abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 maart 2021 @ 20:08:50 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198639439
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hier ook, die tent staat op zich zo. Maar moet wel alles van zolder gaan trekken voor die tijd. En geen zin in

En aan de andere kant is het zo heerlijk om daar te zijn
Ik ga nog even verder denken :')
Ja ik heb alles wel zo goed als klaar staan altijd _O-
Maar zou het echt doen, lekker even ongestoord samen zijn met een groep mensen is echt wat waard nu. O+
  maandag 22 maart 2021 @ 20:11:40 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198639504
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja ik heb alles wel zo goed als klaar staan altijd _O-
Maar zou het echt doen, lekker even ongestoord samen zijn met een groep mensen is echt wat waard nu. O+
Ik heb nog even om te twijfelen

Wie weet :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198639707
quote:
2s.gif Op maandag 22 maart 2021 19:03 schreef Lonaa het volgende:

Ik wil geen winkelafspraak, ik wil gewoon worst. ;(

Maar ik kan bellen en zeggen 'hallo mag ik 1 worst' en die kan ik dan 4 uur later ophalen, zegt de website.
Ik wil een spuitbus verf. Voor de plank in het voorpostzegeltje die op de watermeterkuil ligt. Die is vies en soort wit. Dus wil m spuiten in tja... grondkleur/donkerbruinig. Dat ie niet zo opvalt.
Kan je wel bestellen maar ik ben modern dus een personal shopping afspraak (waarom Engels mensen?? ) gemaakt voor morgen bij de bouwmarkt _O-
Spannendddddddddd.
:')
pi_198639749
Wel shit dat een mutant ons nu de das omdoet met die oplopende coroni cijfers. Als het virus niet was gemuteerd hadden we nu wel goed gezeten.
/onderzoekje gelezen.
Echt shit vind ik dat :{
pi_198639757
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Koop je een bbq, is het alsnog een IKEA-pakket :{ Veel te veel schroefjes en boutjes :{w Maar goed....de rollator van de bbq zit in elkaar :')

[ afbeelding ]
Dat is een rollator jonguh :+
pi_198639772
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:22 schreef Blues het volgende:
Wel shit dat een mutant ons nu de das omdoet met die oplopende coroni cijfers. Als het virus niet was gemuteerd hadden we nu wel goed gezeten.
/onderzoekje gelezen.
Echt shit vind ik dat :{
Ja :{

Ik had dit weekend mijn eerste shop-afspraken. O+ Voelt toch wel wat tijdsdruk hoor, dus echt 'lekker struinen' was er niet bij ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198639794
quote:
2s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:23 schreef Lonaa het volgende:

Ja :{

Ik had dit weekend mijn eerste shop-afspraken. O+ Voelt toch wel wat tijdsdruk hoor, dus echt 'lekker struinen' was er niet bij ofzo.
Ik heb goede hoop dat ik 1 spuitbus vind in een half uur hoor :B
pi_198639797
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik heb goede hoop dat ik 1 spuitbus vind in een half uur hoor :B
Hah, ja oke oke, jouw shopafspraak is ietsje anders dan de mijnes was. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198639878
Ik las vandaag iets in onze dorpsfbgroep dat ik niet wist, maar ik moest erom lachen :@
Er was een vrouw met een loops teefje gaan wandelen in het 'dorp'bos en zeer onvriendelijk bejegend omdat ze dat deed. Ze mocht niet met dat loopse beestje gaan wandelen want de reuen waren niet te houden.
Ze moest m optillen enz enz.
Haar beklag ging dan vooral over dat ze echt toegesnauwd werd en niet vriendelijk verzocht.
Maar is dat regel of gewoonte dan of zo?
Ik dacht eerst dat het een grapje was.... 8)7
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 20:32:17 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198639910
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:30 schreef Blues het volgende:
Ik las vandaag iets in onze dorpsfbgroep dat ik niet wist, maar ik moest erom lachen :@
Er was een vrouw met een loops teefje gaan wandelen in het 'dorp'bos en zeer onvriendelijk bejegend omdat ze dat deed. Ze mocht niet met dat loopse beestje gaan wandelen want de reuen waren niet te houden.
Ze moest m optillen enz enz.
Haar beklag ging dan vooral over dat ze echt toegesnauwd werd en niet vriendelijk verzocht.
Maar is dat regel of gewoonte dan of zo?
Ik dacht eerst dat het een grapje was.... 8)7
Geen idee, maar goed, zo'n beest heeft loops of niet toch ook recht op beweging.
Mensen die hun eigen hond niet in bedwang kunnen houden kunnen dan volgens mij zich beter gaan afvragen of ze wel zo geschikt zijn om een hond te hebben...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198640035
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:22 schreef Blues het volgende:
Wel shit dat een mutant ons nu de das omdoet met die oplopende coroni cijfers. Als het virus niet was gemuteerd hadden we nu wel goed gezeten.
/onderzoekje gelezen.
Echt shit vind ik dat :{
Linkje? Weer een nieuwe mutatie?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198640047
Ik zou nooit met m'n loopse teef in een (druk) bosgebied wandelen. Ze trekken alles aan en er zijn zat klojo's met loslopende honden. Dan zit ik met de gebakken peren *O*

Uit zelf (en teef)bescherming loop je/ik dan in die tijd op wat rustigere tijden of rustigere plekken. Maar goed, ruiken doen ze toch wel en er zullen best reuen zijn wiens kop soberso op hol slaat.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 22 maart 2021 @ 20:54:24 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198640405
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Linkje? Weer een nieuwe mutatie?
Op zich zijn er continu nieuwe mutaties aan het vormen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198640555
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Linkje? Weer een nieuwe mutatie?
Nee hoor. Het is continue aan t muteren. Maar als dat t nou eens niet had gedaan... als en als en als
pi_198640661
Net gehoord, nichtje en familie in Australië zijn ok. Alles is zeiknat maar (nog) geen overstromingen. Vorig jaar moest ze vluchten voor het vuur, nu wel weer tassen gepakt voor de zekerheid
We have far more in common than that which devides us..
pi_198640702
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Net gehoord, nichtje en familie in Australië zijn ok. Alles is zeiknat maar (nog) geen overstromingen. Vorig jaar moest ze vluchten voor het vuur, nu wel weer tassen gepakt voor de zekerheid
Fijn! Lijkt me zo heftig om zo vaak in nood te zijn vanwege het weer.
Spoilers!
pi_198640720
We hebben de wereld echt kapot gemaakt. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198640797
quote:
2s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:07 schreef Lonaa het volgende:
We hebben de wereld echt kapot gemaakt. :X
Ja.

Ik ben erg benieuwd wat we in onze tijd nog mee gaan maken aan hittegolven, overstromingen, pandemieën, etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-03-2021 21:16:11 ]
Spoilers!
pi_198640831
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja.

Ik ben erg benieuwd wat we in onze tijd nog mee gaan maken aan hitregolven, overstromingen, pandemieën, etc.
Vroeger kwam de zondvloed wel na mij...
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198640955
quote:
15s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Vroeger kwam de zondvloed wel na mij...
Dat zit er nu niet meer in vrees ik.

Ik kan het me niet meer voorstellen maar ik heb echt een aantal jaar gedacht dat die klimaatverandering me niet boeide omdat ik toch geen kinderen wil :@ 8)7
Spoilers!
pi_198641012
I
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zit er nu niet meer in vrees ik.

Ik kan het me niet meer voorstellen maar ik heb echt een aantal jaar gedacht dat die klimaatverandering me niet boeide omdat ik toch geen kinderen wil :@ 8)7
k snap ook niet dat mensen die wel kinderen hebben kiezen voor klimaatontkenners. Het gaat verdorie om de leefbaarheid van de wereld voor jouw kinderen en kleinkinderen
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 maart 2021 @ 21:41:39 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_198641450
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:
I
[..]

k snap ook niet dat mensen die wel kinderen hebben kiezen voor klimaatontkenners. Het gaat verdorie om de leefbaarheid van de wereld voor jouw kinderen en kleinkinderen
Eigenlijk niet heel gek. Het is of zwart of wit. Een nuance lijkt er niet te bestaan.
Daarbij komt nog dat er verschillende "natuur beschermers" en groene politieke partijen nogal rechtlijnig zijn en elkaar het liefste tegen werken voor eigen gewin.
Een stal afbreken en een wat grotere, maar veel beter voor het dierwelzijn en een stuk minder co2 uitstoot mag niet. Zonnepanelen op het dak is goed. vooral stimuleren. Maar zodra dit gemeengoed begint te worden wordt je er voor bestraft. Zie Duitsland op dit moment, en België die er hard achteraan komt.
Van het gas af, ook iets dat niet gaat werken op korte termijn. De meeste huizen zijn er niet geschikt voor. En een installatie die genoeg warmte kan leveren zonder de hele buurt wakker te houden zijn belachelijk duur. Hier zelf al een tijdje mee bezig.
En zo zijn er nog wel een paar projecten. Ja er zal wat moeten gebeuren. Maar inversteer bv in onderzoek naar het maken van waterstof. En hoe dit te binden aan co2. Kun je het product zo bijmengen met aardgas. Of indien nodig weer terug naar elektriciteit indien nogig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198641593
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:41 schreef z80 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet heel gek. Het is of zwart of wit. Een nuance lijkt er niet te bestaan.
Daarbij komt nog dat er verschillende "natuur beschermers" en groene politieke partijen nogal rechtlijnig zijn en elkaar het liefste tegen werken voor eigen gewin.
Een stal afbreken en een wat grotere, maar veel beter voor het dierwelzijn en een stuk minder co2 uitstoot mag niet. Zonnepanelen op het dak is goed. vooral stimuleren. Maar zodra dit gemeengoed begint te worden wordt je er voor bestraft. Zie Duitsland op dit moment, en België die er hard achteraan komt.
Van het gas af, ook iets dat niet gaat werken op korte termijn. De meeste huizen zijn er niet geschikt voor. En een installatie die genoeg warmte kan leveren zonder de hele buurt wakker te houden zijn belachelijk duur. Hier zelf al een tijdje mee bezig.
En zo zijn er nog wel een paar projecten. Ja er zal wat moeten gebeuren. Maar inversteer bv in onderzoek naar het maken van waterstof. En hoe dit te binden aan co2. Kun je het product zo bijmengen met aardgas. Of indien nodig weer terug naar elektriciteit indien nogig.
Dat het een enorm probleem is weet is, maar mijn punt is meer dat bekend is dat het niet goed gaat, waarom hol je san achter mensen aan die zeggen dat het niet zo is (paar hier in Nederland, trump, bolsanaro etc).
We have far more in common than that which devides us..
pi_198641631
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:41 schreef z80 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet heel gek. Het is of zwart of wit. Een nuance lijkt er niet te bestaan.
Daarbij komt nog dat er verschillende "natuur beschermers" en groene politieke partijen nogal rechtlijnig zijn en elkaar het liefste tegen werken voor eigen gewin.

Een stal afbreken en een wat grotere, maar veel beter voor het dierwelzijn en een stuk minder co2 uitstoot mag niet. Zonnepanelen op het dak is goed. vooral stimuleren. Maar zodra dit gemeengoed begint te worden wordt je er voor bestraft. Zie Duitsland op dit moment, en België die er hard achteraan komt.
Van het gas af, ook iets dat niet gaat werken op korte termijn. De meeste huizen zijn er niet geschikt voor. En een installatie die genoeg warmte kan leveren zonder de hele buurt wakker te houden zijn belachelijk duur. Hier zelf al een tijdje mee bezig.
En zo zijn er nog wel een paar projecten. Ja er zal wat moeten gebeuren. Maar inversteer bv in onderzoek naar het maken van waterstof. En hoe dit te binden aan co2. Kun je het product zo bijmengen met aardgas. Of indien nodig weer terug naar elektriciteit indien nogig.
Jouw blik is inderdaad wel heel zwart/wit als ik dit zo lees.
pi_198641635
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Net gehoord, nichtje en familie in Australië zijn ok. Alles is zeiknat maar (nog) geen overstromingen. Vorig jaar moest ze vluchten voor het vuur, nu wel weer tassen gepakt voor de zekerheid
Erg zeg daar. Zulke extreme wisselingen. Ben zo blij dat ik hier woon waar het megagroot nieuws is als er een boom is omgewaaid.
Hopelijk kunnen ze nu thuis blijven.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')