abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8114693
wat voor schoenen moet ik hieronder??
heb eigenlijk alleen maar laarzen....zwarte (beetje ´lomper´ zonder hak)
en bruine met hak, allebei tot aan mn knie

maar vind ze eigenlijk allebei niet leuk eronder....:S maar wat dan wel?

I thought this day would never end...
pi_8114721
Hakken in de zelfde kleur als je rokje
pi_8114726
De gemiddelde fokker wil natuurlijk eerst een foto zien.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  zondag 26 januari 2003 @ 13:05:59 #4
26824 TheEagle
teamleider...
pi_8114733
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:04 schreef Angel20 het volgende:
wat voor schoenen moet ik hieronder??
heb eigenlijk alleen maar laarzen....zwarte (beetje ´lomper´ zonder hak)
en bruine met hak, allebei tot aan mn knie

maar vind ze eigenlijk allebei niet leuk eronder....:S maar wat dan wel?

laarzen zijn altijd goed onder een minirok
  zondag 26 januari 2003 @ 13:07:49 #5
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8114761
Ik draag onder rokjes vrijwel alleen zwarte laarzen-tot-de-knie met een heel hoge hak.

Voor als het wat minder koud is heb ik ook nog van die Spaanse tango-achtige schoenen (zwart) met hoge hak. Staat ook heel mooi omdat je je benen dan beter ziet (duh!)

Wat ik in ieder geval niet mooi vind zijn sportieve schoenen onder een rokje.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8114801
tis trouwens een spijkerrokje...
Geloof dat je die in Nld (nog?) niet zoveel ziet, maar hier in Spanje wel veel. Alleen vaak met sportschoenen eronder, vind ik niet mooi
I thought this day would never end...
pi_8114869
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:05 schreef Imi het volgende:
De gemiddelde fokker wil natuurlijk eerst een foto zien.
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_8114962
Onder een minirok staat alles! boeren klompen, gummilaarzen, sportschoenen, bergschoenen, lieslaarzen, paarddijlaarzen, pumps, plateauschoenen, loafers, sneakers, watersokken, pantoffels, slippers, gipsbenen...
De aandacht gaat uit naar dat stukje dijbeen tussen rok en knie
We dromen hoe dat naar boven toe verder gaat...
Wat je aan je voeten hebt is volkomen oninteressant.

sommige meisjes snappen blijkbaar nog niet waarom mannen ze graag in een minirokje zien...

zondag 26 januari 2003 @ 14:21:51 #9
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8115776
Ik heb er altijd zwarte laazen met hak onder.
Sportschoenen vind ik idd ook niet mooi, in de zomer trouwens wel gewone lage schoenen (zonder hak) of open schoenen.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  maandag 27 januari 2003 @ 01:24:10 #10
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8127101
Hangt helemaal af wat voor stijl je wilt, ga je voor sexy, dan zijn laarsjes met een puntige neus voor jou, zomers sexy > luchtige pumps met hoge hak, draag je een losse sportieve rokje, dan staan retro-sneakers met hoge sokken het best (beetje hockey-look) etc. Maar ik denk dat de dames hier wel betere tips hebben.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:21 schreef barman het volgende:
sommige meisjes snappen blijkbaar nog niet waarom mannen ze graag in een minirokje zien...
Idd, maar mooi schoeisel maakt het geheel wel af.
The Internets, I needs it..
  maandag 27 januari 2003 @ 07:46:29 #11
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_8127946
Kistjes natuurlijk, wat anders?!
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_8128545
Het hangt van je stemming af. Eigenlijk kan je bijna lles er wel onder dragen. In een stoere bui kisten of (nette) gympen, in een meer sexy/flirterige bui elegante knielaarzen (bij voorkeur met een hak).

Als je de pumps en enkellaarsjes maar in de kast laat staan!

pi_8128637
Ik zelf vind van die puntschoenen erg leuk staan onder een kort rokje! (met netpanty)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_8131562
quote:
Op maandag 27 januari 2003 07:46 schreef Hooghoudt het volgende:
Kistjes natuurlijk, wat anders?!
Mee eens!
pi_8131686
Helemaal mee eens, met die punt schoenen en netpanty!!!!!!!

Maar al vind ik in de zomer sneakers of slippers ook niet erg onder een spijker rokje.

standje 69 OWNT
  maandag 27 januari 2003 @ 13:25:25 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_8131785
Doc Martens! Of anders van die enkellaarsjes. Pumps vind ik TE tuttig. Je bent dan net een stewardess.
Sneakers kunnen ECHT niet, dat vind ik zo lelijk. Het maakt de meesten ook nog eens superplomp.

[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 27-01-2003 13:26]

pi_8131795
Ik heb van die kuitlange Docs.
Dat vind ik leuk onder een rokje, zo kan je het ook naar je werk aan, maar ook naar een feestje.
Ik vind dat hele hoge hakken vaak een beetje een trashy look geven, vooral in combi met een netpanty.
pi_8131831
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:25 schreef Aventura het volgende:
Doc Martens! Of anders van die enkellaarsjes. Pumps vind ik TE tuttig. Je bent dan net een stewardess.
Sneakers kunnen ECHT niet, dat vind ik zo lelijk. Het maakt de meesten ook nog eens superplomp.
afknapper nummer 1

doc martens afschuwelijke " schoenen "

pi_8132008
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:28 schreef -roys- het volgende:

[..]

afknapper nummer 1

doc martens afschuwelijke " schoenen "

Ligt eraan welke je aan hebt: metallic blauwe met gele stiksels ofzo vinnik ook niet zo..maar de rijglaarzen die ik heb van Doc Martens hebben een klein hakje en zijn minder lomp gevormd en hebben geen contraststiksels.
  maandag 27 januari 2003 @ 13:45:46 #20
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_8132101
Als het een kort leren rokje is, zou ik voor hoge laarzen gaan (zie mijn ondertitel ), maar dit is een kort spijkerrokje, dan zou ik eerder kiezen voor de hiervoor genoemde 'hockey-look' (als je het netjes wilt) of icm netkousen zou ik gaan voor kistjes (voor een meer sexxxxxy look)
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_8132291
Wat ook te proberen is: Van die hele lange zwarte kniesokken, en dan hele fijne, wat tuttige schoentjes eronder aan doen. Zo'n kostschool-look met een knipoog. Eigenlijk een trend van enkele jaren geleden maar ik vind het nog altijd best grappig.
  maandag 27 januari 2003 @ 15:21:26 #22
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_8133707
ik zou van die soort tango achtige schoenen er onder doen zoals hier ergens boven al genoemd is. Dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Ik vind iig dat je er schoenen met een hak onder moet doen dat combineert goed met je korte rokje

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_8135748
Als je laarzen draagt moeten het dus absoluut GEEN hakken zijn met een lompe hak of hakken die niet aansluiten Staat erg Keileweg-achtig . Dus het liefst laarzen met een slappe "laars" die dus helemaal aansluiten op je been. En dan een beetje hoog natuurlijk.. Is wel zo mooi. Puntlaarzen zijn natuurlijk erg hot op het moment en een netpanty maakt het af Let op je panty dat je die in de goeie kleur kiest en niet te donker enzo En zwarte laarzen zijn altijd goed

En de goude regel (geldt ook voor broeken); Geen donkere laarzen onder een witte/beige/lichte kleur rok/broek . En liever ook geen donkere rok/broek met weer ontzettend lichte schoenen. Echt not done.

Nou tot zover mijn advies he Succes

pi_8135779
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:57 schreef postinggirl het volgende:
Wat ook te proberen is: Van die hele lange zwarte kniesokken, en dan hele fijne, wat tuttige schoentjes eronder aan doen. Zo'n kostschool-look met een knipoog. Eigenlijk een trend van enkele jaren geleden maar ik vind het nog altijd best grappig.
me 2, zou jij het nog durven?
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 27 januari 2003 @ 16:52:33 #25
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_8135905
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

me 2, zou jij het nog durven?

me , maar me is dan ook een jongetje
Ik vind het wel heel cool staan trouwens!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')