abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:21:49 #51
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198698549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:36 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Correct of niet, ik krijg hem niet meer omhoog.
Dude, als je de taal nazi uit wil hangen zorg dan dat je de taal iig zelf machtig bent.
Of iig kan toegeven dat je fout zat. Dat met een glimlach kan dragen ipv zo door te gaan.

De enige die nogal onaantrekkelijk over komt hier ben jij.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198699435
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dude, als je de taal nazi uit wil hangen zorg dan dat je de taal iig zelf machtig bent.
Of iig kan toegeven dat je fout zat. Dat met een glimlach kan dragen ipv zo door te gaan.

De enige die nogal onaantrekkelijk over komt hier ben jij.
Mooi. Ik heb niet de intentie om tijdens mijn leven ook maar 1 druppel vloeistof uit te wisselen met een zolderkamer autist(e) van FOK!.

En inderdaad, ik zat fout. Maar dat maakt het niet minder lelijk of onaantrekkelijk voor mij.
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 22:10:46 #53
441859 crew  Lenny77
pi_198707833
Laten we maar een beetje ontopic blijven aub
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198709220
Poepseks (scheten mag wel)
  zaterdag 27 maart 2021 @ 00:21:16 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198709573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:16 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Mooi. Ik heb niet de intentie om tijdens mijn leven ook maar 1 druppel vloeistof uit te wisselen met een zolderkamer autist(e) van FOK!.

En inderdaad, ik zat fout. Maar dat maakt het niet minder lelijk of onaantrekkelijk voor mij.
Die maar maakt alles daarvoor ongedaan, dat weet je? Hoe je juist taalgebruik onaantrekkelijk kan vinden is me een raadsel.

Ik ben geen zolderkamer autist, maar bij mij zou je zat redenen hebben om wel de taalnazi uit te hangen en dat zo irritant te vinden dat je me zelfs enkel daardoor al onaantrekkelijk zou vinden. Naast vast vele andere redenen.
Voor mezelf geld dat het met iemand die zo omgaat met een foutje het niet eens zal komen tot de no go’s tijdens seks. Dat behoort tot de no go’s waardoor het niet tot seks komt.
Brengt me bij een andere no go in bed. Geen humor hebben, geen zelfspot kennen en dingen te serieus nemen. Een te groot ego dat snel gekwetst is dat tot bitchy bijt gedrag leidt is echt een no go.

Als er een kleine onhandigheid in bed is vind ik het zeer onprettig als daar een groot ding van gemaakt wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198709600
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 00:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Brengt me bij een andere no go in bed. Geen humor hebben, geen zelfspot kennen en dingen te serieus nemen. Een te groot ego dat snel gekwetst is dat tot bitchy bijt gedrag leidt is echt een no go.

Als er een kleine onhandigheid in bed is vind ik het zeer onprettig als daar een groot ding van gemaakt wordt.
Zelfspot en alles niet zo serieus nemen is idd echt key ja ! Toch geweldig als je ook kan lachen in bed. :Y
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198710396
Haar kontgat likken is voor mij een no-go
pi_198711229
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 02:53 schreef phoenyx het volgende:
Haar kontgat likken is voor mij een no-go
Waarom? Doordat er poep uitkomt?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198714580
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 02:53 schreef phoenyx het volgende:
Haar kontgat likken is voor mij een no-go
Pussy
pi_198715383
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 08:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waarom? Doordat er poep uitkomt?
Ja dat is wel de voornaamste reden voor mij ja. Ook al is het helemaal schoon dan nog vind ik de gedachte helemaal niet fijn.
pi_198724812
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 07:16 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Even Google-en: feltching

Ik dacht ook dat ik alles al gezien en gehoord had, maar niet dus :r :r :r
Blumking vind ik dan wel weer lekker.
pi_198730238
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 02:53 schreef phoenyx het volgende:
Haar kontgat likken is voor mij een no-go
Waarom hebben jullie geen douche?


Voor beginners:

https://lottelust.nl/sex-body/sex/orale-seks-anilingus/
pi_198730588
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:21 schreef Stukhout het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie geen douche?

Voor beginners:

https://lottelust.nl/sex-body/sex/orale-seks-anilingus/
We hebben wel een douche. Waarom kan iemand gewoon iets niet willen maar moeten jullie altijd proberen te overtuigen dat het wel normaal is etc. ? Ik wil dat gewoon niet. Hoef geen les erin hoe ik het zou moeten doen.
pi_198730676
Alles waar poep,plas en kots bij komt kijken is een no-go.

Verder ben ik behoorlijk kinky ingesteld dus experimenteren is *O* *O*
pi_198731272
Als ze weigert...
pi_198732989
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:45 schreef phoenyx het volgende:

[..]

We hebben wel een douche. Waarom kan iemand gewoon iets niet willen maar moeten jullie altijd proberen te overtuigen dat het wel normaal is etc. ? Ik wil dat gewoon niet. Hoef geen les erin hoe ik het zou moeten doen.
Natuurlijk moet je dat zelf weten, maar in het heet van de strijd zitten die twee gaatjes wel heel dicht bij elkaar en kan mij dan niet voorstellen dat je dan precies weet waar je tong zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stukhout op 28-03-2021 17:45:44 ]
pi_198733602
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:37 schreef Godshand het volgende:

-geen mannen aan mijn lijf. Ook niet in DP of vaginale TP. Een man is voor mij niet opwindend

Dit snap ik soms niet goed. Zoveel mannen zeggen dit, maar toch heb ik nog nooit van iemand gehoord die een trio afslaat. Ja ok, als ze een andere man aan hun vriendin of vrouw laten, maar stel dat ze samen met een andere man een vrouw mogen doen gebeurt dit wel altijd zover ik weet. Van bijna alle MMF trio's waar ik al van heb geweten was het meestal dat ze een pijpt en de ander doggystyle. Is dat dan ok omdat er dan weinig contatct tussen de mannen onderling is?
  zondag 28 maart 2021 @ 15:22:17 #68
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198733682
quote:
81s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:14 schreef herverwijderd het volgende:
Uitwerpselen, kinderen en dieren. Verder ben ik wel bereid alles te proberen volgens mij.
Dit.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198742019
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 15:18 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit snap ik soms niet goed. Zoveel mannen zeggen dit, maar toch heb ik nog nooit van iemand gehoord die een trio afslaat. Ja ok, als ze een andere man aan hun vriendin of vrouw laten, maar stel dat ze samen met een andere man een vrouw mogen doen gebeurt dit wel altijd zover ik weet. Van bijna alle MMF trio's waar ik al van heb geweten was het meestal dat ze een pijpt en de ander doggystyle. Is dat dan ok omdat er dan weinig contatct tussen de mannen onderling is?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik viel gewoon slap bij de aanblik van een vent. Wat jij beschrijft ook eens gedaan maar dan lukt het alleen met ogen dicht :')

Maar iedere man is anders, zijn er ook genoeg die het geen zak kan schelen en gerust met gangbangs mee doen. Hun is dan TP, DP of QP in haar mond geen probleem, als ze maar geil is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198759588
Ach de echte gebruikelijke dingen, geen bloed, poep en kots. Geen verboden dingen, dus 18+ en iq boven de 70.

Er zijn genoeg dingen die mij niets lijken, maar als mijn vrouw het eens wil proberen, dan wil ik daar best aan mee werken.
pi_198760645
Aha, de welbekende hard limits.

Voor mij zijn dit de No Go's:

- Poepsex
- Blijvend letsel
- Alles wat Illegaal is bij de wet (dieren, kinderen etc...)

Voor de rest is het wat mij betreft Carte Blanche en ga ik niets uit de weg, al heb ik natuurlijk wel mijn voorkeuren vwb kinks.

Bloed of kots is voor mij geen doel op zich maar zou wel een kunnen gebeuren met bepaalde handelingen dus sluit ik ook niet helemaal uit.
Golden shower is wel één van mijn favorieten, net als breathplay (kan spontaan orgasme veroorzaken)

Ja en dan heb je van die dingen zoals ageplay en petplay, is niet echt mijn ding maar wijs het ook niet af als iemand het graag wil.

[ Bericht 26% gewijzigd door LanaMyst op 30-03-2021 09:55:40 ]
pi_198761756
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 15:18 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit snap ik soms niet goed. Zoveel mannen zeggen dit, maar toch heb ik nog nooit van iemand gehoord die een trio afslaat. Ja ok, als ze een andere man aan hun vriendin of vrouw laten, maar stel dat ze samen met een andere man een vrouw mogen doen gebeurt dit wel altijd zover ik weet. Van bijna alle MMF trio's waar ik al van heb geweten was het meestal dat ze een pijpt en de ander doggystyle. Is dat dan ok omdat er dan weinig contatct tussen de mannen onderling is?
Ik moet ook geen mannen aan mijn lijf maar heb toch regelmatig mijn partner samen met een andere man een DP gegeven. En ja dan voel je die andere man heen en weer gaan in het andere gaatje maar haar reactie maakt dat ruimschoots goed!
pi_198831863
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 09:58 schreef Amee het volgende:
Anaal lijkt me echt pijnlijk. Wat ik me vaak afvraag is of het ook een soort van G-spot heeft, aangezien men er ook van lijkt klaar te komen.
Niets is pijnlijk als je maar opgewonden genoeg bent en men de moeite neemt even voorbereidend werk te verrichten.
People assume too much.
pi_198831967
Een echte no-go is wanneer de dame in kwestie het aandachtsgebied niet netjes onderhoudt.
Wanneer het een wildgroei is, dan gooi ik de handdoek in de ring.
People assume too much.
pi_198832005
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:19 schreef LanaMyst het volgende:
Aha, de welbekende hard limits.

Voor mij zijn dit de No Go's:

- Poepsex
- Blijvend letsel
- Alles wat Illegaal is bij de wet (dieren, kinderen etc...)

Voor de rest is het wat mij betreft Carte Blanche en ga ik niets uit de weg, al heb ik natuurlijk wel mijn voorkeuren vwb kinks.

Bloed of kots is voor mij geen doel op zich maar zou wel een kunnen gebeuren met bepaalde handelingen dus sluit ik ook niet helemaal uit.
Golden shower is wel één van mijn favorieten, net als breathplay (kan spontaan orgasme veroorzaken)

Ja en dan heb je van die dingen zoals ageplay en petplay, is niet echt mijn ding maar wijs het ook niet af als iemand het graag wil.



Bloed of kots kan een resultaat zijn wat, gezien de setting, even voor lief wordt genomen/wordt genegeerd.
Maar wanneer het het doel op zich is, dan maak ik wel dat ik wegkom :D
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')