SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hebben nu zelfs merch van Billie Eilishquote:
Maar merch koop je bij concerten, als een eckte eckte.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben nu zelfs merch van Billie Eilish
Groep muten.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet ik een nummer alleen voor werk kopen endie in het weekend uitzetten
Misschien moet je gewoon een bedrijfstelefoon aanvragen zodat zij dat geintje kunnen betalen.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet ik een nummer alleen voor werk kopen endie in het weekend uitzetten
Dat heb ik maar ben ook met lhdye aan het appen op desktop dus je ziet al die berichten nog binnen komenquote:
Geef ze dit topic als werkappquote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Concerten zijn zķķķ 2019.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar merch koop je bij concerten, als een eckte eckte.
Iedereen blokkeren en zeggen dat je whatsapp beu bent en weggegooid hebt.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik maar ben ook met lhdye aan het appen op desktop dus je ziet al die berichten nog binnen komen
Je kunt meldingen ook uitzetten op desktop toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik maar ben ook met lhdye aan het appen op desktop dus je ziet al die berichten nog binnen komen
hmm kan ik doenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen blokkeren en zeggen dat je whatsapp beu bent en weggegooid hebt.
ja maar als wa scherm open staan dan zie je gewoon die activiteit aan de linkerkant bij je gesprekkenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt meldingen ook uitzetten op desktop toch?
jij begint niet ook al hoorquote:Op maandag 22 maart 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Als dat Corona nu een grote mindfuck is, is het wel een verdomt goede.
Ja dat wel, maar dat kun je toch negerenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als wa scherm open staan dan zie je gewoon die activiteit aan de linkerkant bij je gesprekken
In Nieuw Zeeland nog wel hipquote:
quote:Op maandag 22 maart 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat kun je toch negeren
Ja goed punt.quote:
Ik zou er inderdaad ook niet van opkijkenquote:Op maandag 22 maart 2021 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
In Nieuw Zeeland nog wel hip
En komt in Europa ook wel weer, maat van me komt om in de voorlopige boekingen. Duurt inmiddels allemaal ook wel een beetje overdreven lang natuurlijk. Nu mensen zelfs een meivakantie verbieden? Gaat nergens meer over joh, over een maand is het allemaal weer voorbij, net als vorig jaar. Met als grote verschil dat het nu niet meer terugkomt
Daarom ga ik tegenwoordig ook incognito naar buiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |