M’n ouders (67 en 72) wachten nog steeds op een uitnodiging en die wonen tegen de Belgische grens, veel zuidelijker kun je haast niet zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat de zuidelijke provincies eerder gaan. Tegen mij werd ook gezegd dat ik een uitnodiging in de brievenbus zou moeten krijgen eerste week van maart, maar nog niks gehad. De volgorde veranderd ook elke keer welke groepen eerst gaan.
Dat was misschien wel leuker geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er lunchkwaliteit stond![]()
![]()
Dat soort bedragen om op een slaapzaal te slapenquote:
Je ouders zitten niet in de AstraZeneca groep (60 t/m 65), daarmee beginnen ze in het zuiden. Zij krijgen een ander vaccin, GGD is net begonnen met 75 t/m 80.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
M’n ouders (67 en 72) wachten nog steeds op een uitnodiging en die wonen tegen de Belgische grens, veel zuidelijker kun je haast niet zitten.
Dat gold volgens mij voor AZ, dat dat eerst werd verspreid in de zuidelijke regionen. Dus voor de groep van 60-64, die worden daar mee gevaccineerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
M’n ouders (67 en 72) wachten nog steeds op een uitnodiging en die wonen tegen de Belgische grens, veel zuidelijker kun je haast niet zitten.
Hij schat mij dertig. Ik ben DIEP BELEDIGDquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Bij editienl hadden ze het net over apps die leeftijden schatten. Ze hadden het over deze: http://how-old.net/ en ik heb uiteraard meteen een foto geupload en hij schatte me 31
Top app! Internet heeft altijd gelijk!
65+ worden niet met Astrazenica gevaccineerd. Da's t verschil volgens mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
41 seconden te laat Arizona, ga je schamen!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat gold volgens mij voor AZ, dat dat eerst werd verspreid in de zuidelijke regionen. Dus voor de groep van 60-64, die worden daar mee gevaccineerd.
Edit: wat Em zegt dus![]()
Wij schatten je allemaal 24, en daar gaat het omquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij schat mij dertig. Ik ben DIEP BELEDIGD
Een foto van 2019 schat ie mij 35. En dat klopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Bij editienl hadden ze het net over apps die leeftijden schatten. Ze hadden het over deze: http://how-old.net/ en ik heb uiteraard meteen een foto geupload en hij schatte me 31
Mij 37, dus toch nog twee jaar erafquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Twee foto's geprobeerd. 26 en 28 respectievelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:39 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Ik sla deze keer de vragen een keer overquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in die persconferentie. En toch kijken hè.
Het is niet de bedoeling dat je je studentenfoto’s uploadtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee foto's geprobeerd. 26 en 28 respectievelijk
Ik had zin in Pointless maar Boris gaf een persconferentie.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in die persconferentie. En toch kijken hè.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je je studentenfoto’s uploadt
Het antwoord op die vraag is nee.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had zin in Pointless maar Boris gaf een persconferentie.
Het enige verschil met NL was dat daar de journalisten niet live hun domme vragen mochten stellen (of je al naar je 2de huis in het buitenland kan)
Erger nog. Het waren zijn kinderfoto's.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je je studentenfoto’s uploadt
En volgend jaar blijven jullie er ook maarquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag is nee.
Groetjes,
Het Buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |