maar vind ze eigenlijk allebei niet leuk eronder....:S maar wat dan wel?
quote:laarzen zijn altijd goed onder een minirok
Op zondag 26 januari 2003 13:04 schreef Angel20 het volgende:
wat voor schoenen moet ik hieronder??
heb eigenlijk alleen maar laarzen....zwarte (beetje ´lomper´ zonder hak)
en bruine met hak, allebei tot aan mn kniemaar vind ze eigenlijk allebei niet leuk eronder....:S maar wat dan wel?
Voor als het wat minder koud is heb ik ook nog van die Spaanse tango-achtige schoenen (zwart) met hoge hak. Staat ook heel mooi omdat je je benen dan beter ziet (duh!)
Wat ik in ieder geval niet mooi vind zijn sportieve schoenen onder een rokje.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:05 schreef Imi het volgende:
De gemiddelde fokker wil natuurlijk eerst een foto zien.
sommige meisjes snappen blijkbaar nog niet waarom mannen ze graag in een minirokje zien...
quote:Idd, maar mooi schoeisel maakt het geheel wel af.
Op zondag 26 januari 2003 13:21 schreef barman het volgende:
sommige meisjes snappen blijkbaar nog niet waarom mannen ze graag in een minirokje zien...
Als je de pumps en enkellaarsjes maar in de kast laat staan!
quote:Mee eens!
Op maandag 27 januari 2003 07:46 schreef Hooghoudt het volgende:
Kistjes natuurlijk, wat anders?!
Maar al vind ik in de zomer sneakers of slippers ook niet erg onder een spijker rokje.
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 27-01-2003 13:26]
quote:afknapper nummer 1
Op maandag 27 januari 2003 13:25 schreef Aventura het volgende:
Doc Martens! Of anders van die enkellaarsjes. Pumps vind ik TE tuttig. Je bent dan net een stewardess.
Sneakers kunnen ECHT niet, dat vind ik zo lelijk. Het maakt de meesten ook nog eens superplomp.
doc martens afschuwelijke " schoenen "
quote:Ligt eraan welke je aan hebt: metallic blauwe met gele stiksels ofzo vinnik ook niet zo..maar de rijglaarzen die ik heb van Doc Martens hebben een klein hakje en zijn minder lomp gevormd en hebben geen contraststiksels.
Op maandag 27 januari 2003 13:28 schreef -roys- het volgende:[..]
afknapper nummer 1
doc martens
afschuwelijke " schoenen "
Ik vind iig dat je er schoenen met een hak onder moet doen dat combineert goed met je korte rokje
En de goude regel (geldt ook voor broeken); Geen donkere laarzen onder een witte/beige/lichte kleur rok/broek . En liever ook geen donkere rok/broek met weer ontzettend lichte schoenen. Echt not done.
Nou tot zover mijn advies he Succes
quote:me 2, zou jij het nog durven?
Op maandag 27 januari 2003 13:57 schreef postinggirl het volgende:
Wat ook te proberen is: Van die hele lange zwarte kniesokken, en dan hele fijne, wat tuttige schoentjes eronder aan doen. Zo'n kostschool-look met een knipoog. Eigenlijk een trend van enkele jaren geleden maar ik vind het nog altijd best grappig.
quote:me
Op maandag 27 januari 2003 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
me 2, zou jij het nog durven?
quote:serieus?
Op maandag 27 januari 2003 16:52 schreef thumper het volgende:[..]
me
, maar me is dan ook een jongetje
Ik vind het wel heel cool staan trouwens!
quote:Ja, maar dat is zowieso een vereiste als je uberhaupt een kort rokje wilt dragen toch?
Op maandag 27 januari 2003 16:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
serieus?
je moet er wel mooie benen voor hebben natuurlijk
quote:ja ok...
Op maandag 27 januari 2003 17:04 schreef thumper het volgende:[..]
Ja, maar dat is zowieso een vereiste als je uberhaupt een kort rokje wilt dragen toch?
quote:Jaaaaah schitterend
Wat ook te proberen is: Van die hele lange zwarte kniesokken, en dan hele fijne, wat tuttige schoentjes eronder aan doen. Zo'n kostschool-look met een knipoog. Eigenlijk een trend van enkele jaren geleden maar ik vind het nog altijd best grappig.
quote:Als het mij zou staan... Misschien. Maar het staat me niet. Ik vind het vooral bij anderen leuk (Kijk bijvoorbeeld eens naar de film Clueless, waar ze de halve film zo rondlopen. Toen was dat heel hip.).
Op maandag 27 januari 2003 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
me 2, zou jij het nog durven?
(Wel wit, maar goed.)
quote:enige film (grijsgedraaid) en ook leuke kleren ja.
Op maandag 27 januari 2003 19:10 schreef postinggirl het volgende:[..]
Als het mij zou staan... Misschien. Maar het staat me niet. Ik vind het vooral bij anderen leuk (Kijk bijvoorbeeld eens naar de film Clueless, waar ze de halve film zo rondlopen. Toen was dat heel hip.).
(Wel wit, maar goed.)
quote:Wat versta jij onder lompe hak?? Mijn vriendin heeft lange zwarte laarzen met een blok hak van +/- 10 cm hoog.. En dat staat best mooi onder een kort rokje of jurkje...
Op maandag 27 januari 2003 16:46 schreef karoltje het volgende:
Als je laarzen draagt moeten het dus absoluut GEEN hakken zijn met een lompe hak of hakken die niet aansluitenStaat erg Keileweg-achtig
. Dus het liefst laarzen met een slappe "laars" die dus helemaal aansluiten op je been. En dan een beetje hoog natuurlijk..
Is wel zo mooi. Puntlaarzen zijn natuurlijk erg hot op het moment en een netpanty maakt het af
Let op je panty dat je die in de goeie kleur kiest en niet te donker enzo
En zwarte laarzen zijn altijd goed
![]()
En de goude regel (geldt ook voor broeken); Geen donkere laarzen onder een witte/beige/lichte kleur rok/broek
. En liever ook geen donkere rok/broek met weer ontzettend lichte schoenen. Echt not done.
Nou tot zover mijn advies he
Succes
* Gertsan vind de besproken kostschool look niet mooi, maar dat is natuurlijk heeeeeel persoonlijk!
quote:sportschoenen en een lange legging tot aan je voeten
Op zondag 26 januari 2003 13:04 schreef Angel20 het volgende:
wat voor schoenen moet ik hieronder??
heb eigenlijk alleen maar laarzen....zwarte (beetje ´lomper´ zonder hak)
en bruine met hak, allebei tot aan mn kniemaar vind ze eigenlijk allebei niet leuk eronder....:S maar wat dan wel?
quote:Volgens mij bedoeld ze van die superdikke hakken, en ik ben het er helemaal mee eens, van die vreselijke boerinnetjes lopen daarmee.
Op maandag 27 januari 2003 23:14 schreef Gertsan het volgende:[..]
Wat versta jij onder lompe hak??
quote:Blokhakken zijn egt not done vind ik
Op maandag 27 januari 2003 23:14 schreef Gertsan het volgende:[..]
Wat versta jij onder lompe hak?? Mijn vriendin heeft lange zwarte laarzen met een blok hak van +/- 10 cm hoog.. En dat staat best mooi onder een kort rokje of jurkje...
En ik zie mensen steeds kistjes zeggen Wat is dat voor boerenidee?
quote:Zulk soort schoentjes heb ik ook, maar dan in het knalrood!
Op maandag 27 januari 2003 19:10 schreef postinggirl het volgende:[..]
Als het mij zou staan... Misschien. Maar het staat me niet. Ik vind het vooral bij anderen leuk (Kijk bijvoorbeeld eens naar de film Clueless, waar ze de halve film zo rondlopen. Toen was dat heel hip.).
(Wel wit, maar goed.)
In de winter zou ik inderdaad voor de genoemde tangoschoenen gaan (heb héle mooie gekocht in Buenos Aires ) of hoge laarzen.
quote:Ieder zijn ding... IDD ik vind die van haar vrij sierlijk.... Je hebt idd van die lompe dingen die geen gezicht zijn...
Op dinsdag 28 januari 2003 16:30 schreef karoltje het volgende:[..]
Blokhakken zijn egt not done vind ik
En dan nog 10 cm, hoog ook
Maarja ieder zn ding
En ik zie mensen steeds kistjes zeggen
Wat is dat voor boerenidee?
En dat kisten verhaal is ook al zo iets... Onder een minirokje???
quote:Toevallig zag ik zaterdag een meisje op het Leidseplein lopen (volgens mij was ze idd Spaans) en die zag er toch
Op zondag 26 januari 2003 13:10 schreef Angel20 het volgende:
tis trouwens een spijkerrokje...
Geloof dat je die in Nld (nog?) niet zoveel ziet, maar hier in Spanje wel veel. Alleen vaak met sportschoenen eronder, vind ik niet mooi
quote:Dat heb ik wel es aangehad, maar het mag niet meer van mn vriend...........
quote:Al dat subtiele gezeur. Ik zie meisjes gewoon liever stoer met kistjes en kort haar.
Op dinsdag 28 januari 2003 16:30 schreef karoltje het volgende:[..]
Blokhakken zijn egt not done vind ik
En dan nog 10 cm, hoog ook
Maarja ieder zn ding
En ik zie mensen steeds kistjes zeggen
Wat is dat voor boerenidee?
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:59 schreef lonny het volgende:
Ik draag vaak een minirok maar altijd met hoge laarzen eronder
quote:So what!
Op dinsdag 28 januari 2003 22:36 schreef Charys het volgende:Dat heb ik wel es aangehad, maar het mag niet meer van mn vriend...........
quote:Wie zegt dat ik daar ook naar luister?
Op woensdag 29 januari 2003 18:20 schreef karoltje het volgende:[..]
So what!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |