevria heet... Vanwege imagoschade wellicht?).

Ik weet dat de bijwerkingen bijna niet voorkomen en dat de kans superklein is dat ik juist de lul zal zijn... Maar het is wel het enige middel waar steeds ophef over ontstaat -O- . Ik wil er graag alle vertrouwen in hebben, maar ik merk dat ik nu toch niet 100% overtuigd ben.

Zijn er meer mensen met twijfel?
Ik had dat ook hoor. Je weet dat het rationeel niet logisch is om te twijfelen, maar toch is het nu anders.

Heb me voor vanalles laten vaccineren en nu voor het eerst een keer iets van twijfel.

Ik heb hem uiteindelijk wel gepakt. :)
  donderdag 1 april 2021 @ 22:26:28 #98
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198808961
dit land is erger dan FC Knudde!

Nederland wil coronavaccins lenen aan Bulgarije en andere 'achterlopers' in EU
https://www.nu.nl/coronav(...)terlopers-in-eu.html
pi_198809120
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Juist een teken dat het werkt. Natuurlijk is het erg vervelend, maar daar moet ze even doorheen. Ik was na ongeveer 36 uur klachtenvrij. Dezelfde klachten overigens. 39,2, hoofdpijn, etc.

Succes ermee. :)
En niet besmet geweest? Waar m'n zus werkt waren enkelen (waaronder m'n zus) flink ziek van het vaccin, maar dat waren allemaal personen die reeds covid gehad hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_198809180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

En niet besmet geweest? Waar m'n zus werkt waren enkelen (waaronder m'n zus) flink ziek van het vaccin, maar dat waren allemaal personen die reeds covid gehad hebben.
Nee, niet dat ik weet althans. Maar zorgmedewerker dus frontlinie enzo ;)

Om me heen hoor ik veel mensen met bijwerkingen van AZ. Maar allemaal kortdurend gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')