maar vind ze eigenlijk allebei niet leuk eronder....:S maar wat dan wel?
quote:laarzen zijn altijd goed onder een minirok
Op zondag 26 januari 2003 13:04 schreef Angel20 het volgende:
wat voor schoenen moet ik hieronder??
heb eigenlijk alleen maar laarzen....zwarte (beetje ´lomper´ zonder hak)
en bruine met hak, allebei tot aan mn kniemaar vind ze eigenlijk allebei niet leuk eronder....:S maar wat dan wel?
Voor als het wat minder koud is heb ik ook nog van die Spaanse tango-achtige schoenen (zwart) met hoge hak. Staat ook heel mooi omdat je je benen dan beter ziet (duh!)
Wat ik in ieder geval niet mooi vind zijn sportieve schoenen onder een rokje.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:05 schreef Imi het volgende:
De gemiddelde fokker wil natuurlijk eerst een foto zien.
sommige meisjes snappen blijkbaar nog niet waarom mannen ze graag in een minirokje zien...
quote:Idd, maar mooi schoeisel maakt het geheel wel af.
Op zondag 26 januari 2003 13:21 schreef barman het volgende:
sommige meisjes snappen blijkbaar nog niet waarom mannen ze graag in een minirokje zien...
Als je de pumps en enkellaarsjes maar in de kast laat staan!
quote:Mee eens!
Op maandag 27 januari 2003 07:46 schreef Hooghoudt het volgende:
Kistjes natuurlijk, wat anders?!
Maar al vind ik in de zomer sneakers of slippers ook niet erg onder een spijker rokje.
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 27-01-2003 13:26]
quote:afknapper nummer 1
Op maandag 27 januari 2003 13:25 schreef Aventura het volgende:
Doc Martens! Of anders van die enkellaarsjes. Pumps vind ik TE tuttig. Je bent dan net een stewardess.
Sneakers kunnen ECHT niet, dat vind ik zo lelijk. Het maakt de meesten ook nog eens superplomp.
doc martens afschuwelijke " schoenen "
quote:Ligt eraan welke je aan hebt: metallic blauwe met gele stiksels ofzo vinnik ook niet zo..maar de rijglaarzen die ik heb van Doc Martens hebben een klein hakje en zijn minder lomp gevormd en hebben geen contraststiksels.
Op maandag 27 januari 2003 13:28 schreef -roys- het volgende:[..]
afknapper nummer 1
doc martens
afschuwelijke " schoenen "
Ik vind iig dat je er schoenen met een hak onder moet doen dat combineert goed met je korte rokje
En de goude regel (geldt ook voor broeken); Geen donkere laarzen onder een witte/beige/lichte kleur rok/broek . En liever ook geen donkere rok/broek met weer ontzettend lichte schoenen. Echt not done.
Nou tot zover mijn advies he Succes
quote:me 2, zou jij het nog durven?
Op maandag 27 januari 2003 13:57 schreef postinggirl het volgende:
Wat ook te proberen is: Van die hele lange zwarte kniesokken, en dan hele fijne, wat tuttige schoentjes eronder aan doen. Zo'n kostschool-look met een knipoog. Eigenlijk een trend van enkele jaren geleden maar ik vind het nog altijd best grappig.
quote:me
Op maandag 27 januari 2003 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
me 2, zou jij het nog durven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |