abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198861212
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:46 schreef very het volgende:

[..]

Bloed of kots kan een resultaat zijn wat, gezien de setting, even voor lief wordt genomen/wordt genegeerd.
Maar wanneer het het doel op zich is, dan maak ik wel dat ik wegkom :D
Bij bepaalde bdsm spelletjes, hard spanken, gemene klemmetjes etc zou wel eens een beetje bloed kunnen vrijkomen. Dan is het niet zo'n probleem.

Kots zou kunnen bij deepthroaten/keelneuken. Ik zorg altijd wel voor lege maag. Maar sommigen zijn te ongeduldig of doen het erom omdat het juist extra vernederend is. Dus dan ga ik dat ook niet uit de weg. Je vraagt er zelf om denk ik dan.. :D
pi_198861399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:19 schreef LanaMyst het volgende:
Aha, de welbekende hard limits.

Voor mij zijn dit de No Go's:

- Poepsex
- Blijvend letsel
- Alles wat Illegaal is bij de wet (dieren, kinderen etc...)

Voor de rest is het wat mij betreft Carte Blanche en ga ik niets uit de weg, al heb ik natuurlijk wel mijn voorkeuren vwb kinks.

Bloed of kots is voor mij geen doel op zich maar zou wel een kunnen gebeuren met bepaalde handelingen dus sluit ik ook niet helemaal uit.
Golden shower is wel n van mijn favorieten, net als breathplay (kan spontaan orgasme veroorzaken)

Ja en dan heb je van die dingen zoals ageplay en petplay, is niet echt mijn ding maar wijs het ook niet af als iemand het graag wil.

Ageplay? Is dat spelen dat je een schoolmeisje bent oid :?
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198861620
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 10:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ageplay? Is dat spelen dat je een schoolmeisje bent oid :?
Klopt ja, vind het zelf eerlijk gezegd een beetje flauw soms grappig. Het is een soort roleplay. Maar ieder zijn ding denk ik dan.
  FOK!fotograaf maandag 5 april 2021 @ 11:16:18 #79
195998 very
Ferry
pi_198861756
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 10:27 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Bij bepaalde bdsm spelletjes, hard spanken, gemene klemmetjes etc zou wel eens een beetje bloed kunnen vrijkomen. Dan is het niet zo'n probleem.

Kots zou kunnen bij deepthroaten/keelneuken. Ik zorg altijd wel voor lege maag. Maar sommigen zijn te ongeduldig of doen het erom omdat het juist extra vernederend is. Dus dan ga ik dat ook niet uit de weg. Je vraagt er zelf om denk ik dan.. :D
Wel eens gehad dat een meid inderdaad op mijn pik kotste....wel fijn dat iemand er volledig voor gaat, maar die zure lucht is toch wel jammer haha. Maar goed... Geen reden om te stoppen haha
People assume too much.
pi_198862041
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:16 schreef very het volgende:

[..]

Wel eens gehad dat een meid inderdaad op mijn pik kotste....wel fijn dat iemand er volledig voor gaat, maar die zure lucht is toch wel jammer haha. Maar goed... Geen reden om te stoppen haha
Mogelijkheid is melk of vla op een verder lege maag en dat vlak voor de actie.

Wel het effect maar niet de vieze zure lucht. ;)

Als je een tijdje in het wereldje zit wordt je vanzelf creatiever :D
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')